MusicBrigade

tauno sammu

Kenelläkään kokemuksia tästä? Itse sain passut koneen mukana, ja palvelu on aina "väliaikaisesti kiinn" tai päivitettävänä tai muuten jumissa. Nyt siellä eivät näy edes videot. Kenelläkään mitään positiivista sanottavaa tästä firmasta?

9

7998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppa

Mulla tuli kanssa Fujitsu-Siemenssin koneen kanssa vuoden käyttöoikeus tuonne. No, koneessa ei ollutkaan väitteistä huolimatta valmista linkkiä tuonne musicbrigadeen. Yritin sitten www.musicbrigade.com/fsc/ -sivun kautta rekisteröityä, mutta mihinkään kohtaan ei voi laittaa sitä rekisteröitymiskoodia. Eipä onnistunut. En viitsi vaivautua soittamaan johonkin Fujitsun tuotetukeen mokoman takia.

Sitäpaitsi, sitä videolistaahan pystyy selaamaan, ja täytyy myöntää, että eipä siellä ole mitään sellaista, mitä ei näkisi MTV:tä tuijottamalla.

Vielä loppuhuomautuksena: Lähes aina, kun olen yrittänyt sinne rekisteröityä, sivu jumittelee. Luultavasti se jumittelee muutenkin koko ajan.

• tauno sammu

Fujitsun tuki on kyllä hidasta, yleensä parin päivän päästä vastaavat, paras taisi olla viikon vastausaika.
        Uhkasivat viedä koneeni tuulettimen vaihtoon, homma veisi kuulemma kolme viikkoa, joten vaadin kaupan purkua, sillä tuulettimen vaihtaa vartissa jos osaa hommansa.
        Music Brigadessa kyllä pari viikkoa sitten näkyivät videot ihan hyvin, ja katselinkin niitä aika paljon kun ilmaiseksi sai. Useimmiten pulju on kuitenkin jollain tavalla jumissa, joten siitä ei ainakaan kannata maksaa mitään.

• Guitar man

Joo, jumittelee koko ajan. Olen vähän pettynyt. Hyvä tietää, että muillakin on sama ongelma!

• ongelmia*

Hei

Mulla ei ollut ongelmia kun käytin sitä puolivuotta sitten. Toimi hyvin ja sain koneen mukana ilmaiseks,kuten tekii.

Mä en muista miten se koodi sinne laitettiin,mutta kyllä se toimi hyvin. ja joku päivitys sotki mulla sitä paljon. olikohan se niin että musicplayer piti päivittää.. siis tämä Windws media player, niin silloin se toimi. versio piti muuttaa 10 :ksi, sit ongelmat hävis..sitä ennen rakeili kuva ja ääni..

Eli vaihtakaa Windows media player uuteen versionn, jospa se siitä.

• vielä**
        ongelmia* kirjoitti:

Hei

Mulla ei ollut ongelmia kun käytin sitä puolivuotta sitten. Toimi hyvin ja sain koneen mukana ilmaiseks,kuten tekii.

Mä en muista miten se koodi sinne laitettiin,mutta kyllä se toimi hyvin. ja joku päivitys sotki mulla sitä paljon. olikohan se niin että musicplayer piti päivittää.. siis tämä Windws media player, niin silloin se toimi. versio piti muuttaa 10 :ksi, sit ongelmat hävis..sitä ennen rakeili kuva ja ääni..

Eli vaihtakaa Windows media player uuteen versionn, jospa se siitä.

Mutta Fujitsu-siemensin tuki on ahterista, se on totta. Ei saa mitään ja jos soittaa niin lasku oli 15E!!!! vaikka ei kukaan edes vastannut!

Että ei kannata soittaa sinne tukeen, jos eivät heti vastaa. Yllätyin laskusta!

• tauno sammu
        vielä** kirjoitti:

Mutta Fujitsu-siemensin tuki on ahterista, se on totta. Ei saa mitään ja jos soittaa niin lasku oli 15E!!!! vaikka ei kukaan edes vastannut!

Että ei kannata soittaa sinne tukeen, jos eivät heti vastaa. Yllätyin laskusta!

ilmainen tukipalvelu vuosi eteenpäin koneen ostopäivästä. Itselleni ne eivät enää vastaa edes sähköposteihin kun rupesin kinaamaan tuulettimen vaihdosta (kestää kuulemma kolme viikkoa) seuraavaksi otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen koska luvattu takuu ei oikein tunnu pelaavan.

• Pettynyt oon

palvelu toimi vielä pari viikkoa sitten ihan hyvin...mutta nyt kun uusivat sivustot ei toimi...olen päivittänyt kaikki tarvittavat komponentit ,mutta silti ei toimi...fujitsulla tukipalvelu nihkeää musicbrigaden osalta...

• Auttakkee

Mulla vika on varmaan tuossa wintukan mediaplayerissa kun palvelu ei toimi..

Mikä on kun aikaisemmin pystyi windowsin mediaplayerilla katsomaan Musicbrigaden videot, Ylen uutiset ja SF Anytimen elokuvia, mutta nyt se ei ala enää mitään stream-videoita toistamaan!??? :(

APUAAAAA.....

• joku0474

kyllä minä olen tyytyväinen sain koneen mukana vuosi ilmaseks kuuntelen melkein päivittäin musiikkia sieltä=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13