Et kai sä oikeesti ole meitä jättämässä? Älä ny leikistä suutu. Hymyy huuleen.
SaNainen
19
1149
Vastaukset
- ..............................
... :D
- jokujaska
sitten varoa, ettet vaan ala lihoaan!
- SaNainen
jäädä ihravyöryn alle...
Aikunen ihminen! Kohta nelikymppinen ja käyttäytyy kuin pahainen teini! Mihin tää maailma on menossa....
- nauRaa sille
Se on nöyRyyttänyt ittensä, meidän koirakin häpee sitä.
- SaNainen
vieläkö jollakulla on aggressioita purettavana, vai menittekö kaikki syömään?
- tuulensuojalevy
En mä tiedä keltä kysyit, mä olen se sama mies jonka kanssa olet riidellytkin täällä. Muistatko mua? Uhkasin lähtee pois mutta tulen toki takaisin jos haluat. Mutta minäkin haluan jotain. Oikein kiihkeän suudelman sinulta! :D
t: ystäväsi tuulensuojalevy/SaNainen-fani/kermapulla/pikkupaakelsi etc.
PS. ehkä tulen ihan uudella nikillä, ehkä en ;D - ootko miettiny
että kaikki jotka käytöstäsi paheksuvat ovat lihavia? Miksi niin luulet? Minkälainen koulutus ja perhetausta sulla on? Kärsitkö narsistisesta persoonallisuushäiriöstä?
Laita vaikka oma topiikki, jossa selität kaikki nämä, varmaan monia kiinnostais. Piti käydä grillillä!
Ku tykkäät niin lihavista ihmisistä ni ajattelin lihottaa semmoset 20kg!- wau!
loveless85 kirjoitti:
Piti käydä grillillä!
Ku tykkäät niin lihavista ihmisistä ni ajattelin lihottaa semmoset 20kg!Kävin katsomassa sun profiilia. Miksei kaikki voi olla noin suloisia kuin sinä?
wau! kirjoitti:
Kävin katsomassa sun profiilia. Miksei kaikki voi olla noin suloisia kuin sinä?
*punastuu*
- wau!
loveless85 kirjoitti:
*punastuu*
Punastuminen on söpöä. :)
*pus* - SaNainen
tuulensuojalevy kirjoitti:
En mä tiedä keltä kysyit, mä olen se sama mies jonka kanssa olet riidellytkin täällä. Muistatko mua? Uhkasin lähtee pois mutta tulen toki takaisin jos haluat. Mutta minäkin haluan jotain. Oikein kiihkeän suudelman sinulta! :D
t: ystäväsi tuulensuojalevy/SaNainen-fani/kermapulla/pikkupaakelsi etc.
PS. ehkä tulen ihan uudella nikillä, ehkä en ;Dminä kiusaan ja härnään!!! :D
Tuo edellinen kommentti oli raivostuneiden laardikkaiden armeijalle... - SaNainen
loveless85 kirjoitti:
Piti käydä grillillä!
Ku tykkäät niin lihavista ihmisistä ni ajattelin lihottaa semmoset 20kg!sinun tarvitse minua varten itseäsi lihottaa! Minä kun en tunne seksuaalista vetovoimaa naisiin, olivatpa he minkä kokoisia hyvänsä :D
SaNainen kirjoitti:
sinun tarvitse minua varten itseäsi lihottaa! Minä kun en tunne seksuaalista vetovoimaa naisiin, olivatpa he minkä kokoisia hyvänsä :D
ny kuitenkaan luule, että mä seksuaalisuuden merkeissä sen kirjotin sulle=D
- SaNainen
loveless85 kirjoitti:
ny kuitenkaan luule, että mä seksuaalisuuden merkeissä sen kirjotin sulle=D
että kaikki sukupuolesta riippumatta rakastavat minua :D
SaNainen kirjoitti:
että kaikki sukupuolesta riippumatta rakastavat minua :D
No ainakin on suuret luulot!=D
- wau!
loveless85 kirjoitti:
No ainakin on suuret luulot!=D
Pusuja ihailijaltasi ;)
Ps. olen miespuolinen joten ei tarvitse huolestua wau! kirjoitti:
Pusuja ihailijaltasi ;)
Ps. olen miespuolinen joten ei tarvitse huolestua=D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530625- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp75554