-10kg?

kesäkuntoon

kerkeekös siis kesäkuuks saada 10kg pois? aloitin lenkkeilyn (n.5km reipasta kävelyä)
oon n20v. viime kesänä painoin viä 62kg, rullaluistelinki n.60km/pvä. nyt painoa hurjat 71kg. :P itelläki äklöttää. hoksasin vain että on painoa tullut ko täytyi ostaa jo suurempia vaatteita ja tuttavatkin sanoivat että "olet hieman pyöristynyt" :/ neuvvoja esimerkiks kivaan ruokavalioon (en ole allerginen millekään) :-)

7

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rr**

itellä sama ongelma ja aion itekin yrittää saada kymmentä kiloo pois mut aattelin et jos waikka elokuussa ois jo tuloksia tullu. syöt kunnon ruokaa, pieniä annoksia pitkin päivää ja muistat liikkua. ja juoda vettä. :)

• kesäkuntoon

oon saanu jo 4kg pois. vältän makkaroita, rasvaista ruokaa, juustoa ja vaaleaa leipää. kasviksia paljon ruokiin. makiaiset ja sipsit pois, jäätelöä vielä syön :> joka päivä muutaman kilometrin lenkillä käyn ja juon vettä ainaskii litran päiväs.. noin multa on ainaski kiloi puonnu.. entä te muut?

• onnistuu
        kesäkuntoon kirjoitti:

oon saanu jo 4kg pois. vältän makkaroita, rasvaista ruokaa, juustoa ja vaaleaa leipää. kasviksia paljon ruokiin. makiaiset ja sipsit pois, jäätelöä vielä syön :> joka päivä muutaman kilometrin lenkillä käyn ja juon vettä ainaskii litran päiväs.. noin multa on ainaski kiloi puonnu.. entä te muut?

Tavoitteena oli aluksi pudottaa muutama kilo mutta naapurialueella oli jollain tavoitteena "10 kg pois 2 viikossa". Siihen sitten joku väitti että ei voi millään onnistua. Kun hyvässä vauhdissa olin niin päätin moista kokeilla.

Viikossa sainkin pudotettua huimat 7kg ja ajattelinkin sen kympin pudotuksen olevan jopa saavutettavissa. En taida aivan kymppiin päästä, kun nyt on pudotusta - 11 päivässä - vain kasin verran.

On tässä sentään vielä kolme liikunnallista iltaa mahdollisuus käyttää tehokkaasti, joten se kymppikin saattaa heilahtaa, mutta olen kovasti tyytyväinen tähänkin tulokseen.

• Ei onnistunut
        onnistuu kirjoitti:

Tavoitteena oli aluksi pudottaa muutama kilo mutta naapurialueella oli jollain tavoitteena "10 kg pois 2 viikossa". Siihen sitten joku väitti että ei voi millään onnistua. Kun hyvässä vauhdissa olin niin päätin moista kokeilla.

Viikossa sainkin pudotettua huimat 7kg ja ajattelinkin sen kympin pudotuksen olevan jopa saavutettavissa. En taida aivan kymppiin päästä, kun nyt on pudotusta - 11 päivässä - vain kasin verran.

On tässä sentään vielä kolme liikunnallista iltaa mahdollisuus käyttää tehokkaasti, joten se kymppikin saattaa heilahtaa, mutta olen kovasti tyytyväinen tähänkin tulokseen.

9 lähti

• kiira
        Ei onnistunut kirjoitti:

9 lähti

Näkyykö tuo painonpudotus selvästi? Tuntuu, ettei noin lyhyessä aikaa voi vartalo kokea kovin konkreettisia muutoksia.

• Ei onnistunut
        kiira kirjoitti:

Näkyykö tuo painonpudotus selvästi? Tuntuu, ettei noin lyhyessä aikaa voi vartalo kokea kovin konkreettisia muutoksia.

Vyön saan pari reikäväliä lyhyemmälle. Maha tuntuu ja näyttää kadonneen. Moni on kysellyt että "mitä olet oikein tehnyt".

Toki mahaa on vielä vähän jäljellä ja seuraavan parin kuuklauden aika se olisi tarkoitus saada pois.

Vaaka on kuitenkin aika lahjomaton; näytti ennen 92kg näyttää nyt 83kg.

Lähiympäristö ei oikei voi uskoa miten se pömppämaha on näin nopeasti hävinnyt.

• ja myöhemminkin

Ei ehdi. Kilo viikossa on elimistölle terveellinen vauhti. Heinäkuun puolivälissä on läskisi iäksi meneisyyttä niin päättäessäsi. Laihdutettaessa vaikeinta on alentuneen painon säilyttäminen. Siksi turha hoppu pois. Haluat kai pysyä hoikkana seuraavaankin kesään asti???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79