Olen ottamassa medusan, mutta haluaisin kuulla vielä kokemuksista: miten alku aikana pärjää pitkän tapin kanssa? kuinka kauan paraneminen kesti? turpoaako huuli paljon? onko jotain huonoa?
olisin myös kiinnostunut kuulemaan hinnoista? riippuu varmaan korusta?
kiitos.
MEDUSA?
6
3492
Vastaukset
- hoppininni
turpoaa. on hieman kipeä n. viikon. jA laittamine sattu vähä. iha kiva mutta ite kyllästyin siihe nopeesti..
- ......
Pk-seudulla ainakin medusa maksaa noin 40e, korusta riippuen, kivellinen maksaa hieman enemmän. Ja hintaan sisältyy vaihtokoru.
Huulen turpoaminen ja paranemisen kesto vaihtelee, joillakin ei turpoa yhtään, joillakin taas paljon.
Mutta yleensä huuli ei turpoa mitenkään megasesti tai niin että se näkyisi huomattavasti ulos päin.
Jos lävistys tuntuu parantuneelta, eikä turvotusta ole, niin parissa viikossa voi mennä vaihtamaan lyhyemmän tapin, ja on suositeltavaakin, koska liian pitkä tappi ärsyttää lävistystä.
Itse pidän, kivannäköinen lävistys, ja palloja vaihtelemalla saa aina hieman erilaisen, niin ei kyllästy nopeasti. - hulluuuuuu123
Ite haluaisin myös tietää että kuinka levee siitä reiästä tulee? Kun joku sanoi että 1,2 tai 1,6mm. Mutta saako sen ite päättää? Ja sitten siitä vielä että kuinka pitkä sen tapin on hyvä olla paranemisen jälkeen? Ja entäs sitten jos siihen laittaa banaanikorun?
- Lävistyksiä omaava
ei sitä kyllä ite yleensä saa päättää,ja se 1.6mm on paras kaikissa muissa paitsi kaikissa niissä jossa on uloskasvunriski; silloin on parempi olla paksumpi.
Se riippuu ihmisestä minkäpitune sen pitää olla,voit vaikka käyä lävistäjällä vaihdattamassa jos et halua alkaa arvuuttelemaan. Mut yleisin taitaa olla se 7-10mm
No mitäs sitten? :D Kannattaa ehket kumminki oottaa paranemis aika loppuun,mut itelläni pelkkää hyvää sanottavaa noista koruista; ylähuulen kanssa on ollu ongelmia,koska koru laitettu väärään paikkaan,jolloin nostatti ientä,mutta kun vaihdoin renkaaseen ja banaaniin,nii ongelmat loppu.
- Grnfgh
Kun otin itse labretin niin multa kyllä kysyttiin että tahtoisinko 1.2 vai 1.6! En sitten tiedä onko medusan kanssa eri käytäntö.
Itse haluaisin hirveästi 1.2, onko medusa mahdotonta saada niin? - GE
mulla medusan teko sattu ihan helvetisti, itku tuli ja meinasi taju lähteä. mut vaikka se oli aika kamalaa ja turvotus kesti melkein kuukauden nii oon silti tosi tyytyväinen että otin!
ainoa miinuspuoli on korun tarttuminen hampaisiin välillä hymyillessä.
oon huomannu, että medusa ei kaikkien kasvonpiirteisiin sovi, eli ennenkuin ottaa niin kannattaa vaikkapa rajauskynällä piirtää pallo ja testata miltä näyttää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740