SaNainen

tuulensuojalevy

Et kai sä oikeesti ole meitä jättämässä? Älä ny leikistä suutu. Hymyy huuleen.

19

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      ... :D

      • jokujaska

        sitten varoa, ettet vaan ala lihoaan!


    • SaNainen

      jäädä ihravyöryn alle...

      • Aikunen ihminen! Kohta nelikymppinen ja käyttäytyy kuin pahainen teini! Mihin tää maailma on menossa....


    • nauRaa sille

      Se on nöyRyyttänyt ittensä, meidän koirakin häpee sitä.

    • SaNainen

      vieläkö jollakulla on aggressioita purettavana, vai menittekö kaikki syömään?

      • tuulensuojalevy

        En mä tiedä keltä kysyit, mä olen se sama mies jonka kanssa olet riidellytkin täällä. Muistatko mua? Uhkasin lähtee pois mutta tulen toki takaisin jos haluat. Mutta minäkin haluan jotain. Oikein kiihkeän suudelman sinulta! :D

        t: ystäväsi tuulensuojalevy/SaNainen-fani/kermapulla/pikkupaakelsi etc.
        PS. ehkä tulen ihan uudella nikillä, ehkä en ;D


      • ootko miettiny

        että kaikki jotka käytöstäsi paheksuvat ovat lihavia? Miksi niin luulet? Minkälainen koulutus ja perhetausta sulla on? Kärsitkö narsistisesta persoonallisuushäiriöstä?
        Laita vaikka oma topiikki, jossa selität kaikki nämä, varmaan monia kiinnostais.


      • Piti käydä grillillä!
        Ku tykkäät niin lihavista ihmisistä ni ajattelin lihottaa semmoset 20kg!


      • wau!
        loveless85 kirjoitti:

        Piti käydä grillillä!
        Ku tykkäät niin lihavista ihmisistä ni ajattelin lihottaa semmoset 20kg!

        Kävin katsomassa sun profiilia. Miksei kaikki voi olla noin suloisia kuin sinä?


      • wau! kirjoitti:

        Kävin katsomassa sun profiilia. Miksei kaikki voi olla noin suloisia kuin sinä?

        *punastuu*


      • wau!
        loveless85 kirjoitti:

        *punastuu*

        Punastuminen on söpöä. :)
        *pus*


      • SaNainen
        tuulensuojalevy kirjoitti:

        En mä tiedä keltä kysyit, mä olen se sama mies jonka kanssa olet riidellytkin täällä. Muistatko mua? Uhkasin lähtee pois mutta tulen toki takaisin jos haluat. Mutta minäkin haluan jotain. Oikein kiihkeän suudelman sinulta! :D

        t: ystäväsi tuulensuojalevy/SaNainen-fani/kermapulla/pikkupaakelsi etc.
        PS. ehkä tulen ihan uudella nikillä, ehkä en ;D

        minä kiusaan ja härnään!!! :D
        Tuo edellinen kommentti oli raivostuneiden laardikkaiden armeijalle...


      • SaNainen
        loveless85 kirjoitti:

        Piti käydä grillillä!
        Ku tykkäät niin lihavista ihmisistä ni ajattelin lihottaa semmoset 20kg!

        sinun tarvitse minua varten itseäsi lihottaa! Minä kun en tunne seksuaalista vetovoimaa naisiin, olivatpa he minkä kokoisia hyvänsä :D


      • SaNainen kirjoitti:

        sinun tarvitse minua varten itseäsi lihottaa! Minä kun en tunne seksuaalista vetovoimaa naisiin, olivatpa he minkä kokoisia hyvänsä :D

        ny kuitenkaan luule, että mä seksuaalisuuden merkeissä sen kirjotin sulle=D


      • SaNainen
        loveless85 kirjoitti:

        ny kuitenkaan luule, että mä seksuaalisuuden merkeissä sen kirjotin sulle=D

        että kaikki sukupuolesta riippumatta rakastavat minua :D


      • SaNainen kirjoitti:

        että kaikki sukupuolesta riippumatta rakastavat minua :D

        No ainakin on suuret luulot!=D


      • wau!
        loveless85 kirjoitti:

        No ainakin on suuret luulot!=D

        Pusuja ihailijaltasi ;)

        Ps. olen miespuolinen joten ei tarvitse huolestua


      • wau! kirjoitti:

        Pusuja ihailijaltasi ;)

        Ps. olen miespuolinen joten ei tarvitse huolestua

        =D.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe