Heii. Olisin tosi kiitollinen jos jollain olis tietoa että mitä mansikoiden myyjät saa tunnilta palkkaa?? ja jos jolloin on kokemusta niin piditkö työstä?:) kiitos!!
Mansikoiden myyntiin??
5
1523
Vastaukset
- toinen sellainen..
Itsekkin olen todennäköisesti menossa myymään mansiokoita ja en osaa yhtään arvioida mikä on myyjien palkka!!?? Osaisin kyllä epäillä 6e/h, en tiedä meneekö ihan mehtään!! :)
- euroa
Tavallinen taitaa olla 5 euroa tunnilta, niin että jo siivouskin kannattaa puhtrahallisesti enemmän. Tosin yhtenä kesänä pari kaveria oli yhdessä firmassa Tampereella joka maksoi 7 euroa tunnilta.
- kolmas myyjä
Minulla tuntipalkka oli viimekesänä 10,50 euroa.
Että sellaista :) - mutta ei täällä
kolmas myyjä kirjoitti:
Minulla tuntipalkka oli viimekesänä 10,50 euroa.
Että sellaista :)Jos tuo palkka oli mansikan myynnistä, niin tuskimpa teit sitä Suomessa.
- mansikanmyyjä
mutta ei täällä kirjoitti:
Jos tuo palkka oli mansikan myynnistä, niin tuskimpa teit sitä Suomessa.
Saksassa maksetaan mansikan myyjälle minimipalkka 8,84€/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292148
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251646Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti111201Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691