Beauty for all seasons

annina

Kävin 2 viikkoa sitten beauty for all seasons-värianalyysissa. Haluan jakaa tämän kokemukseni koska itse odotin tältä paljon, mutta rahat menivät hukkaan.
Meikit joita voi tilata näiltä konsulteilta ovat mielestäni huonolaatuisia. Peiteväri on kunnon tatinaa ja silmienrajaus levisi tunnissa myös yläluomiin. Ripsiväriä ei näyttänyt olevan ollenkaan. Ja meikit olivat ammattilaisen laittamat!
Käytyäni kyseisessä analyysissä ja ollessani meikattu,menin kysymään kauneuskeskuksesta heidän mielipidettään meikistäni, olivat ihmeissään siitä että meikki oli niin suttuinen.
Meikkien merkki on muistaakseni norma virgin.

Kehotan miettimään tähän analyysiin hakeutumista ja kyselemään kokemuksia. Itse kävin
ydinkeskustassa olevassa liikkeessä, joten sijainnilla ei välttämättä ole tekemistä laadun kanssa.

4

3377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukumaukuuuuuuuuuu

Samanlainen pettymys oli kaverillani, kun hän kävi kosmetologilla meikkauttamassa itsensä. Kyseessä ei ole sama missä sinä kävit. Pohjaa oli laitettu niin paljon, että sen olisi melkeinpä voinut kopauttamalla varistaa pois. Muutenkaan meikki ei ollut hyvä, ainoana positiivisena asiana oli ollut kivan värinen poskipuna :)

• olitko

tyytyväinen värianalyysiin? Sitähän varten sinne menit ja siitä maksoit. Olen itse tullut käyneeksi jossain värianalyysissä mutta ei tullut mieleenkään ostaa siinä mitään. Vinkit vain muistiin. Värianalyysistä kyllä oli hyötyä.

• värisilmä

Hei, itse tein näitä analyysejä joskus 20 vuotta sitten ja kävin lyhyen viikonloppu kurssin siihen koko hommaan ja päivän kouluksen meikki puoleen ja sitten myöhemmin kävin erikseen meikkitaiteilijakoulutuksen ja ero niiden välillä on huima. Tiedän nämä keskustan liikkeet. Itse petyin siihen, että analyysien tekijänä oli pakotettu myymään niitä huonolaatuisia meikkejä, siitä syystä olen nyt toisella alalla.

Useimmat tekevät valitettavasti vain myyntiä sillä meikkihommalla. Heillä on siihen meikkipuoleen päivän koulutus. Ei siis ihme jos meikit ovat suttuisia. Hyvä puoli analyysillä on, että siinä todella löydetään ne oikeat värit ja siitä on hyötyä paljonkin pukeutumisessa ja vaatteiden ostossa. Niitä pitä osata soveltaa ja käyttää. On myöskin eri asia kuka oikeati näkee tietokonepohjalla niillä väriliuskoilla niitä värejä oikein. Tähän työhön halutaan mukaan vaikka mitään värisilmää ihmisellä ei olisikaan. Pettynyt ex-analyytikko mutta siitä väritietoudesta on ollut minulle paljon hyötyä ja iloa. Tiedän ainakin varmasti omat värini.

• Anonyymi

Olen itse käyttänyt värianalyysissä sekä myös koulutuksissa joskus 2000-luvun alussa.

Koulutuksia oli paljon ja kun itse teki ja opiskeli, niin eivät meikit olleet suttuisia, eikä levinneet.
      Merkeissä oli paljon pigmenttiä ja pysyivät hyvin oikein laitettuinsa. Parhaat mitä käyttänyt.

Luultavasti tekijät eivät olleet täysin kehittyneitä / riittävästi harjoitelleet.🫣

Analyysit jäivät kun lisenssimsksut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      136
      2051
    2. 121
      1425
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      332
      1203
    4. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1180
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      63
      1132
    6. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1131
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1109
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1089
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      947
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      98
      945
    Aihe