Pillereiden lopettaminen

Söin tässä viimeiset kaksi vuotta Meliane -merkkisiä pillereitä. Jouduin kuitenkin lopettamaan pillereiden syönnin, koska (mitä luultavimmin juuri) ne aiheuttivat jatkuvia hiivatulehduksia -jep tosi kurjaa!

..Ja nyt kun kuukautiset olisivat ajankohtaiset (olisivat oikeastaan jo eilen olleet..) niin tulipa mieleen, että milloin pitäisi huolestua, jos niitä ei tässä rupea kuulumaan? Juu, tiedetään, kuukautiskierto voi mennä sekaisin, mutta jäävätkö (ainakin?)yhdet kuukautiset nyt "pois välistä" vai siirtyvätkö vain esim viikolla? Nämä ovat varmaankin tapauskohtaisia juttuja, mutta kuitenkin.. Jostain luin, että voi mennä jopa 6kk ennen kuin seuraavat kuukautiset tulevat. Huh.
Entä muuttuuko muut "toiminnot" minussa jotenkin? Joillain on kuulemma tullut akneakin ja painon nousua?!
Millaisia kokemuksia teillä on asiasta? Tai olisiko joitain faktoja tai vinkkejä?

Ja muutenkin jos jollain on jotain muuta aiheesta, niin kaikki tieto on tervetullutta! :)
1248
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ite lopetin diane novat kerran pariksi kuukaudeksi, koska ei ollu tarvetta ja halusin kokeilla.. Mutta pakko oli ottaa takas. Menkkakivut oli niin järkyttävät, vaikkei ennemmin ollu ollu mitään!
Nyt haluaisin lopettaa taas pillerit hetkeksi, mutta enpä taida uskaltaa niiden kipujen pelossa...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hmm?!! kirjoitti:

Söin tässä viimeiset kaksi vuotta Meliane -merkkisiä pillereitä. Jouduin kuitenkin lopettamaan pillereiden syönnin, koska (mitä luultavimmin juuri) ne aiheuttivat jatkuvia hiivatulehduksia -jep tosi kurjaa!

..Ja nyt kun kuukautiset olisivat ajankohtaiset (olisivat oikeastaan jo eilen olleet..) niin tulipa mieleen, että milloin pitäisi huolestua, jos niitä ei tässä rupea kuulumaan? Juu, tiedetään, kuukautiskierto voi mennä sekaisin, mutta jäävätkö (ainakin?)yhdet kuukautiset nyt "pois välistä" vai siirtyvätkö vain esim viikolla? Nämä ovat varmaankin tapauskohtaisia juttuja, mutta kuitenkin.. Jostain luin, että voi mennä jopa 6kk ennen kuin seuraavat kuukautiset tulevat. Huh.
Entä muuttuuko muut "toiminnot" minussa jotenkin? Joillain on kuulemma tullut akneakin ja painon nousua?!
Millaisia kokemuksia teillä on asiasta? Tai olisiko joitain faktoja tai vinkkejä?

Ja muutenkin jos jollain on jotain muuta aiheesta, niin kaikki tieto on tervetullutta! :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu