MTB jaksaa vielä porskuttaa vaikka bandissa ei ole kuin yksi alkuperäinen jäsen jäljellä.Doug Gray pitää Tuckerien henkeä yllä .Kurkku leikkauksesta toipuessaan oli lavalla jammaamassa vaikkakin taustalla kun muut hoitivat laulu hommat.Alkuaikojen levyt iskee vieläkin täysillä ja biisit, fire on the mountain, heard it in love songs,can't you see, ramblin, ym,ym.
The Marshall Tucker Band
marshall
3
663
Vastaukset
- basher
oli aikansa parhaita kantrirokkiakteja ja etenkin debyytti-lp on täyttä rautaa. Pitänee hankkia se tuota pikaa remasteroituna cd:nä kuin myös Outlawsin eka, johon sopivat samat määreet.
- Bocephus
miehekästä meininkiä ja mun mielestä ei niin progee ku allmanin veljet.
- ex-exchange student
näin bändin 1979 Indiana State Fair -messuilla. Mukana oli myös Sha Na Na, Kenny Rogers ja Dolly Parton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161