Nyt tarvii paljon vastauksia.
Olen poika ja tyttöystävä saattaa seuraavalla kerralla kun tavaataan niin kertoa jättävänsä minut. (On vahvasti sellanne tunne). Ei hän suoraan sitä vielä ole sanonnu.
Olemme seurustelleet useamman kuukauden. Joten tunnemme jo toisemme ja voimme olla omana itsenämme toistemme seurassa.
Nyt paljon vinkkejä miten ensikerralla täytyy käyttäytyä jotta saisin lisäaikaa.
Lahja olisi varmaan hyvä (joku esine, mikä?). Mentäisi jonnekkin rauhalliseen paikkaa ja sitten täytyis osata sanoa jotain, mitä? Kuinka tärkeä hän on minulle (kuinka kerron, mistä alotan?)
Viimeiset treffit
4
2213
Vastaukset
- Neuvo
jos tyttöystäväsi on sellaisen päätöksen jo tehnyt mielessään, ei siinä minkäänlaiset lahjat auta. Ei auta kuin luovuttaa suosiolla, jos hän sen sinulle selvin sanoin kertoo. Lahjasi menee täysin hukkaan. Jos haluta kertoa, mitä hän sulle merkitsee, tee se selvin ja suorin sanoin. Niin että se toinenkin ymmärtää, heitä kiertelyt ja kaartelut roskikseen, rehellinen ja aito puhe tehoaa parhaiten. Jos hän ei sitten sen jälkeenkään halua jatkaa, on sinun vuorosi ymmärtää asia ja jättää sikseen. Hän ei silloin ollut sinua varten. Mutta ehkä olet ymmärtänyt väärin, jos ei siitä olekaan kyse. Ehkä olet vain kuvitellut? Kerrot vain suoraan miltä sinusta tuntuu. Pyydät kuuntelemaan, mitä sanottavaa sulla on ja sitten vain aloitat. Parempi kertoa suoraan omin sanoin, ja kohdata todellinen tilanne. Voit vaikka yllättyä.
- Anna_
Minusta oma suunnitelmasi on ihan hyvä. Mennä rauhalliseen paikkaan, kertoa avoimesti ja rehellisesti miltä itsestä tuntuu. Minusta pieni lahja on myös ihan ok ajatus, kunhan lahja ei ole mitenkään pääosassa. En kyllä keksi, mitä se voisi olla...
- Veijari-77
Varaa Thaimaan matka ja unoha vanha pimatsu. Thaimaan jälkeen ihmettelet, miten edes saatoit antaa sen noita-akan täällä hyppyyttää itseäsi. Älä hypi kenenkään mukaan. Ole mies.
- hyppimistä
siinä on, jos joku lopettaa suhteen? Thaimaahan vaan toipumaan, hyvää matkaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361