isoja kenkiä

turkulainen

Helsingissä ja Tampereella näkyy olevan isoja kenkiä myyviä liikkeitä, mutta entäs Turussa?
42 saattais mahtua, mikäli on tilava lesti, mut todennäkösesti tarvis olla 43. Ennen kyllä mahtu 40-42, mut vuosien ja kilojen myötä on kengänkin koko kasvanut. Lenkkareita löytää helposti miesten osastolta, mut jotain kivoja kävelykenkiä, ja ehkä joku "juhlakenkäkin" olis tarvis, mut edullisia kuitenki, tärkeintä silti ois hyvä hinta/laatusuhde.

7

3799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siro40

      Jos Turussa on Halonen, niin vilkaisepa sieltä. Myös Stockmannilla on isoja kokoja, ainakin täällä Helsingissä.

    • annakarin

      heippa!


      Törmäsin sähköpostiisi ja tuli mieleen, että Helsinkiin on avattu nyt uusi kenkäliike joka on erikoistunut isoihin ja pieniin naisten kenkiin. Itsekin ihan vahingossa törmäsin siihen ja jo yhdet aivan makeat kengät tuli sieltä haalittua.
      Liikkeen nimi on Bellissima ja se sijaitsee Fredrikinkatu 30:ssä.
      Suosittelen todellakin. Kerrankin kenkiä jotka ei näytä kanooteilta.


      mukavia shoppailuja

      annakarin.

    • ROUVA 42

      Heippa,
      Tänään illalla pikkujoulukemut ja taas kerran vanhoilla kengillä! Olen juossut taas kaikki liikkeet läpi Turussa ja tyhjin käsin -tai siis jaloin kotiin! Tässä kohtaa ottaa kyllä pannuun melkoisesti ja tuntee olevansa ainoa maailmassa näiden kinttujensa kanssa! Mulle ei mene 42 jos se on Italialainen kenkä esim. vaan tarttis olla pohjoismaalaisempaa mallia ja lestiä. Yhdet ihanat Gaborit sovitin Halosella mutku ei mee ni ei mee ja sen verran olen teini-iästä viisastunut, että varpaat kaksinkerroin en enää viitsi liian pienissä popoissa kulkea. Kenkäkaupoissa saan yleensä vastaukseksi, että kyllä niitä neljäkakkosia joihinkin malleihin tehdäänkin, mutta kun ne menevät heti. Epäloogista..eli menekkiä on, mutta silti otetaan tehtaalta vain 1-2 paria isoja kokoja. Ehkä tämä vielä joskus muuttuu koska nuorisokin alkaa olla joku suhteessa isokokoista eivätkä varmaankaan halua kulkea mummokengissä vaan ajan muodin mukaan. Tampereella asti en ole käynyt kenkiä kokeilemassa, mutta taidan tehdä sinne tutustumismatkan josko sieltä saisi muodikasta(!)kenkää tähän kinttuun. Noloa ettei Turussa ole vastaavanlaista liikettä. Olen suurimmassa tuskassani ajatellut jopa perustaa kenkäliikkeen juuri MEILLE "isokenkäisille", mutta asia on jäänyt ajatuksen asteelle.

      • Sopivat kengät

        Hei kaikki isokenkäiset tytöt/naiset!
        Olen koko ikäni Turkulaisena ostanut kenkäni (nyt kokoa 43) joko Helsingistä tai Tampereelta. Viime kesänä löysin myös Uudestakaupungista hyvän liikkeen(myös II-tuotteiden liike), jossa on kokojani.
        Tällä hetkellä menen aina ehdottomasti ensimmäiseksi Tampereelle isokokoisten kenkien liikkeeseen.
        Tampereelta on myös 30-vuotias tyttäreni (koko 44, lenkkitossut 45) ostanut kenkänsä jo vuosia.
        Turun liikkeisiin emme oikeastaan viitsi edes mennä katsomaan.
        Ja kaiken lisäksi Tampereella on tosi hyvä palvelu.
        Jouluterveisin


      • Koko 43
        Sopivat kengät kirjoitti:

        Hei kaikki isokenkäiset tytöt/naiset!
        Olen koko ikäni Turkulaisena ostanut kenkäni (nyt kokoa 43) joko Helsingistä tai Tampereelta. Viime kesänä löysin myös Uudestakaupungista hyvän liikkeen(myös II-tuotteiden liike), jossa on kokojani.
        Tällä hetkellä menen aina ehdottomasti ensimmäiseksi Tampereelle isokokoisten kenkien liikkeeseen.
        Tampereelta on myös 30-vuotias tyttäreni (koko 44, lenkkitossut 45) ostanut kenkänsä jo vuosia.
        Turun liikkeisiin emme oikeastaan viitsi edes mennä katsomaan.
        Ja kaiken lisäksi Tampereella on tosi hyvä palvelu.
        Jouluterveisin

        HEI! Kerrotko tarkemmin Uudenkaupungin liikkeestä Mistä päin kaupunkia se löytyy? Käyn ehdottomasti katsomassa. Itse ostan kenkäni Salon Plazassa sijaitsevasta kenkäliikkeestä, juhlakengät Tallinnan Vivian Vau- liikkeestä. Nyt viikonloppuna aion kiertää Helsingin kenkäliikkeitä Hyviä vinkkejä liikkeistä joissa käydä, olen saanut tältä palstalta. KIITOS!


      • asdklöjfsdklj
        Koko 43 kirjoitti:

        HEI! Kerrotko tarkemmin Uudenkaupungin liikkeestä Mistä päin kaupunkia se löytyy? Käyn ehdottomasti katsomassa. Itse ostan kenkäni Salon Plazassa sijaitsevasta kenkäliikkeestä, juhlakengät Tallinnan Vivian Vau- liikkeestä. Nyt viikonloppuna aion kiertää Helsingin kenkäliikkeitä Hyviä vinkkejä liikkeistä joissa käydä, olen saanut tältä palstalta. KIITOS!

        myös isotkoot.com -sivustolle, siellä paljon vinkkejä vaatteiden lisäksi myös isoistakengistä, sekä keskusteluissa että kauppalistauksissa, jotka voi muuten asettaa kaupungin mukaan!


    • 12.v. tyttö Turusta

      Minä itse joudun tilaamaan netistä tampereelta tai muualta mutta kannattaa sivustolta www.kenkäliike.fi sieltä aijotaan avokkaatkin mulle ostaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe