Keikkamuusikko miehenä

Onko toivoa ?

Voiko pitkään poikamiesmuusikkona (ammattilaisena)toimineelta mieheltä odottaa mitään satsausta parisuhteeseen ? Ihana on, mutta kestääkö, ja voiko edes ajatella yhteistä tulevaisuutta ? Jos muusikot, tai vaimot/pitkäaikaiset tyttö/naisystävät vastaisivat, kiitos.

15

3321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko A

Kyllä se keikkaelämä ja kaikki miesten kesken heitetty raaka sikaniskahuumori vaikuttaa mieheen. Siitä pystyy vain itse alkaa kasvaa ulos. Kukaan ei voi pakottaa.

• I Pimp your Ride:)

vaimona voi elämä muuttua yhdeksi helvetiksi välillä,ei siitä sen enempää,jokainen nainen sen tietää ja on kokenu varmasti joka muusikon kans elää:)

• Yksi vaimo
        I Pimp your Ride:) kirjoitti:

vaimona voi elämä muuttua yhdeksi helvetiksi välillä,ei siitä sen enempää,jokainen nainen sen tietää ja on kokenu varmasti joka muusikon kans elää:)

on totta.Sitte vielä kun siihen joku niinsanottu "FANI" alkaa sotkeen jonku perhe elämää niin helvetti on tosiaan irti.

• kokenut
        Yksi vaimo kirjoitti:

on totta.Sitte vielä kun siihen joku niinsanottu "FANI" alkaa sotkeen jonku perhe elämää niin helvetti on tosiaan irti.

Ei se syy aina ole "faneissa".Kyllä ne miehetkin osaavat!!!!!!

• tyttö

Mun eksä(meillä oli järkiero) on hurahtanu niin musiikkiin, että eihän siitä suhteesta mitään tullu,koska musta tuntu et oon ikunen kakkonen tai kolmonen(musiikki, kaverit, minä). Yhessä oltiin puoltoista vuotta.

• kukkanen

Suhteen saa ehkä toimimaan. Jotenkin. Mutta vaikeaa se on. Muusikolle nainen on aina kakkonen ja se on fakta. Jotku kestää, toiset ei. Kokemusta löytyy neljä vuotta...

• Neuvoja tarvitsen kipeasti

Mulla on nyt suhde kaatumassa osittain juuri ton takia. Tuntuu et oon se kakkonen vaikka mies sanookin et "oot musiikin kanssa samalla tasolla". Han vaati, etta vois menna keikoille yms. milloin miten tykkaa. Kaiken lisaksi sanoi etta tulee loppupeleissa valitsemaan musiikin jos suhde ja musiikki ei millaan toimi yhdessa.
        Miten sina sen kestat? Miten voit elaa suhteessa jossa tiedat, etta musiikki (ja viela bandikamut) on aina edella? Mulla on ainakin sellainen hyvaksikaytetty-olo, etta olisin vain kaikenvaralta esine, jonkilainen lohdutus kun musiikissa ei mene hyvin...
        Miten kestat sen kaiken kestat? Voisitko antaa neuvoja? Taa suhde on kaatumassa. Sydameen sattuu niin paljon. Yli 3v. on takana. En haluis luovuttaa noin helpolla, mutta toisaalta en oikein tieda mista loytaisin sita voimaa, kun paassa pyorii ajatukset kakkosena olemisesta.
        Please, auta!

• hanna
        Neuvoja tarvitsen kipeasti kirjoitti:

Mulla on nyt suhde kaatumassa osittain juuri ton takia. Tuntuu et oon se kakkonen vaikka mies sanookin et "oot musiikin kanssa samalla tasolla". Han vaati, etta vois menna keikoille yms. milloin miten tykkaa. Kaiken lisaksi sanoi etta tulee loppupeleissa valitsemaan musiikin jos suhde ja musiikki ei millaan toimi yhdessa.
        Miten sina sen kestat? Miten voit elaa suhteessa jossa tiedat, etta musiikki (ja viela bandikamut) on aina edella? Mulla on ainakin sellainen hyvaksikaytetty-olo, etta olisin vain kaikenvaralta esine, jonkilainen lohdutus kun musiikissa ei mene hyvin...
        Miten kestat sen kaiken kestat? Voisitko antaa neuvoja? Taa suhde on kaatumassa. Sydameen sattuu niin paljon. Yli 3v. on takana. En haluis luovuttaa noin helpolla, mutta toisaalta en oikein tieda mista loytaisin sita voimaa, kun paassa pyorii ajatukset kakkosena olemisesta.
        Please, auta!

Tarvitaan paljon,paljon itserakkautta!

• Muusikonretku

No eipä se sun miehesi varmaan ikuisesti keikkaile. Saattaa hyvinkin löytyä työelämästä muitakin duuneja joissa ukko vain joutuu olemaan poissa kotoa.

Itse olen sitä mieltä että mikäli nainen oikeasti rakastaa muusikkoa, hän myös ymmärtää ja tukee muusikkoa tämän paljon aikaa ja vaivaa vaativassa työssä. Toisinaan mennään ja ollaan poissa, toisinaan sitten taas ei.

• sirpa koo

Niin mutta niissä muissa ammateissa onko niissä niin paljon niitä ihailijoita ympärillä kuin muusikon?

• Muusikon vaimoke

Olen seurustellut keikkamuusikon kanssa kaksi ja puoli vuotta. Vaikeata on ollu, se on myönnettävä, mutta uskon, että toivoa on sinullakin. Onneksi keikkailun "hurjimmat" vuodet ovat takana, nyt keikkoja on enää satunnaisesti. Tiedän varmasti, että hurjimpia aikoja en olisi kestänyt. Mieheni täyttää pian 42 eikä enää jaksakaan samalla tavalla keikkoja kuin ennen. Lisäksi roudaaminen on jättänyt jälkeensä kroppaan, hän on toipumassa olkapääleikkauksesta parasta aikaa...Lisäksi vinkkinä antaisin sinulle, jos itse olet kiinnostunut musiikista, niin satsaa omaan musikaalisuuteesi, opettele soittamaan jotain soitinta, ota laulutunteja jne. Voisitte joskus myös yhdessä soitella ja laulaa..Tsemppiä!!!

• muusikko.

mitä soopaa.eikö muusikko ookkaan ihminen?kattokaa akat peiliin jos ei parisuhde toimi.samat lait pätee oli muusikko tai roskakuski,jos akka on tuommonen ruikuttaja ei sitä kukaan jaksa kuunnella.

• soulmates in heaven

Aivan järjetöntä ajatella, että minkään suhteen ainoat ongelmat johtuisivat pelkästään ammatista, musiikista, bändäreistä tai bändikavereista! Jos mies on sinuun aidosti sitoutunut ja parisuhde toimii, on muu täysin sivuseikkaa.Keikkaelämä ja esiintymisvietti on miehelläsi veressä ja se sinun on pakko hyväksyä jos hänen kanssaan haluat elää. Voit osallistua tai olla osallistumatta keikkailuun, se ei miehesi asennetta sinuun muuta. Itse koin parhaaksi hankkia itselleni tarpeeksi harrastuksia ja ystäviä, että selvisin yksinäisistä viikonlopuista yms. Perhe-elämä muusikon kanssa oli suorastaan nautinnollista, sillä hän hoiti lapsiamme päivisin, kun itse sain käydä rauhassa töissä. Minun ei koskaan tarvinnut itse viedä lapsia hoitoon arkena, tai murehtia sairastumisia, koska hän oli maailman paras isä! Ja ehkä saatan olla väärässä, mutta mielestäni ala tänäpäivänä huomattavasti siistiytynyt. juoppo on juoppo, ammatista huolimatta -jos on ollakseen!! Mitä bändäreihin tulee, niin niitä ei kannata edes miettiä. Mitä korva ei kuule tai silmät ei näe, sitä sydän ei sure. Luottamus puolin ja toisin. Muusikko on kuitenkin viikonloppuisin töissä, kun sinä olet kenties ystäviesi kanssa jossain bilettämässä?! Siinäkään en kyllä voi ammatinvalintaa syyttää; pettäjä pettää jos luonne on sellainen ja tilaisuuksiahan löytyy aina! Meidät erotti kuolema. Minulla oli maailman ihanin mies ja kaipaan häntä suunnattomasti!!! Rakastakaa toisianne ammateistanne huolimatta.

• ap.
        soulmates in heaven kirjoitti:

Aivan järjetöntä ajatella, että minkään suhteen ainoat ongelmat johtuisivat pelkästään ammatista, musiikista, bändäreistä tai bändikavereista! Jos mies on sinuun aidosti sitoutunut ja parisuhde toimii, on muu täysin sivuseikkaa.Keikkaelämä ja esiintymisvietti on miehelläsi veressä ja se sinun on pakko hyväksyä jos hänen kanssaan haluat elää. Voit osallistua tai olla osallistumatta keikkailuun, se ei miehesi asennetta sinuun muuta. Itse koin parhaaksi hankkia itselleni tarpeeksi harrastuksia ja ystäviä, että selvisin yksinäisistä viikonlopuista yms. Perhe-elämä muusikon kanssa oli suorastaan nautinnollista, sillä hän hoiti lapsiamme päivisin, kun itse sain käydä rauhassa töissä. Minun ei koskaan tarvinnut itse viedä lapsia hoitoon arkena, tai murehtia sairastumisia, koska hän oli maailman paras isä! Ja ehkä saatan olla väärässä, mutta mielestäni ala tänäpäivänä huomattavasti siistiytynyt. juoppo on juoppo, ammatista huolimatta -jos on ollakseen!! Mitä bändäreihin tulee, niin niitä ei kannata edes miettiä. Mitä korva ei kuule tai silmät ei näe, sitä sydän ei sure. Luottamus puolin ja toisin. Muusikko on kuitenkin viikonloppuisin töissä, kun sinä olet kenties ystäviesi kanssa jossain bilettämässä?! Siinäkään en kyllä voi ammatinvalintaa syyttää; pettäjä pettää jos luonne on sellainen ja tilaisuuksiahan löytyy aina! Meidät erotti kuolema. Minulla oli maailman ihanin mies ja kaipaan häntä suunnattomasti!!! Rakastakaa toisianne ammateistanne huolimatta.

Kiitos soulmates in heaven, vastauksesi kosketti.
        Sitä haluaa niin toivoa ja uskoa samaa, kuin sinulla on ollut...samalla silti epäillen.

Täällä Keminmaalla välimatkat ovat pitkiä, välillä tehdään keikkaa Ruotsin puolellekin, ja niinä aikoina hypin välillä seinille, kun en aina pääse mukaankaan...

Kiitos myös muille vastanneille, jokaisesta sain uutta ideaa !

• Anonyymi

No ite tälläkin hetkellä parisuhteessa Muusikon kanssa ollu kohta jo 2 vuotta ja hyvin menee!<3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4487
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1243
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      921
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      852
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe