jollain aineella? Millä? Pinnoitusaineet tiedän.
Ne vie muutaman päivän.
polttoainetankin vuodon pika
6
4251
Vastaukset
- ..........
Mäntysuopapaakkua hieroo vuotokohtaan niin eipäs vuoda enää,en tiedä toimiiko sama juttu dieseltankeissa
- dieselissäkin
Kerran oli Xsaran muovitankissa pieni sentin mittainen kiven tekemä naarmu, joka vuoti lusikallisen löpöä päivässä. Yritin paikata sitä muoviliimalla, mutta ei onnistunut, koska vuoto pilasi sen.
Sitten muistin parikymmentä vuotta vanhan mäntysuopapaketin, joka oli kuorma-autoajalta jäänyt. Kun laitoin suopaa sen viillon rakoon, niin sain kuivissa olosuhteissa paikata muoviliiman vuodon päälle. Se oli ammattimiesten käyttämää liimaa mm. puskureihin.
- Tiiseli
Araldit Rapidilla olen joskus korjannut. Olen korjannut sillä jopa puhkisyöpyneen valuropunkin (ns. "pakkasvahti"). Sekoitin araldiittia ja lasivillaa massaksi jolla paikkasin ropun. Siitä tuli ikiluja ts ei tarvinnut sen jälkeen paikata 15 vuoteen...
Rapid araldiitti kovettuu noin 10 minuutissa. - Kasper
vuodonkorjausmassaa. Kestää polttoaineita ja tankin korjaus mainitaan myös käyttöohjeessa. Oikeat aineet oikeaan paikkaan, eli mäntysuovalla pestää munat ja matot, liimoilla korjaillaan leluja.
- hiace-91
Sehän on lasikuitu, kunnolla tankki putsattuna mattoa maton päälle pitää takuu varmasti.
- obelix vekkula
Nii polttoainesäiliön saumat vuotaa tai sitten jossain täyttöputken ja säiliön liitoksessa vekki. Tankatessa yht äkkiä alkaa bensaa valuun jostain . Sitte takapenkin alla yks pieni tarkastusreikä siit näkee huonosti bensatankin päälle. Ja kas siellä sitä bensaa vasta onkin lammikot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412