Euovesta Pieni alue) ja takakaarista pitäisi saada spray-lakka pois. Mitä aineita suosittelette ?
Lakan poisto
6
4488
Vastaukset
- Mirka
santapaperi
Miksiköhän sinä haluat sen spraylakan pois? Todennäköisesti siellä spraylakan alla on spraysävymaali ja sen alla spraypohjamaali ja sen alla kittiä, jolla on peitelty joko ruoste, tai joku muu vaurio.
Sille vauriolle sinun pitäisi osata tehdä jotain. Jos osaat, tiedät myös miten vanha maali poistetaan. Jos taas et osaa, niin unohda koko juttu ja käy näyttämässä autoasi jossain maalaamossa ja pyydä heitä arvioimaan autosi ja mitä sille pitäisi tehdä.- Mika.
Älä selitä skeidaa. Ei siellä alla mitään ruostetta ole, vaan lakan alle on jäänyt pölyä joka näkyy kun maalipinta on muuten virheetön.
- Anonyymi
Ihan sairaasti mainoksia vaikka muutama kommentti... luuleekohan ne mainostajat että niitä joku katselee... Lakkapinnan poistoa olen itsekkin miettinyt, Auto kesii kuin mikäkin. Neuvot aika vähissä netissä.
- Anonyymi
Jos lakkakerroksen alle on jäänyt jotain roskia niin ei kai siinä oikein muuta ole tehtävissä kuin hioa lakkakerros pois ja samalla kyllä varmasti hioutuu osa värikerroksestakin pilalle. Korjattu alue pitäisi vielä saada sulautettua ympäristöönsä ettei kohta erottuisi varmasti vieläkin selvemmin ja kauemmas kuin joku pölyhiukkanen lakan alla.
Varmin veto olisi tehdä uudelleen esim. oven alareuna johonkin listaan tai korin muotopokkaukseen, korisaumaan tms. asti ja koko takakaari, koska tällaiset alueet ovat sitten yhtenäisiä laidasta laitaan. Esim. keskelle oven alareunaa tehty paikkaus saattaa erottua läiskänä joka alkaa sitten ärsyttää perfektionistia. - Anonyymi
Onko markkinoilla pesuaineen kestävää lakkaa sprei purnukassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872