Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rakennekynnet Turku

kynsi

Missä sais Turussa laitettuu rakennekynnet edullisesti?

60

18020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysele

      Turun Kosmetologikoulusta, siinä Yliopistonkadulla olevasta.

    • mallu21

      Mä käyn yhdellä, ketä tekee kotonaan rakennekynsiä. voin antaa tiedot sähköpostin kautta, jos olet vielä kiinnostunut. Kynsien laitto 45€ ja huolto 20€

      • kokeillut

        Kerroppa mullekkin...huonosti pysyy mulla ja joutuu usein laitattamaan uudelleen...toi hinta olis pikkusen verran sopivampi ku noi hoitoloiden...Saiskos vielä tietoa? Kiitti hirveesti =)


      • IreneJ

        Mulla on tällä hetkellä geelikynnet ja irtoilevat vallan. Kiinnostais tosi paljon hyvät ja halvat kynnet. Voisitko laittaa mullekin sen hyvän ja edullisen tekijän tiedot sähköpostitse? Kitos etukäteen.


      • Eca75
        IreneJ kirjoitti:

        Mulla on tällä hetkellä geelikynnet ja irtoilevat vallan. Kiinnostais tosi paljon hyvät ja halvat kynnet. Voisitko laittaa mullekin sen hyvän ja edullisen tekijän tiedot sähköpostitse? Kitos etukäteen.

        Muakin kiinnostais tää kynsien fixaaja. Voisitko pistää mullekin tietoa?


      • nmh

        moikka,

        en voinut olla huomaamatta ilmoitustasi.. eli tiedät jonkun edullisen kynsien laittajan. missä tämä paikka turussa sijaitsee..? oletko itse ollut tyytyväinen , huolimatta tuosta kuinka edullisesti kyseinen henkilö niitä tekee..? kiitos jo etukäteen.. :)


      • Nimetön

        saisinko minäkin nuo tiedot ? kiitos.


      • jäi

        kiinnostamaan nämä halvat hinnat... =D
        Jos minäkin saisin tämän henkilön yhteystiedot.


      • Suviiiiiiiiiiiiiiiiii

        Minäkin haluaisin nämä tiedot sähköpostiini. kiitos kovasti :)


      • Suviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

        heippa, voisitko ystävällisesti antaa minullekkin kyseisen paikan yhteystiedot ja nettisivun? kiitos paljon!


      • Kaisam

        Moi!!
        Olen estenomiopiskelija Turussa ja näin ton rakennekynsiviestisi jollekkin muulle. Ajattelin, jos voisit kertoa mullekkin siitä, joka niitä tekee. Olisin tosi kiitollinen vastauksestasi. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

        Eli jos vai viitsit, niin voisitko laittaa mulle mailia tulemaan??

        Iloisin terkuin
        Kaisa


      • Tytti

        Minäkin haluisin tietää, kuka on ko. rakennekynsien laittaja TUrussa, joka tekee kotona ja noin edullisesti. Viesteistä on jo aikaa, mutta toivottavasti olet Mallu vielä kuulolla ? :)
        Mun osoite on [email protected]
        Kaunis kiitos jo etukäteen ! :)


      • Girl-86

        Onko mahdollista, että kertoisit missä saisin halvalla laitettua rakennekynnet?


      • Sjoro

        Voisinko saada myös yhteystiedot s-postiini? Terv. Sari


      • argh...

        helppoahan tuo on ottaa vaan 45 kun pimeenä tekee...


      • SJ

        Moikka;)
        Olisin kiinnostunut tietämään, että kuka tekee edullisia rakennekynsiä kotonaan Turussa.
        Voit laittaa yhteystiedot s-postiini: [email protected]
        Kiitos!


      • Nti Näpäkkä

        tehdä paljonkin pimeesti tämä kynsienlaittaja. Hänellä ei tietenkään ole vuokrakuluja yms., kun kotonaan tekee. Mutta vero on silti maksettava, ainekulut sisällytettävä hintaan ja kai siitä hiukan palkkaakin haluaisi itselleen. Meinaan vaan, että jos huolto on 20 euroa niin eipä siitä paljon mitään jää.
        Inhottaa tollainen hintojen polkeminen, koska on myös ihmisiä jotka tekevät kynsiä ammatikseen ja ammattitaidolla. On eriasia tehdä ystäville, mutta vieraiden asiakkaiden ottaminen ja ns. bisneksen pyörittäminen tollaisella meiningillä saa karvat pystyyn.


      • johon voi ottaa yhteyttä
        jäi kirjoitti:

        kiinnostamaan nämä halvat hinnat... =D
        Jos minäkin saisin tämän henkilön yhteystiedot.

        Teen akryylikynsiä edullisesti kotonani. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa meiliosoitteita tälle palstalle että voin ottaa yhteyttä.


      • joo en tiiä
        johon voi ottaa yhteyttä kirjoitti:

        Teen akryylikynsiä edullisesti kotonani. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa meiliosoitteita tälle palstalle että voin ottaa yhteyttä.

        Kiinostuin viestistäsi, paljonkon otat akryylikynsien laittamisesta ja entäs [email protected]


      • Milli1992

        Haluisiko joku kertoo mulle, että mistä sais noin edullisesti rakennekynnet?? Oon meinaa kiinnostunut niistä. Olisin tosi kiitollinen. :)


      • elina465
        johon voi ottaa yhteyttä kirjoitti:

        Teen akryylikynsiä edullisesti kotonani. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa meiliosoitteita tälle palstalle että voin ottaa yhteyttä.

        [email protected]


      • Maria-
        johon voi ottaa yhteyttä kirjoitti:

        Teen akryylikynsiä edullisesti kotonani. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa meiliosoitteita tälle palstalle että voin ottaa yhteyttä.

        hei paljonko velotat akryyli kynsien hullosta vastausta voit lähettää osoitteeseen [email protected]


      • harmaa talous kuriin
        johon voi ottaa yhteyttä kirjoitti:

        Teen akryylikynsiä edullisesti kotonani. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa meiliosoitteita tälle palstalle että voin ottaa yhteyttä.

        [email protected]


      • Ellush

        Hei itse olen kiinnostunut tässä on sähköpostini jos voisit lähettää tiedot. [email protected]


      • ellushka

      • Anonyymi
        johon voi ottaa yhteyttä kirjoitti:

        Teen akryylikynsiä edullisesti kotonani. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa meiliosoitteita tälle palstalle että voin ottaa yhteyttä.

        Moikka! Kuinka paljon sulla maksaa laittaa akryylikynnet? Olisiko huomenna kuuden jälkeen aikaa? T.Hanna


      • Anonyymi
        johon voi ottaa yhteyttä kirjoitti:

        Teen akryylikynsiä edullisesti kotonani. Jos kiinnostusta löytyy, niin laittakaa meiliosoitteita tälle palstalle että voin ottaa yhteyttä.

        Unohdin sähköposti osoitteeni laittaa se olisi viellä tässä [email protected] t.Hanna


    • iirisp

      Voisitko mullekkin laittaa yhteystiedot ja missäpäin turkua? Joskus opiskelija teki akryylit,irtosi joka toinen päivä!

      • laitoin akryyli..

        ..rakennekynnet dream nailsissa satakunnantiellä.
        www.dreamnails.fi

        vietnamilainen mies omistaa ja tekee kynnet. hinta 50e ja huolto 30e :)


      • 1ab
        laitoin akryyli.. kirjoitti:

        ..rakennekynnet dream nailsissa satakunnantiellä.
        www.dreamnails.fi

        vietnamilainen mies omistaa ja tekee kynnet. hinta 50e ja huolto 30e :)

        Millaiset tuli? Onnistuiko? Itse olen kanssa miettinyt tuota paikkaa, mutta herra kuulosti puhelimessa hieman erikoiselta niin ei ole tullu mentyä


      • Nimetön
        1ab kirjoitti:

        Millaiset tuli? Onnistuiko? Itse olen kanssa miettinyt tuota paikkaa, mutta herra kuulosti puhelimessa hieman erikoiselta niin ei ole tullu mentyä

        tuli oikein hyvät kynnet, ei ole irtoillut eikä muitakaan ongelmia ole ollut..
        jos kuullosti oudolta puhelimessa, luulen että johtuu siitä ettei hän puhu suomea kauhean hyvin, ymmärtää kyllä!
        hän teki kynnet nopeesti ja huolellisesti ja edullinen hinta keskustan paikkoihin verrattuna.. suosittelen :)


      • tuuraajaa
        laitoin akryyli.. kirjoitti:

        ..rakennekynnet dream nailsissa satakunnantiellä.
        www.dreamnails.fi

        vietnamilainen mies omistaa ja tekee kynnet. hinta 50e ja huolto 30e :)

        itse käyn täällä ja olen olut todella tyytyväinen varsinki kun en tiedä muita paikkoja joka tekisi kuviointia kynsiin.. kynnet kestää helposti yli kuukauden vaikka kynnet on kovassa käytössä niinei ole kertaakaan lähtenyt irti.. mutta nyt hän on lomalla niin ei kukaan sattuisi tietämää paikka jossa tehdää kunnon kynnet eikä geeli kynsiä? ja jossa he hiovat kunnolla ylimääräsen pois ettei niistä tuu sellaset möykkyset ja epä aidon näköset koska olen jo niin tottunut että omat rakenne kynnet näyttää aidoilta.. vaikka hän onki vähä kova kourainen mutta kauneuden edestä täytyy kärsiä:) kiitos


      • ah1
        tuuraajaa kirjoitti:

        itse käyn täällä ja olen olut todella tyytyväinen varsinki kun en tiedä muita paikkoja joka tekisi kuviointia kynsiin.. kynnet kestää helposti yli kuukauden vaikka kynnet on kovassa käytössä niinei ole kertaakaan lähtenyt irti.. mutta nyt hän on lomalla niin ei kukaan sattuisi tietämää paikka jossa tehdää kunnon kynnet eikä geeli kynsiä? ja jossa he hiovat kunnolla ylimääräsen pois ettei niistä tuu sellaset möykkyset ja epä aidon näköset koska olen jo niin tottunut että omat rakenne kynnet näyttää aidoilta.. vaikka hän onki vähä kova kourainen mutta kauneuden edestä täytyy kärsiä:) kiitos

        kauneuskeskus Plazassa, Turku tehdään kestäviä akryylikynsiä ja työ tehdään huolella


      • __eliza__
        tuuraajaa kirjoitti:

        itse käyn täällä ja olen olut todella tyytyväinen varsinki kun en tiedä muita paikkoja joka tekisi kuviointia kynsiin.. kynnet kestää helposti yli kuukauden vaikka kynnet on kovassa käytössä niinei ole kertaakaan lähtenyt irti.. mutta nyt hän on lomalla niin ei kukaan sattuisi tietämää paikka jossa tehdää kunnon kynnet eikä geeli kynsiä? ja jossa he hiovat kunnolla ylimääräsen pois ettei niistä tuu sellaset möykkyset ja epä aidon näköset koska olen jo niin tottunut että omat rakenne kynnet näyttää aidoilta.. vaikka hän onki vähä kova kourainen mutta kauneuden edestä täytyy kärsiä:) kiitos

        mä käyn samassa paikasssa ja on kyllä ihan jees, mutta itsellä ei pysy kun kaks viikkoa niin alkaa näyttää jo rumalta kun oma kynsi kasvaa.. eikö teillä ole tätä ongelmaa että oma kynsi kasvaa niin nopeasti?


      • metukkainen

        Olen nyt käynyt kaksi kertaa laitattamassa akryylit Dreamnailsissa. Ensimmäisellä kerralla olin todella tyytyväinen lopputulokseen: mies teki kynnet nopeasti ja huolellisesti, vaikka olikin hieman kovakourainen. Kynnet alkoivat kuitenkin jo reilun vkon jälkeen irtoilemaan reunoista, mutta ajattelin sen johtuvan myös siitä, että ensimmäisten kynsien ollessa kyseessä en osannut "suojella" niitä, vaan avasin esim tölkkejä ym. kynsillä. Myös töissäni kynnet joutuvat koville...

        Kolmen viikon jälkeen menin sitten huoltoon, mutta mies otti kaikki pois ja teki kokonaan uudet, koska kynnet olivat menneet niin huonoon kuntoon. Hänellä tuntui olevan kiire ja asiakkaita oli buukattu osin päällekkäin. Se valitettavasti näkyi myös työn jäljessä: hän ei lyhentänyt tai viilannut omia kynsiäni juuri ollenkaan ja tipitkin leikkasi vähän sinne päin, eikä niistäkään viilannut kaikkia rosoja pois. Tällä kertaa olen myös suojannut kynsiäni paremmin kuin ensimmäisten kynsien aikana (käyttänyt mm. töissä hanskoja ja kaiken maailman apuvälineitä kynsien sijaan), mutta kynnet alkoivat silti irtoilemaan reunoista jo ensimmäisellä vkolla.

        Olen lukenut netin keskustelupalstoja ja alun perin meninkin Dreamnailsiin, koska sen hinta-laatu-suhdetta kehuttiin niin hyväksi. Myös useat tuttuni kehuivat paikkaa. Nyt kun luin uusimpia juttuja, törmäsin monesti sellaisiin mielipiteisiin, että laatu on huonontunut, ottaa asiakkaita liikaa ja dollarin kuvat vain vilisee silmissä. Uskon tähän itsekin, enkä taida enää ko paikkaan mennä kynsiäni laitattamaan.

        Olisi kiva löytää joku toinen suht edullinen ja hyvä paikka, sillä n. 100€/kk on ainakin minulle hiukan liikaa kynsien hoitoon....


      • Nasutin
        metukkainen kirjoitti:

        Olen nyt käynyt kaksi kertaa laitattamassa akryylit Dreamnailsissa. Ensimmäisellä kerralla olin todella tyytyväinen lopputulokseen: mies teki kynnet nopeasti ja huolellisesti, vaikka olikin hieman kovakourainen. Kynnet alkoivat kuitenkin jo reilun vkon jälkeen irtoilemaan reunoista, mutta ajattelin sen johtuvan myös siitä, että ensimmäisten kynsien ollessa kyseessä en osannut "suojella" niitä, vaan avasin esim tölkkejä ym. kynsillä. Myös töissäni kynnet joutuvat koville...

        Kolmen viikon jälkeen menin sitten huoltoon, mutta mies otti kaikki pois ja teki kokonaan uudet, koska kynnet olivat menneet niin huonoon kuntoon. Hänellä tuntui olevan kiire ja asiakkaita oli buukattu osin päällekkäin. Se valitettavasti näkyi myös työn jäljessä: hän ei lyhentänyt tai viilannut omia kynsiäni juuri ollenkaan ja tipitkin leikkasi vähän sinne päin, eikä niistäkään viilannut kaikkia rosoja pois. Tällä kertaa olen myös suojannut kynsiäni paremmin kuin ensimmäisten kynsien aikana (käyttänyt mm. töissä hanskoja ja kaiken maailman apuvälineitä kynsien sijaan), mutta kynnet alkoivat silti irtoilemaan reunoista jo ensimmäisellä vkolla.

        Olen lukenut netin keskustelupalstoja ja alun perin meninkin Dreamnailsiin, koska sen hinta-laatu-suhdetta kehuttiin niin hyväksi. Myös useat tuttuni kehuivat paikkaa. Nyt kun luin uusimpia juttuja, törmäsin monesti sellaisiin mielipiteisiin, että laatu on huonontunut, ottaa asiakkaita liikaa ja dollarin kuvat vain vilisee silmissä. Uskon tähän itsekin, enkä taida enää ko paikkaan mennä kynsiäni laitattamaan.

        Olisi kiva löytää joku toinen suht edullinen ja hyvä paikka, sillä n. 100€/kk on ainakin minulle hiukan liikaa kynsien hoitoon....

        Moi, kato googlesta hakusanalla valkeakuulas.


      • nailwoman
        Nasutin kirjoitti:

        Moi, kato googlesta hakusanalla valkeakuulas.

        Kävin huollattamassa rakennekynteni kyseisessä paikassa enkä mene enää ikinä sinne. Hän käytti ainoastaan kynsiviilaa eikä konetta ja kynsinauhat oli verellä ja hellänä vielä monta päivää laiton jälkeen. Kynsien laitto kesti todella kauan ja kynsien jälki oli kamala. Paksut kynnet ja epätasaiset rajat. Kynnet alkoi irrota viikon päästä.


    • hmm...?

      pitääks kynsien olla pitkät ko haluu rakennekynnet?

      • pee

        Ei tarvi olla..


    • ippu79

      heippa!! itse teen geeli- sekä akryylikynsiä KOTONA, koska samalla olen esikoululaiseslle tavoitettavissa. on totta että kynsien hinnat ovat minullakin edullisemmat, koska en maksa liiketilavuokraa jne.
      ja hinnat riippuvat paljon minkä kulutuksen kynsimuotoilija on saanut ja tilaako tavaraa mistä...
      olen myös maskeeraaja, joten minun on helppo tehdä tätä työtä kotona suurilta osin, joskus menen asiakkaan luo jos hän ei ole saanut mm. lapsenvahtia.

      • -85

        Heippa Ippu79!! Oletko Turun seudulla? Meinasin mennä tuonne Dream nailsiin, mutta nyt rupesi hieman pelottamaan varoittelut...Eli miten pystyisin saamaan sinuun yhteyden jos voit minulle kynnet laittaa??:)


      • xirca
        -85 kirjoitti:

        Heippa Ippu79!! Oletko Turun seudulla? Meinasin mennä tuonne Dream nailsiin, mutta nyt rupesi hieman pelottamaan varoittelut...Eli miten pystyisin saamaan sinuun yhteyden jos voit minulle kynnet laittaa??:)

        RVB Wellness & Beauty Humalistonkadulla. 40 e ( 10 e jos haluaa koristeluita). www.rvbturku.fi


      • xirca
        xirca kirjoitti:

        RVB Wellness & Beauty Humalistonkadulla. 40 e ( 10 e jos haluaa koristeluita). www.rvbturku.fi

        Pieni lisäys otsikossa.


      • ippu79
        -85 kirjoitti:

        Heippa Ippu79!! Oletko Turun seudulla? Meinasin mennä tuonne Dream nailsiin, mutta nyt rupesi hieman pelottamaan varoittelut...Eli miten pystyisin saamaan sinuun yhteyden jos voit minulle kynnet laittaa??:)

        muutan turkuun elokuun alussa, mielelläni laitan sinulle kynnet :D haluatko akryylit vai geelit?? ilmoituksesi tulee s.postiini, joten voisitko jättää yhteystietosi, niin oten yhteyttä!!


      • ....................
        ippu79 kirjoitti:

        muutan turkuun elokuun alussa, mielelläni laitan sinulle kynnet :D haluatko akryylit vai geelit?? ilmoituksesi tulee s.postiini, joten voisitko jättää yhteystietosi, niin oten yhteyttä!!

        moikka, oisin kanssa kiinnostunut kynsistä :) laitatko hinnat ja kuvia töistäsi minulle? [email protected]


      • tuisbe
        ippu79 kirjoitti:

        muutan turkuun elokuun alussa, mielelläni laitan sinulle kynnet :D haluatko akryylit vai geelit?? ilmoituksesi tulee s.postiini, joten voisitko jättää yhteystietosi, niin oten yhteyttä!!

        Vieläkö jaksaisit tehdä akryylikynsiä? Olisin kiinnostunut... laittaisitko postia hinnoista ja jos vaikka joku kuvanen ;) [email protected] :)


      • rakennekynnet123
        ippu79 kirjoitti:

        muutan turkuun elokuun alussa, mielelläni laitan sinulle kynnet :D haluatko akryylit vai geelit?? ilmoituksesi tulee s.postiini, joten voisitko jättää yhteystietosi, niin oten yhteyttä!!

        Hej, teetkö vielä rakennekynsiä turussa, mitä maksaa ? :) jos teet niin voisitko laittaa viestiä minun sähköpostiin niistä ja kuvia myös. [email protected]


      • :)

        Teetkö vielä rakennekynsiä kotona? Jos teet, niin saisinko sähköpostiini yhteystietosi ja infoa hinnoista (huolto myös), esim. mitä akryylit ranskalaisittain maksaisivat? Sähköpostini: [email protected]

        Kiitos! :)


      • maria-

        paljonko sinulla maksais akryyli kynsien huolto kiinnostaisi vastausta voi laittaa [email protected]


      • Innnokas

        Hei ippu79!
        Teetkö vielä edullisesti kynsiä? Voitko laittaa jotain hintatietoja [email protected] ?


    • Nozki

      Se vain on fakta, että hyviä rakennekynsiä on vaikea saada edullisesti. Varsinkin jos menee laitattamaan liikkeeseen, niin on tosi outoa jos uusien kynsien laitto on kovasti alle 60e, sillä aineet maksavat ja tiloista menee aina vuokra. Eli halpojen kynsien laittajat joutuvat ottamaan paljon asiakkaita --> laatu heikkenee ajan puutteesta. Miksi edes vaivautua laitattamaan kynsiä jos ei ole valmis niistä ja tehdystä työstä kenellekkään? Suuri hintatason vaihtelu alalla puolestaan johtuu siitä, kun varsinaisia työehtosopimuksia tai suositushintoja ei ole, vaan jokainen tekijä laskuttaa asiakastaan oman työn laatunsa ja ammattitaitonsa mukaan.

      • ?!?!

        Eikö ihmiset arvosta toisten hankkimaa ammattitaitoa sen vertaa, että tekisivät rehellistä työtä myös itse? Ymmärrän jos tilataan aineita jostai netin kautta ja tehdään kynnet itselleen ja vaikka parille kaverille, mutta että mainostaa sitä täällä netissä kaikille?! Toiset yrittävät oikeasti tienata leipänsä tekemällä kynsiä liikkeessä oikealla ammattitaidolla ja kunnon tuotteilla varustettuina.
        Jos kynsiä haluaa tehdä, hankkikaa toiminimi ja tehkää sen avulla kotona niitä kynsiä, jolloin hinnat voivat ollaki hieman edukkaammat, mutta työ olisi laillista.
        Ja sinä joka haluat kynnet vaan mahdollisimman halvalla ja menet ottamaan ne vastaavanlaiseen paikkaan ruokit vielä enemmän tälläistä epärehellisyyttä.
        Uskomatonta millaiseksi hintojen polkemiseksi tämäkin ala alkaa mennä, mitään ei enää arvosteta.


      • Henna123
        ?!?! kirjoitti:

        Eikö ihmiset arvosta toisten hankkimaa ammattitaitoa sen vertaa, että tekisivät rehellistä työtä myös itse? Ymmärrän jos tilataan aineita jostai netin kautta ja tehdään kynnet itselleen ja vaikka parille kaverille, mutta että mainostaa sitä täällä netissä kaikille?! Toiset yrittävät oikeasti tienata leipänsä tekemällä kynsiä liikkeessä oikealla ammattitaidolla ja kunnon tuotteilla varustettuina.
        Jos kynsiä haluaa tehdä, hankkikaa toiminimi ja tehkää sen avulla kotona niitä kynsiä, jolloin hinnat voivat ollaki hieman edukkaammat, mutta työ olisi laillista.
        Ja sinä joka haluat kynnet vaan mahdollisimman halvalla ja menet ottamaan ne vastaavanlaiseen paikkaan ruokit vielä enemmän tälläistä epärehellisyyttä.
        Uskomatonta millaiseksi hintojen polkemiseksi tämäkin ala alkaa mennä, mitään ei enää arvosteta.

        Teen myöskin kotona geelikynsiä edullisesti. Esim. ranskalaiset tipeillä 45€ ja huolto 35€.
        [email protected]


    • m

      tiedö

    • sisi

      mä teen 30 eurolla, mutta ekasta kerrasta 25 euro.:D voi tulla kokeilemaan. P.S. teen vain ranskalaiset akryylikynnet.

      • maria-

        saisinko puhelin numeron minulla on akryyli kynnet ja haluaisin huoltaa ne .vastausta voi laittaa osoitteeseen [email protected]


    • sisi

      mä teen 30 eurolla, mutta ekasta kerrasta 25 euro.:D voi tulla kokeilemaan. P.S. teen vain ranskalaiset akryylikynnet.

      [email protected]

    • Nuori Opiskelija

      Hei! Teen geelilaukkausta oman kynnen päälle. Värivaihtoehtoja on monenlaisia. Hinta: 25e. Jos asut Turun alueella ja haluat hienot ja kestävät kynnet niin ota yhteyttä: [email protected]

    • tunnukset esiin!

      Kysymys kysyjälle. mikä on mielestäsi edullisesti? mikä taas on mielestäsi on liikaa? tää on jännä mielikuva mikä ihmisillä on. muistan itsekin silloin asiakkaana ollessani ajatelleeni et siihenhän kuluu vain aavistus pulveria ei voi olla niin kallista mut nyt kun näen asian toisen puolen ymmärrän paremmin. muistakaa että olette ostamassa palvelua jossa tekijä käyttää aikaansa ja osaamistaan laittaakseen teille kauniit kynnet. kynsien tekeminen, noh ehkä geelien on mut akryylikynsien EI ole niin helppoa kuin miltä se oppineiden tekemänä näyttää eikä ne kamat ole tosiaankaan halpoja. ja pyytäkää ihmiset myös näiden tekijöiden y-tunnus ja voitte tarkistaa ihan googlaamalla sitä numeroa et onko yritys laillisesti olemassa vai ei. kotona VOI tehdä laadukasta jälkeä edullisemmin, ei se sijainti kynsistä huonompia tee. muistakaa kotitekijät, koskaan ette tiedä milloin joku käräyttää teidät.

    • Kiitos Hei.

      Mä teen kans kotona. hinnasto löytyy tuolta munfacesivulta kuvakansiosta nimeltä information. Kuvia mun töistä sit samasta osoitteesta. kaikenlaisia aikoja löytyy soittelemaan vaan jos tulee kysyttävää. en tee pimeesti enkä ilmaseks mutta takaan et kynnet pysyy. Ilmasta parkkitilaa on pihassa.

      https://www.facebook.com/EenaFit?ref=hl

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe