Pitäisi tietää millä komennolla saan alotettua "wolfenstein enemy territory" pelin asennuksen. Ihte
alotin linuxin käytön pari päivää sitte, joten en ole mikään expertti... Kiitän jo etukäteen :)
Hieman apuja...
6
487
Vastaukset
- Jansu
Oon jo kokeillut "chmod x et-linux-2.60.x86.run" komentoa mutta mitään ei tapahtunut..
mitään tapahtua, mutta yritäppä tämän tapaista: chmod u x et-linux-2.60.x86.run jonka jälkeen ./et-linux-2.60.x86.run
- komento
chmod muuttaa tiedoston käyttöoikeuksia.
- sanon kato mä
tiedostoselaimella etsit sen asennus.bin tiedoston, hiiren oikeanpuoleinen nappi avaa valikon josta voi käyttöoikeudet välilehdestä valita rastin "suoritettava"
- Pärsereikä
ihan vaan esim "sh ./et-linux-2.60.x86.run".
Katso että sulla on tarpeelliset 3D-ajurit asennettuna ettei X jumita.- Pärsereikä
Niin, asennusohjelma muuttuu graafiseksi ja kyselee root-salasanaa tarvittaessa. Käynnistys tapahtuu esim. konsolissa kirjoittamalla "et" tai "./et" kokeile niin tiedät kumpi onnaa.. itse tein pikakuvakkeen työpöydälle eli "luo käynnistin" ja siihen tarpeelliset tiedot sekä kuvakkeeksi ET-kuvake niin peli pyörähtää käyntiin työpöytäkuvaketta tuplaklikkaamalla kuten windowsissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011