Kiitos siitä nainen, että petit mut täysin. Kiitos siitä, että kun kerroin olevani aina niin petetty, että en uskalla rakastua, nostit jalustalle ja kerroit että sinuun voi luottaa. Kiitos että lupasit, ettet koskaan voisi satuttaa mua ja pyysit etten satuta sinua. Lupasin että en, ja pidin kyllä sanani, toisin kuin sinä. Kiitos siitä, että sinä sait minut luottamaan itseesi ja rakastumaan, ja sitten kun rakastuin sinuun, jätit minut. Kiitos että palasit exäsi luokse ja tahdoit olla hänen kanssaan ja olet nyt onnellinen. Kiitos että katsoit minua silmiin ja kerroit kuinka haluat vain minut, kiitos että valehtelit suoraan.
Kiitos että huijasit minua, elämäni suurin rakkaus. Kiitos että särjit sydämeni, se on tuhansina paloina. Kiitos, olet aina kaunis. Kiitos että petit minut täysin.
Sinä petit minut
17
3586
Vastaukset
- täällä
Noin kävi minullekin. Kaikki on tähän asti pettäneet. Nyt luulin, että löysin jotain ja kaikki meni hyvin pitkään. Kunnes yhtäkkiä saa kuulla jotain ja kaikki menee alta.
- kanssa..
Samansuuntaisia kokemuksia...kyllä ne naiset osaa :(
- Aina välillä.
kanssa.. kirjoitti:
Kyllä ne osaa. Ensin vedetään pikkusormen ympärille ja sitten kaikki vedetään pois.
Kai joillakin naisilla on joku sairas mieltymys tuskan tuottamiseen. Tähän tulokseen minä olen tullut. - kikiki
kanssa.. kirjoitti:
kyllä ne miehetkin osaa!!Tuo teksti oli juuri kuin mun kokemuksesta paitsi et se oli mies..Musta kuori enää jäljellä ja tuntuu etten jaksa..
- Karrelle palanut sydän
Moi!
Minulle kävi vielä pahemmin luotin ja uskoin
menin naimisiin. Tuli kuin salaman isku toisesta
maasta tieto miehelläni on siellä vaimo ja kolme
lasta. Suomen laki ei enään tunne kaksinnaimista
eli minun piti hakea ero ja tämä minun exäni
jatkaa samaa rataa kusettaa suomalaisia naisia
ja perhe odottaa häneltä rahalähetyksiä kun suomalainen yhteiskunta antaa tukea väärin perustein.Niin muuten esteettömyystodiste ei ole
mikään takuu etteikö nämä ole omassa maassa aviossa.Olen päässyt pikku hiljaa yli mutten voi
luottaa ja aloittaa uutta suhdetta.Tsemppiä sinulle! - ei voi, voiko?
..ja minun pitäisi lopettaa tämä suhde, ennenkuin mitään enemmän enää ehtii tapahtua.
- itsellesi
Elämäni Suurin Rakkaus. En palannut exäni luo vapaaehtoisesti, mutta sinähän et sitä tiedä. Sinua ei sen vertaa kiinnostanut, että olisit edes kysynyt "miksi"? Eikö sinustakin tuntunut kummalliselta, että kerroin haluavani vain Sinut, rakastavani Sinua ja sitten palasinkinkin exän luo?! Etkä nähtävästi olisi ollut valmis minusta "taistelemaan" tai puolustamaan minua? Enkä minä ollut yksin tarpeeksi vahva vastustamaan kiristystä, painostusta ja uhkailua...Kiitos kuitenkin että olit elämässäni edes hetken. Rakastan Sinua.Aina.
- kiitos
En olisi tahtonut menettää Sinua, mutta koska välitän Sinusta niin paljon, annoin Sinulle vapauden toimia miten itse tahdot ja annoin sen Sinulle rakkaudesta, en siksi ettenkö tahtoisi taistella Sinusta. Tahdoin vain Sinun onneasi, tahdon että olet aina onnellinen. Luulin, etten minä riittänyt, ja sen tähden aloit kaipaamaan exääsi. Se särki sydämeni. Kaipaan Sinua joka hetki ja tahdon Sinun tietävän, että sydämessäni toivon että vielä saisin Sinut lähelleni. Rakastan Sinua. Etsin Sinut taas, jos vielä joskus saan?
- tulkitsin
kiitos kirjoitti:
En olisi tahtonut menettää Sinua, mutta koska välitän Sinusta niin paljon, annoin Sinulle vapauden toimia miten itse tahdot ja annoin sen Sinulle rakkaudesta, en siksi ettenkö tahtoisi taistella Sinusta. Tahdoin vain Sinun onneasi, tahdon että olet aina onnellinen. Luulin, etten minä riittänyt, ja sen tähden aloit kaipaamaan exääsi. Se särki sydämeni. Kaipaan Sinua joka hetki ja tahdon Sinun tietävän, että sydämessäni toivon että vielä saisin Sinut lähelleni. Rakastan Sinua. Etsin Sinut taas, jos vielä joskus saan?
"vetäytymisesi" mielenkiinnon puutteena, aloin epäillä tunteitasi ja pelkäsin koska, itse rakastin niin paljon...Miksi ihmeessä emme voineet selvittää asioita aikanaan? Puhumalla? Oliko se koko tilanne vain liikaa? Nyt on helpompi hahmottaa asiat oikeissa mittasuhteissa. Jälkiviisaus on todella helppoa;)Sinä olet yhä mielessäni, ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. En usko, että tämä ikävä koskaan hellittää,ilman sua...Odotan sinua
- paljon asioita
tulkitsin kirjoitti:
"vetäytymisesi" mielenkiinnon puutteena, aloin epäillä tunteitasi ja pelkäsin koska, itse rakastin niin paljon...Miksi ihmeessä emme voineet selvittää asioita aikanaan? Puhumalla? Oliko se koko tilanne vain liikaa? Nyt on helpompi hahmottaa asiat oikeissa mittasuhteissa. Jälkiviisaus on todella helppoa;)Sinä olet yhä mielessäni, ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. En usko, että tämä ikävä koskaan hellittää,ilman sua...Odotan sinua
ja on surullista että ymmärsimme toisiamme niin väärin. Minä otin etäisyyttä Sinuun jottet kokisi että ahdistan Sinua liikaa. Tahdoin olla lähelläsi, nauttia Sinusta ja Sinun seurastasi, mutta "vetäydyin" ettet ahdistuisi. Mutta se ajoikin Sinut pois? Miksi asiat meni näin? En tahdo elää ilman Sinua, mutta sain sen käsityksen että tahdot olla exäsi kanssa. Kaikki loppui niin oudolla tavalla, meillähän kuitenkin oli kaikki mahdollisuudet olla onnellisia toisistamme. Olet parasta mitä mulle on tapahtunut ja olet elämäni nainen. Tulen luoksesi kesällä, tulen ja tuon Sinulle kukkia. Sinä saat tulla oveni taakse koska tahansa, vaikka keskellä yötä, minä en Sinua pois aja jos tulet. Sinä olet aina tervetullut luokseni. Aina. Mutta jos en Sinua näe, odotan kesää. Tiedät kyllä miksi.?
- niin tarvinnut
paljon asioita kirjoitti:
ja on surullista että ymmärsimme toisiamme niin väärin. Minä otin etäisyyttä Sinuun jottet kokisi että ahdistan Sinua liikaa. Tahdoin olla lähelläsi, nauttia Sinusta ja Sinun seurastasi, mutta "vetäydyin" ettet ahdistuisi. Mutta se ajoikin Sinut pois? Miksi asiat meni näin? En tahdo elää ilman Sinua, mutta sain sen käsityksen että tahdot olla exäsi kanssa. Kaikki loppui niin oudolla tavalla, meillähän kuitenkin oli kaikki mahdollisuudet olla onnellisia toisistamme. Olet parasta mitä mulle on tapahtunut ja olet elämäni nainen. Tulen luoksesi kesällä, tulen ja tuon Sinulle kukkia. Sinä saat tulla oveni taakse koska tahansa, vaikka keskellä yötä, minä en Sinua pois aja jos tulet. Sinä olet aina tervetullut luokseni. Aina. Mutta jos en Sinua näe, odotan kesää. Tiedät kyllä miksi.?
Sinut vierelleni. Juuri silloin. Enemmän kuin mitään muuta. Tiedän, että saatoin itse antaa ristiriitaisia viestejä. Tarvitsin tilaa ja rauhaa ja kuitenkin olisin tarvinnut Sinut vierelleni! En osaa oikein selittää...Ehkä aika vain ei ollut oikea? Mutta minä tosiaan tahdoin Sinut, en exää. En omasta tahdostani hänen luokseen palannut. Hänen kiristyksellään ei ole enää väliä, mutta tähän olen jäänyt koska elämä ilman Sinua on tyhjää...Toivoisin,että Sinä ottaisit minuun yhteyttä, jo nyt. Että tietäisin Sinun _todella_ haluavan minut. Tiedän kyllä, miksi odottaisit kesään, mutta minusta ei tarvitse, en jaksa enää!
- odottaa
niin tarvinnut kirjoitti:
Sinut vierelleni. Juuri silloin. Enemmän kuin mitään muuta. Tiedän, että saatoin itse antaa ristiriitaisia viestejä. Tarvitsin tilaa ja rauhaa ja kuitenkin olisin tarvinnut Sinut vierelleni! En osaa oikein selittää...Ehkä aika vain ei ollut oikea? Mutta minä tosiaan tahdoin Sinut, en exää. En omasta tahdostani hänen luokseen palannut. Hänen kiristyksellään ei ole enää väliä, mutta tähän olen jäänyt koska elämä ilman Sinua on tyhjää...Toivoisin,että Sinä ottaisit minuun yhteyttä, jo nyt. Että tietäisin Sinun _todella_ haluavan minut. Tiedän kyllä, miksi odottaisit kesään, mutta minusta ei tarvitse, en jaksa enää!
kesää. Kaikki sydämessäni on vieläkin niin sekaisin kuten varmasti Sinullakin. Mutta tahdon Sinun tietävän että minä en unohda Sinua, minä tulen kyllä luoksesi. Ja minä _todella_ haluan vain Sinut, mutta on pakko odottaa. Että aika olisi tällä kerralla oikea. Älä milloinkaan epäile mitä tunnen, kuinka välitän. Odota minua, olen antanut lupaukseni.
- Minä
odottaa kirjoitti:
kesää. Kaikki sydämessäni on vieläkin niin sekaisin kuten varmasti Sinullakin. Mutta tahdon Sinun tietävän että minä en unohda Sinua, minä tulen kyllä luoksesi. Ja minä _todella_ haluan vain Sinut, mutta on pakko odottaa. Että aika olisi tällä kerralla oikea. Älä milloinkaan epäile mitä tunnen, kuinka välitän. Odota minua, olen antanut lupaukseni.
odotan, Sinua, kesää ja sitä kukkapuskaa;) Minun sydämessäni kaikki vain on jo selvää, siksi en malttaisi odottaa. Tuntuu, että pakahdun rakkaudesta! Olen taas elossa, enkä vaan hengittele:)Kiitos sinulle
- .....
Mua on kanssa satutettu pahasti.
- -H-
Sellaisia ne pirun naiset ovat, vaikka esittävät jotain ihan muuta perkule!
- -H-
Tekstaa sille tämä sama teksti, jos sulla on vielä sen puhelinnumero. Tai pistä postiluukusta kirje.
- vaimo ja tuleva äiti
No en kyllä suoraan sanottuna ihmettele, miksi olet aina petetty. Itsetuntosi on aivan nolla, ja itsesäälissäsi et edes yritä nostaa häntää pystyyn. Nainen vaatii vahvan miehen, johon voi luottaa muussakin suhteessa kuin ettei tämä käy vieraissa. Aloitekyky, omanarvontunto ja miehekkyys. Siinäpä sinulle kotiläksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978