paikka missä äijä seisoo jo aulassa valmiina odottamassa jonkun idiootin tuloa, siinä sitten kertoilee auliisti toverilleen tämän idiootin historiasta! Niinhän se on, että tiedot on julkisia ja mitä enemmän niitä juttuja kylille levitellään sen parempi. Ja toimistoaan kun ei voi valita!!!
Jaaha Malmin työvoimatoimisto
7
1056
Vastaukset
- se tyyppi
minullekin jostakusta niitä tarinoitaan, olisihan se minunkin kiva naureskella toisille. Jokohan se naapuri on sinne soitellut ja tiedustellut asioista, sehän juoksee jo kaikki muutkin paikat asioita tonkimassa!
- TakkuTakiainen
Oikeasti. LUin nämä jutut ja ne kuulostaa ihan paranoidisessa psykoosissa olevan ihmisen tarinoilta O.o v.tu mä pelkään teitä!
- niinpä niin ja
TakkuTakiainen kirjoitti:
Oikeasti. LUin nämä jutut ja ne kuulostaa ihan paranoidisessa psykoosissa olevan ihmisen tarinoilta O.o v.tu mä pelkään teitä!
maailmassa on monta omituista tarinaa. Mutta tuo yllä oleva on totta. Siinä se mäntti taisi oikein olla odottamassa kun oli kerran ajanvaraukseen perustuva käynti. Sitten rupesi siinä sille toiselle selittämään asiaa ja kun menin virkailijan huoneeseen niin näytti pariskunta menevän siihen viereiseen ja Malmin toimistossa on virkailijoiden huoneet sellaiset, joissa takaosassa on ikään kuin avoin käytävä huoneesta toiseen eli sinne viereiseen huoneeseen taas oli hyvä kuuluvuus! Malmin toimisto on muutenkin ihan p-seestä. Mä en esim. tajuu, miten Malmilla joku avokin on täysin mahdoton tavata (etenkin sen takia että se itse peruu antamansa ajat, uudesta ajasta ei tietoakaan) kun sen sijaan Hakaniemen virkailija esim. kehui kuinka heidän avonsa on hyvin tavattavissa!!!! No ei se mitään, tosta hyvästä kuuluvuudesta, kuuluu se toisinkin päin eli aikoinaan kun aina melkein piti käväistä sen virkailijan luona ja odottajien jono käytävällä oli melkoiset eikä jono oikein vetänyt niin kuulinpa sitten kun olin itse jo sinne virkailijan luo päässyt kuinka viereiseen huoneeseen laukannut täti rupesi siellä istuvalta kysymään että no etkö ota asiakkaita vastaan - kundi kuului vastailevan ettei nyt oikein jaksa ja siihen täti no se on oikein. Blääh! Ja jo se millaisessa paikassa se toimisto on, heheh!
- fdfd
Malmin toimistossa on ainakin yksi todella sadistinen työntekijä lammas..
- bvcbnccvx
Malmin toimiston palvelu on muuttunut paremmaksi, todellakin inhimillisemmäksi. Toivottavasti työttömiä kohtaan asenteet alkaa tulla terveemmälle tolalle koska harvempi työttömänä on omasta halustaan vaan siksi koska ei ole töitä tarjolla joita on mahdollista hakijan tehdä.
- bnnbbnbnbb
Kaikki työvoimatoimistot pitäisi lakkauttaa tarpeettomina.
- VANHA!
Hei, se ihminen, joka ei hoksaa katsella jonkin hakutoiminnon kautta tulokseksi saamiensa suomi24:n kirjoitusten aloituspäivämääriä, sietäisi saada korvillensa!
Tämä on jumankauta 6 vuotta vanhaan aloitukseen tehty jatko.
Jos et osaa itse kirjoittaa aloituksia, niin älä sitten vaivaudu kuittailemaan IKIVANHOIHIN uusia juttuja!
Aika montaa te-toimistoa taitaakin odottaa jonkinlainen uudelleenorganisointi ja liittäminen johonkin suurempaan ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219