Rintojen on oltava isot

Joe27 v.

Jos ei naisen rinnat ole isot, niin en kyllä ala iskemään. On onneksi vara katella hoikkaa ja isotissistä. Harmittaa kun joutuu usein antaa pakit tytöille, jotka luulee tasostaan liikoja. Yritän antaa huomaavaisesti, joskus ehkä irvailen vähän, jos toinen on ihan selkeästi liikaa pilvissä.

119

18238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilvissä?

      Voi mennä moni upea nainen hukkaan, sillä aikaa kun rintoja tuijottelet. Mitä tulee "tasoon" kuka on määrännyt kuka on minkäkin tasoinen. Sinäkö? Ulkonäön suhteen makuja on monia. Saat tykätä isoista rinnoista, mutta kasva aikuiseks. Jotenkin vaikutat itsesi suuruuden, parhauden, komeuden ympärillä pyörivältä, hyvä itsetunto on eri asia kuin egoistisuus. Ajatteletko koskaan mitään syvällisempää.

    • Hani 79

      Tiedän tunteen! Mulla taas valintaan vaikuttaa miehen koko, mitä on sitten vähän vaikeampi arvioida kun rintavarustusta. Yritän kuitenkin aina illan mittaan päästä sen verran lähietäisyydelle, että voin todentaa kannattaako kundiin uhrata koko yötä.

      Monet aina arvostelee pinnalliseksi, vaikka itsehän sitä tietää mitä toisesta hakee. Joillekin riittää paksu lompakko, mut mun on saatava MIES!

    • SimStim

      tuokin.
      Itse taas en pidä isorintaisia mitenkään "parempina".
      Pistää vaan miettimään, kuka niiden rintojen kanssa seurustelee...

      • Luomu DD:t

        tuo...mulla on aikasmoiset munkit ja miehet joiden kanssa olen ollut kiinnittää poikkeuksetta lähes kaiken huomion rintoihini, ihan kuin minussa ei muuta olisikaan.
        Jos rinnat kasvaisivat, kiinteytyisivät jne...hieromisesta, niin rintani olisivat jättisuuret ja kivikovat;)))


      • Monica
        Luomu DD:t kirjoitti:

        tuo...mulla on aikasmoiset munkit ja miehet joiden kanssa olen ollut kiinnittää poikkeuksetta lähes kaiken huomion rintoihini, ihan kuin minussa ei muuta olisikaan.
        Jos rinnat kasvaisivat, kiinteytyisivät jne...hieromisesta, niin rintani olisivat jättisuuret ja kivikovat;)))

        Viimeisimmän 7-päivää lehden kannessakin Linda Lampeniuksen kihlattu kanadalainen jääkiekkoilija Daniel Jacob sanoo:"RAKASTAN LINDAN RINTOJA".
        Otsikon nähtyään herää kysymys etteikö muuta rakastettavaa sitten Lindassa olekaan??


      • ei se
        Monica kirjoitti:

        Viimeisimmän 7-päivää lehden kannessakin Linda Lampeniuksen kihlattu kanadalainen jääkiekkoilija Daniel Jacob sanoo:"RAKASTAN LINDAN RINTOJA".
        Otsikon nähtyään herää kysymys etteikö muuta rakastettavaa sitten Lindassa olekaan??

        äijä muuta naisessa näekkään.Objektin. Taitaa kuulua niihin mamiksiin, jotka halajaa äidin tissejä. Onneksi en törmää ikinä sellaisiin.


      • osaa,,,,
        ei se kirjoitti:

        äijä muuta naisessa näekkään.Objektin. Taitaa kuulua niihin mamiksiin, jotka halajaa äidin tissejä. Onneksi en törmää ikinä sellaisiin.

        paljosta jäät paitsi, jos et löydä tisseillesi hierojaa...onko sulla muuten itselläsi sellaisia..


      • hyvä
        osaa,,,, kirjoitti:

        paljosta jäät paitsi, jos et löydä tisseillesi hierojaa...onko sulla muuten itselläsi sellaisia..

        Paremmin jätkät ovat pystyneet pikku tissejä kuin isoja meloneja hieromaan. Ovat sen kertoneet. Venuksen pikkunännit ei karkaa kätösistä niin kuin iso pullapitkot.

        Onkos sulle koskaan sanottu miten kovan suojeluvietin miehissä herätät? Niinpä niin. Äidit ei paljoa suojelua tarvitse. Leipomista ja imemistä kyllä.;) Mamaa..

        Riippuu mistä kiihottuu, aika yksilöllistä tietääkseni. Jatketaan.;D


      • pieniä. . .
        hyvä kirjoitti:

        Paremmin jätkät ovat pystyneet pikku tissejä kuin isoja meloneja hieromaan. Ovat sen kertoneet. Venuksen pikkunännit ei karkaa kätösistä niin kuin iso pullapitkot.

        Onkos sulle koskaan sanottu miten kovan suojeluvietin miehissä herätät? Niinpä niin. Äidit ei paljoa suojelua tarvitse. Leipomista ja imemistä kyllä.;) Mamaa..

        Riippuu mistä kiihottuu, aika yksilöllistä tietääkseni. Jatketaan.;D

        leivotaan ja hierotaan ? Jos nainen makaa selällään, niin ei sellaisia pikku tisuleita edes löydä. Se on kyllä hyvä juttu, että ne näneröt sentään usein löytyy myös pikkusilta. Mutta niillä vähän isommilla on kyllä se oma tarkoitus. Jos ottaa ja puristaa naisen syliinsä, niin siinähän ne tisulit mukavasti tuntuvat rinnuksessa. Jos ottaa otteen takaapäin, niin taas ovat mukavasti käsissä. Kun auttaa kiinnittämään turvavyön, niin siinähän rintojen välissä se kulkee eli ne rinnat on luotu miehen kopeloitaviksi, ja ne tuntuvat mukavilta. Sellaiset melonit ovat parhaimmillaan saunassa. Siellä kun tyttönen kumartaa, ja rinnat roikkuvat vapaana, niin liukkaalla saippualla sively saa AINA väreet kulkemaan, sitä tunnetta ei koe pikkutisuleita hieromalla.


      • makuasia
        pieniä. . . kirjoitti:

        leivotaan ja hierotaan ? Jos nainen makaa selällään, niin ei sellaisia pikku tisuleita edes löydä. Se on kyllä hyvä juttu, että ne näneröt sentään usein löytyy myös pikkusilta. Mutta niillä vähän isommilla on kyllä se oma tarkoitus. Jos ottaa ja puristaa naisen syliinsä, niin siinähän ne tisulit mukavasti tuntuvat rinnuksessa. Jos ottaa otteen takaapäin, niin taas ovat mukavasti käsissä. Kun auttaa kiinnittämään turvavyön, niin siinähän rintojen välissä se kulkee eli ne rinnat on luotu miehen kopeloitaviksi, ja ne tuntuvat mukavilta. Sellaiset melonit ovat parhaimmillaan saunassa. Siellä kun tyttönen kumartaa, ja rinnat roikkuvat vapaana, niin liukkaalla saippualla sively saa AINA väreet kulkemaan, sitä tunnetta ei koe pikkutisuleita hieromalla.

        Mitä tuohon muuta sanoa kuin että makuasia. Hyvä kun tiedät mitä naisesta haluat. Edustat vain sitä ajattelutapaa että nainen on objekti. Siitä en pidä.

        "Se on kyllä hyvä juttu, että ne näneröt sentään usein löytyy myös pikkusilta." Tosta se myönteinen ajattelu lähtee. Askel kerrallaan, usko tai älä kaikki kokemukset seksistä lähtien syntyvät korvien välissä.:) Muistathan ettei sun mielipide ole ainoa ja oikea.=) Miehissä ja naisissa on yksilöllisiä eroja, yhtäkään niistä vähättelemättä. Joillakin miehillä pieni kokoisen ja siron naisen näkeminen synnyttää suojeluvietin ja hellyyden tunteita.

        anteeksi, luulin sua ekana naiseksi. Muuten en olis kirjoittanut tota mamma-vertausta. Osasit kai ottaa sen huumorilla?;D


      • tylsä paskiainen
        makuasia kirjoitti:

        Mitä tuohon muuta sanoa kuin että makuasia. Hyvä kun tiedät mitä naisesta haluat. Edustat vain sitä ajattelutapaa että nainen on objekti. Siitä en pidä.

        "Se on kyllä hyvä juttu, että ne näneröt sentään usein löytyy myös pikkusilta." Tosta se myönteinen ajattelu lähtee. Askel kerrallaan, usko tai älä kaikki kokemukset seksistä lähtien syntyvät korvien välissä.:) Muistathan ettei sun mielipide ole ainoa ja oikea.=) Miehissä ja naisissa on yksilöllisiä eroja, yhtäkään niistä vähättelemättä. Joillakin miehillä pieni kokoisen ja siron naisen näkeminen synnyttää suojeluvietin ja hellyyden tunteita.

        anteeksi, luulin sua ekana naiseksi. Muuten en olis kirjoittanut tota mamma-vertausta. Osasit kai ottaa sen huumorilla?;D

        makuasia kirjoitti:
        "Edustat vain sitä ajattelutapaa että nainen on objekti. Siitä en pidä."

        Voisitko makuasia, tai miksei joku muukin, selittää mitä tuo "nainen on objekti" oikein tarkoittaa. Käsittääkseni tuolla viitataan naisen esineellistämiseen eli nainen olisi esine eli objekti. Mutta miten se että mies sanoo pitävänsä naisen tietystä piirteestä, fyysisestä tai psyykkisestä, tekee naisesta esineen?


    • B70

      ...saan olla rauhassa tuollaisista junteista!! :) Minua käy sääliksi välillä rintavia naisia, joille jotkut juntit miehet kokevat voivansa sanoa ihan mitä vaan; "oho, mitkä meijerit, minkäkokoiset kupit sulla on?" "saiskos niitä vähän kokeilla?

      • sinua. . . .

        mutta tiedän, että niille rintojen koolle on paha tehdä mitään....mutta kuitenkin sellaiset pitää naisella olla. jos kovasti pienet, niin ei voi muuta kuin valittaa..se kun on niin, että kupit kiinnostaa, lautaset ei....


      • tasohöyläri

        siinä taas lankku etsii epätoivoisesti "tikunpoistajaa"


      • pienet ja kiinteät kunniaan!

        Minä tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista ehdottomasti enemmän. Mahtuu mukavasti kouraan... B70 olis just hyvä.


      • mahtavaa!
        pienet ja kiinteät kunniaan! kirjoitti:

        Minä tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista ehdottomasti enemmän. Mahtuu mukavasti kouraan... B70 olis just hyvä.

        Olet ihana!


    • kaveriani

      jolla on C-kupit, harmittaa kun jotkut miehet katsoo aina sen rintoja. Rinnoilla kun kerää kaiken maailman pienellä älyllisellä kapasiteetilla varustetut pikku pojat ympärilleen. Uskon ettei kaverini kovin ilahdu jos pitäisit hänestä vain hänen tissien vuoksi eikä ihmisenä. Totta on se toteamus, homofobiset tahtovat isotissisiä naisia. Homofobiset ovat niitä epävarmimpia miehiä.:)

    • ajattelin

      Että olisipa kiva jos joskus joku kiinnittäisi huomiota muuhunkin kuin d-kupin rintoihini ulkona käydessäni, mutta heti perään tuumin että hyvähän se on että heti alussa idiootit ja juntit miehet paljastavat itsensä ja voin jatkaa fiksun ja järkevän miehen etsintää. Jotenkin ne tissien perään kuolaavat surkimukset eivät minun arvostustani saavuta. Tai no, saahan niistä toki tykätä mutta kyllä kypsä ja fiksu mies pyrkii sitä edes vähän salaamaan.

      • iloinen. . .

        että sinulla on edes jotakin, mitä viitsii katsella. ei ne tissit kuitenkaan siitä pahemmasta päästä ole..


      • se sama
        iloinen. . . kirjoitti:

        että sinulla on edes jotakin, mitä viitsii katsella. ei ne tissit kuitenkaan siitä pahemmasta päästä ole..

        Tietysti tietyllä tavalla olenkin, mutta kyllä se tuntuu hieman ikävältä, kun esim. kaksi kertaa minua vanhempi äijä pysähtyy baarissa paikolleen tuijottaakseen rintojani juuri niin suureleisesti että kaikki varmasti huomaavat mikä kiinnostaa. Tulee vähän ällö olo tuollaisesta esineellistämisestä, se on aika halventavaa. Samaa toki tekevät nuoremmatkin aina silloin tällöin, mutta huumorillahan näistä tilanteista on tähän mennessä onneksi selvitty. Joskus tosin tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa!


      • juuri. . . .
        se sama kirjoitti:

        Tietysti tietyllä tavalla olenkin, mutta kyllä se tuntuu hieman ikävältä, kun esim. kaksi kertaa minua vanhempi äijä pysähtyy baarissa paikolleen tuijottaakseen rintojani juuri niin suureleisesti että kaikki varmasti huomaavat mikä kiinnostaa. Tulee vähän ällö olo tuollaisesta esineellistämisestä, se on aika halventavaa. Samaa toki tekevät nuoremmatkin aina silloin tällöin, mutta huumorillahan näistä tilanteista on tähän mennessä onneksi selvitty. Joskus tosin tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa!

        huomaa, miten oleellisen tärkeät ja himoittavat sellaiset kunnon kokoiset tisulit ovat. jotkut naiset niitä vähättelevät, mutta miksi sitten on kaikenlaisia vesi- ja geelitäytteisiä rintsikoita.? niissä tisuleissa yksinkertaisesti on sitä jotakin, mitä miehet ei voi vastustaa..ja miten hyviltä ne tuntuvatkaan käsissä..


      • sama
        juuri. . . . kirjoitti:

        huomaa, miten oleellisen tärkeät ja himoittavat sellaiset kunnon kokoiset tisulit ovat. jotkut naiset niitä vähättelevät, mutta miksi sitten on kaikenlaisia vesi- ja geelitäytteisiä rintsikoita.? niissä tisuleissa yksinkertaisesti on sitä jotakin, mitä miehet ei voi vastustaa..ja miten hyviltä ne tuntuvatkaan käsissä..

        minun tissejäni pääse käteen kokeilemaan ne juntit, jotka käyttätyvät yhtä loukkaavalla, ilkeällä, inhottavalla ja halventavalla tavalla kuin edellisessä viestissäni kuvailemani tapaukset...


      • kurjuutesi. . .
        sama kirjoitti:

        minun tissejäni pääse käteen kokeilemaan ne juntit, jotka käyttätyvät yhtä loukkaavalla, ilkeällä, inhottavalla ja halventavalla tavalla kuin edellisessä viestissäni kuvailemani tapaukset...

        kyllähän sinä nyt niin paljon häviät siinä pihistelyssäsi, että et taida sitä oikein itsekään iskostaa. Tissit ovat aina mukavasti tyrkyllä, niitä on mukava puristella, ja se tuntuu myös naisista mukavalta. Turha sitä on jälkeenpäin itkeskellä, kun ei mikään kelvannut.


      • sama
        kurjuutesi. . . kirjoitti:

        kyllähän sinä nyt niin paljon häviät siinä pihistelyssäsi, että et taida sitä oikein itsekään iskostaa. Tissit ovat aina mukavasti tyrkyllä, niitä on mukava puristella, ja se tuntuu myös naisista mukavalta. Turha sitä on jälkeenpäin itkeskellä, kun ei mikään kelvannut.

        en pientä vauvaa vailla minkäänlaisia käytöstapoja. Onneksi heitäkin, hyvin käyttäytyviä miehiä siis, on aina silloin tällöin vastaan tullut.


      • ........
        sama kirjoitti:

        en pientä vauvaa vailla minkäänlaisia käytöstapoja. Onneksi heitäkin, hyvin käyttäytyviä miehiä siis, on aina silloin tällöin vastaan tullut.

        Älä huoli. Löytyy takulla joku mies joka pitää sinusta ihmisenä. Valitettavasti ne esineellistäjät kuuluvat niihin isoista tisseistä diggaaviin. He ajattelevat vain seksiä ja panemista. Nainen on heille seksiobjekti. Heitä on vain murto-osa miehistä, eli löydät varmasti fiksun miehen, joka rakastuu sinuun eikä rintoihisi.


      • vaan.. . . .
        sama kirjoitti:

        en pientä vauvaa vailla minkäänlaisia käytöstapoja. Onneksi heitäkin, hyvin käyttäytyviä miehiä siis, on aina silloin tällöin vastaan tullut.

        missä sellaisia miehiä luuraa, joilla ei tissit ole mielessä. Kyllähän sitä kaikkea voi puhua, mutta tosiasia on, että ennenkuin nainen sen kummemmin hyväksytään, sen tissit katsotaan ja kopeloidaan perusteellisesti....ja kas, ihmeen paljon ne naiset itsekin siitä pitävät. Kuten itsekin sanoit, vastaan on tullut...mutta ilmeisesti ohi ovat kävelleet...


      • sama
        vaan.. . . . kirjoitti:

        missä sellaisia miehiä luuraa, joilla ei tissit ole mielessä. Kyllähän sitä kaikkea voi puhua, mutta tosiasia on, että ennenkuin nainen sen kummemmin hyväksytään, sen tissit katsotaan ja kopeloidaan perusteellisesti....ja kas, ihmeen paljon ne naiset itsekin siitä pitävät. Kuten itsekin sanoit, vastaan on tullut...mutta ilmeisesti ohi ovat kävelleet...

        Ne hyvätapaiset ja fiksut miehet eivät todellakaan julkisesti ala naista esineellistämään tavalla jota äsken kuvailin.


      • julkisesti. . .
        sama kirjoitti:

        Ne hyvätapaiset ja fiksut miehet eivät todellakaan julkisesti ala naista esineellistämään tavalla jota äsken kuvailin.

        tietysti. Sellaisia miehet ovat, oikeastaan aika mauttomia. Mutta yhteistä kaikille miehille kuitenkin on se, että kaikki tykkäävät rinnoista. Olen itse usein mietiskellyt sitä, että miksi naiset peittelevät herkemmin rintansa kuin pil..nsa. Mökillä, kun yllätin naapurin rouvan laiturilla, niin hän pisti kätensä ristiin rintojen päälle, mutta pimpukka kyllä sai jäädä paljaaksi. Eli onko niin, että naiset eniten häpeävät rintojaan, tai niiden puuttumista ?


      • ehkä sitten
        vaan.. . . . kirjoitti:

        missä sellaisia miehiä luuraa, joilla ei tissit ole mielessä. Kyllähän sitä kaikkea voi puhua, mutta tosiasia on, että ennenkuin nainen sen kummemmin hyväksytään, sen tissit katsotaan ja kopeloidaan perusteellisesti....ja kas, ihmeen paljon ne naiset itsekin siitä pitävät. Kuten itsekin sanoit, vastaan on tullut...mutta ilmeisesti ohi ovat kävelleet...

        minäkin A-kupin rintoineni olisin yksin.. vaan kun en ole. Ja kiitoksen kyllä lähetän yläilmoille siitä, että minun ei koskaan tarvitse katsella kaltaistasi..


      • olekaan ...
        ehkä sitten kirjoitti:

        minäkin A-kupin rintoineni olisin yksin.. vaan kun en ole. Ja kiitoksen kyllä lähetän yläilmoille siitä, että minun ei koskaan tarvitse katsella kaltaistasi..

        mitään käyttöä, jos tyytyy pelkkään henkisen tason seurusteluun. Mutta jos "sitä jotakin" alkaa kaivata, niin pieniä vaikeuksia saattaa ilmaantua, koska tyhjästä on kovin vaikeaa nyhjäistä.


      • kiitos...
        olekaan ... kirjoitti:

        mitään käyttöä, jos tyytyy pelkkään henkisen tason seurusteluun. Mutta jos "sitä jotakin" alkaa kaivata, niin pieniä vaikeuksia saattaa ilmaantua, koska tyhjästä on kovin vaikeaa nyhjäistä.

        että tissien avulla pystyy karsimaan näin henkisesti ala-arvoisia miehiä pois. Eikä haikailla yhtään perään tai suhtauduta vakavasti teihin. Sä tuskin muuta teetkään kuin seurustelet naisesi tissien kanssa. Nainen varmaan tykkää olla sun statusymbolisi ja seksiobjektisi. Ei käy kateeksi kun joutuu tollaisiin tyytymään.

        Älykkäät ja vahvat miehet ottavat juuri sen naisen, jota rakastavat. Tavaa sana: R A K K A U S. Veikkan ettet ole koskaan edes tuntenut mitään sellaista tuossa pätemisen tarpeessasi.

        Säälin sua. Onneksi minun mieheni on fiksu ja hyvällä itsetunnolla varustettu, joka ei näe minussa statussymbolia vaan Naisen, jota Rakastaa kokonaisena ja yksilönä.


      • ihmeessä...
        kiitos... kirjoitti:

        että tissien avulla pystyy karsimaan näin henkisesti ala-arvoisia miehiä pois. Eikä haikailla yhtään perään tai suhtauduta vakavasti teihin. Sä tuskin muuta teetkään kuin seurustelet naisesi tissien kanssa. Nainen varmaan tykkää olla sun statusymbolisi ja seksiobjektisi. Ei käy kateeksi kun joutuu tollaisiin tyytymään.

        Älykkäät ja vahvat miehet ottavat juuri sen naisen, jota rakastavat. Tavaa sana: R A K K A U S. Veikkan ettet ole koskaan edes tuntenut mitään sellaista tuossa pätemisen tarpeessasi.

        Säälin sua. Onneksi minun mieheni on fiksu ja hyvällä itsetunnolla varustettu, joka ei näe minussa statussymbolia vaan Naisen, jota Rakastaa kokonaisena ja yksilönä.

        mieheltäsi, ja vaadi rehellinen vastaus. Eikö hänen ole koskaan tehnyt mieli tuntea käsissään pehmoista naisen rintaa.?? Jos näin todella on, niin paljosta on jäänyt. En niinkään sääli sinua, mutta se täytyy sanoa, että et sitten kovin paljon miehellesi tyydytystä anna. Se kun on niin, että ei ainoastaan leivästä...Jos itselläsi ei kyseistä rauhasta löydy, pyydä joltakin (jos sattuu olemaan) ystävältäsi, että miehesi saisi edes kerran koittaa tisulia, kaikessa rauhassa ja ajan kanssa,,,ja kysypä sitten uudestaan, miltä se tuntui...se nimittäin on parasta naisessa..


      • kuvottavalta
        ihmeessä... kirjoitti:

        mieheltäsi, ja vaadi rehellinen vastaus. Eikö hänen ole koskaan tehnyt mieli tuntea käsissään pehmoista naisen rintaa.?? Jos näin todella on, niin paljosta on jäänyt. En niinkään sääli sinua, mutta se täytyy sanoa, että et sitten kovin paljon miehellesi tyydytystä anna. Se kun on niin, että ei ainoastaan leivästä...Jos itselläsi ei kyseistä rauhasta löydy, pyydä joltakin (jos sattuu olemaan) ystävältäsi, että miehesi saisi edes kerran koittaa tisulia, kaikessa rauhassa ja ajan kanssa,,,ja kysypä sitten uudestaan, miltä se tuntui...se nimittäin on parasta naisessa..

        Mä en viitsi edes kinastella tyhmien kanssa. Toivon sinunkin löytävän sen Oikean Rakkauden, jota et pitäisi statussymbolina tai mamman tisseinä. Yhä säälin naistasi. Mahtaako edes tietää mitä hänestä ajattelet?

        Ja mieheni on sanonut pitävänsä minusta kaikkine ruumiinosineni (niin kuin minä hänestä), joten siinä sulle vastaus. En kai mä nyt henkisesti ala-arvoisen kanssa seurustelisikaan. Sellainen tuskin tajuaa mitä rakkaus on.

        Kiitos muuten kommenteistasi. Tiedänpä nyt millaisia miehiä vältän, ja keitä en ota vakavasti. Enpä jää mistään paitsi.:) Vahvistuin ja viisastuin. Kiitos.:D

        t: nainen, joka on kokonainen ja onnellinen.


        Ikävä sinun kannaltasi, mutta naiset pitää hiukan toisenlaisista miehistä.


      • sivusta seurannut
        kuvottavalta kirjoitti:

        Mä en viitsi edes kinastella tyhmien kanssa. Toivon sinunkin löytävän sen Oikean Rakkauden, jota et pitäisi statussymbolina tai mamman tisseinä. Yhä säälin naistasi. Mahtaako edes tietää mitä hänestä ajattelet?

        Ja mieheni on sanonut pitävänsä minusta kaikkine ruumiinosineni (niin kuin minä hänestä), joten siinä sulle vastaus. En kai mä nyt henkisesti ala-arvoisen kanssa seurustelisikaan. Sellainen tuskin tajuaa mitä rakkaus on.

        Kiitos muuten kommenteistasi. Tiedänpä nyt millaisia miehiä vältän, ja keitä en ota vakavasti. Enpä jää mistään paitsi.:) Vahvistuin ja viisastuin. Kiitos.:D

        t: nainen, joka on kokonainen ja onnellinen.


        Ikävä sinun kannaltasi, mutta naiset pitää hiukan toisenlaisista miehistä.

        Miksi sinun täytyy tietää millaisia miehiä välttää, jos kerran olet onnellisesti miehesi kanssa kaikkine ruumiinosinenne?

        Kertooko tissit kuitenkin totuuden?


      • elämä...
        kuvottavalta kirjoitti:

        Mä en viitsi edes kinastella tyhmien kanssa. Toivon sinunkin löytävän sen Oikean Rakkauden, jota et pitäisi statussymbolina tai mamman tisseinä. Yhä säälin naistasi. Mahtaako edes tietää mitä hänestä ajattelet?

        Ja mieheni on sanonut pitävänsä minusta kaikkine ruumiinosineni (niin kuin minä hänestä), joten siinä sulle vastaus. En kai mä nyt henkisesti ala-arvoisen kanssa seurustelisikaan. Sellainen tuskin tajuaa mitä rakkaus on.

        Kiitos muuten kommenteistasi. Tiedänpä nyt millaisia miehiä vältän, ja keitä en ota vakavasti. Enpä jää mistään paitsi.:) Vahvistuin ja viisastuin. Kiitos.:D

        t: nainen, joka on kokonainen ja onnellinen.


        Ikävä sinun kannaltasi, mutta naiset pitää hiukan toisenlaisista miehistä.

        ja pelkät kauniit vanhat fraasit, se on kaksi aivan eri asiaa. Ennenkuin voi puhua Oikeasta Rakkaudesta, pitää löytää joku, jolle sitä voi osoittaa. Ei kai nyt kukaan tervejärkinen mies ala naiselle ääneen toitottaa kyseisistä puutteista. Ja se on sitten kuitenkin niin, että jos et löydä minun kaltaista miestä, joka pitäisi sinua hyvänä, hellisi ja hoitaisi, ja vähän tisuakin sivelisi, niin jäät tässä elämässä paljosta paitsi. Kirjoituksistasi paistaa läpi, että et ihan tyytyväinen ole elämääsi, se pieni onnen lisuke voisi löytyä helposti...ihokosketuksesta.. Pistäpä simmut kiinni, ja anna mielikuvituksen lentää,,,miltäköhän se mahtaisi tuntua, jos joku nyt hellästi sivelisi kaulaa, olkapäitä, rintaa...alkaako näneröt jo kovettua ????


      • hiljenit...
        elämä... kirjoitti:

        ja pelkät kauniit vanhat fraasit, se on kaksi aivan eri asiaa. Ennenkuin voi puhua Oikeasta Rakkaudesta, pitää löytää joku, jolle sitä voi osoittaa. Ei kai nyt kukaan tervejärkinen mies ala naiselle ääneen toitottaa kyseisistä puutteista. Ja se on sitten kuitenkin niin, että jos et löydä minun kaltaista miestä, joka pitäisi sinua hyvänä, hellisi ja hoitaisi, ja vähän tisuakin sivelisi, niin jäät tässä elämässä paljosta paitsi. Kirjoituksistasi paistaa läpi, että et ihan tyytyväinen ole elämääsi, se pieni onnen lisuke voisi löytyä helposti...ihokosketuksesta.. Pistäpä simmut kiinni, ja anna mielikuvituksen lentää,,,miltäköhän se mahtaisi tuntua, jos joku nyt hellästi sivelisi kaulaa, olkapäitä, rintaa...alkaako näneröt jo kovettua ????

        alkoiko jo tuntua niin hyvältä, että vieläkin olet mielihyvän vallassa. Ja kaikki pelkän mielikuvituksen johdosta. Mutta eikös vaan, tuntui tosi hyvältä....


    • Jossakin

      välissä äitisi rintaa imiessä katselisit vähän jo ympärillesi.
      Tuolla "asenteella" voit hyvin alottaa vaikkapa A-A kupeista.
      Tuskin jäät mistään paitsi.

    • mari+

      liian isot ni silloin useimmiten perseki on ku kahen leivän uuni ja rasvaa riittää..ja reidet ku puupölkyt koska rinnathan on pelkkää rasvaa..yök..ite pitkä ja hoikka...rinnat sopusuhtaiset vartaloon nähden...vientiä riittää..pitkä ja hoikka nainen kantaa vaatteita kauniisti kun ryhti on kohdallaan..ei siinä mitää isoja rasvapallukoita tarvita löllymään..odottaa kesää ja bikinikelejä..)))

    • bkbk

      Jos miehet eivät aikojen saatossa olisi yhtään katsoneet rintoja naisia valitessaan niin ne olisivat vähän toisenmuotoiset. Vai oletteko nähneet greipin näköistä tuttipulloa?

      Tämä on sitten miehillä geeneissä niin, että jos naiset sitä ominaisuutta haluavat miehissä muuttaa niin siinä sitä onkin hommaa loppuiäksi, ja vielä parillesadalle seuraavallekin sukupolvelle.

      • kaunis neito

        Noin se on, olet oikeassa. Turhaa saada miehiä olemaan kiinnostumatta rinnoista, koska miehillä ei rintoja ole niin kyllähän se miehiä kiinnostaa...mutta totta puhuen perse on monille miehille ehdottamasti naisessa SE JUTTU, uskokaa tai älkää, ja itseasiassa naisen takapuoli on yhtä suuri ellei suurempikin seksisymboli ollut ihmiskunnassa aina.
        Minua ei kiinnosta hittojakaan jos joku mies haluaa isorintaisen/pienirintaisen/normirintaisen/roikkuvarintaisen/minkätahansa rintaisen naisen, koska minulla on omat ja näillä menen. Ottakaa tai jättäkää, sama se mulle.


      • itseänikin
        kaunis neito kirjoitti:

        Noin se on, olet oikeassa. Turhaa saada miehiä olemaan kiinnostumatta rinnoista, koska miehillä ei rintoja ole niin kyllähän se miehiä kiinnostaa...mutta totta puhuen perse on monille miehille ehdottamasti naisessa SE JUTTU, uskokaa tai älkää, ja itseasiassa naisen takapuoli on yhtä suuri ellei suurempikin seksisymboli ollut ihmiskunnassa aina.
        Minua ei kiinnosta hittojakaan jos joku mies haluaa isorintaisen/pienirintaisen/normirintaisen/roikkuvarintaisen/minkätahansa rintaisen naisen, koska minulla on omat ja näillä menen. Ottakaa tai jättäkää, sama se mulle.

        Miksi naisen takapuoli on niin iso juttu? Oman kokemukseni mukaan suurimmalle osalle miehistä se on nimenomaan takapuoli - eikä rinnat - SE JUTTU!


      • kaunis neito
        itseänikin kirjoitti:

        Miksi naisen takapuoli on niin iso juttu? Oman kokemukseni mukaan suurimmalle osalle miehistä se on nimenomaan takapuoli - eikä rinnat - SE JUTTU!

        Kai se on jotain apina-aikojen perua. Ihmisapinathan parittelevat takaapäin. Sanoin melkein kaikki nisäkkäät. Lisäksi naisen rasvakudos on usein kerääntynyt takapuoleen.Paljon rasvaa= hedelmällinen, ei oo heti nälkään kuolemassa.


      • mielipide. . .
        itseänikin kirjoitti:

        Miksi naisen takapuoli on niin iso juttu? Oman kokemukseni mukaan suurimmalle osalle miehistä se on nimenomaan takapuoli - eikä rinnat - SE JUTTU!

        mitä nyt ollaan miesporukassa jutusteltu, niin kyllä rinnat aina perseen voittaa...niissä yksinkertaisesti on sitä jotakin.. ja te naiset, ihanaiset, joilla sellaiset kunnon kokoiset on, olkaa onnellisia. liian paljon peittelette ja piilottelette niitä.


      • kymysyksen tekijä
        mielipide. . . kirjoitti:

        mitä nyt ollaan miesporukassa jutusteltu, niin kyllä rinnat aina perseen voittaa...niissä yksinkertaisesti on sitä jotakin.. ja te naiset, ihanaiset, joilla sellaiset kunnon kokoiset on, olkaa onnellisia. liian paljon peittelette ja piilottelette niitä.

        Onko se sitten niin, että miesporukassa homofobia kukkii ja liputetaan rintojen puolesta, kun kerran naisia kuitenkin ihmetyttää tämä persosaston suosio?


      • kymysyksen tekijä
        kymysyksen tekijä kirjoitti:

        Onko se sitten niin, että miesporukassa homofobia kukkii ja liputetaan rintojen puolesta, kun kerran naisia kuitenkin ihmetyttää tämä persosaston suosio?

        Mä ymmärtäisin, jos kokemus tulisi pienirintaisilta naisilta. Mutta kun itsekin olen rintava ja olen myös tavannut näitä takapuolifriikkejä paljon.


      • osoittaa. . .
        kymysyksen tekijä kirjoitti:

        Mä ymmärtäisin, jos kokemus tulisi pienirintaisilta naisilta. Mutta kun itsekin olen rintava ja olen myös tavannut näitä takapuolifriikkejä paljon.

        että jos nainen tuossa edessä seisoisi paikat paljaana, ja mies saisi hetken sitä rauhassa kopeloida, niin kyllä siinä niin taitaisi käydä, että ne tisulit tulisivat ensiksi käytyä läpi. kyllähän se peppukin voi olla houkuttava, mutta siitä puuttuu sitä jotakin, mikä tisuleissa löytyy..
        mitä miesten puheista muistelee, niin pepun suuruudesta puhutaan vähän negatiivisessa mielessä, kun taas isot rinnat ovat kovasti plussan puolella..


      • ihraryhä
        osoittaa. . . kirjoitti:

        että jos nainen tuossa edessä seisoisi paikat paljaana, ja mies saisi hetken sitä rauhassa kopeloida, niin kyllä siinä niin taitaisi käydä, että ne tisulit tulisivat ensiksi käytyä läpi. kyllähän se peppukin voi olla houkuttava, mutta siitä puuttuu sitä jotakin, mikä tisuleissa löytyy..
        mitä miesten puheista muistelee, niin pepun suuruudesta puhutaan vähän negatiivisessa mielessä, kun taas isot rinnat ovat kovasti plussan puolella..

        Eihän takapuolessa kyse olekaan, että mitä isompi sen parempi. Peppumiehet arvostavat HYVIN MUODOSTUNUTTA takapuolta (ei tarkoita samaa kuin ISO).

        Muuten, rinnoissa ihan sama juttu. Isot ihraryhät eivät oikein sytytä :-)


    • tiuliu

      Mielestäni tisseihin keskittyvillä miehillä on heidän vauvana ollessaan ollut vaikeuksia rintaruokinnassa ja siksi eivät kiinnosta. Vaikka itseltäni kokoa löytyy.
      En halua isoa vauvaa vaan miehen.

    • naisesta paksun näköisen

      Itselläni on ollut isohkot rinnat (D-kuppi) ja nyt on B-C. Minua häiritsee se, että isommat rinnat tekevät naisesta helposti lihavan ja jotenkin epäsiron näköiset. En tiedä mistä se johtuu, mutta pienirintaiset ovat paljon siromman näköisiä. Ei balleriinoillakaan ole ikinä isoja tissejä, ballerinat ovat siroja ja viehkeitä, kauniita...

      • tylsä paskiainen

        Kuten edellinen kirjoittajakin totesi ballerinat ovat kyllä siroja, mutta pienirintaisina ja kapealanteisina näyttävät murrosikäisiltä tytöiltä, eli LAPSILTA, jotka eivät herätä aikuisen miehen mielenkiintoa. Joka sinänsä on pelkästään hyvä asia, ja aivan normaalia. Rinnat ja lantion kaari tekevät osaltaan naisesta aikuisen naisen näköisen. Toki kohtuus kaikessa, eli kyse on viimekädessä mittasuhteista.

        Minua puolestaan häiritsee se että ihmiset käyttäytyvät välillä todella törkeästi isorintaisia naisia kohtaan. Tarkoitan tällä kaikkea sitä nimittelyä ja kauhistelua jota nämä muodokkaat naiset saavat osakseen.


      • nyt viitsi

        Naisena oleminen on paljon monimuotoisempaa. Kauneutta on kaikissa naisissa, eri muodossa vain. Tuolla alapuolella joku väitti pieni rintaisten olevan murrosikäisiä tyttöjä, joku toinen taas väitti heidän olevan poikia.. Väittävätköhän he lisäksi lyhyiden naisten olevan pikku tyttöjä? ;) Kuitenkin ikä ja henkinen kypsyys on ratkaisevinta, miten toisen kanssa tulee toimeen. Henkisesti pikku pojat ovat raskaimpia seuralaisia..

        Paksuus sopii joillekin naisille, samoin muodokkuus. Olkaa ylpeitä kaikki kropistanne.

        t: siro ja pieni tanssija-nainen.


      • tylsä paskiainen
        nyt viitsi kirjoitti:

        Naisena oleminen on paljon monimuotoisempaa. Kauneutta on kaikissa naisissa, eri muodossa vain. Tuolla alapuolella joku väitti pieni rintaisten olevan murrosikäisiä tyttöjä, joku toinen taas väitti heidän olevan poikia.. Väittävätköhän he lisäksi lyhyiden naisten olevan pikku tyttöjä? ;) Kuitenkin ikä ja henkinen kypsyys on ratkaisevinta, miten toisen kanssa tulee toimeen. Henkisesti pikku pojat ovat raskaimpia seuralaisia..

        Paksuus sopii joillekin naisille, samoin muodokkuus. Olkaa ylpeitä kaikki kropistanne.

        t: siro ja pieni tanssija-nainen.

        Tarkoitatko kenties kommenttiani että pienirintaiset naiset NÄYTTÄVÄT murrosikäisiltä tytöiltä? Eihän se tarkoita että nämä naiset olisivat lapsia fyysisesti tai henkisesti, yhtään sen enempää kuin pienikokoisuuskaan ei TEE kenestäkään lasta. Itsestään selvää on, että suhteen kannalta henkiset valmiudet ovat ratkaisevia, mutta eihän toisen ihmisen luonnetta voi arvioida ennen kuin hänet on tuntenut jo jonkin aikaa. Kuitenkin ennen kuin mies voi lähestyä naista, on miehen varmistuttava että kyseessä on aikuinen nainen eikä lapsi.

        Mikähän siinä on niin vaikeaa ymmärtää että mies ei tunne seksuaalista viehätystä lasta kohtaan, eikä halua lähestyä tätä romanttisessa mielessä. Miehet lähestyvät lapsenoloista ja -näköistä naista vasta huomattuaan erehdyksensä. Eli näkyvästi kurvikkaalla naisella on etulyöntiasema, kun hänen aikuisuutensa näkee jo kauempaa.


      • tapauksessa
        tylsä paskiainen kirjoitti:

        Tarkoitatko kenties kommenttiani että pienirintaiset naiset NÄYTTÄVÄT murrosikäisiltä tytöiltä? Eihän se tarkoita että nämä naiset olisivat lapsia fyysisesti tai henkisesti, yhtään sen enempää kuin pienikokoisuuskaan ei TEE kenestäkään lasta. Itsestään selvää on, että suhteen kannalta henkiset valmiudet ovat ratkaisevia, mutta eihän toisen ihmisen luonnetta voi arvioida ennen kuin hänet on tuntenut jo jonkin aikaa. Kuitenkin ennen kuin mies voi lähestyä naista, on miehen varmistuttava että kyseessä on aikuinen nainen eikä lapsi.

        Mikähän siinä on niin vaikeaa ymmärtää että mies ei tunne seksuaalista viehätystä lasta kohtaan, eikä halua lähestyä tätä romanttisessa mielessä. Miehet lähestyvät lapsenoloista ja -näköistä naista vasta huomattuaan erehdyksensä. Eli näkyvästi kurvikkaalla naisella on etulyöntiasema, kun hänen aikuisuutensa näkee jo kauempaa.

        jos odottaa miehen iskevän. Tuntuu vähän pervolta mutta minulle on flirttailleet ja ehdotelleet myös keski-ikäiset miehet! Väität varmaan minun hakevan heistä isähahmoa, ja heidän hakevan minusta lasta. Meitä on moneen junaan.

        p.s. eihän miesvaltaisella alalla oleva jätkämäinen nainenkaan ole mies, vaan nainen eri tavalla. Naiseus on niin laaja käsite.

        "Jotkut tykkää äideistä, jotkut tyttäristä!" Ja jotkut mummomaisista naisista.;)


      • se kauneus. .

        noilla äskeisillä sitten piileksii, kun ainakaan minun silmäni ei ole nähnyt sitä. ...laihoja....rinnattomia...kovasti meikattuja....


      • katsojain silmässä
        se kauneus. . kirjoitti:

        noilla äskeisillä sitten piileksii, kun ainakaan minun silmäni ei ole nähnyt sitä. ...laihoja....rinnattomia...kovasti meikattuja....

        Jonkun mielestä ne ovat kauniita.


      • kyllä näin vaan
        tylsä paskiainen kirjoitti:

        Tarkoitatko kenties kommenttiani että pienirintaiset naiset NÄYTTÄVÄT murrosikäisiltä tytöiltä? Eihän se tarkoita että nämä naiset olisivat lapsia fyysisesti tai henkisesti, yhtään sen enempää kuin pienikokoisuuskaan ei TEE kenestäkään lasta. Itsestään selvää on, että suhteen kannalta henkiset valmiudet ovat ratkaisevia, mutta eihän toisen ihmisen luonnetta voi arvioida ennen kuin hänet on tuntenut jo jonkin aikaa. Kuitenkin ennen kuin mies voi lähestyä naista, on miehen varmistuttava että kyseessä on aikuinen nainen eikä lapsi.

        Mikähän siinä on niin vaikeaa ymmärtää että mies ei tunne seksuaalista viehätystä lasta kohtaan, eikä halua lähestyä tätä romanttisessa mielessä. Miehet lähestyvät lapsenoloista ja -näköistä naista vasta huomattuaan erehdyksensä. Eli näkyvästi kurvikkaalla naisella on etulyöntiasema, kun hänen aikuisuutensa näkee jo kauempaa.

        Kyllä pieni ja siro voi olla ihan yhtä muodokas kuin ns. rehevämpi nainen.

        Kate Mossilla ja Marilyn Monroella on sama vyötärö-lantiosuhde eli yhtä kurvikkaita molemmat.

        Itse olen hoikka nainen, ja vaikka kuppikoko on "vain" B, olen silti muodokkaan näköinen, koska minulla on on selvästi erottuvä vyötärö ja lantio ja rintoja sopivassa suhteessa kroppaani.

        Jos rintani olisivat isommat, näyttäisi kroppani epätasapainoiselta.

        Mitä miehet eivät tajua, että vartalon muodot eivät tule ainoastaan rinnoista. Ja pienemmät muodot voivat olla aivan yhtä muodokkaat, vaikka olisivatkin pienemmät.


      • tylsä paskiainen
        kyllä näin vaan kirjoitti:

        Kyllä pieni ja siro voi olla ihan yhtä muodokas kuin ns. rehevämpi nainen.

        Kate Mossilla ja Marilyn Monroella on sama vyötärö-lantiosuhde eli yhtä kurvikkaita molemmat.

        Itse olen hoikka nainen, ja vaikka kuppikoko on "vain" B, olen silti muodokkaan näköinen, koska minulla on on selvästi erottuvä vyötärö ja lantio ja rintoja sopivassa suhteessa kroppaani.

        Jos rintani olisivat isommat, näyttäisi kroppani epätasapainoiselta.

        Mitä miehet eivät tajua, että vartalon muodot eivät tule ainoastaan rinnoista. Ja pienemmät muodot voivat olla aivan yhtä muodokkaat, vaikka olisivatkin pienemmät.

        "Kyllä pieni ja siro voi olla ihan yhtä muodokas kuin ns. rehevämpi nainen."

        Tottakai! Kysehän on puhtaasti mittasuhteista.

        "Kate Mossilla ja Marilyn Monroella on sama vyötärö-lantiosuhde eli yhtä kurvikkaita molemmat. "

        Mielestäni kurvikkuus tulee rintojen, vyötärön ja lantion keskinäisistä mittasuhteista, ei pelkästä vyötärön- ja lantionympäryksen suhteesta. Lisäksi rintakehän koko ja hartioiden leveys vaikuttaa kokonaisuuteen, kuin myös pituuskin (huom. suhteellisuus). Ehkäpä Mossia voisikin kutsua kurvikkaaksi JOS hänellä olisi mainitsemasi vyötärö-lantiosuhteen lisäksi huomattavasti isommat rinnat. Nykyisellään kun hänellä ei näytä olevan rintoja lainkaan.

        "Mitä miehet eivät tajua, että vartalon muodot eivät tule ainoastaan rinnoista."

        Ei ainoastaan rinnoista, mutta ei myöskään ilman näkyviä rintoja, sillä ei hoikka vyötärö vielä tee kenestäkään muodokasta.

        "Ja pienemmät muodot voivat olla aivan yhtä muodokkaat, vaikka olisivatkin pienemmät."

        Asia riippuu luonnollisesti siitä mitä pienillä muodoilla lopulta tarkoitetaan. Jos tulkitaan se b-kupin rinnoiksi ja senttimetreissä pienehköksi lantionympärykseksi, voi aivan hyvin nainen silti olla muodokas jos hän on pieni, hoikka ja siro muutenkin.


      • juttu.
        kyllä näin vaan kirjoitti:

        Kyllä pieni ja siro voi olla ihan yhtä muodokas kuin ns. rehevämpi nainen.

        Kate Mossilla ja Marilyn Monroella on sama vyötärö-lantiosuhde eli yhtä kurvikkaita molemmat.

        Itse olen hoikka nainen, ja vaikka kuppikoko on "vain" B, olen silti muodokkaan näköinen, koska minulla on on selvästi erottuvä vyötärö ja lantio ja rintoja sopivassa suhteessa kroppaani.

        Jos rintani olisivat isommat, näyttäisi kroppani epätasapainoiselta.

        Mitä miehet eivät tajua, että vartalon muodot eivät tule ainoastaan rinnoista. Ja pienemmät muodot voivat olla aivan yhtä muodokkaat, vaikka olisivatkin pienemmät.

        Mulla myös muodokas vartalo vaikka rinnat on a-kupit.Johtuu kait siitä kun lantio-vyötärö-suhde on minulla täydellinen. Pienet rinnat sopivat hyvin linjakkaaseen vartalooni. Ollaan onnentyttöjä kun meillä on naiselliset mutta myös sirot kropat.:)


      • ihmettelen. . .
        juttu. kirjoitti:

        Mulla myös muodokas vartalo vaikka rinnat on a-kupit.Johtuu kait siitä kun lantio-vyötärö-suhde on minulla täydellinen. Pienet rinnat sopivat hyvin linjakkaaseen vartalooni. Ollaan onnentyttöjä kun meillä on naiselliset mutta myös sirot kropat.:)

        sitä, että missä se sinun muodokas vartalosi oikein voi piileksiä, jos kerran rinnat ovat pienet. Sellainen rinnatonhan on yleensä kuin tasapaksu lankku. Oli, miten oli, niin naisellinen se ei voi olla, siis se onpi sellainen tyttömäinen.


      • ihmettelen kovasti
        ihmettelen. . . kirjoitti:

        sitä, että missä se sinun muodokas vartalosi oikein voi piileksiä, jos kerran rinnat ovat pienet. Sellainen rinnatonhan on yleensä kuin tasapaksu lankku. Oli, miten oli, niin naisellinen se ei voi olla, siis se onpi sellainen tyttömäinen.

        zzz


      • siinä
        ihmettelen. . . kirjoitti:

        sitä, että missä se sinun muodokas vartalosi oikein voi piileksiä, jos kerran rinnat ovat pienet. Sellainen rinnatonhan on yleensä kuin tasapaksu lankku. Oli, miten oli, niin naisellinen se ei voi olla, siis se onpi sellainen tyttömäinen.

        leveässä lantiossa, kapeassa vyötärössä ja leveämmässä rintakehässä. En tosin ole yhtä muodokas kuin muut, mutta vartalon koko suhteutettuna pituuteen, olen muodokkaan ja tyttömäisen väliltä. Hyvä niin.:) Jotkut sirot naiset ovat myös kaunis linjaisia.


      • edestäpäin...
        siinä kirjoitti:

        leveässä lantiossa, kapeassa vyötärössä ja leveämmässä rintakehässä. En tosin ole yhtä muodokas kuin muut, mutta vartalon koko suhteutettuna pituuteen, olen muodokkaan ja tyttömäisen väliltä. Hyvä niin.:) Jotkut sirot naiset ovat myös kaunis linjaisia.

        entä, jos katsellaan profiilia sivulta. Ja se lantio ei saa olla rinnusta suurempi. Silloinhan sitä näyttää ihan kävelevältä päärynältä. Ethän vaan käytä geelitäytteisiä rintsikoita.??


      • näyttää
        edestäpäin... kirjoitti:

        entä, jos katsellaan profiilia sivulta. Ja se lantio ei saa olla rinnusta suurempi. Silloinhan sitä näyttää ihan kävelevältä päärynältä. Ethän vaan käytä geelitäytteisiä rintsikoita.??

        tulitikkuaskiin mahtuvalta.:) Peppu tulee mukavasti esiin. Sulla on mielessä ehkä eri muotoinen vartalo kuin mitä mä tarkoitin. A-tyyppisesä vartalossa lantio on aina rinnusta suurempi. Sä puhuit V-tyyppisestä tai X-tyyppisestä vartalosta. Makunsa ja mieltymyksensä kullakin.

        enkä käytä geelirintsikoita. Entä sinä, ystävä?;)


      • käytä. . .
        näyttää kirjoitti:

        tulitikkuaskiin mahtuvalta.:) Peppu tulee mukavasti esiin. Sulla on mielessä ehkä eri muotoinen vartalo kuin mitä mä tarkoitin. A-tyyppisesä vartalossa lantio on aina rinnusta suurempi. Sä puhuit V-tyyppisestä tai X-tyyppisestä vartalosta. Makunsa ja mieltymyksensä kullakin.

        enkä käytä geelirintsikoita. Entä sinä, ystävä?;)

        mitään geelirintsikoita, mutta olen kyllä sellaisia saanut kouriini. Tee nyt ihmeessä itsellesi jotakin. Jos se peppu tulee kovin ulos ja esille, niin silloinhan sinne taakse muodostuu helposti sellainen "hylly". Ota avuksi vaikka ää-pilkut, ja pudota ne hiukan normaalitason alapuolelle, siitähän se iso A-tyyppi jo vähän pyöristyy...No se silleen..kyllähän semmoisia pieniäkin hipelöi, mutta se vaan vaatii vähän enemmän mielikuvitusta...


      • ystäväiseni:)
        käytä. . . kirjoitti:

        mitään geelirintsikoita, mutta olen kyllä sellaisia saanut kouriini. Tee nyt ihmeessä itsellesi jotakin. Jos se peppu tulee kovin ulos ja esille, niin silloinhan sinne taakse muodostuu helposti sellainen "hylly". Ota avuksi vaikka ää-pilkut, ja pudota ne hiukan normaalitason alapuolelle, siitähän se iso A-tyyppi jo vähän pyöristyy...No se silleen..kyllähän semmoisia pieniäkin hipelöi, mutta se vaan vaatii vähän enemmän mielikuvitusta...

        Aion jatkossakin ärsyttää sua ja muita neuroottisesti symmetriaa ihailevia henkilöitä. saatte tulla huomauttelemaan jos tahdotte osoittaa typeryytenne.:) Varokaa etten napauta takaisin.

        Katsos kaikki ei mee aina saman kaavan mukaaan. Jos et kestä sitä, että ihmiset on erilaisia, niin kärsi. Mutta mutta, oletkos sinä muka yleisen ihmiskaavan mukainen? Kestätkö yksilöllisyyttä? Mittaatko munasi pituuden aina nukkumaan mennessä?:D
        (Oletan sinun olevan mies).*naurua ja ivaa*

        t. nimimerkki "kyllä naisena on ihanaa ja monipuolista"


      • unohtui..
        edestäpäin... kirjoitti:

        entä, jos katsellaan profiilia sivulta. Ja se lantio ei saa olla rinnusta suurempi. Silloinhan sitä näyttää ihan kävelevältä päärynältä. Ethän vaan käytä geelitäytteisiä rintsikoita.??

        Täsä esimerkit julkkiksilta:

        X-tyyppinen vartalo Catherine Zeta-Jones

        A-tyyppinen vartalo Jennifer Lopez

        V-tyyppinen vartalo Debra Messing

        ns. poikamainen vartalo Cameron Diaz

        Ehkä älykkäänä poikana nyt huomaat että heillä on erityyppiset vartalot! He tuskin muuttuvat SUN miehisen mielesi mukaiseksi jos silmääsi ei miellytä jokin tietty vartalo. ;)

        Yksi esimerkki jäi uupumaan: Kate Hudson. Hän on hoikka ja pieni rintainen mutta äärettömän kaunis persoonallisella tavallaan. Suurin osa miespuolisista ystävistäni pitää häntä tosi seksikkäänä ja viehkeänä.


      • pienirintainen - seksikäs
        ihmettelen kovasti kirjoitti:

        zzz

        Tässä nyt vaikkapa Kate Mossista kuva todisteeksi, että pienirintainen voi tosiaan olla seksikäs..ja ihan minun mielestäni naisellinen, ei tyttömäinen.


        http://imgs.pravda.sk/sk_ksav/A051230_P20_KATEMOSS_V.JPG

        Ja tässä vielä Christy Turlington, hiton seksikäs nainen vaikka on varmastikin A-kuppi:
        http://www.chinatuku.com/mingxing/om-woman/christy Turlington/18.jpg

        Ja vielä monien miesten ihastelema Milla Jovovich

        http://www.endless-addiction.de/images/639.jpg


      • hyvänäs,,,
        pienirintainen - seksikäs kirjoitti:

        Tässä nyt vaikkapa Kate Mossista kuva todisteeksi, että pienirintainen voi tosiaan olla seksikäs..ja ihan minun mielestäni naisellinen, ei tyttömäinen.


        http://imgs.pravda.sk/sk_ksav/A051230_P20_KATEMOSS_V.JPG

        Ja tässä vielä Christy Turlington, hiton seksikäs nainen vaikka on varmastikin A-kuppi:
        http://www.chinatuku.com/mingxing/om-woman/christy Turlington/18.jpg

        Ja vielä monien miesten ihastelema Milla Jovovich

        http://www.endless-addiction.de/images/639.jpg

        ole onnellinen, saat aivan rauhassa pitää. Kilpailua ei ole. Vähään olet tyytyväinen, mutta omahan on asiasi. Minulla kädet täynnä pehmoista tavaraa.


      • hyvä
        pienirintainen - seksikäs kirjoitti:

        Tässä nyt vaikkapa Kate Mossista kuva todisteeksi, että pienirintainen voi tosiaan olla seksikäs..ja ihan minun mielestäni naisellinen, ei tyttömäinen.


        http://imgs.pravda.sk/sk_ksav/A051230_P20_KATEMOSS_V.JPG

        Ja tässä vielä Christy Turlington, hiton seksikäs nainen vaikka on varmastikin A-kuppi:
        http://www.chinatuku.com/mingxing/om-woman/christy Turlington/18.jpg

        Ja vielä monien miesten ihastelema Milla Jovovich

        http://www.endless-addiction.de/images/639.jpg

        Meidän ei tarvitse pohtia tuollaisia. ME pieni rintaiset ja SIROT naiset saamme parhaimmat miehet. Iso rintaiset ovat meille kateellisia, ei tosin tissiemme takia, vaan ihanien miestemme! Unohda tuollaiset seksikkyys-juttujen pohtimiset. Makuja on yhtä monta kuin on miehiä, ja me saadaan ne parhaimmat.:)

        Seksikkyys on tulee itsevarmuudesta, älykkyydestä ja hentoudesta. Kaikki hellät rakastajani ovat kohdelleet minua kuin kukkaa kämmenellä. Siinä tuntee todella olevansa Nainen eikä panopuu tai seksiobjekti.:D


      • paikkaansa...
        hyvä kirjoitti:

        Meidän ei tarvitse pohtia tuollaisia. ME pieni rintaiset ja SIROT naiset saamme parhaimmat miehet. Iso rintaiset ovat meille kateellisia, ei tosin tissiemme takia, vaan ihanien miestemme! Unohda tuollaiset seksikkyys-juttujen pohtimiset. Makuja on yhtä monta kuin on miehiä, ja me saadaan ne parhaimmat.:)

        Seksikkyys on tulee itsevarmuudesta, älykkyydestä ja hentoudesta. Kaikki hellät rakastajani ovat kohdelleet minua kuin kukkaa kämmenellä. Siinä tuntee todella olevansa Nainen eikä panopuu tai seksiobjekti.:D

        siis minulla ja kavereillani ovat ne maailman ihanimmat naiset. Ja heillä kaikilla on kunnon rinnat, kapea vyötärö ja kunnon lanteet. Siis TODELLISIA ihannenaisia. Kukka kämmenellä lakastuu melko nopeasti, mutta minullapa onkin kädessä melkoinen kiinteä rauhanen. Mitäs siihen sanot ?


      • tarkemmin
        paikkaansa... kirjoitti:

        siis minulla ja kavereillani ovat ne maailman ihanimmat naiset. Ja heillä kaikilla on kunnon rinnat, kapea vyötärö ja kunnon lanteet. Siis TODELLISIA ihannenaisia. Kukka kämmenellä lakastuu melko nopeasti, mutta minullapa onkin kädessä melkoinen kiinteä rauhanen. Mitäs siihen sanot ?

        Tarkoitin parhaimpia MIEHIÄ, ja ne miehet tulee meille pikku-tisuisille ja siroille naisille.:D

        Te voitte rakastua ihannenaisiinne, mutta toiset miehet rakastuu Oikeisiin naisiin, jotka ovat lihaa ja verta sekä todellisia. Ei käy kateeksi naisianne, hahaa!:) Lähdenkin siitä lähtökohdasta, mikä meille naisille on PARASTA. Voitte miehet muokata itseänne sen mukaiseksi.


      • niin mene....
        tarkemmin kirjoitti:

        Tarkoitin parhaimpia MIEHIÄ, ja ne miehet tulee meille pikku-tisuisille ja siroille naisille.:D

        Te voitte rakastua ihannenaisiinne, mutta toiset miehet rakastuu Oikeisiin naisiin, jotka ovat lihaa ja verta sekä todellisia. Ei käy kateeksi naisianne, hahaa!:) Lähdenkin siitä lähtökohdasta, mikä meille naisille on PARASTA. Voitte miehet muokata itseänne sen mukaiseksi.

        me ollaan juuri niitä hyviä ja parhaita miehiä, ja me otetaan vain sellaisia naisia, joilla on antaa meidän kätösille pehmoista, vatkattavaa tisulia. Ne miehet, jotka eivät sellaista saa, hakeutuvat sitten porrasta alemmalle, tyytyvät vähempään. Meidän naisia kadehtitaan, kun he ovat luonnollisia, eikä tarvitse käyttää mitään irtolisukkeita.


      • se niin menee
        niin mene.... kirjoitti:

        me ollaan juuri niitä hyviä ja parhaita miehiä, ja me otetaan vain sellaisia naisia, joilla on antaa meidän kätösille pehmoista, vatkattavaa tisulia. Ne miehet, jotka eivät sellaista saa, hakeutuvat sitten porrasta alemmalle, tyytyvät vähempään. Meidän naisia kadehtitaan, kun he ovat luonnollisia, eikä tarvitse käyttää mitään irtolisukkeita.

        Meidän pieni rintaisten ja sirojen naisten miehet ovat parasta aviomies-ainesta, ja jokainen nainen tietää sen. Paljon et poika tajua naisten ajatusmaailmasta, jos kuvittelet tuollaisten mammantissinimijöiden olevan parhaimpia miehiä. Kuulostat lähinnä itserakkaalta puheissasi. Naiset arvostaa eri asioita puolisoissaan kuin te tissien perään kuolaavat henkisesti pikku pojat.

        Meidän miehillä on sen verran hyvä itsetunto, ettei heidän tarvitse päteä naisillaan. Saatika pitää naisia jonain statusymboleina niin kuin sinä esitit!! Meitä kohdellaan ihmisinä. Kun on olemassa noin upeita miehiä hellyydessään ja älykkyydessään, on meille aivan sama mitä mieltä mamikset ovat meistä. Me jätetään teidät ja teidän juttunne omaan arvoonsa.

        Niin se vaan on että mitä vaativampi sitä heikompi. Tosi Miehet eivät päde naisillaan eivätkä pidä heitä objekteja. Luojalle kiitos Fiksuista Miehistä, jotka tuntevat oman arvonsa ilman, että sitä pitää pönkittää materialla ja statussymboleilla.

        Mikäs teistä tekee muka niin hyviä? Ulkonäkö vai? Ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkoinen olemus. Pitkän ajan kuluessa senkin arvo vähenee ja luonne korostuu -> Mitä teistä sitten paljastuu?


      • samanlaisia...
        se niin menee kirjoitti:

        Meidän pieni rintaisten ja sirojen naisten miehet ovat parasta aviomies-ainesta, ja jokainen nainen tietää sen. Paljon et poika tajua naisten ajatusmaailmasta, jos kuvittelet tuollaisten mammantissinimijöiden olevan parhaimpia miehiä. Kuulostat lähinnä itserakkaalta puheissasi. Naiset arvostaa eri asioita puolisoissaan kuin te tissien perään kuolaavat henkisesti pikku pojat.

        Meidän miehillä on sen verran hyvä itsetunto, ettei heidän tarvitse päteä naisillaan. Saatika pitää naisia jonain statusymboleina niin kuin sinä esitit!! Meitä kohdellaan ihmisinä. Kun on olemassa noin upeita miehiä hellyydessään ja älykkyydessään, on meille aivan sama mitä mieltä mamikset ovat meistä. Me jätetään teidät ja teidän juttunne omaan arvoonsa.

        Niin se vaan on että mitä vaativampi sitä heikompi. Tosi Miehet eivät päde naisillaan eivätkä pidä heitä objekteja. Luojalle kiitos Fiksuista Miehistä, jotka tuntevat oman arvonsa ilman, että sitä pitää pönkittää materialla ja statussymboleilla.

        Mikäs teistä tekee muka niin hyviä? Ulkonäkö vai? Ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkoinen olemus. Pitkän ajan kuluessa senkin arvo vähenee ja luonne korostuu -> Mitä teistä sitten paljastuu?

        kuin teidänkin miehet, sillä erolla, että tykätään omista naisistamme, ja haluamme tuottaa heille mielihyvää, ja muutenkin miellyttävää elämää. Seksi on ihmisen suurin vietti, ja me emme halua naisiemme jäävän ilman sitä, ja siihen hyvin oleellisena osana kuuluu myös rintojen hyväily. Olet selvästi jotenkin patoutunut, ja taidan alkaa ymmärtämään, mistä on kyse. Siinä suhteessa olet oikeassa, että miehet ovat ikuisia lapsia, siis mitä rintojen kaipuuseen tulee, ja ne ovat ja tulevat aina olemaan oleellisen tärkeitä. Haluaisin nähdä sen miehen, jolla olisi tilaisuus hyväillä rintoja, mutta jättäisi tilaisuuden käyttämättä. En usko, ennenkuin näen.


      • noi oli....
        unohtui.. kirjoitti:

        Täsä esimerkit julkkiksilta:

        X-tyyppinen vartalo Catherine Zeta-Jones

        A-tyyppinen vartalo Jennifer Lopez

        V-tyyppinen vartalo Debra Messing

        ns. poikamainen vartalo Cameron Diaz

        Ehkä älykkäänä poikana nyt huomaat että heillä on erityyppiset vartalot! He tuskin muuttuvat SUN miehisen mielesi mukaiseksi jos silmääsi ei miellytä jokin tietty vartalo. ;)

        Yksi esimerkki jäi uupumaan: Kate Hudson. Hän on hoikka ja pieni rintainen mutta äärettömän kaunis persoonallisella tavallaan. Suurin osa miespuolisista ystävistäni pitää häntä tosi seksikkäänä ja viehkeänä.

        ketä kummia noi äsköiset ämmät oli. Missä luuraa Dolly Parton & kumppanit ? Diana Dors, Gina Lollo, Jayne Mansfield, et seteraa, et seteraa...joo, nyt äkkäsin,,,,noi kimulit onkin jotakin, mikä ei oikeastaan ole yhtään mitään...


    • Jes!

      on E-kuppi ja rinnanympärys 115cm ja hän on muutenkin kaunis. Onhan se tosiaan mukavaa, kun itse pidän isoista rinnoista, mutta välillä ärsyttää muiden miesten kuolaava tuijotus.

    • kaunis neito

      juu hei kiinnostaa...

      • omppu

        Luojan kiitos, minulla on pienet rinnat.. eipähän tarvitse katsella tuollaisia idiootteja. Huh..
        Ja ihan vain alkuperäiselle tiedoksi, että yksin ei ole tarvinnut olla.
        Mutta kyllä meitä löytyy laidasta laitaan..toivon mukaan sinäkin löydät "tasoistasi" seuraa..


      • tasoistani. .
        omppu kirjoitti:

        Luojan kiitos, minulla on pienet rinnat.. eipähän tarvitse katsella tuollaisia idiootteja. Huh..
        Ja ihan vain alkuperäiselle tiedoksi, että yksin ei ole tarvinnut olla.
        Mutta kyllä meitä löytyy laidasta laitaan..toivon mukaan sinäkin löydät "tasoistasi" seuraa..

        seuraa tosiaan, sillä muuta en edes hyväksy. Ihmeen paljon te arvon tyttäret vähättelette koon merkitystä. Itsellekin käynyt niin, että nainen sanonut...sori vaan, mutta minulla on näin pienet...eli koko ajan huomaa, että kuitenkin kaikki kaipaavat sellaisia vähän isompia..


    • ihan selvä

      provo! Eikö kukaan tajua sitä. Tai sitten aloittaja on suhteellisen itsekeskeinen.

      • yksi vastanneista

        mutta kun tällaisia tapauksia tuntuu oikeastikin löytyvän, siksi itse aiemmin tätä kommentoin. Vaikka mitään hyötyä siitä tuskin on.


    • Sen tähden ei enää aito!

      Sittenhän ET voi haukkua rintojansa suurentanutta!
      Sain päivittäin kuulla, että olen lauta, ja ettei kukaan tollasta panis kun sillä ei ole rintojakaan...
      Itse olin myös samaa mieltä.
      Olen bi ja en voisi olla rinnattoman kanssa...nyt en puhu siis pienirintaisista vaan rinnattomista.
      Nyt minulla on siis proteesit ja tyytyväinen siihen, mutta mielummin aidot vaikka a-kuppiset, mutta kun ei tullut niitäkään.
      Eli et voi haukkua proteesien ottajaa sillä moni ottaa proteesit juuri sinunlaisilta kommentteja saaneet!

      • voi...

        Ei tarvitse olla psykologi tietääkseen miksi miehet arvostelevat. Nälvimistä ei pidä ottaa vakavasti.

        Tiesitkö miksi miehet haukkuvat kommenteilla: "tota en kyl panis"? Tai miksi he syyttävät naista siitä ettei heidän peniksensä seiso? Takana on vain miesten oma EPÄVARMUUS. Syyt täytyy löytää naisesta, kun ottaa heidän itsetuntonsa päälle tajuta pelon ja osaamattomuuden olevan HEISSÄ. Sen tähden homofobisimmat miehet ovat tissifriikkejä ja kovia tekemään numeron siitä, että heitä ei perse tai "poikamainen" tyttö kiinnosta. (Naisen ulkonäkön mitätöinti ja kommentointi on keino manipuloida naisia).

        Olen kuullut kommentin: "Sä et oo mitään ilman tissejä." Mutta samalla periaatteella he voisivat sanoa ihmiselle, jolta puuttuu esim. käsi, ettei hän ole mitään kun käsi puuttuu. Kukaan ei ole niin kuningas, että voi määritellä minkä tasoinen tai arvoinen ihminen on. Eikös lakikin sano että olemme kaikki tasa-arvoisia, vaikkakin erilaisia!

        Tiedoksi tissifriikeille (vaikka he ymmärtävät yhtä vähän kuin sika oopperasta): Pienet rinnat on vielä rinnat. Täys rinnattomuus on sitä, etteivät maitorauhaset ole lainkaan kehittyneet. Jos jollakulla on pienet hampaat, ei hänkään ole täysin hampaaton. Siinä on selvä ero.

        Ja voitte tulla mielummin minua haukkumaan kuin muita pieni rintaisia siskojani. Minä sentään kestän haukkumiset. Antaa tulla vaan.


      • tylsä paskiainen
        voi... kirjoitti:

        Ei tarvitse olla psykologi tietääkseen miksi miehet arvostelevat. Nälvimistä ei pidä ottaa vakavasti.

        Tiesitkö miksi miehet haukkuvat kommenteilla: "tota en kyl panis"? Tai miksi he syyttävät naista siitä ettei heidän peniksensä seiso? Takana on vain miesten oma EPÄVARMUUS. Syyt täytyy löytää naisesta, kun ottaa heidän itsetuntonsa päälle tajuta pelon ja osaamattomuuden olevan HEISSÄ. Sen tähden homofobisimmat miehet ovat tissifriikkejä ja kovia tekemään numeron siitä, että heitä ei perse tai "poikamainen" tyttö kiinnosta. (Naisen ulkonäkön mitätöinti ja kommentointi on keino manipuloida naisia).

        Olen kuullut kommentin: "Sä et oo mitään ilman tissejä." Mutta samalla periaatteella he voisivat sanoa ihmiselle, jolta puuttuu esim. käsi, ettei hän ole mitään kun käsi puuttuu. Kukaan ei ole niin kuningas, että voi määritellä minkä tasoinen tai arvoinen ihminen on. Eikös lakikin sano että olemme kaikki tasa-arvoisia, vaikkakin erilaisia!

        Tiedoksi tissifriikeille (vaikka he ymmärtävät yhtä vähän kuin sika oopperasta): Pienet rinnat on vielä rinnat. Täys rinnattomuus on sitä, etteivät maitorauhaset ole lainkaan kehittyneet. Jos jollakulla on pienet hampaat, ei hänkään ole täysin hampaaton. Siinä on selvä ero.

        Ja voitte tulla mielummin minua haukkumaan kuin muita pieni rintaisia siskojani. Minä sentään kestän haukkumiset. Antaa tulla vaan.

        Olempa ollut hölmö kun ole ymmärtänyt että miehen kuuluu panna kaikkea mikä liikkuu, sillä se että joku nainen ei minua miellytä johtuukin vain omasta epävarmuudestani. Kylläpä olenkin ollut tietämätön.

        voi... kirjoitti:
        "(Naisen ulkonäkön mitätöinti ja kommentointi on keino manipuloida naisia)"

        Ehdottomasti näin! Kun mies teoillaan tai sanoillaan pyrkii vaikuttamaan naisen käytökseen on se pahansuopaista manipulointia, mutta naisen pyrkiessä vaikuttamaan miehen toimintaan se on ehdottomasti positiivista vuorovaikutusta.

        voi... kirjoitti:
        "Tiedoksi tissifriikeille (vaikka he ymmärtävät yhtä vähän kuin sika oopperasta): Pienet rinnat on vielä rinnat."

        Mykistävää viisautta! Näinollen iso nenäkin on siis vielä nenä ja epämiellyttävät kasvot ovat vielä kasvot. Huh huh, en olisi uskonut.

        Kerro meille lisää, oi mestari!


      • oikeaan
        tylsä paskiainen kirjoitti:

        Olempa ollut hölmö kun ole ymmärtänyt että miehen kuuluu panna kaikkea mikä liikkuu, sillä se että joku nainen ei minua miellytä johtuukin vain omasta epävarmuudestani. Kylläpä olenkin ollut tietämätön.

        voi... kirjoitti:
        "(Naisen ulkonäkön mitätöinti ja kommentointi on keino manipuloida naisia)"

        Ehdottomasti näin! Kun mies teoillaan tai sanoillaan pyrkii vaikuttamaan naisen käytökseen on se pahansuopaista manipulointia, mutta naisen pyrkiessä vaikuttamaan miehen toimintaan se on ehdottomasti positiivista vuorovaikutusta.

        voi... kirjoitti:
        "Tiedoksi tissifriikeille (vaikka he ymmärtävät yhtä vähän kuin sika oopperasta): Pienet rinnat on vielä rinnat."

        Mykistävää viisautta! Näinollen iso nenäkin on siis vielä nenä ja epämiellyttävät kasvot ovat vielä kasvot. Huh huh, en olisi uskonut.

        Kerro meille lisää, oi mestari!

        kun älähdit. Myönsitte miehet tai ette, haukkumisen takana on oma epävarmuus. Tuon kun nainen tietää, tajuaa vian olevan jossain ihan muualla kuin mies on väittänyt. Eikö tytöt iskettäisi takaisin?;)


    • kommenteista

      Kiva saada kuulla mitä mieltä miehet todellisuudessa ovat. Väittävät aina muuta. Tuntuu vaikealta hyväksyä että tulen loppuikäni näyttämään miesten mielestä lapselta, epäseksuaaliselta murrosikäiseltä olennolta. Kiva myös kuulla että moni teistä miehistä ei saisi edes seisomaan kanssani. Tämä on asia jonka kanssa minun on nyt elettävä. Muuten olen mielestäni kaunis, mutta pienet rintani ja alle 160cm pituuteni, niille en voi tehdä mitään. Tuskin minulla on kymmeneen vuoteen varaa leikkaukseen, ja pituudelleni en mahda mitään. Kiitos tiedosta.

      • tylsä paskiainen

        Tuntuu varmaan vähän samalta kuin minusta kun naiset kommentoivat että näytän pystyyn nostetulta sialta. Kommentin ymmärtäisi jos olisin ehtinyt avata suuni, sillä olenhan paskiainen ja kusipää, mutta että ennen kuin ehdin sanoa mitään!

        Ja miksikö näytän pystyyn nostetulta sialta? Mistä minä tiedän! Hiukseni on ainakin aina puhtaat sekä siististi leikattu ja kammattu, parta ajettu ja vaatteet on puhtaat ja silitetty. Enkä ole edes lihava, kaipa se nimittely sitten johtuu rumasta naamasta.


      • leikkauksia. . .

        pienirintaiset voivat yrittää käyttää muita keinoja, kuin isohkoja rintoja. Jätä rintsikat naulaan, ja anna nännyköiden tököttää näkyvästi puseron alla, tai kaula-aukosta. Se on semmoinen pieni juttu, mutta ihmeesti miehet kiinnostuu, kun vähänkin nännykkää vilahtaa. Se on paljon, paljon kiihottavampi kuin sellaiset topatut, kovat A-kupin liivit.. Pistä ensi kerralla pieni kokeilu, niin näet tuloksen..


    • miehen kommentti

      Ei se koko vaan se muoto kunnon kiinteät alaosasta kivan pyöreät. Itse melkein pidän sellaisista pienistä ei liian mutta liika on liikaa.
      Ja naisestahan tulee katsottua kesäisin aina Takapuolen kiinteys ensimmäisenä jos nyt silmää haluaa miellyttää:) Mitä mieltä kummat näyttää naisella seksikkäämmältä tiukat valkoiset vai mustat housut? Olen miettinyt tuota kun molemmissa hyvät puolensa. Niin että naisille tiedoksi ei ole häpeä esitellä muotojaan kyllä se miesten elämää piristää varsinkin tuleva kesä.

      • sama hemmo

        Niin tuosta kumpi paremman näköinen tissit vai perse.
        Vaatteet päällä ehdottomasti perse ja reisien kiinteys. Saa kummasti mielikuvituksen liikkeelle.
        Ilman vaatteita ehdottomasti rinnat seksikkäämmän näköiset. Eli kyllä kadulla katselen tissejä ja kauniita periä:) Ja privaatisti Rintojen kauneutta.


    • ihmettelen...

      että usein näkee ja kuulee sellaisten miesten, joilla ei itsellään ole mitään näytettävää, ainakaan ulospäin, kommentoivan hyvinkin rumasti naisia ja heidän vartaloitaan. Joka ikisen kohdan kropassa pitäisi miellyttää miehen silmää, vaikka tämä itse ei näyttäisi miltään.

      Minä rakastan isoja ja lihaksikkaita miehiä, tiukka peppu, upeat hauikset ja leveä rinta kuuluvat unelmieni miehen ominaisuuksiin, samoin komeat, miehekkäät kasvot(näillä ominaisuuksilla melkein jo päästänkin miehen puseroni alle tutustumaan suurehkoon poveeni.) Mutta harvoinpa näillä arvostelijoilla on mitään näistä, tuskinpa tämänkään ketjun typeryksillä, sivistyneisyydestä nyt puhumattakaan. Katsokaa nyt ihmeessä peiliin ja miettikää, onko teillä todella varaa käyttää esim. loukkaavia termejä kuten lauta, saati sitten varaa valita oma naisseura rintojen ym. mukaan. Ihmettelen jos saatte seuraa ollenkaan.

      • sulle

        Miehet pelkää kuollakseen naisten taholta tulevaa arvostelua. Sen tähden ne arvostelee ekana naisia. Miten se kuuluisa sanonta meni?

        Kun joku piikittelee, piikittele takaisin. Jätkiä vituttaa kun niiden arvostelut ei tehoa.

        Vaatii toiselta täydellisyyttä, kun ei itse ylety siihen.


      • miehille. . . .

        vaikka aika rumiluksia olemmekin, niin naisia on sen verran enemmän, että aina niitä riittää, oli itse sitten minkälainen tahansa. Sellaiset bodarit ovat niin kovasti hormooni-höyryissä, ei ne mitään tajua naisista, ja esim. rintojen pehmeydestä ja kaikesta muusta siihen liittyvästä kiihokkeesta. Ja sitten on tietysti se, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Siksi naisen pitää olla muodokas, ja näyttävä. Sitä seuranhakua voisi kokeilla esim. silmät ummessa. Valituksi tulleelta luultavasti löytyisi rinnat.


    • Dolly Parton

      Siinä nimittäin on vaara, että jalat jäävät pieniksi. Jalat eivät nimittäin kasva varjossa.

    • mieheksi!

      Ennen kuin jaottelet naisia eri tasoihin, katso peiliin poika. Näet sieltä oman tasosi ja älykkyytesi. Vanhempana tulet näkemään naisessa kokonaisuuden kaikkine ruumiinosineen. Vai riittääkö älykkyysosamäärä siihen?

      • tarvita. . .

        sitten minkäänlaista äo-määrää. Se on nimittäin niin, että luonto se tikanpojan puuhun vetää. Näin simppeli juttu. Ja sille ei vaan voi mitään, että aina kun näkee mehevät melonit, niin vesi tulee kielelle, ja sormia alkaa syyhyttää. Ja näkeehän sen selvästi nännyköistä, että myös naiset tästä näpelöinnistä pitävät.


      • ei taida sulla olla kokemusta
        tarvita. . . kirjoitti:

        sitten minkäänlaista äo-määrää. Se on nimittäin niin, että luonto se tikanpojan puuhun vetää. Näin simppeli juttu. Ja sille ei vaan voi mitään, että aina kun näkee mehevät melonit, niin vesi tulee kielelle, ja sormia alkaa syyhyttää. Ja näkeehän sen selvästi nännyköistä, että myös naiset tästä näpelöinnistä pitävät.

        Ei taida olla sulla paljoa kokemusta naisista jos luulet että A) nännien nöpötys automaattisesti kertoo että nainen tykkää (voi olla esim. myös vilu) tai B) että kaikki naiset tykkäävät rintojen näpertelystä.

        Vielä on sulla paljon opittavaa, poika-kulta.


      • olla
        ei taida sulla olla kokemusta kirjoitti:

        Ei taida olla sulla paljoa kokemusta naisista jos luulet että A) nännien nöpötys automaattisesti kertoo että nainen tykkää (voi olla esim. myös vilu) tai B) että kaikki naiset tykkäävät rintojen näpertelystä.

        Vielä on sulla paljon opittavaa, poika-kulta.

        toi sama tyyppi, joka kirjoitti mulle yläpuolella miltä mun olisi näytettävä jotta miellyttäisin sen silmää.

        Syvästi säälin ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella voidakseen sanoa millaisia toisten on oltava. Menkööt syvästi itseensä ja asenteihinsa.

        Jos jotkut imeväisikäiset korostavat tissien tärkeyttä, niin ne ei oo vielä löytänyt oikeaa rakkautta. Rakastaa toista ihmisenä ja yksilönä eikä unelmiensa prinsessana.

        Ja jotkut naiset tykkää ihan muiden paikkojen näpertelystä. =) Tiedoksi vaan kaikille miehille. Nänneissä ei ole loppujen lopuksi paljon herkkiä hermopäitä. Tosin yksilöllistä tuokin.


      • kokemusta, , ,
        ei taida sulla olla kokemusta kirjoitti:

        Ei taida olla sulla paljoa kokemusta naisista jos luulet että A) nännien nöpötys automaattisesti kertoo että nainen tykkää (voi olla esim. myös vilu) tai B) että kaikki naiset tykkäävät rintojen näpertelystä.

        Vielä on sulla paljon opittavaa, poika-kulta.

        löytyy. Ja ne nännit ovat kyllä sellaisia, että sen pienen vilun lisäksi ne reagoivat kyllä myös sivelyyn ja ärsytykseen. Ja naiset, joilla on rinnat ja nännit, myös tykkäävät siitä, että niitä leivotaan, puristellaan, litistellään. Se siis vaatii sen, että on jotakin kouriintuntuvaa. Jos et itse satu asiasta pitämään, niin se voi johtua jopa siitä, että sinulla ei ole ketään, joka sitä ilkiäisi tehdä.


      • kokemusta myös...
        kokemusta, , , kirjoitti:

        löytyy. Ja ne nännit ovat kyllä sellaisia, että sen pienen vilun lisäksi ne reagoivat kyllä myös sivelyyn ja ärsytykseen. Ja naiset, joilla on rinnat ja nännit, myös tykkäävät siitä, että niitä leivotaan, puristellaan, litistellään. Se siis vaatii sen, että on jotakin kouriintuntuvaa. Jos et itse satu asiasta pitämään, niin se voi johtua jopa siitä, että sinulla ei ole ketään, joka sitä ilkiäisi tehdä.

        "Ja naiset, joilla on rinnat ja nännit, myös tykkäävät siitä, että niitä leivotaan, puristellaan, litistellään."

        Voi voi, liekö olet pornoleffoista oppisi saanut(kuvittelisin sinun olevan mies)? =)
        Itse en ainakaan saa yhtään mitään kiksejä siitä että rintojani käsitellään kuvailemallasi tavalla(joskus se jopa sattuu), joskus annan miehen tehdä niin jos itse tuntuu tykkäävän. Hellä kosketus saattaa joskus tuntua ihan kivalta, mutta aivan samalla tavalla se tuntuu hyvältä myös niskassa, vatsassa, reisillä ym. ja rintavarustus minulla kuitenkin on suurehko, eli ei senkään puute tähän asiaan vaikuta.


      • jos et.....
        kokemusta myös... kirjoitti:

        "Ja naiset, joilla on rinnat ja nännit, myös tykkäävät siitä, että niitä leivotaan, puristellaan, litistellään."

        Voi voi, liekö olet pornoleffoista oppisi saanut(kuvittelisin sinun olevan mies)? =)
        Itse en ainakaan saa yhtään mitään kiksejä siitä että rintojani käsitellään kuvailemallasi tavalla(joskus se jopa sattuu), joskus annan miehen tehdä niin jos itse tuntuu tykkäävän. Hellä kosketus saattaa joskus tuntua ihan kivalta, mutta aivan samalla tavalla se tuntuu hyvältä myös niskassa, vatsassa, reisillä ym. ja rintavarustus minulla kuitenkin on suurehko, eli ei senkään puute tähän asiaan vaikuta.

        tykkää siitä kun mies rintojasi hyväilee. Totta puhut, että myös niskaa, kaulaa ym. voi hellästi kosketella, mutta ei siitä koskaan saa samaa tunnetta kuin tisuleista. Ei tähän tarvita mitään pornoleffoja. Yksi paljasrintainen nainen ja rauhallinen hetki, ja siinähän se todellisuus näkyy, ihan omien silmien alla. Kokeilehan jääkuutiota nännien ympärillä, ja kerrohan sitten, mitä tapahtui.??


      • mies tarvitsee
        jos et..... kirjoitti:

        tykkää siitä kun mies rintojasi hyväilee. Totta puhut, että myös niskaa, kaulaa ym. voi hellästi kosketella, mutta ei siitä koskaan saa samaa tunnetta kuin tisuleista. Ei tähän tarvita mitään pornoleffoja. Yksi paljasrintainen nainen ja rauhallinen hetki, ja siinähän se todellisuus näkyy, ihan omien silmien alla. Kokeilehan jääkuutiota nännien ympärillä, ja kerrohan sitten, mitä tapahtui.??

        kunnon virikkeet jotta seisoo. Mutta missä on rakkaus ja hellyys?

        Mies, joka rakastaa naistaan, pärjää vähemmälläkin visuaalisella virikkeellä.


      • :D Ei jeesus sentään mitä p...
        kokemusta, , , kirjoitti:

        löytyy. Ja ne nännit ovat kyllä sellaisia, että sen pienen vilun lisäksi ne reagoivat kyllä myös sivelyyn ja ärsytykseen. Ja naiset, joilla on rinnat ja nännit, myös tykkäävät siitä, että niitä leivotaan, puristellaan, litistellään. Se siis vaatii sen, että on jotakin kouriintuntuvaa. Jos et itse satu asiasta pitämään, niin se voi johtua jopa siitä, että sinulla ei ole ketään, joka sitä ilkiäisi tehdä.

        Jätkähän kirjoittaa ihan pelkkää PASKAA! Luuletko sä idiootti pieni runkkari että kaikki naiset on samasta muotista.

        Mulla on isot tissit, ja EN todellakaan pidä siitä että mun nännejä näperrrellään, tissejä litistellään tai puristellaan. Olen kyllä ymmärtänyt että litistelyä ja näpertelyä harrastaa lähinnä kokemattomat teinipojat,jollaiselta sinäkin kuulostat.


      • ei tunne naisia
        jos et..... kirjoitti:

        tykkää siitä kun mies rintojasi hyväilee. Totta puhut, että myös niskaa, kaulaa ym. voi hellästi kosketella, mutta ei siitä koskaan saa samaa tunnetta kuin tisuleista. Ei tähän tarvita mitään pornoleffoja. Yksi paljasrintainen nainen ja rauhallinen hetki, ja siinähän se todellisuus näkyy, ihan omien silmien alla. Kokeilehan jääkuutiota nännien ympärillä, ja kerrohan sitten, mitä tapahtui.??

        Ai siitä ei KOSKAAN saa samaa tunnetta kuin tisuleista? Oletko nainen? Ja vaikka olisitkin, luuletko voivasi puhua kaikkien naisten puolesta?

        Voi että näitä teinirunkkaajia riittää joilla ei ole mitään käsitystä naisista, ja sitten vielä puhuvat heistä kuin olevinaan tietäisivätkin jotakin.

        Oletko ikinä kuullut että varsinkin teinitytöt (ikäisesi) usein feikkaavat tuntemuksia, esim. että tykkäävät kun leivot heidän tissejään. Ei se tarkoita että he tykkäisivät siitä.


      • fantasioi
        :D Ei jeesus sentään mitä p... kirjoitti:

        Jätkähän kirjoittaa ihan pelkkää PASKAA! Luuletko sä idiootti pieni runkkari että kaikki naiset on samasta muotista.

        Mulla on isot tissit, ja EN todellakaan pidä siitä että mun nännejä näperrrellään, tissejä litistellään tai puristellaan. Olen kyllä ymmärtänyt että litistelyä ja näpertelyä harrastaa lähinnä kokemattomat teinipojat,jollaiselta sinäkin kuulostat.

        tisseistä kaikenlaista. Näin naisena tiedän, että tissien jopa aa-kuppisten rintojen puristelu tekisi jokseenkin kipeää. Olen kuullut kavereiltani saman jutun. He EIVÄT pidä siitä kun heidän tissejä leivotaan. Miesten olisi syytä tietää tuo ennen kuin haluavat toteuttaa fantasioitaan naisten tuntemuksista välittämättä.


      • kokeile.....
        ei tunne naisia kirjoitti:

        Ai siitä ei KOSKAAN saa samaa tunnetta kuin tisuleista? Oletko nainen? Ja vaikka olisitkin, luuletko voivasi puhua kaikkien naisten puolesta?

        Voi että näitä teinirunkkaajia riittää joilla ei ole mitään käsitystä naisista, ja sitten vielä puhuvat heistä kuin olevinaan tietäisivätkin jotakin.

        Oletko ikinä kuullut että varsinkin teinitytöt (ikäisesi) usein feikkaavat tuntemuksia, esim. että tykkäävät kun leivot heidän tissejään. Ei se tarkoita että he tykkäisivät siitä.

        anna miehen valita, hyväilläkö niskaa vai nisää. Jos rintojen hyväily ei tunnu hyvältä, vika ei ole rinnoissa, vaan siellä rintojen alla. Naisella ei silloin ole kaikki asiat kohdallaan. Olen kyllä tuon teini-iän jo kauan sitten ylittänyt, ja jonkinlaista kokemusta on vuosien mittaan kertynyt. Ja jokainen nainen on tähän asti pitänyt siitä, että rintoja hyväillään, vatkataan, leivotaan, eli tehdään jotakin. Se on sitä, että kysytään yläkerrasta, onko alakerta vapaana.


      • saattaa....
        :D Ei jeesus sentään mitä p... kirjoitti:

        Jätkähän kirjoittaa ihan pelkkää PASKAA! Luuletko sä idiootti pieni runkkari että kaikki naiset on samasta muotista.

        Mulla on isot tissit, ja EN todellakaan pidä siitä että mun nännejä näperrrellään, tissejä litistellään tai puristellaan. Olen kyllä ymmärtänyt että litistelyä ja näpertelyä harrastaa lähinnä kokemattomat teinipojat,jollaiselta sinäkin kuulostat.

        olla hivenen väärässä paikassa. Jos lähentelevät navan seutua, niin kuka ne sieltä löytää?? Sattuuko olemaan mitään, minkä koskettamisesta pitäisit.? Ja jos miehiä haluat, niin AIVAN varmasti joudut niitä isoja tissejäsi vielä tyrkyttämään. Kukaan ei osta sikaa säkissä, ja iän myötä vaatimukset senkun kasvaa ja kovenee...Mitäpä sanoisit siitä, kun mies tokaisee,,,ai sulla on tommoset, minä tykkään enemmän sellaisista----


      • niin......
        fantasioi kirjoitti:

        tisseistä kaikenlaista. Näin naisena tiedän, että tissien jopa aa-kuppisten rintojen puristelu tekisi jokseenkin kipeää. Olen kuullut kavereiltani saman jutun. He EIVÄT pidä siitä kun heidän tissejä leivotaan. Miesten olisi syytä tietää tuo ennen kuin haluavat toteuttaa fantasioitaan naisten tuntemuksista välittämättä.

        jos henkailee tytön kanssa parikin viikkoa, ja tyytyy pelkkään kädestä pitämiseen, niin miksiköhän tyttäret alkavat vikistä, että etkö sä yhtään tykkää minusta...ja kun kun sitten kysäisee, että miten niin,,, niin sittenhän sieltä alkaa tulla selityksiä... no kun ei kelpaa se, eikä se. Kun et tee sitä etkä yritä tätä.jne...Eli yksinkertaisesti, rintojen hyväily kuuluu seurusteluun ja se tuntuu hyvältä.


      • siskot
        saattaa.... kirjoitti:

        olla hivenen väärässä paikassa. Jos lähentelevät navan seutua, niin kuka ne sieltä löytää?? Sattuuko olemaan mitään, minkä koskettamisesta pitäisit.? Ja jos miehiä haluat, niin AIVAN varmasti joudut niitä isoja tissejäsi vielä tyrkyttämään. Kukaan ei osta sikaa säkissä, ja iän myötä vaatimukset senkun kasvaa ja kovenee...Mitäpä sanoisit siitä, kun mies tokaisee,,,ai sulla on tommoset, minä tykkään enemmän sellaisista----

        tuollaisia miehiä! He ajattelevat vain itseään. Ikävä kyllä teidän kannalta iso tissiset, kun nuo konformistit diggaavat juuri teistä. Varokaa etteivät he vihjaile seuraavaksi laihduttamisesta, sillä heidän naistensa täytyy olla samasta muotista veistettyjä kuin pornostarat.

        Me muut kierretään tollaiset kaukaa ja jätetään ne omaan arvoonsa. sinne ne kuuluu.


      • veljet. . .
        siskot kirjoitti:

        tuollaisia miehiä! He ajattelevat vain itseään. Ikävä kyllä teidän kannalta iso tissiset, kun nuo konformistit diggaavat juuri teistä. Varokaa etteivät he vihjaile seuraavaksi laihduttamisesta, sillä heidän naistensa täytyy olla samasta muotista veistettyjä kuin pornostarat.

        Me muut kierretään tollaiset kaukaa ja jätetään ne omaan arvoonsa. sinne ne kuuluu.

        ottakaa ja nauttikaa niin kauan kuin se vaan on mahdollista. Vanhoilla päivillä sitten riittää, kun joskus edes näkee riippu-sellaisia, mutta tänä päivänä, voipullan kokoinen tissi on se, joka kädessä tuntuu hyvältä ja mukavalta, ottakaa siis kiinni, ja pitäkää. Varmistakaa kuitenkin ensin, että ovat aitoa kamaa, sillä liikenteessä on melkoisesti varaosia liikkeellä. Tuo naisten itsetunto kun on sillä tasolla, etteivät tahdo kestää luomua. Kauniit rinnat on parasta, mitä naisella voi olla.


      • kokemattomat
        niin...... kirjoitti:

        jos henkailee tytön kanssa parikin viikkoa, ja tyytyy pelkkään kädestä pitämiseen, niin miksiköhän tyttäret alkavat vikistä, että etkö sä yhtään tykkää minusta...ja kun kun sitten kysäisee, että miten niin,,, niin sittenhän sieltä alkaa tulla selityksiä... no kun ei kelpaa se, eikä se. Kun et tee sitä etkä yritä tätä.jne...Eli yksinkertaisesti, rintojen hyväily kuuluu seurusteluun ja se tuntuu hyvältä.

        Rintojen hellä HYVÄILY tuntuu hyvältä.
        Leipominen ja puristelu on toinen asia.

        Tehdäämpä pieni koe:
        otapa omat nännisi sormien väliin ja purista.
        Tuntuuko hyvältä? vai sattuuko?
        Niinpä.


    • Crimson_Sorrow

      Makuja on yhtä monenlaisia kuin on miehiäkin...Itse olen todella pienirintainen (aa kuppi) ja kyllä miehiä on riittänyt kyllästymiseen asti (siis myös hyvännäköisiä..)

      On kehuttu häikäisevän kauniiksi, upeaksi, todella hyvännäköiseksi, ja vaikka miksi..

      Juuri viime lauantaina, kun istuin yksin baarissa, yksi mies tuijotteli minua kauan häiritsevän pitkään. Kun lopulta katsoin häntä kysyvästi, hän vain sanoi, että "..anteeksi kun katsoin, mutta olet todella kaunis nainen.."

      Että ei ne kaksi rasvapalleroa siinä edessä paljoa ratkaise kaikkien miesten mielestä, jos kauneudesta ja viehättävyydestä puhutaan.. ;)

      • Nimetön

        se siis on niin, että olitpa sitten miten kaunis tahansa, niin sillä ei ole mitään väliä pimeässä. Mutta ne tissit, ne on sellaiset, että niistä mies voi nauttia. Ne tuntuvat AINA hyviltä, mutta kauneutesi häipyy pimeyden myötä..


      • Crimson_Sorrow
        Nimetön kirjoitti:

        se siis on niin, että olitpa sitten miten kaunis tahansa, niin sillä ei ole mitään väliä pimeässä. Mutta ne tissit, ne on sellaiset, että niistä mies voi nauttia. Ne tuntuvat AINA hyviltä, mutta kauneutesi häipyy pimeyden myötä..

        Kuka on sanonut, että pitäisi rakastella pimeässä ;)? Sitä paitsi tunnelmallinen hämärä ja vaikka kynttilänvalo vain tuo parhaat piirteet herkästi esille..

        Jos on vaikka kaunispiirteiset kasvot ja upea kiiltävä tukka, niin kynttilänvalossa ne näyttävät suorastaan taianomaisilta ;)

        En usko, että siinä tilanteessa mies jää voivottelemaan, että voi hitsi jos olis pari kokoo isommat lollot ;)

        Kun naisen rinnoista yleisesti puhutaan miehen peniksen vastineena, niin itse ainakin kattelen erittäin mieluusti hyvännäköistä timmiä miestä, eikä sillä peniksen koolla ole niin väliä, jos muuten on kuuma tapaus;)

        Mutta mielipiteensä kullakin. Itse rakastan vartaloni jokaista yksityiskohtaa pieniä rintoja myöten, ja mielelläni sillä keimaillen ärsytän miehiä ;)


      • väärin...
        Crimson_Sorrow kirjoitti:

        Kuka on sanonut, että pitäisi rakastella pimeässä ;)? Sitä paitsi tunnelmallinen hämärä ja vaikka kynttilänvalo vain tuo parhaat piirteet herkästi esille..

        Jos on vaikka kaunispiirteiset kasvot ja upea kiiltävä tukka, niin kynttilänvalossa ne näyttävät suorastaan taianomaisilta ;)

        En usko, että siinä tilanteessa mies jää voivottelemaan, että voi hitsi jos olis pari kokoo isommat lollot ;)

        Kun naisen rinnoista yleisesti puhutaan miehen peniksen vastineena, niin itse ainakin kattelen erittäin mieluusti hyvännäköistä timmiä miestä, eikä sillä peniksen koolla ole niin väliä, jos muuten on kuuma tapaus;)

        Mutta mielipiteensä kullakin. Itse rakastan vartaloni jokaista yksityiskohtaa pieniä rintoja myöten, ja mielelläni sillä keimaillen ärsytän miehiä ;)

        verrata moloa ja rintoja. Eihän se kauneus pimeässä mihinkään katoa, mutta se vain häipyy näkymästä. Kunnon tissit taasen TUNTUVAT aina yhtä hyviltä, oli sitten valoisaa tai pimeää. Ja jos valita saa, niin olivat ne hiukset sitten millaiset hyvänsä, niin aina ne toiseksi jäävät tissien suhteen.


      • Crimson_Sorrow
        väärin... kirjoitti:

        verrata moloa ja rintoja. Eihän se kauneus pimeässä mihinkään katoa, mutta se vain häipyy näkymästä. Kunnon tissit taasen TUNTUVAT aina yhtä hyviltä, oli sitten valoisaa tai pimeää. Ja jos valita saa, niin olivat ne hiukset sitten millaiset hyvänsä, niin aina ne toiseksi jäävät tissien suhteen.

        Aurinkoista kevättä vaan sitten sinulle ;)


    • Anonyymi

      Minä sain somen kautta tänään kuvan paljasta rinnoista 11 v tytöltä
      Olin tiktokissa vitsillä sanonut että todista tekosi
      Ja niinhän se teki

    • No voi hyvänen aika. Jos nainen on hoikka niin tottakai tissit voivat näyttää pieniltä.

    • Anonyymi

      Hoikka ja isot rinnat..siis luomuna eivät sovi samaan pakettiin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe