Jäätelömyyjän palkka?!

*Tyttönen*

Oon näillä näkymin menossa kesäksi töihin jäätelönmyyjäksi. Toimin siis välillä kahvilassa ja välillä jätskikioskissa.

Minkälainen palkka jätskinmyyjällä on? Ilmoituksessa oli vaan, että palkka tes:in mukainen...

Millaista työ muuten on? :)

9

13345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-myyjä

      itse sain tes:n mukaista HUIKEAA 5,6 € tuntipalkkaa viime kesänä pyöritellessäni jätskipalloja.

      • jokunen

        Mutta kai siihen saa syödä samaan hintaan,niin monta tuuttia päivässä kuin jaksaa.


      • Henna...

        Joo mutta jostain se täytyy aloittaa. Eikä se työkään nyt niiiin raskasta ole, ettei sitä kestäisi. Ja saapahan työkokemusta kerrytettyä, niin seuraavana kesänä voi olla jo saumaa parempipalkkaisiin töihin.


      • Janskuli
        Henna... kirjoitti:

        Joo mutta jostain se täytyy aloittaa. Eikä se työkään nyt niiiin raskasta ole, ettei sitä kestäisi. Ja saapahan työkokemusta kerrytettyä, niin seuraavana kesänä voi olla jo saumaa parempipalkkaisiin töihin.

        Olen menossa kesäksi jätskikiskaan töihin. Kyseinen pesti on ensimmäinen kesätyöni. :) Peruspalkka ilmeisesti pyörii 5-6 euron kieppeillä, mutta voisiko joku kokeneempi valistaa, minkälaiset ovat ilta- ja viikonloppulisät?


    • tyttö88

      Viime kesänä olin kesätöissä jäätelökioskissa. Kuuden euron tuntipalkalla, joka on mielestäni ok ottaen huomioon työn helppous. Huonona, henkisenä puolena oli seksuaalinen ahdistelu, jota koin yllättävän monilta humallassa olleilta miespuolisilta asiakkailta. Tuli kaikennäköisiä pervoja ehdotuksia ja jotkut olivat tarttumassa rintoihin. Se on siinä paha, kun ympärillä ei ole ketään, kuka voisi puuttua tilanteeseen. On vain sanottava itse reippaasti, jos tällaista tapahtuu ja mielellään kertoa pomolle. Muuten oli mukavaa, leppoisaa työtä. Välillä oli ruuhkaa paljon, kun taas välillä saattoi kulua tuntikin, ettei asiakkaita käynyt. Juuri näitä hiljaisempia hetkiä varten kannattaa varata vaikka esimerkiksi joku lehti mukaan tai korvalappustereot, ettei aika kulu hitaasti. tsemppiä sulle!

    • Rohafza

      Moi!Etsin kesätyötä.Asun Hyvinkäällä ja olen lukiossa.Haluan saada jossain kesätyötä , jos on mahdollista. Kiitos

    • Nima-

      9,5 mä oo saanu viime kesänä.

    • annsku auttakaa

      Moooi tiedättekö Turun alueella hyviä jäätelö paikkoija jonne voisi mennä kesätöihin ? (:

      • Anonyymi

        En.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1007
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      838
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe