Tuli vaan mieleen yhden yön panoista, kun mä sellaisen saan, niin paljon kiinnostaa, nauttiiko nainen, vai ei.. enhän sitä koskaan enää näe, panen vaan ja laukean ihanasti sen pilluun....
yhden yön panot
25
15417
Vastaukset
- 1on1
Ei muakaan paljoa kiinnosta miltä ämmästä tuntuu yhden illan panoissa.Raakaa naintia ja rojut torveen.
- Pertza
Vähän pitää lämmitelläkin naista, jos muna on iso. Mutta periaatteessa olen sitä mieltä, että panossa on tärkeää ronski tekemisen meininki. Asentoja kannattaa vaihdella ja hyvää musiikkia panna taustalle.
- hahhahh
Hyi vit'u, toivottavasti emme kohtaa, meinas lentää laatta kun luin sun tekstin. Lähinnä siks, et oot likanen paska, joka kiemurtelee itsensä kenen tahansa petiin (luultavasti isket kyntes niihin epävarmoihin, koska ite oot niin epävarma). Ja kuule, ihan sama yritätkö saada naista nauttimaan vai et, koska et siinä onnistu (ja vaikka joku olisi sanonut että oot hyvä sängyssä, niin naisetkin osaa aika taitavasti valehdella).
Tiedän kyllä, että naisetkin hakee yhden yön panoja, siitä tässä ei ole kyse. Mutta susta saa tekstis perusteella jostain syystä vaan uskomattoman säälittävän kuvan. Jos olet itsesti tai vaikka muidenkin mielestä hyvännäköinen, tekee se asiasta vielä säälittävämmän. - huvittavaa.....
...se kun joskus antaa jollekin kundille luvan nusaista, niin se ressukka pari vetoa vetäisee, ja sitten jo ruiskii. Ei ole kestävyyttä edes kunnolla naida. Eihän se edes missään tunnu, eikä sen koommin edes kiinnosta, mutta harvinaisen nopeasti nykykundit laukeaa. Pari kunnon pillun supistusta, ja ohi on, ohi on.... poika parat...
- Ridge
Kaipa siihen on syynä se, että naiset ovat nykyään niin pinnallisia, ettei heille kelpaa mikään. Mitäänhän ei opi ilman harjoitusta. Kun ei ole mahdollisuutta harjoitella, niin ei opikkaan. Onneksi ulkomailla sentään on tilanne toisin, Keski-Euroopassa naiset on vielä naisia. Siellä kun sattuu asia nimeltään tasa-arvo toteutumaan myös ihmissuhdeasioissa.
- niin....
Ridge kirjoitti:
Kaipa siihen on syynä se, että naiset ovat nykyään niin pinnallisia, ettei heille kelpaa mikään. Mitäänhän ei opi ilman harjoitusta. Kun ei ole mahdollisuutta harjoitella, niin ei opikkaan. Onneksi ulkomailla sentään on tilanne toisin, Keski-Euroopassa naiset on vielä naisia. Siellä kun sattuu asia nimeltään tasa-arvo toteutumaan myös ihmissuhdeasioissa.
että täällä kotomaassa nykyään miehet saavat tehdä halujensa mukaan, mutta jos nainen pikkusen herkuttelee, niin heti leimataan. Oli se sitten antamista tai ottamista, niin nainenkin voi ottaa sen ihan halujensa mukaan. Eihän siihen edes tarvitse ottaa suoranaista ihokontaktia. Nainen pystyy aina tyhjentämään miehen, mutta ne miesparat,,,ei niistä ole mihinkään, jos nainen vaan makaa, ja ajattelee jotakin tuon taivaallisia, niin ei se mies pysty naista tyydyttämään....aina jäätte toiseksi
- Ridge
niin.... kirjoitti:
että täällä kotomaassa nykyään miehet saavat tehdä halujensa mukaan, mutta jos nainen pikkusen herkuttelee, niin heti leimataan. Oli se sitten antamista tai ottamista, niin nainenkin voi ottaa sen ihan halujensa mukaan. Eihän siihen edes tarvitse ottaa suoranaista ihokontaktia. Nainen pystyy aina tyhjentämään miehen, mutta ne miesparat,,,ei niistä ole mihinkään, jos nainen vaan makaa, ja ajattelee jotakin tuon taivaallisia, niin ei se mies pysty naista tyydyttämään....aina jäätte toiseksi
Olenko sitten liian moderni tai jotenkin erikoinen mies, kun minun mielestäni laukeaminen, miehen tyhjentäminen niinkun sanoit, ei tarkoita samaa kun tyydyttyminen?
Nykyään alkaa jo nousemaan nuorten miesten joukko, uusi sukupolvi, jolle ei riitä että nainen makaa lahnana paikallaan ja levittää jalkansa. Miehetkin ovat oppineet jo vaatimaan jotain naiselta. Rakastelussa on useimmiten kaksi ihmistä (joskus enemmänkin), ei pelkästään mies. Tai nainen.
Ja voisihan asian ajatella niinkin, että eikai se miehen ongelma ole, jos nainen ei pysty tyydyttymään? Tuskin naisetkaan itseään syyttävät, jos mies ei laukea. - väärin. . .
Ridge kirjoitti:
Olenko sitten liian moderni tai jotenkin erikoinen mies, kun minun mielestäni laukeaminen, miehen tyhjentäminen niinkun sanoit, ei tarkoita samaa kun tyydyttyminen?
Nykyään alkaa jo nousemaan nuorten miesten joukko, uusi sukupolvi, jolle ei riitä että nainen makaa lahnana paikallaan ja levittää jalkansa. Miehetkin ovat oppineet jo vaatimaan jotain naiselta. Rakastelussa on useimmiten kaksi ihmistä (joskus enemmänkin), ei pelkästään mies. Tai nainen.
Ja voisihan asian ajatella niinkin, että eikai se miehen ongelma ole, jos nainen ei pysty tyydyttymään? Tuskin naisetkaan itseään syyttävät, jos mies ei laukea.juttu oli siis se, että naiset niin helposti leimataan pelkiksi panopuiksi. Naiset "antaa" helposti, ja siitähän se juttu sitten lähtee...mutta nainen voi myös "ottaa" nautinnon ja hekuman, noin niinkuin yhden illan juttuna. Ja useat tälläiset naista panopuiksi nimittelevät miehet ovat niin surkeita naintihommissa, että koko nautinto jää vain ja ainoastaan naisen hoidettavaksi. Nainen pystyy paremmin pidättelemään, mutta miehen saa tulemaan ihan silloin kun sitä haluaa.
- pidättelijä
väärin. . . kirjoitti:
juttu oli siis se, että naiset niin helposti leimataan pelkiksi panopuiksi. Naiset "antaa" helposti, ja siitähän se juttu sitten lähtee...mutta nainen voi myös "ottaa" nautinnon ja hekuman, noin niinkuin yhden illan juttuna. Ja useat tälläiset naista panopuiksi nimittelevät miehet ovat niin surkeita naintihommissa, että koko nautinto jää vain ja ainoastaan naisen hoidettavaksi. Nainen pystyy paremmin pidättelemään, mutta miehen saa tulemaan ihan silloin kun sitä haluaa.
ihan sama homma mehillä, jos ajattelee ihan muita juttuja, niin ei nainen saa laukeamaan, Kokeiltu juttu ;)
- Jätkä123
Olispa kiva kokeilla... Meinaan kestää nussimista enkä oo mikään poikaparka. Kattele kelle annat.
- Pieni mies, pieni...
Ridge kirjoitti:
Ja voisihan asian ajatella niinkin, että eikai se miehen ongelma ole, jos nainen ei pysty tyydyttymään? Tuskin naisetkaan itseään syyttävät, jos mies ei laukea.Minä en laukea jos ei mukana ole tunteita. Minusta ei siis saisi maksullista naista. Sen takia en kykene yhden illan suhteisiinkaan. Niin taitavaa miestä ei ole että laukeaisin iman rakkautta. Naimisissa ollessani en koskaan saanut rakastelun aikana orgasmia koska mies ei ollut se oikea.
- edellinen pieni...
Pieni mies, pieni... kirjoitti:
Minä en laukea jos ei mukana ole tunteita. Minusta ei siis saisi maksullista naista. Sen takia en kykene yhden illan suhteisiinkaan. Niin taitavaa miestä ei ole että laukeaisin iman rakkautta. Naimisissa ollessani en koskaan saanut rakastelun aikana orgasmia koska mies ei ollut se oikea.
l
- voi luoja
Pieni mies, pieni... kirjoitti:
Minä en laukea jos ei mukana ole tunteita. Minusta ei siis saisi maksullista naista. Sen takia en kykene yhden illan suhteisiinkaan. Niin taitavaa miestä ei ole että laukeaisin iman rakkautta. Naimisissa ollessani en koskaan saanut rakastelun aikana orgasmia koska mies ei ollut se oikea.
luuletko todella, että maksulliset naiset ovat maksullisia orgasmin takia, tai ylipäänsä sen vuoksi, että nauttisivat työstään?
- Anonyymi
Otapa tällane Ikamies..Ei ruiskuta heti vaan nautiskellaa kunnolla...molemmat
- pikku myy
oman maineesi pilaat jos et tytylle kykene antaan orkkua! kyllä ne jutut liikkuu naisten suusta eteenpäin ja maineesi on taattu! siihen jää sulla roiskimiset ku et saa enää keltään kaikki tietää et otat vaan itelles! kantsis miettiä kumpi parempi harrastaa seksiä kunnolla ja antaa naiselle ensin orkut ja nauttii itse vasta sitten! voi pillu tarjonta olla eri luokkaa ku tähän asti mutta ite soppasi keität! elä itke myöhemmin ku et enää saa pillua kato heppu peiliin siinä syy!
- tekotatti
ei ketään kiinnosta saako se toinen, kunhan itse saa. muijat voi voi repeillä ihan keskenään, etten saanu taas tälläkään kertaa tyydytettyä ketään, mutta miettikääpä sitä että mä laukesin sisään.. siis kuka voitti. et vittu repikää siitä sit huumoria - mä sain ja sä et.
- panoja0, orkkuja1000
Ei muakaan kiinnosta saako mies. Siksi en edes anna. Parempi hoitaa hommat vain itse, takuuorkku. Enpähän saa tauteja eikä aborttiinkaan koskaan tarvitse turvautua.
Ja onpahan se kiva näin "kokemattomana" neitsyenä keskustella kuitenkin orgasmeista kamujen kanssa. Orkkua saadakseen kun ei tarvitse miehen munaa pilluun, riittää ihan hieromasauvakin. Ja kun tässä on yli 10 vuotta harrastettu soososeksiä kunnolla niin enihän tässä edes miestä kaipaa. - Himo hiirulainen
Ei muakaan kiinnosta jos äijä ei lakukea känni höyryissään. Kunpahan itse saan orkun.
Näitä kännisiä sähläriä on sattunut riittävästi eteen, pysyisivät kotona kun ei pelit laukea. Itse joutuu viel työn tekee. - kunnon panot
Kun saa humalassa kalun kovaksi niin sitten on mukava lykkiä kun kestävyys riittää vaikka 15 minuutiks :)
- nainenllllll
Aloittaja kuuluukin siihen kastiin, joita naiset kutsuvat "huonoksi panoksi" eli imies, joka ei tiedä seksistä kokonaisuudessa pätkääkään. Nainen ei haluasi sellaista edes yhteen yöhön, mutta eipä sitä aina päälle päin näe miehestä omaako taitoja vai ei. Tuollaiset miehet ovat niitä huonoja panoja, todella huonoja. Mies, joka haluaa yhden yön suhteessakin nauttia molemminpuolisesta seksistä, on himottava ja haluttava loppuun asti.
- Olenhan Don Juan
Kyllä maine kiirii huonoista ja hyvistä panoista,olen samaa mieltä kanssasi nainen.
Aloittaja kuuluukin siihen kastiin, joita naiset kutsuvat "huonoksi panoksi" eli mies, joka ei tiedä seksistä kokonaisuudessa pätkääkään...
Vaikka minä olen minä niin huomioin aina naisen kuin naisen..
- toinenNainen
Olen samaa mieltä edellisen puhujan kanssa. Miesten seksitaidoissa voi olla järkyttävän valtavia eroja. Toiset eivät osaa tehdä naiselle mitään ja toiset senkin edestä. Aina ei todellakaan näe päälle päin, onko mies hyvä sängyssä vai ei. On tuskallista olla sängyssä miehen kanssa, joka ei ajattele kuin omaa tyydytystään. Koko seksitouhu maistuu naisestakin silloin puulta ja mies alkaa vaan inhottaa kunnolla. Tekee mieli jättää leikki kesken ja ponkaista ulos äkkiä. Kun rakastelutaitoinen (ja mieluiten hyvin varusteltu) mies osuu kohdalla, niin se on jo lottovoitto. Tietenkin miehessä on hyvä olla muutkin ominaisuudet, jotka naista kiihottavat. Ne vaihtelevat naisten omien mieltymysten mukaan.
- haminanheppu
Kyllä mulle ainakin naisen viihtyvyys merkitsee ja jatkan kunnes riittää. yritän aina omaa tulemista pitkittää. muuten hauskuus loppuu ennen aikojaan.
- ?!??
Ihan oikeestiko joku nainen laukee kännissä? Vai selvinpäinkö harrastatte yhden illan juttuja?
- Kyllä22
Mua enemmänkin ihmetyttää toi kysymys... siis tottakai - miksi ei laukeaisi kännissä? Joo kyllä mä ainakin tuun niin iisisti, että nautin yhden yön jutuista ja jurrissakin onnistuu yleensä aina. Ei nyt ihan aina varmaan kukaan kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5557305Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3292755Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852