kaappihomo?

nainen^

Mistä tunnistan kaappihomon?

36

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa miettivä

      Sitäpä ei koskaan tiedä...ehkä hän on hyvin naismainen ja lirkutteleva eikä seksi ole kovin tyydyttävää...hän ei anna sinulle suuseksiä ja seksi on pelkkää sisään-ulos menoa/peppuseksiä.
      Hän pukeutuu kirkkaisiin väreihin ja pitää ulkonäöstään huolta...suhtautuu naisiin hieman yliolkaisesti/alentuvasti. Suuret silmät.

      • mmies

        >ehkä hän on hyvin naismainen

        Noh onhan mulla hiukset olkapäille.. Ja pukeudun keskitasoa paremmin, jotkut haukkuvat jopa metroseksuaaliksikin.

        >seksi ole kovin tyydyttävää...

        En tiedä, mielestäni ainakin on, naiset eivät ainakin valittaneet, kohteliaisuudesta?

        >hän ei anna sinulle suuseksiä

        Hyi, en todellakaan pidä suuseksistä.

        >ja seksi on pelkkää sisään-ulos menoa

        Kyllä se on yleensä sisään-ulos, en vielä keksinyt, miten sen tekisi vaikka sisään-sisään-ulos-ulos, tai vaikka sisään-ulos-ulos-sisään.

        >peppuseksiä.

        ei kiitos

        >Hän pukeutuu kirkkaisiin väreihin

        Kyllä, pidän erityisesti punaisesta ja valkoista väreistä.

        >ja pitää ulkonäöstään huolta...

        Ilman muuta! Aina! Suihkussa käyn joka päivä, hiukset on aina pesty ja kampattu, dödö kainaloissa, parta ajettu, jne..

        >suhtautuu naisiin hieman yliolkaisesti/alentuvasti.

        Vai niihin jotka suhtautuvat minuun yliolkaisesti/alentuvasti, enkä ainoastaan naisiin, vaan miehiin myös.

        >Suuret silmät.

        Jep.

        Mä oon näköjään sitten kaappihomo, vaikka en koskaan edes ajatellut suhdetta toisen miehen kanssa, yksi ajatus oksettaa..


      • samaa miettivä
        mmies kirjoitti:

        >ehkä hän on hyvin naismainen

        Noh onhan mulla hiukset olkapäille.. Ja pukeudun keskitasoa paremmin, jotkut haukkuvat jopa metroseksuaaliksikin.

        >seksi ole kovin tyydyttävää...

        En tiedä, mielestäni ainakin on, naiset eivät ainakin valittaneet, kohteliaisuudesta?

        >hän ei anna sinulle suuseksiä

        Hyi, en todellakaan pidä suuseksistä.

        >ja seksi on pelkkää sisään-ulos menoa

        Kyllä se on yleensä sisään-ulos, en vielä keksinyt, miten sen tekisi vaikka sisään-sisään-ulos-ulos, tai vaikka sisään-ulos-ulos-sisään.

        >peppuseksiä.

        ei kiitos

        >Hän pukeutuu kirkkaisiin väreihin

        Kyllä, pidän erityisesti punaisesta ja valkoista väreistä.

        >ja pitää ulkonäöstään huolta...

        Ilman muuta! Aina! Suihkussa käyn joka päivä, hiukset on aina pesty ja kampattu, dödö kainaloissa, parta ajettu, jne..

        >suhtautuu naisiin hieman yliolkaisesti/alentuvasti.

        Vai niihin jotka suhtautuvat minuun yliolkaisesti/alentuvasti, enkä ainoastaan naisiin, vaan miehiin myös.

        >Suuret silmät.

        Jep.

        Mä oon näköjään sitten kaappihomo, vaikka en koskaan edes ajatellut suhdetta toisen miehen kanssa, yksi ajatus oksettaa..

        "Hyi, en todellakaan pidä suuseksistä"

        No ei kaikkien tarvikaan pitää, mutta olisko sulla joku ongelma seksuaalisuutes/naisen seksuaalisuuden kanssa?

        Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.


      • mmies
        samaa miettivä kirjoitti:

        "Hyi, en todellakaan pidä suuseksistä"

        No ei kaikkien tarvikaan pitää, mutta olisko sulla joku ongelma seksuaalisuutes/naisen seksuaalisuuden kanssa?

        Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.

        En ole huomannut mitään ongelmaa.

        En vain pidä suuseksistä, en saada enkä antaa. Mielestäni se alentaa nasta, ja antamisesta on yksi erittäin karmea kokemus, yhden itsestään ei huolehtivan naisen kanssa, joka vei viimeisetkin halut.

        Ja mitä pitäisi säikähtää? Se että luulet minua homoksi? Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä sinä, tai joku toinen ajattelee minusta. En ole koskaan välittänyt muiden mielipiteistä, enkä aio jatkossakaan pukeutua verkkareihin ja harmaan tuulipuvun ja jättää suikussa käynnit sekä parran ajot, miellyttääkseen sinua.


      • Höhhöö
        mmies kirjoitti:

        En ole huomannut mitään ongelmaa.

        En vain pidä suuseksistä, en saada enkä antaa. Mielestäni se alentaa nasta, ja antamisesta on yksi erittäin karmea kokemus, yhden itsestään ei huolehtivan naisen kanssa, joka vei viimeisetkin halut.

        Ja mitä pitäisi säikähtää? Se että luulet minua homoksi? Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä sinä, tai joku toinen ajattelee minusta. En ole koskaan välittänyt muiden mielipiteistä, enkä aio jatkossakaan pukeutua verkkareihin ja harmaan tuulipuvun ja jättää suikussa käynnit sekä parran ajot, miellyttääkseen sinua.

        taisi mennä vähän ohi.


    • kyselet?

      Kyseletkö ihan yleismaailmallisesti ja huvikseen, vai haluaisitko kenties tietää onko jokin mies homo? Mikä on suhteesi häneen?

    • MiracleMike

      jos kaapin ovi on kunnolla ja oikeaoppisesti kiinni, niin mitäs sinne näet..

    • että sen

      nimi on Arajärvi

    • tipu

      Tehtävä on vaikea, sillä taipumuksensa piilossa haluavat homoseksuaalit "maastoutuvat" aika hyvin. Olin aivan käsittämättömän retkussa erääseen mieheen jonka lopulta päättelin kaappihomoksi, joten todellakin olen aikanaan pähkinyt tuota asiaa!

      Kaappihomon tunnistanee parhaiten hänen suhtautumisessaan naisiin. Hän ei vilkuile naisten perään. Omasta kaappiksestani löytyi oikein tarkkaillessa joitakin feminiinisiä maneereja, mutta niitä kyllä löytyy todellisuudessa myös heteroista, joten sekin on huono tunnistustapa.

      Omassa tutussani päättelin lopulta homman siitä, että kun koitin halata häntä kahden kesken hän pakeni, kun hän pudotti sateenvarjon hän valitteli spontaanisti kuin nainen ja hän tunnisti drag show esiintyjiä.

      Muuten tämä kaappis on ihan miehinen ja miehisellä alalla työskentelevä mies. Television stereotypiat eivät päde tosielämässä. Ja kaiken lisäksi tuntemani kaappis on oikein hauska ja kiva tyyppi!!!

      • tipu

        no siis toki niitä tunnistusjuttuja oli lukuisia muitakin, mutta tuossa mieleeni jääneitä esimerkkejä:)


    • tunnistaa..

      siitä kun se alkaa laulamaan: "tulin minä kaapista ulos, ja arvaa mikä oli lopputulos. Sanoi mulle töissä pomo, painu täältä ******* **** " jne.

    • Jane

      Ketä kiinnostaa? Antaa homon olla kaapissa, jos siellä on kerran hyvä olla.
      Luulen että aivan kaapissa oleva homomies välttää kaikkea sellaista mikä voitaisiin jotenkin yhdistää homppelimaisuuteen...
      Vai oletko joku homokyttä?

    • kaoppinen

      Kaappihomo ei missään nimessä halua antaa itsestään homomaista kuvaa, vaan pitää tiukasti huolen, ettei häntä homoksi nimitellä. Kaikkea muuta saat heittää, mutta homoksi sanominen julkisesti on todella vakava rikos häntä kohtaan.
      Samaan aikaan hän kyllä ottaa asiaa esille, haukkuu homoja, antaa tuta ja kyytiä, jos hänen peräänsä menee hiplaamaan.
      Kaappihomo ei kuitenkaan ole onnistunut naissuhteissaan, niitä on määrällisesti ehkä paljonkin, mutta kovin kestäviä viritelmiä ne ei ole. Koska kaappihomo ei tunnusta edes itselleen tilannettaan, hän saattaa jopa avioitua vastakkaista sukupuoltaolevan kanssa, hankkia ja saada perheen, lapsia. Nainen hänen kanssaan elää ihmetyksessä, kun kaikki pitäisi olla hyvin ja kohdallaan mutta kun ei.

      Yleensä kaappihomolla on hyvin vahva side jonkin lähisukunsa naiseen,vaikka ei välttämättä äitiinsä, jota tämä kohtelee kuin hieman älytöntä yksilöä kohdellaan. Kunnioitusta löytyy esimerkiksi isoäitiä kohtaan, hänen kanssaan on välit olleet aina läheiset ja lämpimät. Vaimo, jos sellainen vielä on, kuuluu pikemminkin kalustoon, rekvisiittaan, jota voi tarpeen tullen esitellä, mutta jonka kanssa on jotenkin nihkeää, eikä kumpikaan tiedä eikä tajua miksi. Seksiä voi harrastaa, se voi olla jopa tyydyttävää, kun kaappihomo yrittää todistaa itselleen ja naiselleen kaiken olevan juuri niinkuin heteroparisuhteessa kuuluukin olla. Joku määrittelemätön pahaolo kuitenkin on pinnan alla, ja jos oikein haluaa pysyä kaapissaan, mistään asioista ei puhuta, mitään tunteita ei käsitellä. Kaappihomo on monesti jonkun sortin addikti. Juomaan ja rellestämään saattaa ajaa se, että näin saa olla lähellä miehiä, tavallisesti itseään huomattavastikin vanhempia. Ryyppyporukassa kukaan ei ihmettele miksi kukakin viihtyy. Viina siunaa tilanteen samalla kun puuduttaa mielen kuuntelemasta mitä sillä olisi sanottavaa.

      Jos taas aineitten käyttö loppuu, tilalle tulee muita toimintoja, joissa saa olla miesporukassa. Kavereita pidetään todella tärkeinä, heille ollaan lojaalimpia kuin naisille, vaimoille. Aina on niitä, keitä lähdetään auttamaan vaikka keskellä yötä, jos on tarvis.

      Kaappihomot potevat usein masennusta, johon ovat syöneet lääkkeitä vuosi tolkulla, vaikka varsinaista paranemista ei olekaan tapahtunut. Lääkärit kirjoittavat uudet reseptit sillä ajatuksella, että hyvä ettei ole tapahtunut pahempaa romahdusta, eivätkä lähde pohtimaan varsinaista masennuksen syytä. Eikä pohdi kaappihomokaan, vaan toivoo jotenkin selviävänsä elämästään, joka saattaa kuitenkin tuntua kuin pimeässä tunnelissa hapuilemiselta. Valoa näkyy, mutta kun se näkyy jostain muualta suunnalta mitä itse pitää mahdollisena. Tuijottaa siis väkisin pimeään, ja toivoo ettei juna kulje tänään.

      • nauraa

        >Kaikkea muuta saat heittää, mutta homoksi sanominen julkisesti on todella vakava rikos häntä kohtaan. Samaan aikaan hän kyllä ottaa asiaa esille, haukkuu homoja, antaa tuta ja kyytiä, jos hänen peräänsä menee hiplaamaan.


        Eli 90% miehistä, alkaen Tony Halmeesta ovat miestäsi siis kaappihomoja.


      • kaoppinen
        nauraa kirjoitti:

        >Kaikkea muuta saat heittää, mutta homoksi sanominen julkisesti on todella vakava rikos häntä kohtaan. Samaan aikaan hän kyllä ottaa asiaa esille, haukkuu homoja, antaa tuta ja kyytiä, jos hänen peräänsä menee hiplaamaan.


        Eli 90% miehistä, alkaen Tony Halmeesta ovat miestäsi siis kaappihomoja.

        Tony Halmetta en tunne, mutta aika monta muuta miestä,joitten elämän peruspiirteet kulkee kuvaamallani tavalla, ja kaappihomous on ainut relevantti selitys siihen, miksi asiat heidän kohdallan ovat niinkuin ovat.

        Huomionarvoinen seikka on se,että kaappihomot ei ole julkihomoja, joitten kuviot ovat toisenlaiset, ja ainakin vastakkaisen sukupuolen kannalta huomattavasti käsitettävämmät.


      • hohhoijaa....
        kaoppinen kirjoitti:

        Tony Halmetta en tunne, mutta aika monta muuta miestä,joitten elämän peruspiirteet kulkee kuvaamallani tavalla, ja kaappihomous on ainut relevantti selitys siihen, miksi asiat heidän kohdallan ovat niinkuin ovat.

        Huomionarvoinen seikka on se,että kaappihomot ei ole julkihomoja, joitten kuviot ovat toisenlaiset, ja ainakin vastakkaisen sukupuolen kannalta huomattavasti käsitettävämmät.

        Kun lääkäreiden ja psykiatrienkin diagnoosit kyseenalaistat, täytyhän sinulla olla vähintään saman tason koulutus?

        Vai onko joka ikinen mies, joka ei suostunut sulle antamaan muna, heti kaappihomo?

        Hohhoijaa!!!


      • nauraa..
        kaoppinen kirjoitti:

        Tony Halmetta en tunne, mutta aika monta muuta miestä,joitten elämän peruspiirteet kulkee kuvaamallani tavalla, ja kaappihomous on ainut relevantti selitys siihen, miksi asiat heidän kohdallan ovat niinkuin ovat.

        Huomionarvoinen seikka on se,että kaappihomot ei ole julkihomoja, joitten kuviot ovat toisenlaiset, ja ainakin vastakkaisen sukupuolen kannalta huomattavasti käsitettävämmät.

        Suosittelen että tutustun kansanedustamme Tony Halmeen biisiin: "Jos Sä Tartut Mun Hanuriin" joka löytyy Tony Halmeen levyltä: "Mestarit Salilla"


      • kaoppinen
        hohhoijaa.... kirjoitti:

        Kun lääkäreiden ja psykiatrienkin diagnoosit kyseenalaistat, täytyhän sinulla olla vähintään saman tason koulutus?

        Vai onko joka ikinen mies, joka ei suostunut sulle antamaan muna, heti kaappihomo?

        Hohhoijaa!!!

        diagnooseja?

        Ilmeisesti sinulla on ymmärryksessä vikaa, kun väität että mielestäni jokainen mies joka ei ole minulle suostunut antamaan munaa on kaappihomo. Luepa vielä mitä kirjoitin ja yritä selvittää jutun juoni.

        Kirjoittele jos ei kirkastu, yritän auttaa.


      • hohhoijaa...
        kaoppinen kirjoitti:

        diagnooseja?

        Ilmeisesti sinulla on ymmärryksessä vikaa, kun väität että mielestäni jokainen mies joka ei ole minulle suostunut antamaan munaa on kaappihomo. Luepa vielä mitä kirjoitin ja yritä selvittää jutun juoni.

        Kirjoittele jos ei kirkastu, yritän auttaa.

        "Lääkärit kirjoittavat uudet reseptit sillä ajatuksella, että hyvä ettei ole tapahtunut pahempaa romahdusta, eivätkä lähde pohtimaan varsinaista masennuksen syytä."

        Juuri tuossa kyseenalaistat lääkäreiden diagnoosit ja pätevyyden. Jos tuo ei ole suorastan herjaus, niin ei ole mikään.


      • kaoppinen
        hohhoijaa... kirjoitti:

        "Lääkärit kirjoittavat uudet reseptit sillä ajatuksella, että hyvä ettei ole tapahtunut pahempaa romahdusta, eivätkä lähde pohtimaan varsinaista masennuksen syytä."

        Juuri tuossa kyseenalaistat lääkäreiden diagnoosit ja pätevyyden. Jos tuo ei ole suorastan herjaus, niin ei ole mikään.

        heh heh.. sinä et taida tietää mitään tämän päivän terveyden/sairaanhoidosta, puhumattakaan että olisit jutellut masennuslääkkeitä vuosikausia popsineen (kaappihomon)kanssa.

        Yhtään / kenenkään diagnoosia ei tässä ole kyseenalaistettu. Masennus on masennus on masennus, oli syy selvillä tahi ei.

        F32 Masennustila alaluokkineen.


      • hohhoijaa...
        kaoppinen kirjoitti:

        heh heh.. sinä et taida tietää mitään tämän päivän terveyden/sairaanhoidosta, puhumattakaan että olisit jutellut masennuslääkkeitä vuosikausia popsineen (kaappihomon)kanssa.

        Yhtään / kenenkään diagnoosia ei tässä ole kyseenalaistettu. Masennus on masennus on masennus, oli syy selvillä tahi ei.

        F32 Masennustila alaluokkineen.

        Edelleen kysyn oletko lääkäri tai psykiatri? Jos et ole, niin miten helvetissä voit paremmin tietää kuin lääkäri mitä potilasta vaivaa, ja mitä lääkitystä hänen pitäisi saada?

        Mitä jos paskanjauhannan sijan tekisit sitä mitä osaat, ja diagnoosien tekemiset jättäisit niille joilla on tarvittava koulutus ja ammattitaito?


      • kaoppinen
        hohhoijaa... kirjoitti:

        Edelleen kysyn oletko lääkäri tai psykiatri? Jos et ole, niin miten helvetissä voit paremmin tietää kuin lääkäri mitä potilasta vaivaa, ja mitä lääkitystä hänen pitäisi saada?

        Mitä jos paskanjauhannan sijan tekisit sitä mitä osaat, ja diagnoosien tekemiset jättäisit niille joilla on tarvittava koulutus ja ammattitaito?

        no niin. Sinä et siis ymmärtänyt.

        Lääkäri kuin lääkäri osaa tunnistaa masennuksen, ja moni potilaskin osaa sen tulosyykseen mainita.

        Eri asia,tiedostetaanko syy, eli miksi masentaa, miksi oirehtii masennuksella, ja mihin.

        Lääkitystä/ hoitoa ei kuitenkaan ole sidottu siihen onko syy selvillä vai ei, koska periaatteessa oireitten lievittäminen ilman perussyytäkin voi olla potilalle hyväksi.

        Voi olla, että lääkityksen antaessa vastetta potilaan voimavarojen kasvaessa kasvaa myös valmiudet kaivautua syntyihin syviin ~psykiatriassa on harvaan oireeseen näkyvää syytä, kuten esimerkiksi haavakirurgiassa, joka hoidetaan monesti jopa akuuttihoidoin.

        Psykiatriassa oireisiin pureutuva lääkitys saattaa olla ainut akuuttihoito keskustelujen lisäksi, mutta monen kohdalla varsinaiseen hoitoon ja paranemiseen saattaa mennä vuosia/ lukuisia terapiatapaamisia / jaksoja.


      • hohhoijaa...
        kaoppinen kirjoitti:

        no niin. Sinä et siis ymmärtänyt.

        Lääkäri kuin lääkäri osaa tunnistaa masennuksen, ja moni potilaskin osaa sen tulosyykseen mainita.

        Eri asia,tiedostetaanko syy, eli miksi masentaa, miksi oirehtii masennuksella, ja mihin.

        Lääkitystä/ hoitoa ei kuitenkaan ole sidottu siihen onko syy selvillä vai ei, koska periaatteessa oireitten lievittäminen ilman perussyytäkin voi olla potilalle hyväksi.

        Voi olla, että lääkityksen antaessa vastetta potilaan voimavarojen kasvaessa kasvaa myös valmiudet kaivautua syntyihin syviin ~psykiatriassa on harvaan oireeseen näkyvää syytä, kuten esimerkiksi haavakirurgiassa, joka hoidetaan monesti jopa akuuttihoidoin.

        Psykiatriassa oireisiin pureutuva lääkitys saattaa olla ainut akuuttihoito keskustelujen lisäksi, mutta monen kohdalla varsinaiseen hoitoon ja paranemiseen saattaa mennä vuosia/ lukuisia terapiatapaamisia / jaksoja.

        Miten helvetissä voit tietää paremmin masennuksen syyn kuin psykiatri jolla tarvittavat koulutus ja ammattitaito?

        Ja jos lääkäri ja psykiatri eivät pystyneet löytämään syytä, niin miten sinä ilman minkäänlaista koulutusta onnistuit siinä, mustamaalamalla potilasta heti homoksi?

        En jaksa enää kiistellä idiootin kanssa, joten keskusteluni kanssasi pääty tähän rakas trolli!


      • kaoppinen
        hohhoijaa... kirjoitti:

        Miten helvetissä voit tietää paremmin masennuksen syyn kuin psykiatri jolla tarvittavat koulutus ja ammattitaito?

        Ja jos lääkäri ja psykiatri eivät pystyneet löytämään syytä, niin miten sinä ilman minkäänlaista koulutusta onnistuit siinä, mustamaalamalla potilasta heti homoksi?

        En jaksa enää kiistellä idiootin kanssa, joten keskusteluni kanssasi pääty tähän rakas trolli!

        en tajunnut sinua potilaaksi. Olen pahoillani. Lääkärisi on varmaan perehtynyt sinuun ja oireisiisi minua paremmin, joten luota vain jatkossakin hänen arviointikykyynsä.
        Tietysti, sinähän voi aina kertoa hänelle jotain sellaista mitä hän ei pysty edes koulutuksensa puolesta tietämään sinusta, se ei koskaan ole pahitteeksi. Kertomasi voi tukea hyvinkin diagnoosia.


      • olen aina

        kuvitellut kaappihomon. Maailmassa on varmaankin paljon miehiä, jotka halveksivat homoja juuri siksi, että pelkäävät sitä itsessään "asuvaa" kaappihomoa. Juuri ne kovat sällit, jotka uhoavat "miehuudellaan" ovat potentiaalisia kaappihomoja.


      • kaapista

        Tuo kuvaus sopii moneen mieheen,
        niiku Matti Nykänen, Kimi Räikkönen, Jere Karalahti,..
        Voitte itse jatkaa listaa.


      • kaoppinen
        hohhoijaa... kirjoitti:

        Miten helvetissä voit tietää paremmin masennuksen syyn kuin psykiatri jolla tarvittavat koulutus ja ammattitaito?

        Ja jos lääkäri ja psykiatri eivät pystyneet löytämään syytä, niin miten sinä ilman minkäänlaista koulutusta onnistuit siinä, mustamaalamalla potilasta heti homoksi?

        En jaksa enää kiistellä idiootin kanssa, joten keskusteluni kanssasi pääty tähän rakas trolli!

        kun tämä on näin herkullisesti aseteltu ajatus.

        Potilaan on aivan turha luulla saavansa lääkäriltä kuulla mikä on masennuksen syy. Lääkärin tehtävä on tukea potilasta tunnistamaan oireittensa syyn, löytämään ja näkemään niitten taustat. Lääkärin antama lääkehoito on yhtenä osasena paranemista, jonka päävastuullinen on potilas itse, ei lääkäri. Potilas on se jolle on tapahtunut jotain ,mihin hän reagoi masennuksella, eikä parhaimmankaan koulutuksen saanut lääkäri voi nähdä potilaansa menneisyydestä kuin viitteitä,jollei potilas itse ole halukas tai kyvykäs avautumaan.

        Lääkäri saa kyllä hyvät tiedolliset valmiudet yhdistellä ja erotella oireittenmukaisia tyyppipiirteitä, luokitella tauteja ja sairauksia eri kategorioihin, mutta ainekset näihin johtopäätöksiin antaa potilas, ei lääkäri niitä omasta hihastaan vetele.

        Riippu pitkälti lääkärin persoonasta ja kokemuksesta kuinka johdatella keskusteluja,halukkuudesta kuunnnella ja tarttua seikkoihin, jotka saattaa maallikosta tuntua mitättömiltä, tai joita potilas saattaa esimerkiksi yrittää peitellä, mutta tuo kuitenkin piilotajuisesti esille. Mutta jos potilas ei syystä tai toisesta halua paneutua asiaan, ei kukaan lääkäri ala pakottamaankaan.

        Samoin lääkäri on usein kykeneväinen auttamaan potilasta itse oivaltamaan miten aukaista tunne-elämän solmut, mutta siihen on potilaan aina oltava enemmän tai vähemmän suostuvainen.

        Jos siis ihmettelet miten voin tietää paremmin masennuksen syyn ihmettelen minäkin, ja ihmettelen vielä sitäkin, miten sinä voit tuollaista väittää. Yhtä hatara väite kuin se, että mustamaalaisin potilaan homoksi. Piilohomoudestahan tässä oli kyse, ei julkihomoudesta.

        Joten siis pelko pois, et joudu seuraavankan kerran reseptiä uusiessasi sen syvempään tenttiin kuin aikaisemminkaan, vaikka lääkärisi näkisikin,että se on ainut tie lopulliseen paranemiseesi. Oli syy mikä tahansa.


      • Anonyymi00029

        Todella osuva kirjoitus. Täysin kuin elämä tällaisen ihmisen kanssa. Terveisin vaan kaappihomon kanssa oleva nainen.


      • Anonyymi00030

        Luin kirjoituksesi aina vain uudelleen. Ei voi olla totta että kirjoitit juuri elämästä mitä elän kaapissa olevan kanssa. Todellakin ISO kiitos sinulle.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Luin kirjoituksesi aina vain uudelleen. Ei voi olla totta että kirjoitit juuri elämästä mitä elän kaapissa olevan kanssa. Todellakin ISO kiitos sinulle.

        Eli kiitokset menevät 2006-04-19 (18:54)
        kirjoittajalle.


    • ...........

      Häneltähän sait aiheen kysymykseesikin.

    • Anonyymi00031

      Saranoiden jäljistä?

      • Anonyymi00033

        mitä tuo tarkoittaa..


      • Anonyymi00034

        ???


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        mitä tuo tarkoittaa..

        Samaa mietin itsekin.


    • Anonyymi00036

      Yhden tiedän varmasti olevan sitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe