paljonko on keskimäärin nuohoojan palkkaus
nuohooja
7
2638
Vastaukset
- tietämätön tonttu
Kysy nuohoojalta, mutta eipä he sano.
- nokikolari
n 3500 netto/kk
- köyhyysrajalla
nokikolari kirjoitti:
n 3500 netto/kk
no ohoh?! onpa hyvä.. itse olen nuohonnut vuodesta 2003, aina ollut työntekijä ja paras tili koko aikana oli lopputili 2200€.. keskimäärin tienasin 1300€ bruttona.. nyt katselen uudessa paikassa josko tulis enämpi tiliä..
- x-renki
köyhyysrajalla kirjoitti:
no ohoh?! onpa hyvä.. itse olen nuohonnut vuodesta 2003, aina ollut työntekijä ja paras tili koko aikana oli lopputili 2200€.. keskimäärin tienasin 1300€ bruttona.. nyt katselen uudessa paikassa josko tulis enämpi tiliä..
Nii..in, Pomos (piirinuohooja) käyttää surutta hyväksi sua. Teet enemmän töitä kuin pomos ja tienaa sun työllä saman kuin sinä itse. TES:siä kehiin.
- tiennyt?
köyhyysrajalla kirjoitti:
etkö?
- x-renki
tiennyt? kirjoitti:
etkö?
Jos kaveri tekee 7000 yksikköä kuukaudessa eli 4500€ ilman alv:ia. Kyseisen kaverin palkka 1300 brutto eli palkkamenot n.2200€/kk auton kulut ja hieman varusteita max yht 3500€/kk. Eli 4500-3500= 1000€/kk jää firmalle verovähennykset. Eli tuolla palkalla pomo tienaa vuodessa melkein saman kuin renki.
- mIKKE rINTAM.
EMMÄÄ ENÄÄ TÄÄHÄ AIKAA ILLAST ALA NUOHOOMAAN.
HAIL SATAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374