Eli 50-luku juttuihin liittyvää taitaa olla ja naiseuden symboli? Kertokaa mitä tiedätte kyseisestä "kirsikka tertun" symbolista.
kirsikan symboli tatskoissa?
5
7288
Vastaukset
- miss cherry
Sehän ei ole naiseuden vaan neitsyyden symboli. pop my cherry :) Eli yleensä, jos kirsikka on vielä oksassa kiinni, se tarkoittaa että nainen on koskematon. Tai haluaa uskotella niin :D jos taas kirsikka on sellaisenaan irtonaisena, niin se tarkoittaa että tämä nainen on jo käynyt paneskelemassa.
Näin se menee.- kirsikka_
Mitä mieltä on ottaa kumpaakaan noista tatskoista, kenenkään, missään elämäntilanteessa?
- Cherrypop
kirsikka_ kirjoitti:
Mitä mieltä on ottaa kumpaakaan noista tatskoista, kenenkään, missään elämäntilanteessa?
Suomessa on vapaus valita. Sinun ei tarvitse ottaa, murehtia muitten ottamisista vaan keskittyä ihan siihen omaan elämään. Jos pysyt.
- tattoo queeen
kirsikka_ kirjoitti:
Kaikilla kuvilla on merkityksiä. Kirsikka voi toki merkitä vain hedelmää, jos niin haluaa. Jokainen määrittelee omalle kuvalleen merkityksen. Jos itse tatuoisin ihooni kirsikan, se merkitsisi minulle varmaan seksuaalisuutta ja sitä että jokainen ihminen on jollain tapaa "syntinen", tms. Jokaisella oma merkityksensä, mutta kuva vain viittaa johonkin ja kirsikka viittaa seksuaalisuuteen, siveyteen ja koskemattomuuteen.
- Fredrika84
Olen ajatellut ottaa kirsikkaparin tisuun lähiaikoina. Mietityttää juuri tuon symbolismin takia. On kuitenki yleismaailmallinen symboli huolimatta mitä itselle merkitsee kuten old school.
Mulle toi kirsikka merkitsee seksuaalisuutta, vamppiutta.
Kirsikkaa on verrattu myös klitorikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676