Muutama kysymys liittyen apteekin perusvoiteisiin.
Mitä perusvoidetta te apteekkituotteiden käyttäjät olette menestyksellisesti käyttäneet kuivien jalkapohjien kosteuttamiseen varsinkin näin kesän kynnyksellä? Itse olen kokeillut helposti kuivuviin ja karheisiin kantapäihini Ceralania ja Apobase Oily Cremea.
Ceralan on kyllä tosi kosteuttavaa, rakenteeltaan "pehmeää" ja hyvin imeytyvää, mutta isona miinuksena on ei-niin-halpa hinta.
Apobase Oily Creme kosteuttaa myös ihan kohtalaisesti ja on melko halpaa, mutta miinuksena taas on turhan rasvainen koostumus ja huono imeytyvyys.
Eli mikä olisi perusvoide, jossa yhdistyisi Apobasen halpa hinta ja Ceralanin hyvät ominaisuudet.
Entä mitä perusvoidetta te pintakuivan sekaihon käyttäjät olette kesällä käyttäneet kasvojen kosteuttamiseen? Hakemani voiteen täytyy syväkosteuttaa, imeytyä hyvin, eikä saa jättää iholle kalvoa. Plussaa olisi myös edullinen hinta ja se, että voiteella voisi tarvittaessa myös puhdistaa kasvot.
Kiitos!
Apteekin perusvoiteet
4
752
Vastaukset
- perusvoide
Hei! Siis Erisan perusvoide on mielestäni erittäin hyvää, saatavana ihan tavallisista marketeista ja hinta alle 3€. Itselläni on atooppinen ja kuiva iho, ja ainakin mulla toimii todella hyvin. Apteekin perusvoiteista olen kokeillut lähes kaikkea, ja osa niistä aiheuttaa jopa allergiaa. Mut kokeilepa tota Erisania!
- Serena
Itse olen käyttänyt jalkoihin sitä purkissa olevaa Erisanin käsivoidetta. Kuivuu hyvin, pehmeää ja ainakin hoitaa mun jalkoja. Halpaa!
- on pakko maksaa
Ceralan on ihan paras, enkä ole vielä löytänyt halvempaa veroistansa. Sääli. Käytän sitä kasvoilla ja ennen herkkä-kuiva-sekaihoni on tasapainossa.
- apteekkia
Parhaiten saaat tietoa noista perusvoiteista apteekista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572804Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "362419SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past931955Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851305Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301139Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155841Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80764Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52696Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44682- 43665