Eli olen kuullut, että kalanmaksaöljy edes auttaisi hiusten kasvamista eli tukan kasvu nopeutuisi.
Onko tämä totta, ja jos ei niin onko mitään mikä nopeuttaisi?
Kalaöljy pidentää hiuksia??
3
4012
Vastaukset 3
- Hiushörhö
Ei se nopeuta, mut parantaa hiuksen laatua ja hiukset näyttävät paremmilta. Ehkä siten näyttää, että hiukset kasvasivat nopeampaan. Hiukset tarvitsevat hyviä rasvoja pysyäkseen kiiltävinä. Jos vältät kokonaan rasvoja tai käytät runsaasti muita eläinrasvoja, hiukset alkavat tippua nopeampaan ja ovat kuivat.
Huom...joudut syömään kalaöljyä ainakin puoli vuotta, että huomaat jotain juurissa eli ei se vaikuta JO kasvaneisiin hiuksiin mitenkään. - SerenaXXX
Ei se varmaan nopeuta mut niinku edellinen sanoi, se parantaa laatua. Ihonkin kannalta olis hyvä syödä hyviä rasvahappoja!
Itse syön vaihdellen näitä öljyjä 1-2rkl päivässä: kylmäpuristettu oliiviöljy, camelinaöljy ja pellavansiemenöljy (paras!)
sekä jatkuvasti kalaöljyä (joko öljynä tai e-epatabuina).
Ja huom! Syö kalaöljyä, älä kalanMAKSAöljyä. - Anonyymi
OLUTHIIVA ,OTA SELVÄÄ SEN HIUSTEN HOIDOISTA ERILAISILLA SEKOITUKSILLA ,GOOKLESTA: OLUTHIIVA HIUKSILLE .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202502Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401732Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6781137- 1081032
- 71982
- 98946
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86809- 94776
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33756