Seksitaudit!

Lovena

Onko teillä kokemuksia siitä, että olette yllättäen huomanneet kantavanne seksitautia, vaikka olette suhteessa, jossa ei (muka) ole pettämistä, ja olette itse olleet vain parinne kanssa? Olen tavannut miehiä, jotka väittävät kiven kovaan, että eivät ole pettäneet; väittäneet jopa, että ovat testauttaneet itsensä, ja tulos on ollut negatiivinen jne. - ja silti toinen osapuoli on kuin onkin saanut seksitaudin, ja tätä sitten ihmetellään ja ihmetellään. Voiko olla niin, että ihmiset ovat niin kieroja, että ilmiselvän tapauksen kohdallakin kielletään kaikki?! Voivatko seksitaudit todella tarttua vaikkapa vessanpöntöstä, tai kyteä vuosikymmenet parantumattomina ja putkahtaa oudosti esiin, juuri kun vähiten sitä odottaa?!

8

2534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmaantua

      vuosien kuluttua, eivät puhkea välttämättä heti

      • Anonyymi

        Oletko ajatellut miten paljon mamuilla on seksi tauteja kuppa yleisin. Ja sitten vaan raiskataan ja kuppa todetaan pitkän ajan päästä. Kurdeilla on todettu kuppaa. Hyi helvetti. Sitten näitä paskoja suomi elättää. Onneksi muna märkänee kun kuppaa on jeeeeeeee


    • nainen planeetaltamme

      Kokemusta on miesten käyttämistä 'peitetarinoista': Sain entiseltä mieheltäni seksitaudin. Mies kertoi testissä käytyään, että tulos oli negatiivinen. En voinut tarkistaa asiaa, koska asuimme tuolloin eri maissa.

      Ystäväni sai mieheltään niinikään seksitaudin. Kun ystäväni oli menossa testeihin outojen vaivojensa vuoksi, hänen miehensä alkoi kertoa seuraavaa tarinaa; "olin 20 vuotta sitten naisen kanssa, joka väitti minulle myöhemmin saaneensa minulta taudin; kävin testeissä eikä minulla ollut mitään; onkohan niin, että se on ollut minulla piilevänä nämä 20 vuotta ja nyt se sitten tarttui sinuun?".

      Niin, näistä tarinoista tulee ainakin minulle sellainen tunne, että mies uskottelee niitä jopa itselleen.

      (huom! kyseessä eivät olleet herpes ja kondylooma, joista viimeksi mainittua ei tietääkseni edes lueta varsinaisiin seksitauteihin)

      • eli visvasyylä

        Sukupuolitaudit: kondylooma ja sukuelinherpes

        Sukupuoliteitse tarttuvia tauteja eli sukupuolitauteja voivat aiheuttaa niin bakteerit, virukset kuin loisetkin. Ne tarttuvat lähes yksinomaan sukupuoliyhdynnässä. Yleisimpiä tällaisia tauteja ovat kondylooma (visvasyylä), herpes, klamydia, tippuri, satiainen, kuppa, HIV-infektio (AIDS) sekä hepatiitti B.

        Visvasyylä on papilloomaviruksen aiheuttama sukupuolitauti, joka aiheuttaa syylämäisiä muodostelmia sukupuolielinten alueella. Muiden sukupuolitautien tavoin visvasyylä tarttuu pääasiallisesti sukupuoliyhdynnässä. Visvasyylä ei yleensä aiheuta mitään oireita, voi olla jopa näkymätön, mutta on yhdistetty lisääntyneeseen syöpäriskiin.

        Visvasyylä aiheuttaa syylämäisiä muodostelmia sukupuolielinten alueelle. Miehillä tyyppipaikat ovat terskan ja esinahan alue, naisilla emättimen ja kohdunkaulan seutu. Syyliä voi esiintyä myös peräaukon seudulla, välilihan alueella ja virtsaputkessa. Kutinaa ja kirvelyä virtsatessa saattaa myös ilmetä. Vain noin 15 prosentille sairastuneista ilmaantuu tyypillisiä kukkakaalimaisia syyliä. Yleensä syylät ovat matalia, lähes tunnistamattomia muutoksia, joista ei välttämättä ole suurempia oireitakaan. Tällaiset muutokset jäävät kiinni lähinnä PAPA-näytteessä tai etikkahappopenslauksessa.

        On kyllä sukupuolitauti


      • kyä näin o
        eli visvasyylä kirjoitti:

        Sukupuolitaudit: kondylooma ja sukuelinherpes

        Sukupuoliteitse tarttuvia tauteja eli sukupuolitauteja voivat aiheuttaa niin bakteerit, virukset kuin loisetkin. Ne tarttuvat lähes yksinomaan sukupuoliyhdynnässä. Yleisimpiä tällaisia tauteja ovat kondylooma (visvasyylä), herpes, klamydia, tippuri, satiainen, kuppa, HIV-infektio (AIDS) sekä hepatiitti B.

        Visvasyylä on papilloomaviruksen aiheuttama sukupuolitauti, joka aiheuttaa syylämäisiä muodostelmia sukupuolielinten alueella. Muiden sukupuolitautien tavoin visvasyylä tarttuu pääasiallisesti sukupuoliyhdynnässä. Visvasyylä ei yleensä aiheuta mitään oireita, voi olla jopa näkymätön, mutta on yhdistetty lisääntyneeseen syöpäriskiin.

        Visvasyylä aiheuttaa syylämäisiä muodostelmia sukupuolielinten alueelle. Miehillä tyyppipaikat ovat terskan ja esinahan alue, naisilla emättimen ja kohdunkaulan seutu. Syyliä voi esiintyä myös peräaukon seudulla, välilihan alueella ja virtsaputkessa. Kutinaa ja kirvelyä virtsatessa saattaa myös ilmetä. Vain noin 15 prosentille sairastuneista ilmaantuu tyypillisiä kukkakaalimaisia syyliä. Yleensä syylät ovat matalia, lähes tunnistamattomia muutoksia, joista ei välttämättä ole suurempia oireitakaan. Tällaiset muutokset jäävät kiinni lähinnä PAPA-näytteessä tai etikkahappopenslauksessa.

        On kyllä sukupuolitauti

        mä sain muijaltani klamydian, se tosin varmistui vasta kun pettämiskuvio oli jo paljastunut, ja söimme siihen lääkekuurin. Muija ilmoitti tälle miehelle että kannattais käydä testissä, kun on tartuttanut häneen klamydian, viikon päästä ukko ilmoittaa että "aika outoo, mun tulos negatiivinen"... Näin tämä mies yrittää kääntää sen niin että minä olisin se tartuttaja, mutta vaikka minä sen olisin jostain vessanpöntöstä (juu tiedän, ei todennäköistä, mutta muualtakaan ei ole voinut tulla)saanut ja olisin tässä kolmiossa se ensimmäinen "sairas" olisi se kulkeutunut tähän toiseenkin mieheen, joten mitä voimme tästä päätellä??
        Tämä kusipää kitaristi yrittää tehdä minusta samanlaista petturipaskaa kuin itse on, jaa saada meidän suhteen vielä tulehtuneemmaksi...


      • kävi...
        kyä näin o kirjoitti:

        mä sain muijaltani klamydian, se tosin varmistui vasta kun pettämiskuvio oli jo paljastunut, ja söimme siihen lääkekuurin. Muija ilmoitti tälle miehelle että kannattais käydä testissä, kun on tartuttanut häneen klamydian, viikon päästä ukko ilmoittaa että "aika outoo, mun tulos negatiivinen"... Näin tämä mies yrittää kääntää sen niin että minä olisin se tartuttaja, mutta vaikka minä sen olisin jostain vessanpöntöstä (juu tiedän, ei todennäköistä, mutta muualtakaan ei ole voinut tulla)saanut ja olisin tässä kolmiossa se ensimmäinen "sairas" olisi se kulkeutunut tähän toiseenkin mieheen, joten mitä voimme tästä päätellä??
        Tämä kusipää kitaristi yrittää tehdä minusta samanlaista petturipaskaa kuin itse on, jaa saada meidän suhteen vielä tulehtuneemmaksi...

        Kiinnostavaa saada miehen kokemus tällaiseen keskusteluun. Mutta että tässä sinunkin tapauksessasi 'kieltäjä' on ollut mies. En haluaisi yleistää, mutta jotenkin tuntuu, että vain mies pystyy tällaisessa tilanteessa kieltämään tosiasian siinäkin vaiheessa, kun kaikki muut mahdollisuudet on suljettu pois.


    • Anonyymi

      Kompromissien kaa eläessä sänkykin on vain kompromissi.

    • Anonyymi

      Ei pahemmin miesten puhumsttomat seksi seikkailut, asikaspalveluja verkon kautta, On selvä tieto Lääkärille kun miehen tukka lähtenyt esitetään naissukupuolen edustajille seksi tauti seurantaa kaljuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2068
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      151
      1588
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe