Osaisiko kukaan kertoa, mitä kautta Jetta II korimallissa matkustamon ilma poistuu korista? Ilma menee hattuhyllyn läpi tavarasäiliöön, mutta mitä kautta sen pitäisi ohjautua sieltä ulos?
Jetan ilmanvaihto
8
409
Vastaukset
sielllä on perärenkaitten takana, kyljissä tuuletusritilät, jotka on peitetty muiviläpysköin, päästää ilmaa vaan ulospäin.
- DoeJohn
.. pitäisi olla tuollaiset muoviläpykät? Juuri noita kaipailen, kun en ole havainnut niitä. Nimenomaan ulospäin menevästä ilmasta olisi kyse. Onko siis ne ulkopuolella vai sisäpuolella? Ulkopuolella ei ainakaan ole ihan selkeästi näkyvissä, kuten monissa muissa vähän vanhemmissa autoissa. Yleensä sisäpuolella tavarasäiliössä on nimenomaan ritilä ja helposti havaittavissa.
Tietääkseni en ole aivan sokea, mutta ... :-D DoeJohn kirjoitti:
.. pitäisi olla tuollaiset muoviläpykät? Juuri noita kaipailen, kun en ole havainnut niitä. Nimenomaan ulospäin menevästä ilmasta olisi kyse. Onko siis ne ulkopuolella vai sisäpuolella? Ulkopuolella ei ainakaan ole ihan selkeästi näkyvissä, kuten monissa muissa vähän vanhemmissa autoissa. Yleensä sisäpuolella tavarasäiliössä on nimenomaan ritilä ja helposti havaittavissa.
Tietääkseni en ole aivan sokea, mutta ... :-Dvasemmalle tai oikealle puolelle, kirjaimellisesti takapuskurin alle/sisään. Pura verhoilu pois, tai ota puskuri pois, ni ymmärrät mitä tarkoitan.
- DoeJohn
jannetin82 kirjoitti:
vasemmalle tai oikealle puolelle, kirjaimellisesti takapuskurin alle/sisään. Pura verhoilu pois, tai ota puskuri pois, ni ymmärrät mitä tarkoitan.
viime viikolla apukuskin puolelta verhoilut pois ja ei todellakaan ollut mitään tuollaista havaittavissa. Verhoiluissa nimenomaan ei ole mitään ritilää tai vastaavaa, mitä yleensä on vastaavissa paikoissa, jotta poistuvalle ilmalle olisi kulkuaukko. Näin on ollut aikaisemmissa autoissani.
Tänään menossa pesemään autoa. Pitääpä samalla katsella uudelleen.
Kiitos vinkistä ja ohjeistamisesta. DoeJohn kirjoitti:
viime viikolla apukuskin puolelta verhoilut pois ja ei todellakaan ollut mitään tuollaista havaittavissa. Verhoiluissa nimenomaan ei ole mitään ritilää tai vastaavaa, mitä yleensä on vastaavissa paikoissa, jotta poistuvalle ilmalle olisi kulkuaukko. Näin on ollut aikaisemmissa autoissani.
Tänään menossa pesemään autoa. Pitääpä samalla katsella uudelleen.
Kiitos vinkistä ja ohjeistamisesta.sivun alalaidassa mällätty auto, puskurin sisällä ritilä
http://www.mazdago.net/index.php?page=50- DoeJohn
jannetin82 kirjoitti:
sivun alalaidassa mällätty auto, puskurin sisällä ritilä
http://www.mazdago.net/index.php?page=50Jetassa tietääkseni poistoilma kylläkin poistuu takapuskurin kiinnitysrautojen kautta, mutta voin toki olla väärässä. Edelleenkään en hiffaa mistä se ilma menisi vaikkapa tuollaiselle ritilälle ja/tai tuonne mistä olen kuullut sen poistuvan. Siis oikeasti siellä sisäverhouksissa ei ole missään mitään ritilää, mutta pitääpä illalla vielä kerran katsella ..
- sieltä
DoeJohn kirjoitti:
Jetassa tietääkseni poistoilma kylläkin poistuu takapuskurin kiinnitysrautojen kautta, mutta voin toki olla väärässä. Edelleenkään en hiffaa mistä se ilma menisi vaikkapa tuollaiselle ritilälle ja/tai tuonne mistä olen kuullut sen poistuvan. Siis oikeasti siellä sisäverhouksissa ei ole missään mitään ritilää, mutta pitääpä illalla vielä kerran katsella ..
ritilää löytyy, luultavasti vaan ilmavaa verhoilumateriaalia ta jossain on pienen pieni rako kahden verhoilupinnan välissä.
- DoeJohn
sieltä kirjoitti:
ritilää löytyy, luultavasti vaan ilmavaa verhoilumateriaalia ta jossain on pienen pieni rako kahden verhoilupinnan välissä.
itsekin sen alunperin aattelin, mutta sitten vielä kun tietäisi mistä raosta se pukkaa sitä ulkoilmaan. Reilumpi reikä verhoilussa parantanee kuitenkin ilmanvaihtoa, mikä minulla siis on taka-ajatuksena tässä threadissa ...
Auton malli jo sen verran iäkkäämpi, ettei asiasta joskus tietäneet tunne olevan atk-orientoituneita enää. Niiltä olis 10-15 vuotta sitten paremmin tietoa :-|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381