Te ootte vaa kateellisii ku lovex saa paljo ihailijoita! Ne pojat on ihq!! Te oote nollia ja siks ootte kateellisia... siks mä tykkään ku ne on niin komeit...
LOveXX
7
655
Vastaukset
- ...
Provo.
- AC/DC
voitte pistää noi loveX kirjotukset johonkin toiseeen kategoriaan, vaikka johonkin disko tai pop juttuuun. toi loveX ei kestä yli 3 kuukautta
- häiris
AC/DC kirjoitti:
voitte pistää noi loveX kirjotukset johonkin toiseeen kategoriaan, vaikka johonkin disko tai pop juttuuun. toi loveX ei kestä yli 3 kuukautta
satun tuntemaan sitä poppoota henk. kohtasesti joten voin sanoa ettei ole mikään ohimenevä bändi.
- Guaranteen
AC/DC kirjoitti:
On kestänyt vuoteen 2011! Ja kestää lisää...
Ihan näin 5v. jälkikäteen.... ;D
- Kake
Jooh vähäxx niil oli varmaanxx vaikeex lapsuuus. Voi ne niinx ihqqqqq. Voi vittuuuxxx voikooox ollaax paskempaa musiikkiaaax kuin se paskaax. 100% Lovexin faneista on idiootti 12-vuotiaita pissiksia, jotka on niin vtun tekopyhi. VTU
- ...
Ite ainaki tykkään Lovexista. Kundit osaa soittaa tosi hyvin ja laulajan ääni on hyvä sekin. Mut en mä kyl mikään tosi fani ole...MUT HYVÄÄ MUSAA! :)
(ja ite olen kyllä 17 vuotias, niin että ei ne kaikki fanit oo niin nuoria sentään) - Saharaperse
... kirjoitti:
Ite ainaki tykkään Lovexista. Kundit osaa soittaa tosi hyvin ja laulajan ääni on hyvä sekin. Mut en mä kyl mikään tosi fani ole...MUT HYVÄÄ MUSAA! :)
(ja ite olen kyllä 17 vuotias, niin että ei ne kaikki fanit oo niin nuoria sentään)Eiks ne ollut joku vuosi Kelorockissa? Mikä se Kelorock on...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055553- 835037
- 1394426
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492823
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561956