Te ootte vaa kateellisii ku lovex saa paljo ihailijoita! Ne pojat on ihq!! Te oote nollia ja siks ootte kateellisia... siks mä tykkään ku ne on niin komeit...
LOveXX
7
661
Vastaukset
- ...
Provo.
- AC/DC
voitte pistää noi loveX kirjotukset johonkin toiseeen kategoriaan, vaikka johonkin disko tai pop juttuuun. toi loveX ei kestä yli 3 kuukautta
- häiris
AC/DC kirjoitti:
voitte pistää noi loveX kirjotukset johonkin toiseeen kategoriaan, vaikka johonkin disko tai pop juttuuun. toi loveX ei kestä yli 3 kuukautta
satun tuntemaan sitä poppoota henk. kohtasesti joten voin sanoa ettei ole mikään ohimenevä bändi.
- Guaranteen
AC/DC kirjoitti:
On kestänyt vuoteen 2011! Ja kestää lisää...
Ihan näin 5v. jälkikäteen.... ;D
- Kake
Jooh vähäxx niil oli varmaanxx vaikeex lapsuuus. Voi ne niinx ihqqqqq. Voi vittuuuxxx voikooox ollaax paskempaa musiikkiaaax kuin se paskaax. 100% Lovexin faneista on idiootti 12-vuotiaita pissiksia, jotka on niin vtun tekopyhi. VTU
- ...
Ite ainaki tykkään Lovexista. Kundit osaa soittaa tosi hyvin ja laulajan ääni on hyvä sekin. Mut en mä kyl mikään tosi fani ole...MUT HYVÄÄ MUSAA! :)
(ja ite olen kyllä 17 vuotias, niin että ei ne kaikki fanit oo niin nuoria sentään) - Saharaperse
... kirjoitti:
Ite ainaki tykkään Lovexista. Kundit osaa soittaa tosi hyvin ja laulajan ääni on hyvä sekin. Mut en mä kyl mikään tosi fani ole...MUT HYVÄÄ MUSAA! :)
(ja ite olen kyllä 17 vuotias, niin että ei ne kaikki fanit oo niin nuoria sentään)Eiks ne ollut joku vuosi Kelorockissa? Mikä se Kelorock on...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401558- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437