Voiko exän kanssa olla kaveri?

Rakastan sitä ja varmaan hä...

Niin voiko ex tyttöystävän kanssa olla läheinen kaveri jonka kanssa olen asunnut saman katon alla 4 ihanaa vuotta ja erottiin kaks viikkoo sitten ja olen itkenyt itteni ihan maan rakoon ja mikään ei auta, on pakko olla nyt paikassa jossa kaikki alkoi niin on todella vaikeeta olla ja odottaa että olo paranee. Voiko olla kaveri voiko siitä enää sitten tulevaisuudessa tulla jotai tai kun on ollut kaveri ja tutustunut uusiksi siihen?? Mä niin toivon että tulisi se ISO toinen mahdollisuus sen naisen kanssa, voisin korjata virheeni silloin ja kaikkee ja aloin liian myöhää korjailee ja ei tullut muutakun ero ja ehkä pieni viha päälle. Kui kauan yleensä muijalla kestää että sillä alkaa vanha suola janottaa?? Haluisin niin hänet takaisin ja olen kyllä tehnyt hänelle aika pahaa vim 3kk ollut välinpitämätön ym, seksii ei harrastettu ja mun vanhempien ero viellä laitto minut ihan sulkeutumaan.Ei ollut helppo nakki sekään ja tää se vasta vaikeeta onkin!

Vastakaa kokemuksistaan yms....
Olen niin toiveikas nuori mies joka uskoo taikaa ja kaikkeen!!

7

2355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastan sitä ja varmaan hä...

Niin nainen jätti minut varmaan pelkäsi että minä jättäisin hänet, oli kyllä käynyt mielessä sillon joskus ensimmäisen vuoden jälkee kun alko vanha suola janottaa, mutta en mennyt lankaa ja oon vielläkin hänen kanssa kaveri ja ei meillä tän nykysen kanssa edes mennyt niin huonosti vain tää loppu kun kaikki iski ja menin paniikkii ja sulkeutumaan. Kunpa sillä alkaisi vanha suola janottaa ja antaa vain ajan kuluu ja toivoo vai?? Kerotkaaa!

• ystävä ex

et se sinä voi olla. et ainakaan kertonut näin käyneen kun puhuttiin. turhia haihattelen vain. ja kaiken lisäksi. ethän sinä mua edes haluais.

kaikilla naisilla ei ala vanha suola janottamaan. joillakin alkaa kun itse näytät nauttivasi taas elämästä. et ylpeänä vaan ihan aidosti. näin mulle kävi.

• Joo pitää yrtittää..

Niin ette kuitenkaa palannut yhteen vai? ootteko läheisiä kavereita? Ja miksi nainen turvautuu aina vanhempaa ihmisee ja se yksi kehen ex/ ehkä nykyinen nainen turvautuu on ihan ulkopuolinen, mutta yhden kaverin serkku, tää kehen se turvautuu niin on jo 30v ja mun ex 21. Pelkään vain sitä pahinta mitä turvautumisessa tulee että se ex tuntee että sillä on hyvä olla ja että toihan välittää tai en kyl tiiä välittääkö oikeesti, voisin olla tuon kanssa loppu elämän. Mutta miten voin kertoo hänelle että minulla on ollut tässä 4kk aika masennus ja se on ollut kaikista pahin ja nyt hain siihen hoitoo ja toivon että naiseni tai siis eksä entaisi mahdollisuuden. Olen vain dokannut ja ollut ihan muissa maailmoissa 4kk aikana ja miten voin saada sen uskomaan paitsi ajan kanssa kun tulen entiseksi että se vain johtu siitä mun masennuksesta ym.... Naisii on niin vaikeeta vakuuttaa jos he ovat päättänyt jotai, ja se sanoo kaikkee, mitä luulen ettei tarkoita että sille vain puhutaan kakkaa yms... Joo pitää vain antaa mennä vaikka tekee kipeetä ajatella etten saa tai en tiiä, mut kuitenkin ottaa sitä mukaan ym...Mutta kiitos ja onko nyt sinulla kaikki hyvin ja kauanko sinulla meni siihen ja ootko tehnyt sami virheitä enää, ootko itse muuttunut?

• vastaa

muutkin=)=)

• naikkonen24

Toisista jutuista vain tietää, että ne loppuu, eikä halua enää ikinä kuullakaan koko tyypistä. Mutta, sitten on ne tyypit jotka jää pyörimään mieleen. Mulla meni monta vuotta, ettei nähtykään yhden entisen "suuren rakkauden" kanssa ja molemmat seurusteltiin omilla tahoillamme. Toivoin kuitenkin, että kunpa joskus meidän välille VIELÄ tulisi jotain, kun käynissä oleva suhde oli aika huono. Ja, kuinka ollakaan, nyt olemme taas "väleissä", mutta en kuitenkaa tiedä, tuleeko tästä mitään. Sitä ei uskalla kuitenkaan heittäytyä täysiä mukaan, kun pelottaa, että tulee taas siipeen.. Ainakin tietää, mitä voisi tehdä toisin ja tuntee toisen ihmisen jo valmiiksi jollain tavalla ainakin. Mutta oppimista paljon. Aika näyttää, ja omaan tunteeseen kannattaa luottaa, muttei jäädä liiaksi roikkumaan. Kannattaa antaa nyt olla, kun juttu on vielä niin tuore. Elä välillä omaa elämää, ja keskity muihin asioihin. Kyllä ne asiat yleensä selviää.

• minä vain

Voiko ex:n kanssa olla kaveria... Tämä on hankala kysymys. Meitä ihmisiä on moneen lähtöön. Omasta kokemuksesta voin sanoa että minä haluasin mutta ex mieheni teot ja sanat ja omat tuntemukset asiasta poikkeavat suuresti omistani. Erosin hänestä vuosi sitten ja suhteessa oli väkivaltaa joka alkoi enemmän korostumaan vasta eron jälkeen. Olimme olleet 9 vuotta yhdessä ( 1,5 v naimisissa) Siinä vaiheessa en halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan, mutta lähes tulkoon pakko kun meillä on yhteinen lapsi. Tunnepuoli on itselläni pelkästään enää kaverillinen, välillä vihaan häntä silmittömästi jos juttelemme puhelimessa , mutta hillitsen itseni. Hänellä taas niitä tunteita minua kohtaan on, joita nyt yrittää kovasti kuolettaa. ehkäpä tämä nyt sitten selviää pystytäänkö tulevaisuudessa olemaan pelkkiä kavereita jotka voisivat silloin tällöin vaihdella kuulumiset vaikka kahvikupposen äärellä. Kuitenkin iso osa ollut joskus aiemmin elämääni..
      MUTTA, nyt on toisenlainenkin kokemus asiasta kun nykyinen miesystäväni on hyvää pataa oman ex:nsä kanssa mikä minua taas kovasti kismittää. Tekevät kaikkea yhdessä, nyttemmin kai harvemmin kun olen astunut kuvioihin. Kävivät jouluostoksilla yhdessä, kummipojan synttäreillä jonne minä en saanut mennä siksi että ex on paikalla, viestittelevät ja soittelevat puolin ja toisin. Asia kismittää siksi koska en voi koskaan olla täysin varma etteikö se vanha suola ala janottamaan. Asiasta on puhuttu ja mies sanoo että hänellä ei ole tunteita ex:ää kohtaan, mutta sitten taas minä pystyn päättelemään että tällä ex:llä taas on..Mutta mistä minä tiedän mitä parin tunnin kahvihetkissä tapahtuu. Myönnän että olen myös hieman mustasukkainen, mutta myös kateellinen että oman ex:n kanssa välit ovat tulehtuneet. Asiaa vielä pahentaa se että ei ihan pysty luottamaan täysillä, koska minut on kerran petetty( ei tämä nykyinen )kaikki miehethän ei ole samanlaisia, mutta jos on kerran petetty on vaikea alkaa luottamaan..Tämä nykyinen miesystäväni ei itsekään ole puhdas pulmunen, mutta hän on seikkaillut siinä vaiheessa kun edellisessä suhteessa hänen mielestään on alkanut jo lähtölaskennat.. tämä sivusi sitten taas jo ihan toista aihetta, mutta se siis riippu paljon ihmisistä pystyykö / haluaako ex:n kanssa olla kaveria. Pitää myös muistaa ja ottaa huomioon uuden kumppanin tunteet ja ajatukset.

• riippuu tapauksesta

Meilla tuli ero puoli vuotta sitten 4.5 vuoden suhteen jalkeen, josta yli puolet avoliitossa. Mies jatti, itse olin onnellinen. Syyna ettei tiennyt mita haluaa.

Olin aivan rikkipoikkipohjalla, vihasin hanta koko sydamestani, hanen kasvojaan, eleitaan, kaikkea.

Sita jatkui reilu kk. Sen jalkeen exaa alkoi janottamaan vanha suola ja yritti palata luokseni, ainakin osittain. Mina tyhmana ja edelleen rikkinaisena otin vastaan ja aloimme ihme kylla ystavystya. Pystyimme keskustelemaan enemman kuin koskaan ennen.

Nyt erosta tosiaan puoli vuotta, emme tieda onko tama tauko vai ei, ja tunteita on viela molemmin puolin jaljella jonkun verran vaikka molemmat loytaneet jo uudenkin. Yhteys on viela jaljella ja meilla on samanlainen ajatuksenkulku ja aina hauskaa yhdessa.

Kai se ystavyys voi siis sailya, ihme kylla. En olisi uskonut. Ei silla, ettako kaikesta voisi keskustella. Esim uusista suhteista puhuminen ei onnistu, siita aiheutuu vain pahaa mielta ja tyhmaa kinaa. Mutta uskon etta ystavina sailymme jollei nyt mitaan ihmetta kay.

Kai se on jokainen tapaus erikseen, ei sita voi suoraan sanoa etta voi olla ystavaa tai ei. Riippuu suhteesta, erosta, ihmisista. Siita, pystyyko antamaan anteeksi, ja kai ennen kaikkea siita, pystyyko eron jalkeen keskustelemaan asiat selviksi. Jos joku jaa hampaan koloon, ei ystavyyskaan onnistu.

Voimia! Jos suhteenne ei kestanyt, ei sita ollutkaan tarkoitettu kestamaan. Tiedan, tuo ei paljon lohduta, mutta itse elan samassa tilanteessa ja olen paatanyt etta aika nayttaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe