Naisten paheet ja tavat.

Galluppiii taas

Samaa kysyttiin jo miehiltä. Nyt on naisten vuoro vastata. Onko sulla jotain paheita tai tapoja jotka ärsyttää sua itseäs tai muita? Voi olla sanoja tai tekoja.

24

2131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huopatossutehdas

Jos olisikin kysytty muiden naisten paheista, sanoista ja teoista.

• mmies

Naiset ovat omasta mielestä täydellisiä!

• femalis fatalis

... sinä nopeasti ja vähäisestä aineistosta teet johtopäätöksiä! :D

• MMies

Virtuaali-pikkuveli?

• Rouva67

Mä olen aika pikkutarkka ihminen, joka varmasti ärsyttää joitain, myös itseäni. Olen myös äkkipikainen ja tulistun liian helposti, tosin mun lepyttämiseen ei mene kauan aikaa :) Kärsimätön olen myös, vihaan odottamista ja ärsyynnyn jos joku muukin on myöhässä. Olen monta kertaa ajatellut, että en tulisi toimeen toisen samanlaisen pilkunviilaajan kanssa...

• Lukuarvo

"Olen myös äkkipikainen ja tulistun liian helposti, tosin mun lepyttämiseen ei mene kauan aikaa :)"

Hymiön sijasta lause olisi tullut päättää pisteeseen.

• Rouva67
        Lukuarvo kirjoitti:

"Olen myös äkkipikainen ja tulistun liian helposti, tosin mun lepyttämiseen ei mene kauan aikaa :)"

Hymiön sijasta lause olisi tullut päättää pisteeseen.

Hymiön tarkoitus oli vain tehostaa kuinka helposti minut saa leppymään :)

• hone-y

Paheeni on herkuttelu. En voi vastustaa mitään hyvää syötävää ja usein tulee syötyä itsensä ähkyyn. Luonteen puolelta mieleen tulee hermostuminen nopeasti. Tupeksiminen ja typerät ihmiset saavat hermot palamaan nopeasti. Silloin puhun rumia.

• poskiani

ja kynsinauhojani. Mulla on myös huono idiootien sietokyky. Ostan ainakin kymmenet uudet kengät vuodessa, urheilujalkineet eivät sisälly lukuun...

• hmmmm

Valitan painostani ja masennun jos repsahdan syömään, se on ärsyttävää...Ei vaan pitäisi repsahtaa :) Lisäksi mä stressaan helposti, poltan kun oon kännissä ja syön liikaa kaikkea eläinperäisiä aineita sisältävää paskaa.

• n19 ja risat

-poltan (koitan lopettaa mutta on niin huono itsekuri että repsahdan jo päivässä)
      -en osaa käyttäytyä kännissä (enkä välillä selvinpäinkään)
      -ajattelen kaiken kaksimielisesti (jos toi nyt on pahe edes..)
      -en jaksa urheilla ja silti valitan ei-niin kiinteästä kropastani
      -olen melko aikaansaamaton
      -valitan usein turhasta
      -suutun todella helposti mutta lepyn myös nopeasti
      -suuttuessani huudan, paiskon tavaroita ja käytän fyysistä väkivaltaa
      -minulla on todella kova ääni enkä ikinä ajattele mitä sammakoita suustani päästelen
      -olen liikaa rahan perään ja ajattelen oikeastaan 24/7 mistä repisin rahaa siihen ja siihen
      -olen todella mustasukkainen
      -sanon asiat vähän liiankin suoraan
      -oon laiska ajelemaan säärikarvojani :D

...ja oishan noita varmaan lisää mut noi nyt tuli ekaks mieleen. Että kun tuota listaa alkaa itse lukemaan ni käy mielessä että en oo todellakaan mikään ihannenainen.. Vikansa kullakin. :P

• katarzyna

- stressaannun helposti
      - tupakoin
      - huono itsetunto aiheuttaa toisinaan turhia puolustaustumisrekstioita
      - omistushalu ja mustasukkaisuus
      - rakastan shoppailua
      - olen laiska

Nämä kaikki ärsyttävät sekä mua itseäni että muita.

• katarzyna

..puolustautumisreaktioita!! :D

• pesöö:

Itse olen itseni kanssa sinut, joka ei ole yhtä kuin täydellisyyden kuvitelma itsestäni. Toivottavasti kaikki ymmärrämme sen.

Jotain tyyppiä saattaisi häiritä mm. seuraavat piirteeni:
      - kaivan nenää
      -piereskelen
      -puhun itsekseni
      -rapsutan yöllä ihoani ja hyörin ja pyörin välillä sängyssä
      -olen hedonisti; syön ja juon, kun syötättää ja janottaa. ym. nautinnonhalunpiirteitä, jotka eivät Välttämättä ole vastenmielisiä.
      -olen ylitunteellinen
      -reagoin herkästi ja kiihdyn tarvittaessa nollasta sataan (toki pitää olla iso ja varteenotettava asia)
      -oletan, että ajatuksiani luetaan
      -vaadin paljon muilta ihmisiltä

hmm..olivatkohan ne tosiaan siinä kaikki? ; D

• lieko paheita?

Puhun itsekseni, nalkutan (omasta mielestäni asiasta, puolisoni mielestä asian vierestä), olen tarkka tyylistäni ja siitä, että varmasti pukeudun niin, että se korostaa persoonallisuuttani, mielelläni analysoin ja olen tietävinäni muiden ihmisten käyttäytymistä ja niiden syitä, olen nautiskelija (joku sanoisi laiskaksi) , kiukuttelen ja olen myös nykyään aika innoton seksileikkeihin, joten joskus tulee näyteltyä innokkaampaa kuin onkaan...

• NYKYÄÄN...
        lieko paheita? kirjoitti:

Puhun itsekseni, nalkutan (omasta mielestäni asiasta, puolisoni mielestä asian vierestä), olen tarkka tyylistäni ja siitä, että varmasti pukeudun niin, että se korostaa persoonallisuuttani, mielelläni analysoin ja olen tietävinäni muiden ihmisten käyttäytymistä ja niiden syitä, olen nautiskelija (joku sanoisi laiskaksi) , kiukuttelen ja olen myös nykyään aika innoton seksileikkeihin, joten joskus tulee näyteltyä innokkaampaa kuin onkaan...

Tuo olikin tärkeä seikka. Elä omaa elämääsi, älä piittaa muista.

• - heittäydyn välillä pessimistiseksi ja siten lamaannun/laiskistun
      - suuttuessani suutun melko räiskyvästi
      - syön liikaa suklaata
      - kärvistelen enkä aina osaa asioiden olla..

Eräs kiinalainen sananlasku menee jotenkin näin: "Jos tunnistat virheesi, älä epäröi luopua niistä" Hyvä neuvo, vaikkei ihan täydellisyyttä voisikaan saavuttaa..

• Niljakas22

Kynsienpureskelukaudet, hidasliikkeisyys/liika miettiminen kun pitäisi aloittaa siivoominen tai muu "pakollinen homma"

• näitä! :)
    • .....

Päässyt jo aikas hyvin eroon, mutta itseäni pahasti ärsyttävä huono tapa on se, että jos satun toimettomana istumaan niin alan etsimään kaksihaaraisia hiuksia..Ja löytäessäni leikkaan sen pois... Kehittävää..

• lilylioneye

ei häiritse mikään, mutta muita ihmisiä tuntuu häiritsevän tupakointini ja se, että olen kasvissyöjä.

• Queen-Of-Hearts

Kun on paineita, pureskelen kynsiä. Puhun asioita moneen kertaan. Järjestelen asioita värijärjestykseen mm. kirjahyllyn kirjat, trivialpursuitin nappulat. Kun lähden jonnekin, sovitan kymmeniä paitoja enkä osaa päättää mitä laittaisin päälle ja sovitetut paidat jätän yleensä tuolille, en kaappiin... niin joo ja järjestän vaatekaapinkin yleensä värijärjestykseen (mulla taitaa olla pakkomielle) ja mun vaatekaappi on kuin kaupan hyllyt... niin siistit ja viikatut mutta sitten tuoleilla on kuitenkin niitä vaatteita...

• angelikarosenroth

täällä Suomi24:llä sen sijaan, että kehittäisin todellisia kykyjäni.

• Queen-Of-Hearts

analysoin jatkuvasti muiden ihmisten persoonallisuuksia.. se on ärsyttävää ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe