Dermalogica: onko kokemuksia?

mosku

Itellä on ongelmainen iho. Joskus on parempia kausia jolloin ei tule finnejä. Nykyään iho on aika ok ja haluaisin et tilanne pysyis sellasena ku lakkiaisetkin on tulossa. Käytän parhaillaan RvB jeunes sarjaa ja öisin laitan kasvoille kevyesti kuorivaa La Roche Posayn voidetta...Ei kiinostais tuhota ihoa väärillä tuotteilla.

9

1965

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiritkid...

Kannattaa hakea aiemmista ketjuista kommentteja, sieltä löytyy monenlaista kokemusta. Lähinnä kielteiset ovat sattuneet silmiini.
      Itse en suosittele oman kokemuksen ja lukemieni kokemusten perusteella. Ylihinnoiteltua kamaa täynnä ärsyttäviksi / allergisoiviksi tunnettuja kasviuutteita, ja lisäksi runsaasti säilöntäaineita. Joten ei kannata tuhlata niihin aikaa tai rahaa...

• mosku

no en mä niitä kotimaasta ostaisikkaan...jenkeistä. en oo allerginen millekään joten taidanpa kokeilla ku sain testerit!

• Fairy
        mosku kirjoitti:

no en mä niitä kotimaasta ostaisikkaan...jenkeistä. en oo allerginen millekään joten taidanpa kokeilla ku sain testerit!

En voi kuin kehua tätä sarjaa! Itsellä on ollut aina vaativa iho, rasvoittuva, mutta kuitenkin herkkä. Epäpuhtauksia tulee helposti, vaikka oon hoitanut aina ihoani huolella.

Nyt ikää jo 30 v, ja vuoden käyttänyt Dermalogicaa, tulos näkyy selvästi! Olen pikkuhiljaa ostanut tuotteita niin, että nyt alkaa olemaan koko sarja kasassa(siis mun iholle sopivat). Iho on kuulas ja puhdas.

Ekat tuotteet ostin tyhmänä kosmetologilta, sittemmin siirryin nettishoppaajaksi.

• :) (:
        Fairy kirjoitti:

En voi kuin kehua tätä sarjaa! Itsellä on ollut aina vaativa iho, rasvoittuva, mutta kuitenkin herkkä. Epäpuhtauksia tulee helposti, vaikka oon hoitanut aina ihoani huolella.

Nyt ikää jo 30 v, ja vuoden käyttänyt Dermalogicaa, tulos näkyy selvästi! Olen pikkuhiljaa ostanut tuotteita niin, että nyt alkaa olemaan koko sarja kasassa(siis mun iholle sopivat). Iho on kuulas ja puhdas.

Ekat tuotteet ostin tyhmänä kosmetologilta, sittemmin siirryin nettishoppaajaksi.

Jos saan udella, tahtoisin tietää mitä kaikkia tuotteita käytät? Olen itsekin katsellut pitkään kyseisiä tuotteita.

• Fairy
        :) (: kirjoitti:

Jos saan udella, tahtoisin tietää mitä kaikkia tuotteita käytät? Olen itsekin katsellut pitkään kyseisiä tuotteita.

Huom. olen siis ostanut pikkuhiljaa tuotteita lisää (noin pari kolme tuotetta/kk).

Puhdistukseen: Dermal clay cleanser (ihana), anti-bac skin wash ( ok, aika voimakas), ultracalming cleanser ( ei paras ainakaan mun ihoon).

tehostavat hoitotuotteet: multi active toner ( raikastava, hyvä), gentle cream exfoliant ( aivan mahtava kuorinta).

kosteusvoiteet: oil control lotion ( ei ainakaan kosteuta liikaa), active moist ( kevyt, ihana meikin alle), barrier repair ( ihana tuntu iholla, ei kovin riittoisa), sheer tint moisture (toimii, lemppari päivävoide, on joka versio, väritön ja light parhaat).

naamiot: skin refining masque ( tosi hyvä, ihana iho tulee), anti-bac cooling masque ( ok).

boosterit: gentle soothing booster ( ei kummoinen, en huomannut vaikutusta), special clearing booster ( näpyille yöksi, toimii), skin renewal booster ( mahtava aine, en luovu ikinä).

erikoishoitoaineet: medicated clearing gel ( hyvä mustapäille yöksi, toimii), total eye care ( hyvä), intensive eye repair ( hyvä yöksi).

aurinkotuotteet: ultra sensitive faceblock ( ihana), waterproof solar spray ( paras aurinko"voide" ikinä, helppo käyttää, hyvä tuoksu, kevyen tuntuinen...aivan mahtava!)

En todellakaaan ole mikään mainostaja tai myyjä, mutta ainoa tuotesarja johon olen hullaantunut näin totaalisesti! olen aina rakastanut kosmetiikkaa ja kokeillut yli 15 vuoden aikana PALJON tuotteita niin halpoja, kalliita, kuin apteekin, mikään muu ei ole toiminut ollenkaan.Tämä siis oma henkilökohtainen kokemus!

• Fairy
        Fairy kirjoitti:

Huom. olen siis ostanut pikkuhiljaa tuotteita lisää (noin pari kolme tuotetta/kk).

Puhdistukseen: Dermal clay cleanser (ihana), anti-bac skin wash ( ok, aika voimakas), ultracalming cleanser ( ei paras ainakaan mun ihoon).

tehostavat hoitotuotteet: multi active toner ( raikastava, hyvä), gentle cream exfoliant ( aivan mahtava kuorinta).

kosteusvoiteet: oil control lotion ( ei ainakaan kosteuta liikaa), active moist ( kevyt, ihana meikin alle), barrier repair ( ihana tuntu iholla, ei kovin riittoisa), sheer tint moisture (toimii, lemppari päivävoide, on joka versio, väritön ja light parhaat).

naamiot: skin refining masque ( tosi hyvä, ihana iho tulee), anti-bac cooling masque ( ok).

boosterit: gentle soothing booster ( ei kummoinen, en huomannut vaikutusta), special clearing booster ( näpyille yöksi, toimii), skin renewal booster ( mahtava aine, en luovu ikinä).

erikoishoitoaineet: medicated clearing gel ( hyvä mustapäille yöksi, toimii), total eye care ( hyvä), intensive eye repair ( hyvä yöksi).

aurinkotuotteet: ultra sensitive faceblock ( ihana), waterproof solar spray ( paras aurinko"voide" ikinä, helppo käyttää, hyvä tuoksu, kevyen tuntuinen...aivan mahtava!)

En todellakaaan ole mikään mainostaja tai myyjä, mutta ainoa tuotesarja johon olen hullaantunut näin totaalisesti! olen aina rakastanut kosmetiikkaa ja kokeillut yli 15 vuoden aikana PALJON tuotteita niin halpoja, kalliita, kuin apteekin, mikään muu ei ole toiminut ollenkaan.Tämä siis oma henkilökohtainen kokemus!

Nyt meneillään daily resurfaser 35 pv kuorinta, josta jäljellä 6 pv. Iho tykkää, tuntuu, että tehoaa ainakin toistaiseksi. Päätin ottaa uuden kuurin kesän jälkeen. Pienetkin epäpuhtaudet otsalta on liuennut johonkin, eikä näppyjä tullut koko kuurin aikana ainakaan.

• kovasti
        Fairy kirjoitti:

Nyt meneillään daily resurfaser 35 pv kuorinta, josta jäljellä 6 pv. Iho tykkää, tuntuu, että tehoaa ainakin toistaiseksi. Päätin ottaa uuden kuurin kesän jälkeen. Pienetkin epäpuhtaudet otsalta on liuennut johonkin, eikä näppyjä tullut koko kuurin aikana ainakaan.

tiedoistasi Fairy:) Olen varannut ajan dermalogicaa käyttävälle kosmetologille, jotta pääsisin tutustumaan lähemmin sarjaan ja saisin suosituksia omalle iholleni sopivista tuotteista. Etukäteen olen ajatellut hankkia sen silmämeikin puhdistus aineen ja silmän ympärys voiteen. Tarvitsetko visaa kun tilaat tuotteita netistä?

• Fairy
        kovasti kirjoitti:

tiedoistasi Fairy:) Olen varannut ajan dermalogicaa käyttävälle kosmetologille, jotta pääsisin tutustumaan lähemmin sarjaan ja saisin suosituksia omalle iholleni sopivista tuotteista. Etukäteen olen ajatellut hankkia sen silmämeikin puhdistus aineen ja silmän ympärys voiteen. Tarvitsetko visaa kun tilaat tuotteita netistä?

tarvii visaa ainakin kaikissa mistä olen tilannut, on kyllä ollut luotettavia paikkoja . Lähinnä olen käyttänyt www.lookfantastic.com : ia.

• Mariwka
        Fairy kirjoitti:

Hei!Olet sanonnut että se on hyvä sarja,mitä tuotteitta ostit ensin(voiteet,puhd,kasvovesi vai kuorintavoide)?Itselläni on pintakuiva sekaiho haluaisin kokeilla tätä sarjaa.Paljon ne tuotteet maksaa?Mistä netistä saa tilattuu?Onko epäpuhtaudet vähentyneet miten nopeasti.Ja miten pitkään ne pullot kestää?Kiitos paljon jo etukäteen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe