Tietääkö kukaan, kirjoittaako yksityinen lääkäri pillerireseptin? Kyse reseptin uusimisesta, ku omalääkäri ei ota vastaan ja resepti tarvii saada. (Apteekin kautta uusiminen ei onnistu).
Reseptin uusiminen yksityisellä lääkärillä?
5
1173
Vastaukset
- terveyskeskuksen infoon!
Menee n. viikko, niin voit käydä hakemassa reseptin uusittuna!
Ei tarvita lääkärin vastaanottoa, terveyskeskuslääkärit uusivat respoja yhtenä päivänä viikossa. Lääkärinajan tarvitset vain kun tehdään papa-koe ym.
Itse olen uusittanut oman respani arvauskeskuksessa varmaan 3 kertaa. - elliiina123
Mutta joudut pulittamaan sen käyntimaksun, eli muutaman kympin. Joten jos ei niin kiirus vie sinne terveysasemalle uusittavaksi
- uusii,
tosin maksua vastaan.
Sen sijaan kaikissa terveyskeskuksissa ei uusita kyseisiä reseptejä, ei ainakaan tässä kaupungissa, missä asun. - yksityinen...
lääkäri (mieluiten gyne) kirjoittaa e-pillerireseptin!!KAIKILLA lääkäreillä on reseptin kirjoitusoikeus.
Mutta kukaan EI uusi sitä ilman että näkee sinut tai olet jo ennestään tuttu asiakas.- näkemättä
nimittäin terveyskeskuksessa. Uusitin evra-reseptini terveyskeskuksessa jättämällä reseptin niille tarkoitettuun laatikkkoon ja seuraavalla viikolla kävin hakemassa reseptin. Tämä on tietenkin paikkakuntakohtaista.
Itse asun pienellä paikkakunnalla, jossa on paljon uskovaisia. Yllätyin, että reseptini uusittiin ilman lääkärissä käyntiä. Eihän tietenkään uskovaisten runsaus saisi vaikuttaa reseptien uusimiseen, mutta välillä tuntuu siltä, koska terveyskeskuksessa on paljon uskovaisia lääkäreitä. Itse on tietenkin huolehdittava, että käy kerran vuodessa papa-kokeessa, ja jos sieltä löytyy jotakin, on käytävä yleensä puolen vuoden päästä uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1777362
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes823200- 572295
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681416- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201296Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010