Vanhanen seurasi Oinosen esimerkkiä

Mannertenvälinen nahjus pääministeri Matti Vanhanen "kunnostautui" taannoin lähettelemällä häirikkötekstiviestejä useille naisille.

Eihän tämänlainen käytös ole KEPUssa mitään uutta. KEPUlainen kansanedustaja pastori Lauri Oinonen Keuruulta "kunnostautui" taannoin klassisemmalla tavalla. Oinosen Late lähetteli kirjeitse seksuaalisesti häiritseviä kirjeitä eduskunnan naispuoliselle virkailijalle.

Vanhanen vai seurasi vanhemman ja kokeneemman neuvoa oman imagonsa muuttamisessa. Vanhasen puolueessahan häirikkökäyttäytyminen on tunnetusti meriitti.

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noiden edelle.

Mieti miten tyhmiä kirjoittelet jatkuvasti. Olet tosi häirikkö. Kukaan ei anna kirjoituksillesi mitään arvoa, vaan ajattelevat, että tuo on Anttilan sukuvika.

• Tosi on

Yöaikaan lähetetyt viestit ovat päivisin työssäkäyvälle henkilölle todella kiusallisia.

• Pitkä muisti

Pastori Lauri Oinonen on ollut myös kansanedusjana Pohjoismaiden neuvoston jäsen. Kuuluisaksi Lauri Oinonen tuli kun hän Islannissa järjestetyssä kokouksessa lähti kesken Islannin presidentin puheen kylpylään.

Kun Oinosen Late jäi verekseltään hommasta kiinni ja asia tuli tiedotusvälineisiin, Laten selitys oli ainutlaatuinen. Lauri Oinonen sanoi "vain kastelleensa jalkojaan".

Tällaista se on aina kun kepulit jäävät törkeästä käytöksestä kiinni ja sitähän tapahtuu paljon.

• Taakseen poistunut

Moni muukin kansanedustaja on tullut kuuluisaksi, kun on lähtenyt eduskunnan istuntosalista kesken toisten puheiden.

Serkkupojastakin tuli kuuluisa, kun poistui kesken kalastusseuran kokouksen. Siitä oli tiedotusvälineissä isoja juttuja.

• potikaart
        Taakseen poistunut kirjoitti:

Moni muukin kansanedustaja on tullut kuuluisaksi, kun on lähtenyt eduskunnan istuntosalista kesken toisten puheiden.

Serkkupojastakin tuli kuuluisa, kun poistui kesken kalastusseuran kokouksen. Siitä oli tiedotusvälineissä isoja juttuja.

Oinosen pitäisi palkata henkivartijoita itselleen.
        Mies kun tuntee henkensä joskus kovasti uhatuksi.
        Teki kerran rikosilmoituksenin sellaisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6136
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      24
      3586
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      167
      2833
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2750
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82