Keikkamuusikko miehenä

Onko toivoa ?

Voiko pitkään poikamiesmuusikkona (ammattilaisena)toimineelta mieheltä odottaa mitään satsausta parisuhteeseen ? Ihana on, mutta kestääkö, ja voiko edes ajatella yhteistä tulevaisuutta ? Jos muusikot, tai vaimot/pitkäaikaiset tyttö/naisystävät vastaisivat, kiitos.

15

3957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko A

      Kyllä se keikkaelämä ja kaikki miesten kesken heitetty raaka sikaniskahuumori vaikuttaa mieheen. Siitä pystyy vain itse alkaa kasvaa ulos. Kukaan ei voi pakottaa.

      • I Pimp your Ride:)

        vaimona voi elämä muuttua yhdeksi helvetiksi välillä,ei siitä sen enempää,jokainen nainen sen tietää ja on kokenu varmasti joka muusikon kans elää:)


      • Yksi vaimo
        I Pimp your Ride:) kirjoitti:

        vaimona voi elämä muuttua yhdeksi helvetiksi välillä,ei siitä sen enempää,jokainen nainen sen tietää ja on kokenu varmasti joka muusikon kans elää:)

        on totta.Sitte vielä kun siihen joku niinsanottu "FANI" alkaa sotkeen jonku perhe elämää niin helvetti on tosiaan irti.


      • kokenut
        Yksi vaimo kirjoitti:

        on totta.Sitte vielä kun siihen joku niinsanottu "FANI" alkaa sotkeen jonku perhe elämää niin helvetti on tosiaan irti.

        Ei se syy aina ole "faneissa".Kyllä ne miehetkin osaavat!!!!!!


    • tyttö

      Mun eksä(meillä oli järkiero) on hurahtanu niin musiikkiin, että eihän siitä suhteesta mitään tullu,koska musta tuntu et oon ikunen kakkonen tai kolmonen(musiikki, kaverit, minä). Yhessä oltiin puoltoista vuotta.

    • kukkanen

      Suhteen saa ehkä toimimaan. Jotenkin. Mutta vaikeaa se on. Muusikolle nainen on aina kakkonen ja se on fakta. Jotku kestää, toiset ei. Kokemusta löytyy neljä vuotta...

      • Neuvoja tarvitsen kipeasti

        Mulla on nyt suhde kaatumassa osittain juuri ton takia. Tuntuu et oon se kakkonen vaikka mies sanookin et "oot musiikin kanssa samalla tasolla". Han vaati, etta vois menna keikoille yms. milloin miten tykkaa. Kaiken lisaksi sanoi etta tulee loppupeleissa valitsemaan musiikin jos suhde ja musiikki ei millaan toimi yhdessa.
        Miten sina sen kestat? Miten voit elaa suhteessa jossa tiedat, etta musiikki (ja viela bandikamut) on aina edella? Mulla on ainakin sellainen hyvaksikaytetty-olo, etta olisin vain kaikenvaralta esine, jonkilainen lohdutus kun musiikissa ei mene hyvin...
        Miten kestat sen kaiken kestat? Voisitko antaa neuvoja? Taa suhde on kaatumassa. Sydameen sattuu niin paljon. Yli 3v. on takana. En haluis luovuttaa noin helpolla, mutta toisaalta en oikein tieda mista loytaisin sita voimaa, kun paassa pyorii ajatukset kakkosena olemisesta.
        Please, auta!


      • hanna
        Neuvoja tarvitsen kipeasti kirjoitti:

        Mulla on nyt suhde kaatumassa osittain juuri ton takia. Tuntuu et oon se kakkonen vaikka mies sanookin et "oot musiikin kanssa samalla tasolla". Han vaati, etta vois menna keikoille yms. milloin miten tykkaa. Kaiken lisaksi sanoi etta tulee loppupeleissa valitsemaan musiikin jos suhde ja musiikki ei millaan toimi yhdessa.
        Miten sina sen kestat? Miten voit elaa suhteessa jossa tiedat, etta musiikki (ja viela bandikamut) on aina edella? Mulla on ainakin sellainen hyvaksikaytetty-olo, etta olisin vain kaikenvaralta esine, jonkilainen lohdutus kun musiikissa ei mene hyvin...
        Miten kestat sen kaiken kestat? Voisitko antaa neuvoja? Taa suhde on kaatumassa. Sydameen sattuu niin paljon. Yli 3v. on takana. En haluis luovuttaa noin helpolla, mutta toisaalta en oikein tieda mista loytaisin sita voimaa, kun paassa pyorii ajatukset kakkosena olemisesta.
        Please, auta!

        Tarvitaan paljon,paljon itserakkautta!


    • Muusikonretku

      No eipä se sun miehesi varmaan ikuisesti keikkaile. Saattaa hyvinkin löytyä työelämästä muitakin duuneja joissa ukko vain joutuu olemaan poissa kotoa.

      Itse olen sitä mieltä että mikäli nainen oikeasti rakastaa muusikkoa, hän myös ymmärtää ja tukee muusikkoa tämän paljon aikaa ja vaivaa vaativassa työssä. Toisinaan mennään ja ollaan poissa, toisinaan sitten taas ei.

      • sirpa koo

        Niin mutta niissä muissa ammateissa onko niissä niin paljon niitä ihailijoita ympärillä kuin muusikon?


    • Muusikon vaimoke

      Olen seurustellut keikkamuusikon kanssa kaksi ja puoli vuotta. Vaikeata on ollu, se on myönnettävä, mutta uskon, että toivoa on sinullakin. Onneksi keikkailun "hurjimmat" vuodet ovat takana, nyt keikkoja on enää satunnaisesti. Tiedän varmasti, että hurjimpia aikoja en olisi kestänyt. Mieheni täyttää pian 42 eikä enää jaksakaan samalla tavalla keikkoja kuin ennen. Lisäksi roudaaminen on jättänyt jälkeensä kroppaan, hän on toipumassa olkapääleikkauksesta parasta aikaa...Lisäksi vinkkinä antaisin sinulle, jos itse olet kiinnostunut musiikista, niin satsaa omaan musikaalisuuteesi, opettele soittamaan jotain soitinta, ota laulutunteja jne. Voisitte joskus myös yhdessä soitella ja laulaa..Tsemppiä!!!

    • muusikko.

      mitä soopaa.eikö muusikko ookkaan ihminen?kattokaa akat peiliin jos ei parisuhde toimi.samat lait pätee oli muusikko tai roskakuski,jos akka on tuommonen ruikuttaja ei sitä kukaan jaksa kuunnella.

      • soulmates in heaven

        Aivan järjetöntä ajatella, että minkään suhteen ainoat ongelmat johtuisivat pelkästään ammatista, musiikista, bändäreistä tai bändikavereista! Jos mies on sinuun aidosti sitoutunut ja parisuhde toimii, on muu täysin sivuseikkaa.Keikkaelämä ja esiintymisvietti on miehelläsi veressä ja se sinun on pakko hyväksyä jos hänen kanssaan haluat elää. Voit osallistua tai olla osallistumatta keikkailuun, se ei miehesi asennetta sinuun muuta. Itse koin parhaaksi hankkia itselleni tarpeeksi harrastuksia ja ystäviä, että selvisin yksinäisistä viikonlopuista yms. Perhe-elämä muusikon kanssa oli suorastaan nautinnollista, sillä hän hoiti lapsiamme päivisin, kun itse sain käydä rauhassa töissä. Minun ei koskaan tarvinnut itse viedä lapsia hoitoon arkena, tai murehtia sairastumisia, koska hän oli maailman paras isä! Ja ehkä saatan olla väärässä, mutta mielestäni ala tänäpäivänä huomattavasti siistiytynyt. juoppo on juoppo, ammatista huolimatta -jos on ollakseen!! Mitä bändäreihin tulee, niin niitä ei kannata edes miettiä. Mitä korva ei kuule tai silmät ei näe, sitä sydän ei sure. Luottamus puolin ja toisin. Muusikko on kuitenkin viikonloppuisin töissä, kun sinä olet kenties ystäviesi kanssa jossain bilettämässä?! Siinäkään en kyllä voi ammatinvalintaa syyttää; pettäjä pettää jos luonne on sellainen ja tilaisuuksiahan löytyy aina! Meidät erotti kuolema. Minulla oli maailman ihanin mies ja kaipaan häntä suunnattomasti!!! Rakastakaa toisianne ammateistanne huolimatta.


      • ap.
        soulmates in heaven kirjoitti:

        Aivan järjetöntä ajatella, että minkään suhteen ainoat ongelmat johtuisivat pelkästään ammatista, musiikista, bändäreistä tai bändikavereista! Jos mies on sinuun aidosti sitoutunut ja parisuhde toimii, on muu täysin sivuseikkaa.Keikkaelämä ja esiintymisvietti on miehelläsi veressä ja se sinun on pakko hyväksyä jos hänen kanssaan haluat elää. Voit osallistua tai olla osallistumatta keikkailuun, se ei miehesi asennetta sinuun muuta. Itse koin parhaaksi hankkia itselleni tarpeeksi harrastuksia ja ystäviä, että selvisin yksinäisistä viikonlopuista yms. Perhe-elämä muusikon kanssa oli suorastaan nautinnollista, sillä hän hoiti lapsiamme päivisin, kun itse sain käydä rauhassa töissä. Minun ei koskaan tarvinnut itse viedä lapsia hoitoon arkena, tai murehtia sairastumisia, koska hän oli maailman paras isä! Ja ehkä saatan olla väärässä, mutta mielestäni ala tänäpäivänä huomattavasti siistiytynyt. juoppo on juoppo, ammatista huolimatta -jos on ollakseen!! Mitä bändäreihin tulee, niin niitä ei kannata edes miettiä. Mitä korva ei kuule tai silmät ei näe, sitä sydän ei sure. Luottamus puolin ja toisin. Muusikko on kuitenkin viikonloppuisin töissä, kun sinä olet kenties ystäviesi kanssa jossain bilettämässä?! Siinäkään en kyllä voi ammatinvalintaa syyttää; pettäjä pettää jos luonne on sellainen ja tilaisuuksiahan löytyy aina! Meidät erotti kuolema. Minulla oli maailman ihanin mies ja kaipaan häntä suunnattomasti!!! Rakastakaa toisianne ammateistanne huolimatta.

        Kiitos soulmates in heaven, vastauksesi kosketti.
        Sitä haluaa niin toivoa ja uskoa samaa, kuin sinulla on ollut...samalla silti epäillen.

        Täällä Keminmaalla välimatkat ovat pitkiä, välillä tehdään keikkaa Ruotsin puolellekin, ja niinä aikoina hypin välillä seinille, kun en aina pääse mukaankaan...

        Kiitos myös muille vastanneille, jokaisesta sain uutta ideaa !


    • Anonyymi

      No ite tälläkin hetkellä parisuhteessa Muusikon kanssa ollu kohta jo 2 vuotta ja hyvin menee!<3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe