Tosi tummat silmänaluset - taas kerran

Epäonninen

Huhuu kaikki te "kanssakärsijät", joilla on todella tummat silmänaluset. Onko kukaan teistä saanut niitä menestyksellisesti (tai ainakin suht menestyksellisesti) piiloon? Millä tuotteella?

Minä olen kärsinyt tummista, sinertävistä silmänalusista koko ikäni ja vieläkään en ole onnistunut löytämään tuotetta, jonka peittokykyyn olisin ollut tyytyväinen.
Kokeilemani tuotteet:

-Lumenen valokynä: huonosti pigmenttiä, välttävä, kuitenkaan lähelläkään tyydyttävää, ei tahdo pysyä, valahtaa juonteisiin, levittyy kohtalaisesti

-Dior Skinflash valokynä: surkea, ei peitä yhtään mitään

-Biothermin Forget it peitevoide: juoksevaa, hyvä levittyvyys, tuntuu kevyeltä, peittää huonosti, ei myöskään pysy hirveän hyvin

-Lancomen joku peitevoide: valahtaa juonteisiin, myös melkoisen surkea peittävyys

-Jane Iredalen Disappear peitevoide: liian tönkköä, liian kellertävää, ei levity tasaisesti, ei peitä

Nyt en siis kaipaa mitään lehdistä/netistä kopioituja mainoslauseita, vaan vankkaa kokemukseen perustuvaa tietoa toimivista tuotteista teiltä, jotka olette saaneet tosi tummat silmänaluset peitetyksi.

Ykkösvaatimuksena täydellinen peittävyys, hyvä levittyvyys myös tärkeää, ja tietysti jos olisi mahdollisimman hellävarainen silmänalusille.

Kiitoksia!!

8

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväksy jo

Kuten olet itsekin huomannut niin millään konstilla et tule saamaan täysin piiloon perinnöllisiä silmänalusia. kyllähän niitä vaikka mitä aineita on mutta yleensä aina jossain valossa tummuus erottuu.

kuulostat vähän siltä kuin joku aknesta kärsivä joka epätoivoisesti yrittää löytää keinoa..

mikset voi vaan hyväksiä että OK se on sun ongelma ja keskity muihin puoliin

nim. itsekin mustasilmäinen

• .... =)

itse käytän tällä hetkellä lancomen peiteainetta tummille silmänalusille (tuubissa), koska se muut peiteaineet on kuivattanu mun silmänalusia jolloin ne on näyttäny loppupäivästä röpöläisiltä. vähän se jättää tummuutta näkyviin mut toisaalta se on ihan ok.
      muita hyviä ja peittävempiä on ollu Lorealin valokynä/peiteaine Magic Touch (sen nimi muistaakseni). se peittää hyvin ja pysyy. samoin mac factorin peitepuikko peittää paremmin ja pysyy (mut molemmat kuivattaa).
      sit tietenkin Ben Nyellä ja Joe Blascolla voi olla hyviä peiteaineita tummille silmänalusille mut itse en ole niitä kokeillu. kuulemman kestävät käytössä kauan vaikka ovat hintavia.
      Kannattaa myös muistaa oikea levitys. peiteväri tulee kevyesti painella silmän alle, jos kyseessä on voide niin se tulee hieman lämmittää sormissa. painele ihan ripsien tyveen ja muualle. silmien alle. ja sit pikkuisen puuteria päälle myös kevyesti painellen. (meikkaaja-maskeeraaja siskoni vinkki)

• valokynää

Itse olen käyttänyt Oriflamen Gold Luminous Concealer-valokynää. Tämä kirkastaa tummia silmänalusia.

Ja koska tuote on kierrettävä kynän mallinen niin se on helppokäyttöinen. Kynää kierreretään ja laitetaan sellaisille alueille kasvoissa joita halutaan korostaa. Toimiva runsaspigmenttinen tuote, kannattaa kokeilla. Eli väri kevyesti painellaan sormilla silmien alle, puuteria päälle ja lopputulos upea.

• toimii mulla...

eli vaikka grimasia on haukuttu et tukkii huokoset ym. niin silmänympäryksiin sitä voi käyttää varmaan finnejä pelkäämättä :) itellä ainaki camouflage peiteväri peittää todella mahtavasti. sävyjä hirveästi, eikä tarvi kyl montaa euroa maksaa semmoisesta värinapista. niiden sivuilta saa tilattua..

• Sirkku***

aikanaan TV shopista ostamaani Igia instan coverin tuotetta. Siinä tuli mukana sekä peiteainetuubi että 3 putelia eri sävyisiä meikkivoiteita joista olisi tarkoitus sekoittaa itselle sopiva väri. Olen ottanut sen vaaleimman peitevärin silmien alusten peittoon. Mukana tuli myös sellainen seerumi jota laitetaan ennen voiteen levitystä mutta se on niin pieni että sitten kun se loppuu, täytyy keksiä jotain muuta.
      Olenkin käyttänyt Bepanthenin rasvaista voidetta silmien alle (onhan niitä kaikenlaisia seerumeita markkinoilla) ja sitten tuota Igian vaaleinta peiteväriä... mutta, sitä täytyy laitaa niin vähän, siis vain pari nuppineulan pään kokoista nokaretta ja levittää taputtelemalla. Olen saanut tosi hyvin peittoon sinipunaiset silmänalukseni(verisuonet kuultaa ohuen ihon läpi).
      Jospa sinäkin laitat sitä ainetta jonka sanoit olevan liian paksua, liian paljon. Jos kokeilet laittaa aiva vähän ja sitten taputtelet sen tasaisesti iholle. Tämä Igiakin on tosi laastia jos sitä laittaa vähänkin liikaa.

• mustasilmä

on ollut mullakin aina tummat silmänaluset ja tulee kait olemaan. Huippumeikkaaja kertoi että paras on korostaa huulia, niihin katse kiinnittyy ensiksi ja hieman vähemmän silmien korostusta. Toimi hyvin, olenkin jo mestari huulien "maalauksessa".
        Siis ei auta tummiin silmänalusiin mutta eipähän rasita niin paljoa. Kertoi myös että itse me niitä "vikojamme" joskus liikaa tuijotetaan, ei se muita häiritse. Eli tästä ei varmaan ole neuvoksi mutta jospa vaikka mieli piristyy kun teet oikeat hymyilevät keväthuulet.

• --sandranen--

mulla on pariakin hyvää peiteainetta olemassa. voisin lähettää jos tahdot näytteitä joistakin mitä mulla on niin voit kokeilla ennen ostoa.. on tympeää ku monia tuotteita (esim tuota igiaa ja grimasta) ei voi ku tilata jostai ja pelottavaa varmaan summassa ostaa.. eli laita mailiosoite jos tahdot (veloituksetta, olen hyvällä päällä :) kokeilla.

-sandra-

• tyytyväinen !!

Joe Blascon "peiteväriin". Käy esim. Stokalla tai Sokkarilla, jossa asiantunteva kosmetologi/meikkaaja osaa valita oikean sävyn. Maksaa ehkä hiukan enemmän kuin Lumenet yms., mutta hinta-laatusuhde mainio. Pieni rasia kestää minulla n. vuoden, vaikka käytän päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe