onko muilla samanlaisia kokemuksia, olen parin henkilön kanssa päässyt aika hyvin juttun, samanlaiset mielenkiinnonkohteet jnep. ja on jo ikäänkuin luvattu että olis hauskaa viettää aikaa yhdessä mutta sitten yhtäkkiä en saakaan enään vastausta, yhteydenpito loppuu tykkänään. ei vaan riitä mun äly kertomaan että miksi näin...
suomi24 deittailu
55
10958
Vastaukset
- sitähän
se on!!
Kaiken maailman leikkijöitä suurin osa.
Juuri kun olet pääsemässä siihen pisteeseen, että tapaaminen tulisi kysymykseen niin kadotaan kuin tuhka tuuleen. Nämä ovat juuri niitä leikkijän temppuja.
Hyvin usein ovat varattuja tai muuten vain pitämässä hauskaa toisten kustannuksella.
Leikkijällä ei alun alkaenkaan ole mitään tarkoitusta alkaa ketään tapaamaan.
Vaikea ymmärtään mitä leikkijän päässä liikkuu vai liikkuuko mitään?? Todennäköisesti vain tyhjää täynnä koko iso pää!!- tutustun ensin
On siinä toinenkin puoli. Joillakin naisilla on kauhea kiire sopia tapaaminen. Itse tykkään mieluummin jutella hetken ja sovin tapaamisen vasta sitten jos nainen tuntuu mukavalta ja minua kiinnostavalta. Minulla ei ole suurta halua juosta ympäri Uuttamaata kurkkimassa naisia. Enkä ole varattu vaan muutaman vuoden sinkkuillut mies.
- treffaaja
tutustun ensin kirjoitti:
On siinä toinenkin puoli. Joillakin naisilla on kauhea kiire sopia tapaaminen. Itse tykkään mieluummin jutella hetken ja sovin tapaamisen vasta sitten jos nainen tuntuu mukavalta ja minua kiinnostavalta. Minulla ei ole suurta halua juosta ympäri Uuttamaata kurkkimassa naisia. Enkä ole varattu vaan muutaman vuoden sinkkuillut mies.
On sullakin ongelmat, kun et jaksa Uudellamaalla naisten perässä juosta...
Toista se on täällä itärajalla. "Metsästysalueen" joutuu laajentamaan ainakin kolmen maakunnan alueelle, ja silti naisten löytäminen on hyvin vaikeaa. Vaikka vastaisi suurin piirtein kaikkiin varteenotettaviin ilmoituksiin, järjestyy vuoden aikana korkeintaan parit treffit. Ja silloinkin siis saattaa joutua ajelemaan yli 100 km. - qwe3
Ite kohtasin noita "leikkijöitä" useasti. Heillä ei todellakaan tunnu olevan tarkotusta tapailla, vain kirjotella.
Kannattaa ottaa se tapaaminen puheeksi heti alkuun vaikka haluaisitkin tutustua alussa viestein. Ja kuvaa kannattaa pyytää alkuun kanssa. Jos ei kuvaa tule niin on todennäköistä, että kyseessä on vaan joku kuka haluaa leikkiä. Yleensä kuvan saa alussa helposti toiselta jos ollaan liikenteessä muuistakin syistä kuin leikkiminen.
Itse kylmästi vaan lopetin kirjottelun jos ei kuvaa tule alkumetreillä, mutta jokainen tyylillään. Nuo leikkijät kyllä oppii erottamaan aika nopeesti. Ja täytyy ottaa myös huomioon nettideittailun tuoma pinnallisuus "kumppanin" valinnassa. On niin helppo vain lopettaa kirjoittelu sen "huonomman" kanssa jos joku "parempi" löytyy kirjoittelemaan. Esim. tulot ja koulutustausta vaikuttavat todella paljon monelle nettideittailijalle. - suuri suosio
qwe3 kirjoitti:
Ite kohtasin noita "leikkijöitä" useasti. Heillä ei todellakaan tunnu olevan tarkotusta tapailla, vain kirjotella.
Kannattaa ottaa se tapaaminen puheeksi heti alkuun vaikka haluaisitkin tutustua alussa viestein. Ja kuvaa kannattaa pyytää alkuun kanssa. Jos ei kuvaa tule niin on todennäköistä, että kyseessä on vaan joku kuka haluaa leikkiä. Yleensä kuvan saa alussa helposti toiselta jos ollaan liikenteessä muuistakin syistä kuin leikkiminen.
Itse kylmästi vaan lopetin kirjottelun jos ei kuvaa tule alkumetreillä, mutta jokainen tyylillään. Nuo leikkijät kyllä oppii erottamaan aika nopeesti. Ja täytyy ottaa myös huomioon nettideittailun tuoma pinnallisuus "kumppanin" valinnassa. On niin helppo vain lopettaa kirjoittelu sen "huonomman" kanssa jos joku "parempi" löytyy kirjoittelemaan. Esim. tulot ja koulutustausta vaikuttavat todella paljon monelle nettideittailijalle.perustuu juuri siihen,että on niin helppo kadota.
Voit keräillä ihmisten kuvia,arvostella niitä,lähettämättä koskaan omaasi.Voit yhtäkkiä muuttaa mielesi,valita kätevästi uuden partnerin viestien vaihtoon,eikä sinun tarvitse selitellä mitään sille,joka odottaa viestiäsi,mitä ei koskaan tule.Ei tarvitse pyydellä anteeksi katoamistaan.Jätä vain ihmiset ihmettelemään katoamistemppuasi.Kaikki on niin ihanan helppoa.Ei mitään vastuuta mistään,ei tarvitse lunastaa lupauksiaan,ei seistä sanojensa takana,voit käyttäytyä miten tahansa,kirjoittaa mitä tahansa,anonyymisti.Kaikki tämä on mahdollista vain netissä.Muualla vaaditaankin jo enemmän sosiaalisen kanssakäymisen taitoja.Epämiellyttäviä ihmisiä ei voi IRL torjua hiiren klikkaisulla,etkä voi kadotakkaan niin helposti.Etkä sanoakkaan kaikkea sitä suoraan,minkä voit netissä tehdä,koska et uskalla.Täällä on helppoa olla rohkea,röyhkeä,laskelmoiva ja kylmä eli kusipää.Luikit vain pakoon ja katoat,kun alkaa polttaa.Pakoon luikkijoita muuten sanotaan pelkureiksi... - neiti
suuri suosio kirjoitti:
perustuu juuri siihen,että on niin helppo kadota.
Voit keräillä ihmisten kuvia,arvostella niitä,lähettämättä koskaan omaasi.Voit yhtäkkiä muuttaa mielesi,valita kätevästi uuden partnerin viestien vaihtoon,eikä sinun tarvitse selitellä mitään sille,joka odottaa viestiäsi,mitä ei koskaan tule.Ei tarvitse pyydellä anteeksi katoamistaan.Jätä vain ihmiset ihmettelemään katoamistemppuasi.Kaikki on niin ihanan helppoa.Ei mitään vastuuta mistään,ei tarvitse lunastaa lupauksiaan,ei seistä sanojensa takana,voit käyttäytyä miten tahansa,kirjoittaa mitä tahansa,anonyymisti.Kaikki tämä on mahdollista vain netissä.Muualla vaaditaankin jo enemmän sosiaalisen kanssakäymisen taitoja.Epämiellyttäviä ihmisiä ei voi IRL torjua hiiren klikkaisulla,etkä voi kadotakkaan niin helposti.Etkä sanoakkaan kaikkea sitä suoraan,minkä voit netissä tehdä,koska et uskalla.Täällä on helppoa olla rohkea,röyhkeä,laskelmoiva ja kylmä eli kusipää.Luikit vain pakoon ja katoat,kun alkaa polttaa.Pakoon luikkijoita muuten sanotaan pelkureiksi...Itse en ole pahemmin tuota deittailua harrastanut. Kokeilin ja lopetin, mutta siis kirjoittelin ja tekstailinkin miehen kanssa, joka ollut todella varteenotettava. Kuitenkin joku sanoo, että monia pitää ja ymmärrettävääkin, mutta esim. tekstarit on kivoja, mutta ei henkilökohtaisia; voisi lähettää saman kymmenelle. Lisäksi linjalla aina. Puhunut tapaamisesta.., mutta ei tee mitään. Vaikka olisin jo lähtenyt treffeille. Kuvat vaihdettu ja silleen. Fiksu kaveri, mutta tuntuu jostain syystä, että hänelle harrastus... Voi olla, että löytänyt ahkeramman keskustelukumppanin, mutta joku tässä minua ihmetyttää... Kommentteja!!! Please!
Siis ja melkein eka viestissä tuli kaikki henkilötiedot eli ei anonyymi missään nimessä. - on tyyppiesimerkki
neiti kirjoitti:
Itse en ole pahemmin tuota deittailua harrastanut. Kokeilin ja lopetin, mutta siis kirjoittelin ja tekstailinkin miehen kanssa, joka ollut todella varteenotettava. Kuitenkin joku sanoo, että monia pitää ja ymmärrettävääkin, mutta esim. tekstarit on kivoja, mutta ei henkilökohtaisia; voisi lähettää saman kymmenelle. Lisäksi linjalla aina. Puhunut tapaamisesta.., mutta ei tee mitään. Vaikka olisin jo lähtenyt treffeille. Kuvat vaihdettu ja silleen. Fiksu kaveri, mutta tuntuu jostain syystä, että hänelle harrastus... Voi olla, että löytänyt ahkeramman keskustelukumppanin, mutta joku tässä minua ihmetyttää... Kommentteja!!! Please!
Siis ja melkein eka viestissä tuli kaikki henkilötiedot eli ei anonyymi missään nimessä.nettideittailijasta.Nettideittailijahan ei välttämättä kykene deittailuun netin ulkopuolella.Hän harrastaa netissä kaikkea sitä,mihin rohkeus ei ehkä muualla riitä.
- neiti
on tyyppiesimerkki kirjoitti:
nettideittailijasta.Nettideittailijahan ei välttämättä kykene deittailuun netin ulkopuolella.Hän harrastaa netissä kaikkea sitä,mihin rohkeus ei ehkä muualla riitä.
Kiitos vastauksesta! Kyllä tässä ainakin ihmisluonnosta on taas oppinut jotain. Eteen tuli myös sellainen täydellisyyden tavoittelija että huh, huh...
- Ei se
tutustun ensin kirjoitti:
pitkäkään tutustuminen auta asiaan, jos vastassa on todellinen leikkijä. Kuukaudenkin kirjoittelu ja sitten kadotaan kertoo jo jotakin.
Ei todellakaan ole tarkoitus tavata yhden tai kahden lyhyen viestin jälkeen, vaikka sitä nainen ehdottaisikin.
Ei tässä vielä niin epätoivoisia olla, että heti oltais valmiita tapaamaan. ;)
Pidemmällä kirjoittelulla karsiutuu pahimmat feikit, sexin etsijät ja pelkät pinnallisuuden hakijat pois, mutta siitäkin huolimatta näitä leikkijöitä riittää. - Minä
Minä olen muutaman kerran perunut tapaamisen viime tipassa, kun se on ollut jo sovittuna.
Toisaalta muutaman (=4) kertaa olen myös lähtenyt treffeille. Ja 3 kertaa neljästä treffit johtivat myös pidempiaikaiseen tapailuun (pisimmillään 2,5 vuotta).
Niillä kerroilla, kun olen viime hetkellä pyörtänyt treffit, on tullut jotenkin vahva tunne siitä, etten ollenkaan halua tavata ko. tyyppiä. Olen esim. vaistonnut hänen kirjoittelustaan, että hän on jotenkin liian innokas tai odottaa liikoja tms. jotain häiritsevää.
Ikinä ei ole VELVOLLISUUTTA lähteä tapaamaan vierasta nettituttua!! Jos tulee epäröivä tai häiritsevä tunne, niin tapaaminen on viisainta peruuttaa. - Kyllähän
Minä kirjoitti:
Minä olen muutaman kerran perunut tapaamisen viime tipassa, kun se on ollut jo sovittuna.
Toisaalta muutaman (=4) kertaa olen myös lähtenyt treffeille. Ja 3 kertaa neljästä treffit johtivat myös pidempiaikaiseen tapailuun (pisimmillään 2,5 vuotta).
Niillä kerroilla, kun olen viime hetkellä pyörtänyt treffit, on tullut jotenkin vahva tunne siitä, etten ollenkaan halua tavata ko. tyyppiä. Olen esim. vaistonnut hänen kirjoittelustaan, että hän on jotenkin liian innokas tai odottaa liikoja tms. jotain häiritsevää.
Ikinä ei ole VELVOLLISUUTTA lähteä tapaamaan vierasta nettituttua!! Jos tulee epäröivä tai häiritsevä tunne, niin tapaaminen on viisainta peruuttaa.rehellisen peruuttamisen ymmärtää.
Mutta se että kadotaan ilmoittamatta mitään, ei oikein ole kohteliasta toista kohtaan.
Olisi kyllä VELVOLLISUUS myös osata ilmoittaa jos peruu tapaamisen.
Olkoonkin että on vain netti tuttu, mut kohtelias siltikin voi olla.
Tuskin itsekään pidät, jos olet jo sopinut treffit ja toinen puolisko ei sitten saavu paikalla?
Ja vielä jos tiedustelet asiaa niin vastausta siihen on turha odotella.
Eli näitä turhan lupaajia täällä on vaikka muille jakaa, kun ei osata tai kyetä seisomaan sanojensa takana. - on hyvin helppoa
neiti kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Kyllä tässä ainakin ihmisluonnosta on taas oppinut jotain. Eteen tuli myös sellainen täydellisyyden tavoittelija että huh, huh...
teoriassa eli paperilla.Täydellinen ihminenhän on sellainen ihanne-ihminen,täydellinen monella eri tasolla,hyvänä esimerkkinä muille.Käytännössä täydellisenä eli hyvänä esimerkkinä muille oleminen on huomattavasti vaikeampaa ja monimutkaisempaa,työläämpää.Kun sanojen sijaan tarvitaan niitä hyviä tekoja.
Suurin osa meistä ihmisistä kykenee kuitenkin olemaan vain huonoina esimerkkeinä muille,eli epätäydellisinä.Eli ei kannata hukata aikaansa,etsimällä niitä ihanne-ihmisiä,niitä on niin vähän tai ei lainkaan. - mitä etsit?
Minä kirjoitti:
Ikinä ei ole VELVOLLISUUTTA lähteä tapaamaan vierasta nettituttua!! Jos tulee epäröivä tai häiritsevä tunne, niin tapaaminen on viisainta peruuttaa."Olen esim. vaistonnut hänen kirjoittelustaan, että hän on jotenkin liian innokas tai odottaa liikoja tms. jotain häiritsevää."
Ilmeisesti odotat, että treffeille saapuu lasittuneella katseella sinua apaattisesti tuijottava vihannes, joka ei kiinnostu mistään eikä toivo mitään. Luulisi, että näiden kaikkien sarjadeittailijoiden ja leikkijöiden maailmassa tapaamisesta aidosti innostunut ihminen olisi helmi, mutta sinä koet innokkuuden negatiivisena asiana.
Mitähän oikein etsit? - qwe3
Ei se kirjoitti:
pitkäkään tutustuminen auta asiaan, jos vastassa on todellinen leikkijä. Kuukaudenkin kirjoittelu ja sitten kadotaan kertoo jo jotakin.
Ei todellakaan ole tarkoitus tavata yhden tai kahden lyhyen viestin jälkeen, vaikka sitä nainen ehdottaisikin.
Pidemmällä kirjoittelulla karsiutuu pahimmat feikit, sexin etsijät ja pelkät pinnallisuuden hakijat pois, mutta siitäkin huolimatta näitä leikkijöitä riittää."Pidemmällä kirjoittelulla karsiutuu pahimmat feikit, sexin etsijät ja pelkät pinnallisuuden hakijat pois, mutta siitäkin huolimatta näitä leikkijöitä riittää."
Miten perustelet tuon väittämän?
Voihan toinen kadota vaikka kirjoittelisi pitkäänkin. Tarkoitan tässä kirjoittelua ennen tapaamista. Ymmärrän kyllä, jos pitkään kirjoitellaan ja kirjoittelu on tiivistä, niin kyllä siinä sitten on mahdollisuus, että toinen ei ole feikki, mutta koskaan ei kannata liikaa luottaa siihen, että toinen on juuri sellainen kuin antaa netissä olettaa.
Täytyy muistaa, että netti ja livemaailma ovat täysin eri asioita. Vaikka nettideiteillä menisikin hyvin, niin se ei takaa sitä, että livedeiteillä menee hyvin. Livedeiteillä tuleekin sitten monet muut asiat toisesta arviointiin, luonne, sosiaaliset tavat, ilmeet, eleet jne.
Hyvä on muistaa, että netissä toisesta kiinnostuminen ei koskaan takaa sitä, että livenäkin olisi kiinnostus sama. Kohtaako kemiat vai ei, selviää loppupeleissä livenä tavattaessa. - nettikokemus
neiti kirjoitti:
Itse en ole pahemmin tuota deittailua harrastanut. Kokeilin ja lopetin, mutta siis kirjoittelin ja tekstailinkin miehen kanssa, joka ollut todella varteenotettava. Kuitenkin joku sanoo, että monia pitää ja ymmärrettävääkin, mutta esim. tekstarit on kivoja, mutta ei henkilökohtaisia; voisi lähettää saman kymmenelle. Lisäksi linjalla aina. Puhunut tapaamisesta.., mutta ei tee mitään. Vaikka olisin jo lähtenyt treffeille. Kuvat vaihdettu ja silleen. Fiksu kaveri, mutta tuntuu jostain syystä, että hänelle harrastus... Voi olla, että löytänyt ahkeramman keskustelukumppanin, mutta joku tässä minua ihmetyttää... Kommentteja!!! Please!
Siis ja melkein eka viestissä tuli kaikki henkilötiedot eli ei anonyymi missään nimessä.Ihan kuin olisit minun suullani puhunut. Samanlainen miehen kanssa olen ollut jo jonkin aikaa yhteyksissä. Kuva kaikki henkilötiedot työpaikkaa myöten tuli heti ekana päivänä. Viestit ovat melko lyhyitä ja todellakin sellaisia, että niitä voisi lähettää tusinalle muullekin. Tapaamista on ollut vaikea järjestää, vaikka on se jo onnistunutkin. Pitää kuitenkin yhteyttä jatkuvasti...
- ianix
qwe3 kirjoitti:
"Pidemmällä kirjoittelulla karsiutuu pahimmat feikit, sexin etsijät ja pelkät pinnallisuuden hakijat pois, mutta siitäkin huolimatta näitä leikkijöitä riittää."
Voihan toinen kadota vaikka kirjoittelisi pitkäänkin. Tarkoitan tässä kirjoittelua ennen tapaamista. Ymmärrän kyllä, jos pitkään kirjoitellaan ja kirjoittelu on tiivistä, niin kyllä siinä sitten on mahdollisuus, että toinen ei ole feikki, mutta koskaan ei kannata liikaa luottaa siihen, että toinen on juuri sellainen kuin antaa netissä olettaa.
Täytyy muistaa, että netti ja livemaailma ovat täysin eri asioita. Vaikka nettideiteillä menisikin hyvin, niin se ei takaa sitä, että livedeiteillä menee hyvin. Livedeiteillä tuleekin sitten monet muut asiat toisesta arviointiin, luonne, sosiaaliset tavat, ilmeet, eleet jne.
Hyvä on muistaa, että netissä toisesta kiinnostuminen ei koskaan takaa sitä, että livenäkin olisi kiinnostus sama. Kohtaako kemiat vai ei, selviää loppupeleissä livenä tavattaessa.Ja uskaltaisin vielä väittää, että vaikka nettideitti ei olisikaan täydellisen hurmaava, niin livenä voikin olla ihan toinen juttu.
Ainakin minua kirjoittamisessa häiritsee se, että kaikki eleet, katseet, keskustelun rytmit jne. ja varsinkin toisen huomioon ottaminen ja toiseen reagointi omalla omituisella tavallaan ei vaan pääse esiin tuosta tylsän ruudun kautta ollenkaan.
Tietysti nettikirjoittelussakin ajatukset on jokaisen omia, ja tuleehan ne siinä välitettyä. Vaan kuinka usein käykään live-elämässä niin, että jonkun kiinnostavan ihmisen kanssa puhutaankin ihan niitä näitä, semmoista mitä ei koneella tulisi koskaan kirjoitettua. Ja silti siinä toisen lähellä on niin hyvä olla. - Taikaneitokainen
Useimmat vain siellä etsii leikkikaveria vakisuhteen piristykseksi. Toisaalta myös palvelun luotettavuus oli aika heikko. Koskaan et tiennyt menikö viestisi perille ja jos meni niin koska.
Sekä että varmaan syitä miksi vastailut loppui kuin seinään. - poksuko
qwe3 kirjoitti:
"Pidemmällä kirjoittelulla karsiutuu pahimmat feikit, sexin etsijät ja pelkät pinnallisuuden hakijat pois, mutta siitäkin huolimatta näitä leikkijöitä riittää."
Hyvä on muistaa, että netissä toisesta kiinnostuminen ei koskaan takaa sitä, että livenäkin olisi kiinnostus sama. Kohtaako kemiat vai ei, selviää loppupeleissä livenä tavattaessa.Juuri tästä syystä katsoin aikanaan parhaimmaksi lopettaa nettideitit.
Aito kohtaaminen tuntuu nykyisin sen verran vaikealta, että nettideitti karsiutuu jo siltä osin pois. Netissä on aivan liian paljon feikkejä, varattuja, pelailijoita tai seksiseuran hakijoita. Myös minulla on kokemuksia naisista, jotka ovat yhtäkkiä kadonneet mitään sanomatta. Tosi kiva tunne, kun toinen jätetään kuin nalli kalliolle mitään sanomatta. Asiassa huvittavaa on se, että nämä samaiset naiset ovat yleensä olleet niitä, jotka omassa profiilissaan puhuvat kovasti toisen huomioon ottamisesta tai muuta vastaavaa. Monesti nämä puheet vain eivät näy käytännön tekojen asteella edes siinä, että hallittaisiin edes jotkin käyttäytymissäännöt.
Suomalaiselle sukupuoleen katsomatta tuntuu kovin vaikealle toisen ihmisen kohtaaminen ja etenkin toisen huomioiminen edes sanomalla "kiiitos". Naiset eivät ole tässä asiassa yhtään sen parempia, vaikka kovasti puhutaan, kuinka naiset ovat sosiaalisia. Ehkä he ovat sitä jossain pienissä tutuissa piireissä, mutta muualla meno on usein aivan toista.
"Ja uskaltaisin vielä väittää, että vaikka nettideitti ei olisikaan täydellisen hurmaava, niin livenä voikin olla ihan toinen juttu.
Ainakin minua kirjoittamisessa häiritsee se, että kaikki eleet, katseet, keskustelun rytmit jne. ja varsinkin toisen huomioon ottaminen ja toiseen reagointi omalla omituisella tavallaan ei vaan pääse esiin tuosta tylsän ruudun kautta ollenkaan."
Kun siirrytään netistä livetapaamisiin, ongelma on usein siinä, että näihin ensitapaamisiin ladataan aivan liian paljon odotusarvoja puolin ja toisin. Jos kaikki ei mene ennalta kirjoitetun käsikirjoituksen mukaan, silloin tietysti petytään ankarasti. Sinänsä outoa, kun deittailuvaiheesa tapailulla olisi nimenomaan tarkoitus tutustua toiseen kunnolla. Mutta ei ! Monesti jo ensitapaamisella toisesta ihmisestä ollaan tekemässä mitä ihmeellisempiä johtopäätöksiä, vaikka toista ihmistä ei vielä edes kunnolla tunneta muuta kuin nimeltä.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että naisen elämänkumppaniksi löytää parhaiten oikeasta elämästä - jos on löytääkseen. Harmi vain, että Suomessa deittikulttuuri on niin baarivetoista, ja pelkästään jo se karsii kuvioista monen ihmisen. - poksuko
on tyyppiesimerkki kirjoitti:
nettideittailijasta.Nettideittailijahan ei välttämättä kykene deittailuun netin ulkopuolella.Hän harrastaa netissä kaikkea sitä,mihin rohkeus ei ehkä muualla riitä.
No jaa. En nyt menisi tekemään noin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä. Aina voidaan jossitella. Mikäli nettideitti toimisi ideaalisesti, se olisi hyvä vaihtoehto elämänkumppanin löytämiseen. Kaikki ihmiset eivät etsi seuraansa baareista, ja taas muualla aloitteiden tekeminen tuntuu olevan melkein jopa kiellettyä.
Mitä taas tulee rohkeuteen, sekin on suhteellista. Voin esimerkiksi kokemuksesta sanoa, että aikaisemman kokemukset naisista eivät ainakaan ole helpottaneet aloitteiden tekemistä, vaan pikemminkin kynnys niiden tekemiseen on ajan saatossa noussut. Tässä vain on se ikävä pieni noidankehä, josta on ajan saatossa hieman vaikea päästä pois...
Käytäntö on myös osoittanut varsin karvaasti, että jos ihmisellä ei ole metrien mittaista deittailu- ja parisuhdehistoriaa, silloin olet jo autttamattomasti "markkinoiden" ulkopuolella... - dföy44
Ei se kirjoitti:
Pidemmällä kirjoittelulla karsiutuu pahimmat feikit, sexin etsijät ja pelkät pinnallisuuden hakijat pois, mutta siitäkin huolimatta näitä leikkijöitä riittää.Mikäs siinä on ettei seksi kelpaa? Kyllä minä tapaisin vaikka joka päivä uuden naisen seksin merkeissä, mikäs sen mukavempaa.
- Anonyymi
https://invite.tinder.com/3bWS/977a1e3e
Tätä klikkaamalla saat 25 ilmaista supertykkäystä Tinderissä. Edun saa vain luomalla uuden Tinder-profiilin. 25 Free Tinder SuperLikes, click this link. Only for new users!
Parhaat Iherb-alennukset tästä linkistä tai Alennuskoodi mop737 tai MOP737, kaikki toimivat ja eivät vanhene koskaan. Myös vanhoille asiakkaille jatkuva alennus, klikkaa aina ennen tilausta tästä.
https://iherb.com/iherb-brands?rcode=mop737
- Entinen luuseri
Samaa olen kokenut naisten taholta. En yhtään käsitä miksi. Taitavat olla jotain todella sairaita ihmisiä sillä heille koko homma tuntuu olevan pelkkää leikkiä. Enää en aio koskaan kokeilla nettideittiä. Se ei yksinkertaisesti vain toimi tavallisilla miehillä.
- miäs 123213
Tuttua juttua. Loppu minultakin into koko hommaan samasta syystä. Vtuttaa kun on käyttänyt aikaa ja vaivaa näpyttelyyn ja sitten yhteydenpito lakkaakin. Ymmärtäisin vielä, että se yhteydenpito lakkaisi vaikkapa kuvien vaihtamisen jälkeen mutta ei. Se pitää just sillon lopettaa, kun on siihen toiseen kerinnyt jo hieman tutustuakkin ja tahtoisi lähteä treffailemaan. Ilmeisesti tuli taas mielenkiintoisempi ihminen kuvioihin?
Pitäkää treffinne akat!- "Akka"
Kyllä minulla on miehistä valitettavasti aivan samanlaisia kokemuksia :/
- Molemmista sukupuolista
Olen törmännyt ja kuullut muista samanlaisista kommenteista. Siksi en suosittele, että meilienvaihtoa jatkaa kovin pitkään, koska jos vastapuoli ei suostu edes lähtemään kahvikupposelle
niin hänen kanssaan mitä todennäköisimmin ei tule tapahtumaan yhtään mitään jatkossakaan.
Tuhlaat tälläisiin ihmisiin energiaasi ja pettymus tuntuu myös silloin kovemmalta.
Näitä kommentteja olen kuulut siis sekä naisten että miesten suusta. - ianix
Eikös tuohon auttais se, että pyrkii tapaamaan aika pian ensimmäisten kirjoittelujen jälkeen? Voihan kasvotustenkin jutustella ne asiat, mitkä pidemmässä viestittelyssä hoidettaisiin koneella.
Ja onhan se kommunikaatio ihan eri hommaa puhumalla kuin kirjottamalla - ellei sitten haluakin vaan nettirakkautta, mikä joillakin on ilmeisesti hakusessa?- ehdottaa
aika pian,nimittäin jos se toinen siinä vaiheessa hiljenee,katoaa tai alkaa selitellä jotain,se ihminen kannattaa unohtaa.Samaa mieltä kanssasi siinä,että ihminen joka ei uskalla tai halua jostain syystä tavata,sellaiselle voi riittää vain ns. nettilempi tai virtuaalisuhde.
Mikään oikea aito suhde ei sellaisen ihmisen kanssa onnistu,jostain syystä hän pelkää sitoutumista.Ja ihminen joka pelkää jotain ei ole täysin "kunnossa".Mutta hyvä että on netti,että niillä jotka eivät uskaltaudu live-elämään deittailemaan,heilläkin on mahdollisuus ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen ja kokea vaikka sitten sitä nettirakkautta,rakkautta sekin.Parempi sekin kuin ei mitään.
- etkö arvannut?
Noin 50% "naisista" on yksinäisiä homomiehiä jotka elävät haaveitaan sähköpostikirjeenvaihdon kautta.
- ne netin "miehet"
jotka ei koskaan saavu treffeille,yksinäisiä lesbonaisia,jotka elävät haaveitaan sähköpostikirjeenvaihdon kautta?
- lesbot
ne netin "miehet" kirjoitti:
jotka ei koskaan saavu treffeille,yksinäisiä lesbonaisia,jotka elävät haaveitaan sähköpostikirjeenvaihdon kautta?
on näitten foorumeitten suurkuluttajia.
- sua,
Kerroppa mihin tuo sun väite perustuu?
Onhan homoilla ja lesboilla omat deittipalstat,
missä tutustua. Miks ne nyt nykyaikana pyöris
heterojen palstoilla vain haaveilemassa?
Jos juttu käy kuumaks niin ukko kotoo...
sillä on varmaan perhe ja kakarat..
netissä on niin helppo olla olevinaan joku muu.
ehkä nuorempi ja vähemmän kalju.... sorry,
kannattas oppia tunteen ihmiset ihan OIKEESTI.- ilkeä nainen:(
Itse kerran käytin nettideitti-palveluja. Noh, löyty nopeasti eräs mielenkiintoinen mies. Mutta sitten samanlaisia otti yhteyttä. Tuntuivat todella mukavilta, yksinkertaisesti todella symppiksiltä. Sitten kun olen täälläkin lukenut niitä juttuja, joissa kurjistellaan kun ei edes voida vastata vaikka ei kiinnostaisi...Niin ajattelin vastata näille parille tapaukselle, kertoen, että heidän viestinsä oli todella hyvä ja lykkyä jos joku löytyisi. Mutta samalla myös ilmoitin, että olen törmännyt jo yhteen lupaavaan tapaukseen. Noh, aikanaan sitten nämä vastasivat...Mutta siinä vaiheessa itse olin jo käynyt treffeillä tämän ensimmäisen miehen kanssa ja hän oli vienyt jalat alta totaalisesti. Sen myötä unohtui sitten mailien seuraaminen, kun ei ollut virallinen sähköpostikaan. Nyt kenkuttaa kun tajusin etten edes vastannut heille...
No mutta sinunhan tapaus on täysin erilainen, mutta se minulle tuli ensimmäiseksi mieleen, että nämä naiset olisivat löytäneet jonkun muun ja unohtaneet sinut. :( Mutta hei, sellasta se on näissä deitti-jutuissa. Joku kerta säkin olet se, joka löytää täältä naisen ja nainen voi unohtaa ne muut,joille kirjoitellut samalla tavalla. Ja sitäpaitsi, täältä olen saanut sen kuvan, että jotkut eivät edes pääse vaihtamaan kunnolla niitä sanoja, mutta sinä pääsit. Joten ei mitään syytä olla ärsyyntynyt.
Tyhmästihän tuossa tehtiin, mutta kuten kaikessa, kannattaa jättää tollanen p* taakseen ja jatkaa hymyssä suin. - "my mailbox is closed...
Itse olen huomannut useammastakin naisesta tämän piirteen. Jatkaisivat sähköpostien lähettelyä viikko tolkulla, mutta ei edes 30 minuutin Cappucino-hetkelle olla kiinnostuneita lähtemään.
Yleensä lopetan sitten siihen.
Eikä ole ollut Deittipalvelun tarjoajasta kiinni,
noita on ollut melkein joka paikassa.
Olen myös jotenkin oppinut huomaamaan, että tietyn tyyppiset naiset tapaamiseen tullessaan
elättelevät vielä sitä vanhanaikaista käsitystä, että mies maksaa heidän kaikki drinkkinsä yms. yms. Näillekin olen sanonut suoraan, että maksetaan itse omat juomamme.
Kun se oikea nappaa tilanne on sitten tietysti toinen, mutta ei näille turhille yrittäjille. - olla
myös niin että juteltuaan jonkin aikaa nainen on huomannut ettei olekaan kiinnostunut sinusta. Täällä netissä luo aluksi helposti oman usein väärän mielikuvan toisesta ihmisestä joka sitten muuttuu kun vähän aikaa käy keskustelua. Suosittelen live-elämän naisia sinulle, itsekin poistuin nettitreffipalveluisat 2 kk kokeilun jälkeen, kun huonoksi tämän totesin.
- Sepä se
Juu. Eipä oo mitään hääviä kokemusta suomi24. Naiset kirjoittaa niin että hyvä kun ehti vastaamaan "positiivista". Ja eka pyyntö kaikilla on että lähettää kuvan. Kun kuvan on lähettänyt niin hyvä jos saa vastauksen. En ole ruma ja piti oikeen kysyä monelta naiselta että olenko oikeasti ruma vai onko kuvassa jotain vikaa. Pyysin vielä olemaan hienostelematta asiassa. Ja vastaukset oli että komea suomalainen mies. Selitin heille miksi kysyn asiaa. Niin ihmettelivät suunnattomasti tätä naisten käyttäytymistä suomi24. Mutta sellasta se on. Tuntuu vaan että naiset tykkää leikkiä siellä miesten kanssa. Samaa kuulema tapahtuu muillakin. Jopa jotkut kirjottelevat jonkin aikaa ja sitten se loppuu kuin seinään. Niin kuin ekassa viestissä käyneellä. Missä ovat ne fiksut suomalaiset naiset? Mitä heille on tapahtunut? Onko niitä olemassa? Kirjotelkaas naiset kans vähän vastausta meille miehille. Miksi käyttäytyminen on näin lapsellista? Ja asiasta viidenteen. Olin joskus pitkän aikaa pois suomi24 kun kyllästyin tähän touhuun. Nyt tein uuden profiilin sinne ja kappas ollakkaan. Siellä ne samat naiset norkoilee vieläkin. Onkohan heillä kriteerit liian korkealla vai onko tämä joku leikkikenttä heille?
- tepä te
niin, siellähän sinäkin norkoilet taas. Onko kriteerisi liian korkealla vai etkö olekaan niin komea kuin luulet?
- m27...
Ihan samalla asialla meinasin tänne uuden keskustelun aloittaa vaan näkyy muillakin samaa ongelmaa olevan. Alkuun 5-6 viestiä joihin vastataan hyvinkin nopeasti ja sitten loppuu kuin seinään. Kuva on koko ajan ollut itsellä näkyvillä, ettei se siitä kiinni ole. Pari kertaa kun on itse kuvaa pyytänyt usean viestin kirjoittamisen jälkeen on tullut hiljaista. Ei voi näitä naisia ymmärtää.
- Sepä se
Joo. Oli mullakin ekalla kerralla kun olin täällä niin kuva näkyvissä. Samaa pelleilyy se on ollut silloinkin noiden viestien kohdalla. Nyt vaan päätin jättää kuvan pois.
- Sepä se
Piti vielä lisäillä tähän että ei tätä pelkästään suomi24 tapahdu. Vaan joka deittipalvelussa. Mutta se siitä.
Joka deittipalvelussa? Ihan elävässä elämässäkin
- jep jep jep
Kannattaa vain mahdollisimman nopeasti vaihtaa kuvat ja sen jälkeen sopia tapaaminen.
Turha on pitkittää kirjoittelua. Jos ei meinaa löytyä aikaa tapaamiselle niin ei sitten, antaa olla.- poksuko
Kuvien vaihto ei ole mikään automaatti. Muutaman kerran on tullut todettua, että oman kuvan lähettämisestä huolimatta toiselta sitä kuvaa ei tule koskaan takaisin. Onneksi tähän ongelmaan oli varsin helppo ratkaisu - sokkotreffit.
Silloin kummankaan ei tarvitse "vaivautua" lähettämään kuvaansa - riittää kun tulee ajoissa paikalle. - EI..E-Kontaktille
Kokeilin E-Kontakti palvelua ja totesin sen olevan samanlainen "huijaus" kuin kaikki muutkin maksulliset vastaavat palvelut. Uskallan olla sitä mieltä, että esim. naisissa ne "parhaat" tyypit ovat tekaistuja profiileita.
Nyt joku haluaa perusteluita, tein oman profiilin ja makson kuukausimaksun ja lähetin "parhaille" tarjolla oleville naisille viestin, johon en tietysti saanut yhtään vastausta.
No, tein testin ja "tekaisin" toisen profiilin, jossa vuosia ja kiloja oli pois... ei avioeroja, ei lapsia, erittäin hyvä ja arvostettu ammatti ja työ, omat asunnot, mökit, autot ja vapaa-ajan asunnot. Lisäsin kuvat ns. "kiiltokuva pojasta". Eli profiili oli täydellinen "unelmien poikamies".
Maksoin kuukausimaksun ja lähetin samoille naisille viestin ja arvaa mitä... ei vastausta!
Viestien lähettäminen ko. palvelussa edellyttää, että rahat ovat kilahtaneet yrityksen tilille :)
- Pelikenttä24
Netti on juuri oiva paikka "leikkiä ihmisten kanssa". Voi tutustua helposti, kuluttaa omaa aikaa "paskaa" jauhamalla, arvostella tosiaan niitä kuvia antamatta edes omaansa. Askel pidemmälle on sitten se että tapaa näitä netissä tuntemiaan ihmisiä, rakentaa jonkun kanssa ehkä jotain mutta pyörii koko ajan silti erinäisissä deittipaikoissa silmät avoinna. Samalla kun antaa jonkun luulla jotain oikeasti olevan rakenteilla, rakentaakin sitten samalla jo ihan uusia juttuja netin kautta. Deittipaikat ovat pullollaan meitä yksinäisiä, jotka etsivät kuka mitäkin. On tosiaan varaa valita, ja vaihtaa sokeasti ihmisestä ihmiseen ajatuksella että mikään ei koskaan riitä.
Pitäisi muistaa että jokainen ihminen on arvokas, ei tarkoitettu leikkimistä varten. Lähes jokaisen deittiprofiilin takaa löytyy arvokas ja tunteva ihminen. Toki ihmisten kanssa voi leikkiä myös tosielämässä tutustumalla muulla tavoin, mutta deittipaikat ovat vaan oivia pelikenttiä jossa leikkiminen on vielä helpompaa, koska sen voi tehdä myös anonyymisti ja kotisohvalta käsin.
Mielestäni se että ei välttämättä halua tavata muutaman viestin jälkeen, ei kerro siitä että leikkisi kenenkään kanssa. Kirjoittelu ei ole vielä kenenkään harhaanjohtamista. Enemmän leikkimistä on se, että tapaa ja tapaa monia. Särkee siinä ohessa ehkä ihmisiä. Reilua olisikin että jos ryhtyy tapailemaan, piilottaa profiilinsa täältä leikkikentältä ja katsoo yhden kortin kerrallaan. Käytöstavat kunniaan myös treffipalveluissa! - lkjlkjjljljlkjlkjjhgj
Miten ilmoittaa kesken kaiken fiksusti, ettei toinen enää kiinnosta?
Minulle on ainakin käynyt välillä niin, että mies on kirjoittanut kesken kaiken jotain sellaista, mistä en ole pitänyt. Välillä juttu ei ole lähtenyt luistamaan, ja kirjoittelu on alkanut tuntua pakkopullalta. Miten perääntyä? Myös miehet häviävät, ja vaan kirjoittelevat ilman aikomustakaan tavata. En ota siitä paineita, vaan siirryn seuraavaan. En vaan kiinnostanut tarpeeksi. Parempi huomata se jo ennen treffejä!
Treffeille en suostu ilman pitkää kirjoittelua. Liian monta miestä on paljastunut varatuksi, alkoholistiksi, ties miksi.. Kehdataan varattuina etsiä seuraa jopa omalla naamalla. Moni saa kyllä laitettua palstalle sen yhden asiallisen kuvan, ja muutaman asiallisen rivin tekstiä. Taustalta voi kuitenkin paljastua ihan mitä tahansa. - Relaxvaan
Meitä on joka lähtöön. Jos oikeaa ei tunnu vaan löytyvän, niin silloinhan on vaan jatkettava etsimistä, kirjoitettava monille, treffattava monia. Ei profiilia kannata heti poistaa, jos aloittaa tapailun, koska ei se yleensä johda mihinkään. Pieni on mahdollisuus, että molempia kiinnostaa, ja että tapailusta siirryttäisi oikeaan suhteeseen.
Ei kannata välittää tai pahoittaa mieltänsä, jos joku äkisti lopettaa kirjoittamisen. Kirjoitusasteella oleva juttu ei ole vielä mikään vakavasti otettava asia. Ja jokainen sa olla just niin nirso, kuin tahtoo, mitä se muita liikuttaa... Eihän ilman aitoa ihastusta voi, eikä kannata edes yrittää. Eikä johdattaa toista harhaan turhaan.
Kätevintä on vaihtaa kuvia samantien. Silloin ei tuhlata kummankaan aikaa, jos ulkonäkö ei miellytä. Ja yleensä ei miellytä.
Osa tuntuu ottavan liian vakavasti jo pelkän kirjoitteluvaiheen. Ei kannata. Vasta livetapaaminen paljastaa totuuden. Ja siihenhän se sitten viimeistään yleensä tyssää. - keppiker
Täytyy kyllä sanoa, että hyvin vaikea löytää kumppania deittisivustojen kautta. Järkyttävää rahastusta ja puhelinnumeroiden kysyntää. Vaikka sivustolla lukisi Ilmainen deitti tai Totally Free, niin se ei pidä paikkaansa. Moni on todella laiska kirjoittamaan ja vastaamaan kirjoituksiin. Oikea tapaaminen on parasta.
- poijuilija
Mä en löydä ks. sivulta kyllä ketään joka oikeesti kiinnostaisi ja on mun mielestä vähän epätoivoista lähetellä pelkän ulkonäön perusteella viestejä.
- vaimoulkomailta
Suosittelen katselemaan ulkomaalaisia neitosia. Eivät ole numeroilla kaveria valitsevia. Sieltä kun löytää sen oikean niin se yleensä toimii. Toki siellä on paljon huijareitakin ja niitä jotka kysyy rahaa het kättelyssä. Ne rahan kyselijät kannattaa karsia pois. Tunnen monta paria . Ukrainasta, venäjältä, filippiineiltä tulleita naisia. Toimivia juttuja todella. Nuo eronneet ja karanneet roikkuu treffipalstalla kauan ja heidän kans ei pääse edes alkuun vaikka millainen ois.
Suomalaisista ei oo onnistunu itselläkään löytää ketään ja sama noilla tutuilla joilla nyt on kivat perheet ulkomaalaisen naisen kanssa. - Teemu_88
Löysin hauskoja deittailu vinkkejä. Mielenkiintoinen sivusto :)
https://hookuptravels.com/wiki/Helsinki - Veas
No mun nettideittikaveri katosi mystisesti vuoden seurustelun jälkeen. Lystiä oli ja matkoja. Kuin tuhka tuuleen
- Anonyymi
Et kiinnosta miestä tarpeeksi. Olet ns varasijalla. Jos miestä kiinnostaa tarpeeksi,mies kyllä pitää huolen, että se ei jää sinulle epäselväksi. Nyt on käynyt niin että parempi on osunut tilalle.
- Anonyymi
Samanlaisia kokemuksia vuonna 2025. Ensin keskisuomalaisen naisen kanssa innostuneesti kirjoiteltiin, oli samanlaisia harrastuksiakin ja kiinnostuksen kohteita. Tuntui että sovitaan toisillemme täydellisesti. Sitten kun koitti päivä kun minun oli tarkoitus lähteä treffaamaan häntä, nainen katosikin täydellisesti deittisivulta. Ei hän kertonut mitään syytä miksi lähti, eikä voinut minulle kertoa edes ettei hän haluakaan tavata. Hän vain katosi mystisesti yhtäkkiä. En saanut koskaan hänen sähköpostiosoitettaan enkä puhelinnumeroa. Epäkohteliaasti hän lopetti deittailumme. Toinen nainen myös vuodelta 2025. Sovin hänen kanssaan että tapaamme hänen kotikaupungissaan. Sitä ennen muutaman kerran soiteltiin ja viestiteltiin. Sitten lähestyi päivä kun minun piti lähteä treffaamaan häntä, naisesta ei kuulu mitään. Ei hän vastaa viesteihin. En siten voinut lähteä hänen luokseen. Meni siinäkin aikaa hukkaan kun turhaan odottelin. Miksi nainen ei voi vastata viesteihin ja kertoa ettei hän haluakaan tavata. Miksi pitää käyttäytyä ala-arvoisesti.
- Anonyymi
Naiset ei ole päässeet treffeille mallimiesten kanssa ja naiset on kostaneet mallimiesten antamat pakit sinulle. Saattaa myös olla, että naiset on kilpailuttaneet miehiä ja väliin tuli mallimies, joten nainen meni treffeille mallimiehen kanssa.
Jos ihminen saa kiksejä ja nautintoa tuollaisesta toiminnasta, niin pääkopassa on jotain vikaa. Ole siis tyytyväinen, että tuo kaikki paljastui sinulle heti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943166HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732445Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k611435Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.13916Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184895Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N311872Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10807- 49795
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142768