My heart will go on...

juu jaa

mistä sais ton nuotit??? oon ettiny kaikkialta.. siis silleen et sen sais soittaa pianolla.....??

42

21510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sleeping-Beauty

      en tiedä mistä ne saa netistä, mutta nuotit ovat kirjassa nimeltä:
      Suuri Toivelaulukirja 16

      • `jantsa

        Silmäni kun suljen, sun tunnen, sua kuullen,
        tiedän sun myös kaipaavan mua.
        Kaipausta kuiskaan, ja sanasi muistan.
        Luoksesi taas kohta mä saan.


    • Jane

      Jos käytät tämän foorumin hakua, löydät varmasti monta nettilinkkiä kyseisiin nuotteihin, niin monta kertaa tätäkin on kysytty.

    • Minna

      jos joku voisi kertoa mistä saan kyseisen kappaleen sanat ja sanojen suomennuksen?
      Olisin tosi kiitollinen.

      • bel

        Sanat?! No herran jestas, etkö ite netistä löydä?


      • minna
        bel kirjoitti:

        Sanat?! No herran jestas, etkö ite netistä löydä?

        en. pitäiskö 9 v osata? kun ei mun veli suostu kertoo ja meille ei koulussa oo sanottu!


      • Sleeping-Beauty
        minna kirjoitti:

        en. pitäiskö 9 v osata? kun ei mun veli suostu kertoo ja meille ei koulussa oo sanottu!

        Silmäni kun suljen, sun tunnen, sua kuulen. Tiedän sun myös kaipaavan mua.
        Kaipausta kuiskaan ja sanasi muistan. Luoksesi taas kohta mä saan.
        ||: Koskaan et unhoittaa saa, uskon vain sydämen totuuteen. Taas kun sut luokseni saan, kiitän vain sydäntäin ja sen totuuteen uskoa voin. :||
        Rakkauden kun kohtaa, se yhteen voi johtaa.
        Ainiaan se kestää myös voi. Rakkautesi kun sain, niin silloin mä vannoin: pois en sitä saa lahjoittaa
        -kertosäe-
        Tunnen, sun kanssasi vain, uuttaa voimaa mä saan elämään. Taaskaan et unhoittaa saa, sydämein yksin sua vain, se yksin vain sua rakastaa.


      • Sleeping-Beauty
        Sleeping-Beauty kirjoitti:

        Silmäni kun suljen, sun tunnen, sua kuulen. Tiedän sun myös kaipaavan mua.
        Kaipausta kuiskaan ja sanasi muistan. Luoksesi taas kohta mä saan.
        ||: Koskaan et unhoittaa saa, uskon vain sydämen totuuteen. Taas kun sut luokseni saan, kiitän vain sydäntäin ja sen totuuteen uskoa voin. :||
        Rakkauden kun kohtaa, se yhteen voi johtaa.
        Ainiaan se kestää myös voi. Rakkautesi kun sain, niin silloin mä vannoin: pois en sitä saa lahjoittaa
        -kertosäe-
        Tunnen, sun kanssasi vain, uuttaa voimaa mä saan elämään. Taaskaan et unhoittaa saa, sydämein yksin sua vain, se yksin vain sua rakastaa.

        www.google.fi
        ja "celine dion my heart will go on lyrics" kirjoitat sinne.. sillä kyllä löytyy enkuksi :)


      • Minna
        Sleeping-Beauty kirjoitti:

        www.google.fi
        ja "celine dion my heart will go on lyrics" kirjoitat sinne.. sillä kyllä löytyy enkuksi :)

        ^
        |


      • Linda-Maria

        Near, far, wherever you are
        I believe that the heart does go on
        Once more you open the door
        And you’re here in my heart
        And my heart will go on and on

        on jotain tyyliin

        Lähellä, kaukana, missä ikinä oletkaan
        uskon, että sydän tahtoo jatkaa
        Kerran vielä avaat oven
        Ja olet täällä sydämessäni
        Ja sydämeni tahtoo jatkaa ja jatkaa


      • tässäpä nää..
        Linda-Maria kirjoitti:

        Near, far, wherever you are
        I believe that the heart does go on
        Once more you open the door
        And you’re here in my heart
        And my heart will go on and on

        on jotain tyyliin

        Lähellä, kaukana, missä ikinä oletkaan
        uskon, että sydän tahtoo jatkaa
        Kerran vielä avaat oven
        Ja olet täällä sydämessäni
        Ja sydämeni tahtoo jatkaa ja jatkaa

        Every night in my dreams I see you, I feel you,
        That is how I know you go on.
        Far across the distance and spaces between us
        You have come to show you go on.


        Near, far, wherever you are,
        I believe that the heart does go on.
        Once more, you open the door
        And you're here in my heart,
        And my heart will go on and on.


        Love can touch us one time and last for a lifetime,
        And never let go till we're gone.
        Love was when I loved you, one true time I hold to.
        In my life we'll always go on.


        Near, far, wherever you are,
        I believe that the heart does go on.
        Once more, you open the door
        And you're here in my heart,
        And my heart will go on and on.


        You're here, there's nothing to fear,
        And I know that my heart will go on.
        We'll stay forever this way.
        You are safe in my heart,
        And my heart will go on and on.

        Siinä...


      • heb
        tässäpä nää.. kirjoitti:

        Every night in my dreams I see you, I feel you,
        That is how I know you go on.
        Far across the distance and spaces between us
        You have come to show you go on.


        Near, far, wherever you are,
        I believe that the heart does go on.
        Once more, you open the door
        And you're here in my heart,
        And my heart will go on and on.


        Love can touch us one time and last for a lifetime,
        And never let go till we're gone.
        Love was when I loved you, one true time I hold to.
        In my life we'll always go on.


        Near, far, wherever you are,
        I believe that the heart does go on.
        Once more, you open the door
        And you're here in my heart,
        And my heart will go on and on.


        You're here, there's nothing to fear,
        And I know that my heart will go on.
        We'll stay forever this way.
        You are safe in my heart,
        And my heart will go on and on.

        Siinä...

        My Heart Will Go On lyrics
        Every night in my dreams
        I see you, I feel you,
        That is how I know you go on

        Far across the distance
        And spaces between us
        You have come to show you go on

        Near, far, wherever you are
        I believe that the heart does go on
        Once more you open the door
        And you're here in my heart
        And my heart will go on and on

        Love can touch us one time
        And last for a lifetime
        And never let go till we're one

        Love was when I loved you
        One true time I hold to
        In my life we'll always go on

        Near, far, wherever you are
        I believe that the heart does go on
        Once more you open the door
        And you're here in my heart
        And my heart will go on and on

        There is some love that will not go away

        You're here, there's nothing I fear,
        And I know that my heart will go on
        We'll stay forever this way
        You are safe in my heart
        And my heart will go on and on


      • every night

        Joka yö unissani,näen sinut,tunnen sinut.(Every night in my dreams i see you i feel you)
        siten tiedän sinun jatkavan(That is how i know you go on)

        Kauas yli etäisyyksien ja tilan välillämme olet tullut näyttämään, että jatkat.(Far across the distance and beetween us you have come to show you go on.

        kertosäe:
        Lähellä, kaukana, missä oletkaan Uskon että sydän jatkaa matkaa.(Near,far wherever you are i belive that the heart does go on)Vielä kerran avaat oven ja olet sydämmessäni ja sydämmeni jatkaa.(Once more you open the door and you're here in my heart and my heart will go on and on)

        Rakkaus voi koskettaa meitä kerran ja kestää eliniän eikä se lähde enne kuin olemme poissa(Love can touch us one time and last for a lifetime and never let go till we're one)Rakkautta oli kun rakastin sinua. (Love was when I loved you)Yhden todellisen hetken pidin kiinni(One true time I hold to)Elämässäni me tulemme aina jatkamaan( In my life we'll always go on)
        kertosäe: Lähellä....

        Olet täällä ei ole mitään mitä pelkäisin, ja tiedän että sydämmeni jatkaa (You're here, there's nothing I fear, And i know that my heart will go on) pysymme näin ikuisesti(We'll stey forever this way) Olet turvassa sydämmessäni ja sydämmeni jatkaa edelleen.(You are safe in my heart and my heart will go on and on)


      • Juippi121231232

        Käy täl sivulla. siel on muihinkun sanoituksia
        ----------> www.lirama.net


      • Kitaristiii
        Sleeping-Beauty kirjoitti:

        Silmäni kun suljen, sun tunnen, sua kuulen. Tiedän sun myös kaipaavan mua.
        Kaipausta kuiskaan ja sanasi muistan. Luoksesi taas kohta mä saan.
        ||: Koskaan et unhoittaa saa, uskon vain sydämen totuuteen. Taas kun sut luokseni saan, kiitän vain sydäntäin ja sen totuuteen uskoa voin. :||
        Rakkauden kun kohtaa, se yhteen voi johtaa.
        Ainiaan se kestää myös voi. Rakkautesi kun sain, niin silloin mä vannoin: pois en sitä saa lahjoittaa
        -kertosäe-
        Tunnen, sun kanssasi vain, uuttaa voimaa mä saan elämään. Taaskaan et unhoittaa saa, sydämein yksin sua vain, se yksin vain sua rakastaa.

        Mistä saan tohon nuotit et voin soittaa sen kitaralla?!!


      • Taskumörkö

      • Titanic-tyttö
        Sleeping-Beauty kirjoitti:

        Silmäni kun suljen, sun tunnen, sua kuulen. Tiedän sun myös kaipaavan mua.
        Kaipausta kuiskaan ja sanasi muistan. Luoksesi taas kohta mä saan.
        ||: Koskaan et unhoittaa saa, uskon vain sydämen totuuteen. Taas kun sut luokseni saan, kiitän vain sydäntäin ja sen totuuteen uskoa voin. :||
        Rakkauden kun kohtaa, se yhteen voi johtaa.
        Ainiaan se kestää myös voi. Rakkautesi kun sain, niin silloin mä vannoin: pois en sitä saa lahjoittaa
        -kertosäe-
        Tunnen, sun kanssasi vain, uuttaa voimaa mä saan elämään. Taaskaan et unhoittaa saa, sydämein yksin sua vain, se yksin vain sua rakastaa.

        Nää sanat ei todellakaan oo oikeet:

        Silmäni kun suljen, sun tunnen, sua kuulen. Tiedän sun myös kaipaavan mua.
        Kaipausta kuiskaan ja sanasi muistan. Luoksesi taas kohta mä saan.
        ||: Koskaan et unhoittaa saa, uskon vain sydämen totuuteen. Taas kun sut luokseni saan, kiitän vain sydäntäin ja sen totuuteen uskoa voin. :||
        Rakkauden kun kohtaa, se yhteen voi johtaa.
        Ainiaan se kestää myös voi. Rakkautesi kun sain, niin silloin mä vannoin: pois en sitä saa lahjoittaa
        -kertosäe-
        Tunnen, sun kanssasi vain, uuttaa voimaa mä saan elämään. Taaskaan et unhoittaa saa, sydämein yksin sua vain, se yksin vain sua rakastaa!!!
        Ja muutenkin se kertosäe on:

        Lähellä, kaukana missä ikinä oletkaan, minä uskon että sydän jatkaa matkaa.
        Yhden kerran sinä avaat oven ja olet sydämessäni, minun sydämeni jatkaa.


      • jp
        Titanic-tyttö kirjoitti:

        Nää sanat ei todellakaan oo oikeet:

        Silmäni kun suljen, sun tunnen, sua kuulen. Tiedän sun myös kaipaavan mua.
        Kaipausta kuiskaan ja sanasi muistan. Luoksesi taas kohta mä saan.
        ||: Koskaan et unhoittaa saa, uskon vain sydämen totuuteen. Taas kun sut luokseni saan, kiitän vain sydäntäin ja sen totuuteen uskoa voin. :||
        Rakkauden kun kohtaa, se yhteen voi johtaa.
        Ainiaan se kestää myös voi. Rakkautesi kun sain, niin silloin mä vannoin: pois en sitä saa lahjoittaa
        -kertosäe-
        Tunnen, sun kanssasi vain, uuttaa voimaa mä saan elämään. Taaskaan et unhoittaa saa, sydämein yksin sua vain, se yksin vain sua rakastaa!!!
        Ja muutenkin se kertosäe on:

        Lähellä, kaukana missä ikinä oletkaan, minä uskon että sydän jatkaa matkaa.
        Yhden kerran sinä avaat oven ja olet sydämessäni, minun sydämeni jatkaa.

        kyllä on kulin sen kapalen radiosa josti kirjasta ei mutta


      • Manna
        Taskumörkö kirjoitti:

        http://www.clickartweb.com/horner/sheet-titanic0.htm

        Tässä keskustelussa on laitettu jo moneen kertaan toi sama linkki, mutta sitä sivua ei löydy ainakaan enää, että oisko mitään muuta nettisivustoo, josta löytyis ne nuotit pianolle? (:


      • kissa20
        bel kirjoitti:

        Sanat?! No herran jestas, etkö ite netistä löydä?

        vitun ääliö


    • Pörre

      "celine dion my heart will go on lyrics" ootko löytäny jo nuotit jos oot lähetätkö mun sähkäriin ne ?

    • sofff-

      Mäki oon ettiny sen nuotteja ympäri koneen eikä löydy sit mistään jotta vois soitella pianolla!

      • en löydä

        mutta en löydä mistään niitä nuotteja. Ja etskiskelen niitä kitaralle. Kyllä mä sanat jelposti löydän, mutta en nuotteja!!!


        plz auttakaaa!


    • Emmuzki12

      Mäkin haluisin siihen kans nuotit pienolle... :)

    • ........

      Tee ite sävellys mäki oon tehny ite kitaralle sen se oli helppo tehä

    • kamukissa

      Eli tässä olis sanat:

      Every night in my dreams, I see you, I feel you, that is how I know you go on

      Far across the distance, and spaces, between us, you have come to show you go on

      Near, far, wherever you are, I belive that the hart does go on, once more you open the door, and your here in my heart and my heart will go on and on

      Love can touch us one time,
      And last for, a lifetime
      And never let go till, ver gone

      Love whas when I loved you,
      One true time, I hold to,
      In my life will always go on

      Near, far...

      Your here, theres nothing I fear,
      And I know that my heart will go on,
      Will stay forever this way
      you are safe in my heart
      and my heart will go on and on...

      Sori kun ei tullut suomennoksia, kun oon yhdeksän v. ja vaikka kaikki mun luokkalaiset sanookin mua englannin ekspertiks, en mä kaikkee tiedä. Mut I see you, I feel you tarkottaa minä näen sinut, minä tunnen sinut. T. Kamukissa

      • Oliko apua?

        Englanti: 1: Ev' - ry night in my dreams is see you, I feel you. That is how I know you go on.
        Far a-cross the dis - tance and spac - es be - tween us, you have come to show you go on.

        Near, far, wher - ev - er you are, I believe that the heart does go on.
        Once more you op - en the door and you're here in my heart and my hearth
        will go on and on.

        2: Love can touch us one time and last for a life time. And never let got till we're one.
        Love, was when I loved you, one true I hold to, in my life we'll al - ways go on.

        Near, far, wher - ev - er you are, I believe that the heart does go on.
        Once more you op - en the door and you're here in my heart and my heart will go on and on.

        You're here, there's noth - ing I fear, and I know that my heart will go on.
        We'll stay for - ev - er this way, you are safe in my heart and my heart will go on and on.

        Tossa ja hyvä harjottelu linkki on : http://www.youtube.com/watch?v=X-0YAmY_vDQ&NR=1

        Suomi: 1: Sil - mä - ni kun sul - jen, sun tun - nen, sua kuu - len. Tiedän sun myös kaipaa - van mua.
        Kai - pa - us - ta kuis - kaan ja sa - na - si muis - tan. Luok - se - si taas koh - ta mä saan.

        Kos - kaan et un - hoit - taa saa, us - kon kun sun luok - se - ni saan, kiitän vain sy - dän - täin
        ja sen to - tuu - teen us - ko - a voin.

        2: Rak - kau - den kun koh - taa, se yh - teen voi joh - taa. Ai - ni - aan se kes - tää myös voi.
        Rak - kau - te - si kun sain, niin sil - loin mä van - noin: pois en si - tä saa lah - joit - taa.
        Kos - kaan et un - hoit - taa saa, us - kon kun sun luok - se - ni saan, kiitän vain sy - dän - täin
        ja sen to - tuu - teen us - ko - a voin.

        Tunnen, sun kans - sa - si vain uut - taa voi - maa mä saan e - lä - mään
        Taas - kaan et un - hoi - taa saa, sy - dä - mein yk - sin sua vain, se yk - sin vain sua ra - kas - taa.

        Minulla on nuotitkin mutta en voi laittaa niitä tähän paperilta.


      • Oliko apua?
        Oliko apua? kirjoitti:

        Englanti: 1: Ev' - ry night in my dreams is see you, I feel you. That is how I know you go on.
        Far a-cross the dis - tance and spac - es be - tween us, you have come to show you go on.

        Near, far, wher - ev - er you are, I believe that the heart does go on.
        Once more you op - en the door and you're here in my heart and my hearth
        will go on and on.

        2: Love can touch us one time and last for a life time. And never let got till we're one.
        Love, was when I loved you, one true I hold to, in my life we'll al - ways go on.

        Near, far, wher - ev - er you are, I believe that the heart does go on.
        Once more you op - en the door and you're here in my heart and my heart will go on and on.

        You're here, there's noth - ing I fear, and I know that my heart will go on.
        We'll stay for - ev - er this way, you are safe in my heart and my heart will go on and on.

        Tossa ja hyvä harjottelu linkki on : http://www.youtube.com/watch?v=X-0YAmY_vDQ&NR=1

        Suomi: 1: Sil - mä - ni kun sul - jen, sun tun - nen, sua kuu - len. Tiedän sun myös kaipaa - van mua.
        Kai - pa - us - ta kuis - kaan ja sa - na - si muis - tan. Luok - se - si taas koh - ta mä saan.

        Kos - kaan et un - hoit - taa saa, us - kon kun sun luok - se - ni saan, kiitän vain sy - dän - täin
        ja sen to - tuu - teen us - ko - a voin.

        2: Rak - kau - den kun koh - taa, se yh - teen voi joh - taa. Ai - ni - aan se kes - tää myös voi.
        Rak - kau - te - si kun sain, niin sil - loin mä van - noin: pois en si - tä saa lah - joit - taa.
        Kos - kaan et un - hoit - taa saa, us - kon kun sun luok - se - ni saan, kiitän vain sy - dän - täin
        ja sen to - tuu - teen us - ko - a voin.

        Tunnen, sun kans - sa - si vain uut - taa voi - maa mä saan e - lä - mään
        Taas - kaan et un - hoi - taa saa, sy - dä - mein yk - sin sua vain, se yk - sin vain sua ra - kas - taa.

        Minulla on nuotitkin mutta en voi laittaa niitä tähän paperilta.

        Englanniksi : My Heart Will Go On
        Suomeksi : Uskon Sydämen Totuuteen
        Sanat eivät ole suora suomennos!


      • jp
        Oliko apua? kirjoitti:

        Englanniksi : My Heart Will Go On
        Suomeksi : Uskon Sydämen Totuuteen
        Sanat eivät ole suora suomennos!

        on se ei mutta


    • bööbööbööböö

      hei voisko joku kirjottaa ne sanat tohon? :D

    • NINJA TYYPPI

      Onko jollain tyypillä tietoo et mistä sais my heart will go on nuotit altto saxofonille?
      Pankaa linkkiii
      KIITOOOS!!!
      :)

    • Titanic, I love you!

      Ooon huippu hyvä laulaa ton oon laittanu Youtubeen varmaa jotai 3 videoo ku laulan ja soitan pianol, lauloin ton laulu kokees ja sain kymmppi plus.... hengästyn kyl välil....

    • Titanic Fannye

      Hei, pieni huomautus. ´´Near. Far. Wherever you are´´ tarkoittaa:

      Near: Lähellä
      Far: Kaukana

      Wherever you are: Missä tahansa oletkin

    • Tuossapa (:
      • jp

        kun en löyä sitä mistä netistä kun ensin ei mtuua


    • Titanic Fannye

      Mutta jos ette osaa itse suomentaa, kannattaa kirjoittaa enkuks laulun sanat, ja sit tää sanakirja suomentaa. www.sanakirja.org

      Itekkin hain :)

      • Titanic Fannye

        Muuten hei! Laittakaa ensiks kieliks Englanti Suomi. EI Suomi Englanti


    • jp

      ei ole minu sanat aikasemi kulen radiosta ja kirjasta lulko minä olisi kiratanuyt sen kun en osa englantisi kun maria ludn lauloi see ei mutta

    • joku,joka tietää!!!

      Oooteko te kaikki oikeesti noin tyhmiä? Siis, jos laulun sanat käännetään suomenkieliseksi lauluksi, niin ei se tarkoita, että ne pitäisi sana sanalta kääntää! Luulis teidän aikuistenkin tietävän. Itse olen teini-ikäinen musiikinopiskelija ja olen tämän laulun suomennoksissa yhden tuhat kertaa kuullut tuota: "lähellä ja kaukana" lässytystä! Koettakaa ymmärtää, että laulun sanat on molemmissa versioissa samaa tarkoittavat, mutta tuossa "oikeassa" ne on sovitettu tuohon lauluun.. ja That's it! Tuossa alla ne lauluun sovitetut ns. "oikeat" sanat:

      Silmäni kun suljen, sun tunnen, sua kuulen. Tiedän sun myös kaipaavan mua.
      Kaipausta kuiskaan ja sanasi muistan. Luoksesi taas kohta mä saan.
      ||: Koskaan et unhoittaa saa, uskon vain sydämen totuuteen. Taas kun sut luokseni saan, kiitän vain sydäntäin ja sen totuuteen uskoa voin. :||
      Rakkauden kun kohtaa, se yhteen voi johtaa.
      Ainiaan se kestää myös voi. Rakkautesi kun sain, niin silloin mä vannoin: pois en sitä saa lahjoittaa
      -kertosäe-
      Tunnen, sun kanssasi vain, uuttaa voimaa mä saan elämään. Taaskaan et unhoittaa saa, sydämein yksin sua vain, se yksin vain sua rakastaa..

      Toivottavasti tästä oli jollekkin jotain selvennystä..... ja kiitos.

      • ann18

        no tieskö kukaa että leonardo dicaprio on komee en ooo aikunen enkä teini ikäne vaaa oon 9 v tai melkeen



        ps. leonardo on komee ja se sopii kate winsletin kans yhteen ne pussaili ja
        leonardo anto oikee lentio suukkoi katelle julkisel paikal!


    • kakka1

      Joka yö unissani
      Näen sinut,tunnen sinut
      Niin tiedän sinun jatkaneen matkaa
      Etäisyyksienkin läpi,
      Ja avaruudet välissämme,
      Olet tullut näyttämään minulle,että jatkat matkaa
      Lähellä,kaukana,missä ikinä oletkin
      Uskon että sydän seuraa mukana
      Kerran vielä,avaat oven
      Ja olet täällä sydämessäni
      Ja sydämeni tulee aina seuraamaan mukana...
      Rakkaus voi koskettaa meitä kerran
      Ja kestää läpi eliniän
      Eikä koskaan päästää irti,ennen kuin olemme poissa
      Rakkautta oli kun rakastin sinua
      Totuuden hetkenä,pidän kiinni
      Elämässäni me pysymme aina yhdessä
      Kaukana,lähellä,missä ikinä oletkin
      Uskon että sydän seuraa mukana
      Kerran vielä,avaat oven
      Ja olet täällä sydämessäni
      Ja sydämeni tulee aina seuraamaan mukana...

      On rakkautta,joka ei koskaan katoa
      Olet täällä,ei ole mitään jota pelkäisin
      Ja tiedän että sydämeni seuraa mukana
      Suhteemme ei muutu;
      Olet turvassa sydämessäni
      Ja sydämeni tulee aina seuraamaan mukana...



      Taken from http://lyricstranslate.com/en/my-heart-will-go-sydaemeni-seuraa-mukana.html#ixzz31QwNuMzM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe