Eli haluaisin vinkkejä mitä tehdä treffeillä, mitä itse olette tehneet? Itse en ole oikeastaan koskaan käynyt trefeillä(muutaman kerran oluella) ja nyt tunnen olevani valmis siihen touhuun, sinkkuiltuani melkein kaks vuotta. Niin ja ikää minulla 26v.
Kiitos etukäteen.
Mitä tehdä treffeillä?
3
4322
Vastaukset
Niin no pitääkö treffeillä tehdä jotain ihmeellistä? eikös tarkoituksena ole kuitenkin tutustua toiseen ihmiseen enemmän, silloinhan esim kahvilla tai oluella käyminen on hyvä vaihtoehto. Itse en ainakaan halua suht tuntemattoman kanssa tehdä mitään erikoista, vaan tutustua ja jutella.
- ikiliikkuja
Hei,
Itse jo varttuneempana tutustun kohteeseen ennen tapaamista siten että tiedän että jotain yhteistä löytyy harrastus / mielenkiintorintamalla...
eli niinpä olen käynyt kivojen ihmisten kanssa syömässä, laskettelemassa, kävelemässä ja muutenkin aktiviteetteja harrastamassa sillä itse en enää koskaan ota itselleni sohvaperunaa joka saa minutkin tuntemaan huonoa omaatuntoa kun poistun kotoa pitämään yllä kuntoani :)
ja täytyy tunnustaa...avioeron jälkeiset ensimmäiset treffit päätyivät lakanoihin alle vartin ( kunnon shampanjan kera )...se oli meille yhteinen mielenkiinnon kohde ;)mmmmm....toki muitakin oli.
- Syltty____
Käykää juomassa kavhvikupposen jossakin mukavassa paikassa. Sitten vain se perustutustumisruljanssi läpi eli puhutte harrastuksista, lempimusiikista, elokuvista, tulevaisuudensuunnitelmista (jos opiskelette tms.) jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821