heips, tietääkö kukaan mitään merkkiä tms. huulikiillolle joka turvottaisi huulia ja kertoisi vaikka omia kokemuksia hinnan??
"turvottava" huulikiilto
13
12360
Vastaukset
- koita vaan
kestää elää pienihuulisena viivasuuna!
- nfng
jossain lehdessä oon nähny mainoksen, mut en muista yhtään minkä nimistä. eli on sellasta voidetta ainakin olemassa!! kallista oli, noin 30 euroa.
- Kirsi
nfng kirjoitti:
jossain lehdessä oon nähny mainoksen, mut en muista yhtään minkä nimistä. eli on sellasta voidetta ainakin olemassa!! kallista oli, noin 30 euroa.
Tuo on!
- Nimimerkki
Valitettavasti ne eivät toimi. Olen lukenut lehdistä ja nähnyt tv:n kauneusohjelmissa niiden testaustuloksia, ja tulokset ovat olemattomat.
Itsellänikin on jotain muka-turvottavaa huulikiiltoa (vaikka en kärsikään ohuista huulista, ostin vaan huvikseni), mutta merkkiä ei saa Suomesta, ostin sen Italiasta.
Omista ja muiden kokemuksista päätellen nämä "turvottavat" huulikiillot (ainakin jotkut niistä) saavat huulille aikaan jännän kihelmöivän tunteen, josta voisi erehtyä luulemaan että ne toimivat, mutta tulokset eivät siitä huolimatta ole silminnähtävissä.
Muistan kuulleeni jostain vinkin, että pieni määrä chilijauhetta turvottaisi huulia. Sitä pitäisi siis hieroa huulille. En tosin ole itse kokeillut. Sen voisi kyllä luulla kirvelevän... Ehkä. Mutta en usko, että sen kokeileminen kauheata vahinkoa tuottaisi. :) - ladyett
olen koittanut joskus makeup-storen jotain tälläistä, olin ihan sitä mieltä että se toimi, muistaakseni pari kymppii se makso. lainasin kaverilta kerran, et ei pidempiaikasesta käytöstä mitään tietoo...
- toimiviakin
Toi Make Up Storen juttu vois olla lip plumper -mulla on sitä ja kyllä se vähän turvottaa. Se on kyl väritön eikä se ole huulikiilto vaikka kyllä siitä kiiltoa tulee. Se ei ole pitkäkestoinen eikä ole tarkoitettu pidempään käyttöön vaan esim. iltamenoihin. Sen päälle voi laittaa huulipunaa tai kiiltoa, mutta sen tulis imeytyä ensin ja siinä kestää tosi kauan.
Toinen on juvenan Q 10 -se on huulivoide, joka turvottaa ja imeytyy paljon paremmin kuin edellinen.
Nivealla on joku Volume kiilto, kivoja värejä ja on turvottanut mulla.
Helna Rubinsteinillä on kans turvottava kiiltopuna, se on ihan ok kans.
Kai se turvotus on vähän yksilöllistä, en usko et kapeahuuliselle toimiikaan kauheen hyvin -siis jos luulee saavansa "normaalit" tai isot huulet pelkällä huulikiillolla. Kyllä mä ite oon kuitenkin huomannu ittelläni kaikista edellisistä eron vaikkei se mikään huomattava olekaan. - tätä
toimiviakin kirjoitti:
Toi Make Up Storen juttu vois olla lip plumper -mulla on sitä ja kyllä se vähän turvottaa. Se on kyl väritön eikä se ole huulikiilto vaikka kyllä siitä kiiltoa tulee. Se ei ole pitkäkestoinen eikä ole tarkoitettu pidempään käyttöön vaan esim. iltamenoihin. Sen päälle voi laittaa huulipunaa tai kiiltoa, mutta sen tulis imeytyä ensin ja siinä kestää tosi kauan.
Toinen on juvenan Q 10 -se on huulivoide, joka turvottaa ja imeytyy paljon paremmin kuin edellinen.
Nivealla on joku Volume kiilto, kivoja värejä ja on turvottanut mulla.
Helna Rubinsteinillä on kans turvottava kiiltopuna, se on ihan ok kans.
Kai se turvotus on vähän yksilöllistä, en usko et kapeahuuliselle toimiikaan kauheen hyvin -siis jos luulee saavansa "normaalit" tai isot huulet pelkällä huulikiillolla. Kyllä mä ite oon kuitenkin huomannu ittelläni kaikista edellisistä eron vaikkei se mikään huomattava olekaan.Rimmelillä on Full volume huulikiilto.Pullistusvaikutelma aika pieni,mut muuten hyvä ja edullinen (alle 10 E).Tuell varmaan käytettyä joka tapauksessa.Nätti sävy on POSE.
- is the best..
Perfect PoutTM
toi on yks suosituimmista ja toimivimmista
mitä tiedän. pitäis toimia oikeasti eikä
vain lisätä kiiltoa ym :)
saa mm. ebayltä ostettua olisko reilu 20 hinta.- on sellainen
se sis. inkivääriuutetta ja sitten on pelkkä turvottava hoitotuote
- okdoldf
Tarjoustaloss amaksaa 15 €.. Käytin kumminkin sitä vain rintoihin..
- käyttäjä itsekin
http://www.evelinecosmeticsuk.co.uk/volume-lip-extreme-volume-enhancing-lip-gloss-7ml
Evelinen huulikiilto joka toimii! Saa Tarjoustaloista, Tokmanneilta, jne... Hinta vain vajaa 4 €. Cosmopolitanin palkitsema - Anonyymi
Pieru
- Anonyymi
Venelakka on hyvä. Pysyy kiilto pitkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845