Olimme olleet kuusi vuotta ystäviä. Ensin hyviä kavereita ja sitten erittäin hyviä ystäviä ja tärkeitä toisillemme. Hän muutti toiseen kaupunkiin ja sinä aikana ystävyytemme vain syveni. Kirjoittelimme maileja joka pvä, puhuimme puhelimessa ainakin kerran vkonssa monta tuntia putkeen. Viihdyimme keskenämme ja meillä oli aina mukavaa.
Kun hän muutti takaisin, aloimme etääntyä vähitellen. Hän alkoi liikkua sellaisten tuttujensa kanssa, joista minä en yhtään pitänyt,sillä tiesin ettei niistä tuttavuuksista seuraisi kuin huonoa. Sanoin siitä ja siitä tuli riitaakin ja sitten vähitellen emme enää olleet missään tekemisissä..siitä alkaa olla vuosi kun viimeksi olimme kunnolla tekemisissä, nähtiin jne.
Kun sitten kerran koneen kautta juttelimme ja kysyin mitä on tapahtunut, hän vain sanoi ettei hänen mielestään meillä ole enää mitään yhteistä ja etten enää tarvitse häntä eikä hän minua. Tuli riitaa, sillä en voinut ymmärtää häntä. En ollut muuttunut mitenkään, mutta hän selvästi oli..
Emme sen jälkeen ole paljon jutelleet, mutta minä mietin häntä joka pvä. Minulla on niin hirveä ikävä, sillä hän oli niin tärkeä..tukeni&turvani. En olisi halunnut menettää häntä, mutta nykyään hän ei edes halua nähdä minua..tuntuu kuin hänellä olisi masennus tai jotain..mutta sitten taas hän kuitenkin pitää yhteyttä muihin vanhoihin kavereihinsa.
Mitä voin tehdä? Minä rakastan häntä ystävänä enkä halua olla ilman häntä..hän on mies ja minä olen nainen(vaikka se tieto nyt tuskin mitään merkitseekään)
Ystävän menetys..
Jadelyn
1
489
Vastaukset
- -nimetön-
Ihmistä ei saa enää muutettua takaisin ennalleen, jos hän ei halua sitä.
Ole sinä tyytyväinen sentään siihen, että itse et ole järkyttävän paljoa muuttunut! :)
Tiedän, että tuo on melko laiha lohtu, mutta ystäviä tulee ja menee elämässä. Niin se vain on. Surullista kylläkin :|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394