Eli 50-luku juttuihin liittyvää taitaa olla ja naiseuden symboli? Kertokaa mitä tiedätte kyseisestä "kirsikka tertun" symbolista.
kirsikan symboli tatskoissa?
5
7568
Vastaukset
- miss cherry
Sehän ei ole naiseuden vaan neitsyyden symboli. pop my cherry :) Eli yleensä, jos kirsikka on vielä oksassa kiinni, se tarkoittaa että nainen on koskematon. Tai haluaa uskotella niin :D jos taas kirsikka on sellaisenaan irtonaisena, niin se tarkoittaa että tämä nainen on jo käynyt paneskelemassa.
Näin se menee.- kirsikka_
Mitä mieltä on ottaa kumpaakaan noista tatskoista, kenenkään, missään elämäntilanteessa?
- Cherrypop
kirsikka_ kirjoitti:
Mitä mieltä on ottaa kumpaakaan noista tatskoista, kenenkään, missään elämäntilanteessa?
Suomessa on vapaus valita. Sinun ei tarvitse ottaa, murehtia muitten ottamisista vaan keskittyä ihan siihen omaan elämään. Jos pysyt.
- tattoo queeen
kirsikka_ kirjoitti:
Kaikilla kuvilla on merkityksiä. Kirsikka voi toki merkitä vain hedelmää, jos niin haluaa. Jokainen määrittelee omalle kuvalleen merkityksen. Jos itse tatuoisin ihooni kirsikan, se merkitsisi minulle varmaan seksuaalisuutta ja sitä että jokainen ihminen on jollain tapaa "syntinen", tms. Jokaisella oma merkityksensä, mutta kuva vain viittaa johonkin ja kirsikka viittaa seksuaalisuuteen, siveyteen ja koskemattomuuteen.
- Fredrika84
Olen ajatellut ottaa kirsikkaparin tisuun lähiaikoina. Mietityttää juuri tuon symbolismin takia. On kuitenki yleismaailmallinen symboli huolimatta mitä itselle merkitsee kuten old school.
Mulle toi kirsikka merkitsee seksuaalisuutta, vamppiutta.
Kirsikkaa on verrattu myös klitorikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390