88 Sunderland - Newcastle 1
4,00
108 Rosenborg - Start 2
6,30
Kokonaiskerroin: 25,20
Utopistinen vinkki vihjepuhelimesta
14
2278
Vastaukset
- jorma2
vuoksenmaan huippukohteet vai?
- Sepi
Voin kertoa että ei ole.
- vaihda niin osuu
todennäköisemmin
eräs nimeltä mainitsematon kikkarapää pelaa muun muassa näitä:
88 1 sunderland
89 1 m`boro
itse sijoitan pienen panoksen verran Newcastlelle ja Boltonille
yhteiskertoimella 4,5- ei toi
Sunderland ihan utopistinen ole, ihan mahdollinen, joten sinkkuna voisi yrittää, jos ei parempaa keksi.
Itse pelasin tuplan,
Halmstad-Djurgården 1 3,35
Reading- Stoke 1 1,35 - sjölund
ei toi kirjoitti:
Sunderland ihan utopistinen ole, ihan mahdollinen, joten sinkkuna voisi yrittää, jos ei parempaa keksi.
Itse pelasin tuplan,
Reading- Stoke 1 1,35djurgården voittaa!!!
ei toi kirjoitti:
Itse pelasin tuplan,
Reading- Stoke 1 1,35Tony Hibbert on toipunut vammastaan ja Andy van der Meyde palaa pelikiellosta.(urheilulehdestä repäisty)
Uskaltaako kukaan muu pelata Chelseaa vastaan?
mielestäni Hibbert on elintärkeä pelaaja Evertonille,jos hän saisi vaikka nostatettua taistelu tahtoa jättiläisen kaadossa!
Everton on kohtalaisesti pistänyt kampoihin Chelsealle viime aikoina.tulisikohan nytkin 0-0 peli?tarviihan tätä nyt pelata tv-matsikin
pienellä paukulla X
86 Chelsea - Everton Merkki: X, Kerroin: 5,50
Kokonaiskerroin5,50 veikka
Pinnacle Sports 6.00
Betsafe 5.85- pelitaika
voit saada jotain tolla.
- pelitaika
tip-ex_crisu kirjoitti:
Tony Hibbert on toipunut vammastaan ja Andy van der Meyde palaa pelikiellosta.(urheilulehdestä repäisty)
Uskaltaako kukaan muu pelata Chelseaa vastaan?
mielestäni Hibbert on elintärkeä pelaaja Evertonille,jos hän saisi vaikka nostatettua taistelu tahtoa jättiläisen kaadossa!
Everton on kohtalaisesti pistänyt kampoihin Chelsealle viime aikoina.tulisikohan nytkin 0-0 peli?tarviihan tätä nyt pelata tv-matsikin
pienellä paukulla X
86 Chelsea - Everton Merkki: X, Kerroin: 5,50
Kokonaiskerroin5,50 veikka
Pinnacle Sports 6.00
Betsafe 5.85Mutta seuraavassa pelissä kotonaan voittaa tietenkin (harmikseni) Birminghamin. Taidetaan pelata alemmalla portaalla ensi kaudella...?
- pelitaika
1,39
1.32
eli suomentakaa mulle
onko vihjaajan mielestä Sunderland näin kova suosikki ettei antaisi kertoimeksi kuin 1,39 ?!
Ja Startille kertoimeksi 1,32 ?!
Mielestäni Sunderlandilla on noin 5 % todennäköisyys voittaa ottelu samoin kuin Startillakin!- Reiska
(OA) = Todennäköisyys(TN) x Vedonvälittäjän kerroin (VK)
=> TN = OA / VK => 139 / 4,00 = 35 % = TN Sunderlandin voitolle aika kova prosenttilukema, markkinat keskimäärin 23 %.
ja 132 / 6,30 = 20 = TN Startin voitolle, markkinat keskimäärin 15 %.
Yllä yksinkertaistettu ja laskettu Veikkauksen kertoimilla sekä jätetty huomioimatta Veikkauksen laskennallinen palautusprosentti (88%). - ei starttaa
Reiska kirjoitti:
(OA) = Todennäköisyys(TN) x Vedonvälittäjän kerroin (VK)
=> TN = OA / VK => 139 / 4,00 = 35 % = TN Sunderlandin voitolle aika kova prosenttilukema, markkinat keskimäärin 23 %.
ja 132 / 6,30 = 20 = TN Startin voitolle, markkinat keskimäärin 15 %.
Yllä yksinkertaistettu ja laskettu Veikkauksen kertoimilla sekä jätetty huomioimatta Veikkauksen laskennallinen palautusprosentti (88%).Veikkaus on laskenut kakkosmerkin toteutumiselle:
100/6,30= tn.16%
jorma ollilan iso äö./-pää laskee näin:
vieraanvaraisuuteen on kohteliaasti varauduttava kauden alkuvaiheessa. (kohteliaisuus ennenkaikkea.)
100/20=5,00 tn.20%
6,30-5,00=1,30 omaa arviotamme korkeampi ylikerroin.
- UTOPIAA
..........
- hyvin selvästi
Leikkivihjeet sattuu hyvin harvoin. 1 tuhannesta kenties?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663