Beauty for all seasons

annina

Kävin 2 viikkoa sitten beauty for all seasons-värianalyysissa. Haluan jakaa tämän kokemukseni koska itse odotin tältä paljon, mutta rahat menivät hukkaan.
Meikit joita voi tilata näiltä konsulteilta ovat mielestäni huonolaatuisia. Peiteväri on kunnon tatinaa ja silmienrajaus levisi tunnissa myös yläluomiin. Ripsiväriä ei näyttänyt olevan ollenkaan. Ja meikit olivat ammattilaisen laittamat!
Käytyäni kyseisessä analyysissä ja ollessani meikattu,menin kysymään kauneuskeskuksesta heidän mielipidettään meikistäni, olivat ihmeissään siitä että meikki oli niin suttuinen.
Meikkien merkki on muistaakseni norma virgin.

Kehotan miettimään tähän analyysiin hakeutumista ja kyselemään kokemuksia. Itse kävin
ydinkeskustassa olevassa liikkeessä, joten sijainnilla ei välttämättä ole tekemistä laadun kanssa.

4

2479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukumaukuuuuuuuuuu

Samanlainen pettymys oli kaverillani, kun hän kävi kosmetologilla meikkauttamassa itsensä. Kyseessä ei ole sama missä sinä kävit. Pohjaa oli laitettu niin paljon, että sen olisi melkeinpä voinut kopauttamalla varistaa pois. Muutenkaan meikki ei ollut hyvä, ainoana positiivisena asiana oli ollut kivan värinen poskipuna :)

• olitko

tyytyväinen värianalyysiin? Sitähän varten sinne menit ja siitä maksoit. Olen itse tullut käyneeksi jossain värianalyysissä mutta ei tullut mieleenkään ostaa siinä mitään. Vinkit vain muistiin. Värianalyysistä kyllä oli hyötyä.

• värisilmä

Hei, itse tein näitä analyysejä joskus 20 vuotta sitten ja kävin lyhyen viikonloppu kurssin siihen koko hommaan ja päivän kouluksen meikki puoleen ja sitten myöhemmin kävin erikseen meikkitaiteilijakoulutuksen ja ero niiden välillä on huima. Tiedän nämä keskustan liikkeet. Itse petyin siihen, että analyysien tekijänä oli pakotettu myymään niitä huonolaatuisia meikkejä, siitä syystä olen nyt toisella alalla.

Useimmat tekevät valitettavasti vain myyntiä sillä meikkihommalla. Heillä on siihen meikkipuoleen päivän koulutus. Ei siis ihme jos meikit ovat suttuisia. Hyvä puoli analyysillä on, että siinä todella löydetään ne oikeat värit ja siitä on hyötyä paljonkin pukeutumisessa ja vaatteiden ostossa. Niitä pitä osata soveltaa ja käyttää. On myöskin eri asia kuka oikeati näkee tietokonepohjalla niillä väriliuskoilla niitä värejä oikein. Tähän työhön halutaan mukaan vaikka mitään värisilmää ihmisellä ei olisikaan. Pettynyt ex-analyytikko mutta siitä väritietoudesta on ollut minulle paljon hyötyä ja iloa. Tiedän ainakin varmasti omat värini.

• Anonyymi

Olen itse käyttänyt värianalyysissä sekä myös koulutuksissa joskus 2000-luvun alussa.

Koulutuksia oli paljon ja kun itse teki ja opiskeli, niin eivät meikit olleet suttuisia, eikä levinneet.
      Merkeissä oli paljon pigmenttiä ja pysyivät hyvin oikein laitettuinsa. Parhaat mitä käyttänyt.

Luultavasti tekijät eivät olleet täysin kehittyneitä / riittävästi harjoitelleet.🫣

Analyysit jäivät kun lisenssimsksut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2463
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      927
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      882
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      775
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe