Mitä työtä haluaisit tehdä?

Pandora

Mä haluaisin olla kirjastonhoitaja. Vaikuttaa mukavalle ja rauhalliselle työlle.

6

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisistaan poikkeavaa

      vaihtoehtoa. Olen rauhallinen ja pohdiskeleva perfektionisti, ja hallitsen tunteidenkäytön melko täydellisesti. Tiedän että musta tulis hyvä näyttelijä tai laulaja, koska teen hommat sekä kurinalaisesti että täydellä antaumuksella, oikeasti NAUTIN laulamisesta. Ja sitten on tämä toinen vaihtoehto, eli vaikkapa myyjättärenä jossain tyylikkäässä vaate- tai sisustusliikkeessä, tai tarjoilijattarena kivassa kahvilassa tai ravintolassa. Sellaista naisellista, kevyttä ja kunniallista työtä. Akateeminen ura ei kiinnosta, vaikka olenkin tiedonjanoinen, koska se vaatii liikaa aikaa ja energiaa suhteessa siihen, etten ole kiinnostunut mistään alasta sinänsä.

      • tyyti

        on se 'akateeminen ura' sitten nykypäivänä? Yliopistoista valmistunutta sakkia on jos jonkinmoisissa hommissa, etenkin noilta humanistisilta tms. tieteenaloilta valmistuineiden joukossa.


      • kivan työn

        Kivasti sanottu tuo kevyttä, naisellista ja kunniallista työtä :) Harkitse myös uraa henkilöstöassistenttina! Siihen riittää joku kaupallinen peruskoulutus, esim. sihteeritutkinto on hyvä. Ja vähän kielitaitoa, mutta sama riittää mitä tarvittais tarjoilijana.


    • Mitä Äksyin Ämmä

      näyttelijä tai kirjailija.
      Ääneni tosin raastaa korvia, en löydä oikeaa laulunuottia ja tanssistani uupuu rytmi. Kirjantekeleeni joutuisin kustantamaan itse, ja mahdollisesti sensori nappaisi ne ja polttaisi roviolla ja itse joutuisin leivättömään pöytään herjaussyytteitten saattamana...

    • jos

      Jos olisin nainen ja kaunis nainen niin huoraus olisi hieno ammatti. Siis sellainen laatuhuora.

    • fghhhxdz

      Mun mielestä kaikki työ on peestä ja ainoa millä on väliä on palkka. Mä lapioisin vaikka hevosen lantaa, jos siitä sais vaikka 100 000 vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe