Tehokas ihoa kiinteyttävä voide?

Sophie

Etsin hyvää, toimivaa mahdollisesti tehokasta ihoa kiinteyttävää voidetta. Kokemuksia kaipaisin muilta, sillä olen kokeillut useampia tuotteita ilman kummempia tuloksia.
Olen siis laihdutellut, ja nyt iho tuntuu paikka paikoin "löysältä", ei siis ole yhtä kimmoinen kuin ennen.
Myös muita vinkkejä-kikkoja- mitä vain otetaan vastaan :)

7

11886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet kokeillut?

Aika humpuukkiahan nuo väittävät näiden voiteiden olevan mutta itse käytin raskauksien jälkeen Biothermin kiintetyttävää ja tuntui ainakin suht tehokkaalta, tosin sama se on mitä voidetta käyttää, kaupan vaseliininkin ajaa saman "kiinteyttävän" asia, tehohan perustuu siihen vatsan/reisien...nipistelyyn ja hierontaan.

Eikös jokaisen purkin kyljessä luekkin jotain tähän suuntaan "muista, että parhaimman tuloksen saat kun samalla syöt oikein ja liikut :)"

• Sophie

Kokeilin muun muassa Nivean ja Garnierin (oranssi pullo) kiinteyttäviä voiteita, mutta vaikutuksia en huomannut. Garnierin voide toisaalta oli tosi hyvän ja piristävän tuoksuinen, jos ei muuta. Nuo ehkä onkin vähän halvempia merkkejä, niin vaikutuksetkaan ei oo sitten välttämättä niin lupaavia, halvallahan saa harvoin hyvää. (Mut poikkeuksiakin on ja voihan nuo joillain toimia.)
        Tällä hetkellä käytössä on Lorealin night-geeli, josta en vielä osaa sanoa vaikuttaako vai eikö. Paketin kyljessä tosiaan oli vatsan ja reisien hieromis- ja nipistely ohjeita, mut jotenkin ajattelin et "ihan sama kai se on miten sen aineen levittää". Mut tästä eteenpäin nipistellään ;)

Mut kiitoksia vinkistä, Biothermiä voisinkin kokeilla :)

• Sannuli
        Sophie kirjoitti:

Kokeilin muun muassa Nivean ja Garnierin (oranssi pullo) kiinteyttäviä voiteita, mutta vaikutuksia en huomannut. Garnierin voide toisaalta oli tosi hyvän ja piristävän tuoksuinen, jos ei muuta. Nuo ehkä onkin vähän halvempia merkkejä, niin vaikutuksetkaan ei oo sitten välttämättä niin lupaavia, halvallahan saa harvoin hyvää. (Mut poikkeuksiakin on ja voihan nuo joillain toimia.)
        Tällä hetkellä käytössä on Lorealin night-geeli, josta en vielä osaa sanoa vaikuttaako vai eikö. Paketin kyljessä tosiaan oli vatsan ja reisien hieromis- ja nipistely ohjeita, mut jotenkin ajattelin et "ihan sama kai se on miten sen aineen levittää". Mut tästä eteenpäin nipistellään ;)

Mut kiitoksia vinkistä, Biothermiä voisinkin kokeilla :)

Miten niitä reisiä ja vatsaa nipistellään ja hierotaan?

• Sophie
        Sannuli kirjoitti:

Miten niitä reisiä ja vatsaa nipistellään ja hierotaan?

Ihan tavallisesti vaan voidetta levitettäessä "ongelmakohdille" aine pyöritellään hyvin iholle, jonka jälkeen nipistellään ihoa sormin alueelta ja tän jälkeen viel hierotaan. Nipistelyllä en usko et tarkoitetaan sellaista satuttavaa nipistelyä kahdella sormella, vaan otetaan ihoa vähän enemmän sormien väliin kun nipistellään. Näin siis ainakin itse teen.

• Sini-Susanna

Mä olen käyttänyt apteekeista ja ainakin city sokoksesta saatavaa Roc merkkistä voidetta ja olen kyllä tykännyt. Sääli, että sekin maksaa aika paljon enkä raaskinut ostaa useampaa pulloa.

• ¤¤¤¤$$$$

Vaikuttaa hyvältä, mutta eiks se oo törkeen kallis??? Itse käytin tuubin biothermiä, jonka ostin laivalta n,30e!? ja olitehokass,mutta kesi vain n.2vkoa..

• ihhjkujyhglkj
        ¤¤¤¤$$$$ kirjoitti:

Vaikuttaa hyvältä, mutta eiks se oo törkeen kallis??? Itse käytin tuubin biothermiä, jonka ostin laivalta n,30e!? ja olitehokass,mutta kesi vain n.2vkoa..

hehee juu itse tässä kokeilen oriflamen perfect body tummy toning geeliä.. tilauksessa on .. saas nähdä miten toimii.. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe