Sakasalaisfirma LunatX on hinnoitellut pyrotekniikan pilviin ja loppulasku saattaa kohota jopa 38 000 euroon.
Metallimusiikkifestivaali Tuska aikoo rahoittaa ensimmäiset 5000 euroa ja on aktiivisesti houkuttelemassa muitakin tahoja mukaan. tarvittaessa he aikoivat alkaa vaikka kansalaiskeräyksen järjestäjiksi...mikä on HIENOA!! Täytyy olla ylpeä suomalaisuudesta...aivan mahtavaa huomata kuinka Lordia tuetaan kaikin tavoin :D
Ja kyllä tässä nyt täytyy järjestää vaikka se kansalaiskeräys että saadaan Lordi euroviisuihin ihan periaatteesta jo...
Näin kommentoi Tomi Putaansuu itse keräys ideasta Ilta-sanomille:
Siinä on asennetta! Joo, järjestetäänkin sellainen Pommeja Lordille -keräys. Laitetaan pikkupoikia kaduille lippaat kourassa, Lordi eli Tomi Putaansuu nauraa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id1165165
http://www.iltalehti.fi/2006/04/28/200604284447527_uu.shtml
Kansalaiskeräys Lordille!!?
197
44908
Vastaukset
- Suomi kunniaan
10 senttiä ettei Lordi pääse edustamaan Suomea
- t.i.ruskeepaa
Puhukaa vain omasta puolestanne, hevarit!
- heavyletti
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi, kalju ennen 30
ikävuottasi! - yhdistää?
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Miten voi yhdistää sellaista, jota ei erota toisitaan kuin kuolema ja poliisi:-)
- ruskeepää
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
puhu omasta puolestas kukkahattutäti
- kettu
äläpä kettuile
- Lordi Hanurista
1000 euroa siitä, että Lordi EI mene "edustamaan" rakasta Suomeamme minnekään!!!
- vaan niin
Lordi Hanurista kirjoitti:
1000 euroa siitä, että Lordi EI mene "edustamaan" rakasta Suomeamme minnekään!!!
minä annan 1500€ sulle kun et enään ruikuta täällä!!
- jasa
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
häviämään, siis nämä eivät ole metalliviisut, kissin pojatkin voittaa kauneudella ja paljon parempaa musaakin tekevät. siis maalatuin kasvoin.
- SUOMESSA
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
ON PERSEESTÄ!
IHAN SAMA KUULUUKOO MIHIN VAAN,LUPAUKSIA VAIN!
LORDI SENTÄÄ NOSTAA JOTENKIN MEIDÄN SUOMALAISTEN ITSETUNTOA,TOISIN KUIN POLIITIIKOT,JOKKA OMILLA UUSILLA LAKI PYKILLÄÄN VAAN PISTÄVÄT VÄHEMPIOSAISET
POIMIMAAN PERÄT MAASTA.NÄIN ON.
T.köyhä ja onneton nainen nykyäään,joka kuuntelee myös heviä,kuin myös humppaa.Otaha oppia ja kuuntele!
LORDI PIRISTÄÄ EDES HETKEN - paskaa musiikkia
vaan niin kirjoitti:
Täysin paskaa musiikkia.
Onko laulaja pelkohousu,ettei uskalla
edes naamaa näyttää.??
Taitaa pelätä ihmisiä.VELLIHOUSU. - naciima
LORDI TULEE EDUSTAMAAN SUOMEA ILMAN MINKÄÄNLAISTA EPÄRÖINTIÄ VAIKKA LIPPAKERÄYKSILLÄ JOS TARVE VAATII !..KERRANKIN EROOTTUU MASSASTA.!! JA HYVÄ NIIN,
MUTTA SE,ETTÄ SUOMALAISET HALUAVAT OLLA ESILLÄ MAILMASSA SILLÄ TAVOIN,ETTÄ MUUT MAAT MOLLAAVAT LORDIA LÖÖPEISSÄÄN EI OLE MITENKÄÄN HYVÄ JUTTU .LORDIN PITÄISI OLLA ESILLA ANSIONSA JA TAITOJENSA MUKAAN !! - naciima
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
en ole HEVARI enkä SATANISTI(enkä suomalainen ettäs...) enkä ole ikinä eläissäni kuunnelut hevari musiikkia ..loordin esitys ei ole ainoastaan kiljuntaa ja karjuntaa vaan on LOISTAVAA LAVA SHOWTA ja osaa otta lavan /yleisön haltuuun...sellasta taitoa ei voi kehittää vaan se tulee ihan luonnostaan!!! LORDILLA ON SE TAITO ETTÄ mummot ja sillanpääfanit POIS TIELTÄ sillä nyt saa nähdä jotain todella uskomatonta SUOMI ON ESILLÄ..JA ENNNENKAIKKEA SUOMEA EDUSTAA LORDI!!!
- naciima
Lordi Hanurista kirjoitti:
ENPÄS OLISI NIIINKÄÄN VARMA....TÄMÄ ASIA ON LOPPUUN PUITU JO LORDI ON JA EDUSTAA JA SILLÄ SIPULI !!!!! EIKÖ TÄMÄ VIESTI MENE PERILLE..KERRANKIN JOTAIN JOKA SYNNYTTÄÄ JÄNNITYSTÄ JA KOHUA (hyvää sellasta) KANSALAISTEN KESKUUDESSA ON TODELLAKIN MERKKI SIITÄ,ETTÄ JOTAIN TODELLA USKOMATONTA ON TAPAHTUMASSA !!!!. PEUKUT (varpaan peukut )PYSTYYN !!! GO LORDI GO !!! JOS EI FINAALIIN PÄÄSTÄ NIIN VOITTAJIA OLLAAN AINAKIN !!!!!!!!!!! EIKÖS???? MILLOIN VIIMEKSI SUOMI ON OLLUT ESILLÄ HERÄÄ SUOMI JA SUOMEN KANSA RUUSUSEN UNET ON LOPPU JO ELETÄÄÄN 2006 !! MONIKULTTUURISESSA JA ERILLAISUUTTA JA MUUTENKIN KAIKKEA POIKEAVAA HYVÄKSYVÄÄ AIKAA!!!!!!!!!!
- moon teiniX pissiX
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
lodri esiintyy suomen puolesta ja se valittiin nii turha itkee rumalaåis ja ota rusina lordi esiintyy nyt suomen kansalle ja pietään peukut pystyyn ja sit ne jotka vastusataa voi painuu vittu sille lordi valittiin nyt eikä mitään tango kunigasta joka tulee 5000 siel ja sit olaan et oiski olllu se toinen parempi VITTU LORDI VOITTOOON!!!!!!!!!!!
- Isot ja pienet kirjaimet
naciima kirjoitti:
ENPÄS OLISI NIIINKÄÄN VARMA....TÄMÄ ASIA ON LOPPUUN PUITU JO LORDI ON JA EDUSTAA JA SILLÄ SIPULI !!!!! EIKÖ TÄMÄ VIESTI MENE PERILLE..KERRANKIN JOTAIN JOKA SYNNYTTÄÄ JÄNNITYSTÄ JA KOHUA (hyvää sellasta) KANSALAISTEN KESKUUDESSA ON TODELLAKIN MERKKI SIITÄ,ETTÄ JOTAIN TODELLA USKOMATONTA ON TAPAHTUMASSA !!!!. PEUKUT (varpaan peukut )PYSTYYN !!! GO LORDI GO !!! JOS EI FINAALIIN PÄÄSTÄ NIIN VOITTAJIA OLLAAN AINAKIN !!!!!!!!!!! EIKÖS???? MILLOIN VIIMEKSI SUOMI ON OLLUT ESILLÄ HERÄÄ SUOMI JA SUOMEN KANSA RUUSUSEN UNET ON LOPPU JO ELETÄÄÄN 2006 !! MONIKULTTUURISESSA JA ERILLAISUUTTA JA MUUTENKIN KAIKKEA POIKEAVAA HYVÄKSYVÄÄ AIKAA!!!!!!!!!!
Olet sitten miten heviuskovainen tahansa, koeta opetella käyttäytymään aikuisesti. Näppäimistöstäsi löytyy varmasti ns. "Caps lock"- näppäin. Sillä on uskomaton vaikutus. Vähän samanlainen kuin jos Rautavaaran perukoilla se kylän ainut hevihinttari uskaltaisi viskata peräkammarinsa nurkkaan sen iänikuisen mustanpuhuvan hupparinsa, (mitä pitää roikottaa harteilla kesähelteilläkin), samalla kun ravistelisi turvastaan ja korvanperistään pari kiloa sitä "hevirojua".. Toki, kuten itse sanoit, pitää olla valmis kuuntelemaan kaikenlaista musiikkia. Se taas, että "laardin" tai esim. ac/dc:n
esittämä musiikki kuulostaaa lähinnä pallinsa menettäneiden ruunikkojen kimitykseltä, ei varmaan ole näiden, ehkä omasta mielestään "vakavasti otettavien" muusikkojen syytä. Onhan tunnettu tosiasia se, että peiliin on vaikea katsoa, meidän itsekunkin. Erityisen vaikeaa se tuntuu olevan ns. hevidiggareille, joiden mielestä on ihan ok-juttu, jos joku ns. "täysikäinen" poju vetää 15 kiloa jotain maskia lättyyn ja alkaa rääkymään kuin olemattomia palleja leikattais...kuten tämä laardi esim. - wellaflex
naciima kirjoitti:
LORDI TULEE EDUSTAMAAN SUOMEA ILMAN MINKÄÄNLAISTA EPÄRÖINTIÄ VAIKKA LIPPAKERÄYKSILLÄ JOS TARVE VAATII !..KERRANKIN EROOTTUU MASSASTA.!! JA HYVÄ NIIN,
MUTTA SE,ETTÄ SUOMALAISET HALUAVAT OLLA ESILLÄ MAILMASSA SILLÄ TAVOIN,ETTÄ MUUT MAAT MOLLAAVAT LORDIA LÖÖPEISSÄÄN EI OLE MITENKÄÄN HYVÄ JUTTU .LORDIN PITÄISI OLLA ESILLA ANSIONSA JA TAITOJENSA MUKAAN !!Oot harvinaisen tyhmä!
- Merituulinen
Isot ja pienet kirjaimet kirjoitti:
Olet sitten miten heviuskovainen tahansa, koeta opetella käyttäytymään aikuisesti. Näppäimistöstäsi löytyy varmasti ns. "Caps lock"- näppäin. Sillä on uskomaton vaikutus. Vähän samanlainen kuin jos Rautavaaran perukoilla se kylän ainut hevihinttari uskaltaisi viskata peräkammarinsa nurkkaan sen iänikuisen mustanpuhuvan hupparinsa, (mitä pitää roikottaa harteilla kesähelteilläkin), samalla kun ravistelisi turvastaan ja korvanperistään pari kiloa sitä "hevirojua".. Toki, kuten itse sanoit, pitää olla valmis kuuntelemaan kaikenlaista musiikkia. Se taas, että "laardin" tai esim. ac/dc:n
esittämä musiikki kuulostaaa lähinnä pallinsa menettäneiden ruunikkojen kimitykseltä, ei varmaan ole näiden, ehkä omasta mielestään "vakavasti otettavien" muusikkojen syytä. Onhan tunnettu tosiasia se, että peiliin on vaikea katsoa, meidän itsekunkin. Erityisen vaikeaa se tuntuu olevan ns. hevidiggareille, joiden mielestä on ihan ok-juttu, jos joku ns. "täysikäinen" poju vetää 15 kiloa jotain maskia lättyyn ja alkaa rääkymään kuin olemattomia palleja leikattais...kuten tämä laardi esim.Jos ruvetaan tarkoiksi, niin sinä voisit opetella kappalejaon. Näppäimistöstäsi varmaan löytyy sellainen enter-näppäin oikealla puolen näppäimistöä. Tunnistat sen kahdesta nuolesta. ;)
- Merituulinen
wellaflex kirjoitti:
Oot harvinaisen tyhmä!
Aika ilkeesti sanottu ihmisestä, jota ei tunne. Oletko muuten tajunnu sellasen asian, että jos sanoo mielipiteensä, se mielipide täytyy osata myös PERUSTELLA?
- devilived
paskaa musiikkia kirjoitti:
Täysin paskaa musiikkia.
edes naamaa näyttää.??
Taitaa pelätä ihmisiä.VELLIHOUSU.Mikä provo.
Lavalle nouseminen vaatii kymmenen tuhatta kertaa enemmän munaa kuin muiden haukkuminen nimettömänä netissä. - JUULI
devilived kirjoitti:
Mikä provo.
Lavalle nouseminen vaatii kymmenen tuhatta kertaa enemmän munaa kuin muiden haukkuminen nimettömänä netissä.OON MÄKIN OLLU LAVALLA MALLINA NÄÄS.NO EIHÄN SULLAKAAN LUE NIMEES TOSSA VAIN TYHMÄ LAITTAA NIMENSÄ NETTIIN HULLU SAA OLLA MUTTA EI TYHMÄ.ETTÄKÖ TE KESTÄ ARVOSTELUA TUO JÄTKÄHÄN ON NIIN RUMA ETTÄ HYI.MUTTA JUMALA SUOKOON HÄLLENKIN VIISAUTTA YMMÄRTÄÄ ITSEÄÄN JA NÄHDÄ MITÄ ESIKUVAA HÄN ANTAA NUORISOLLE TUO EI SOVI KENENKÄÄN IDOLIKSI.SORI NYT VAIN JOS ETTÄ KESTÄ MUN ARVOSTELUJA MUTTA NÄIN ON
- JUULI
NO EI SE KYLLÄ EEMMÄS PÄÄSE KO ON NIIN RUMAKIN
- kun sinä!!
JUULI kirjoitti:
Lordi Rokkaa!! Lordi voittaa koko paskaviisut...
- jape
JUULI kirjoitti:
OON MÄKIN OLLU LAVALLA MALLINA NÄÄS.NO EIHÄN SULLAKAAN LUE NIMEES TOSSA VAIN TYHMÄ LAITTAA NIMENSÄ NETTIIN HULLU SAA OLLA MUTTA EI TYHMÄ.ETTÄKÖ TE KESTÄ ARVOSTELUA TUO JÄTKÄHÄN ON NIIN RUMA ETTÄ HYI.MUTTA JUMALA SUOKOON HÄLLENKIN VIISAUTTA YMMÄRTÄÄ ITSEÄÄN JA NÄHDÄ MITÄ ESIKUVAA HÄN ANTAA NUORISOLLE TUO EI SOVI KENENKÄÄN IDOLIKSI.SORI NYT VAIN JOS ETTÄ KESTÄ MUN ARVOSTELUJA MUTTA NÄIN ON
täyttä paskaa!!!!
- rambe
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
voisin ihan hyvällä omallatunnolla antaa muutaman kympin siitä että Lordi saa homman hoidettua mallikkaasti.Enkä todellakaan kuulu hevareihin mutta olen musiikin suurkuluttaja,monimakuinen,klassisesta seitkytluvun rokkiin,iskelmään ja Nightwish,Him,Rasmus etc. kelpaavat hyvin kuten Sillanpääkin. Tavallinen duunari ja keski-ikää lähentelevä mies ja hyvinkin vasemmistolaisesti ajatteleva ihminen.
Hyvä Lordi,anna palaa ja tämä ei ole mikään provo. - Mielipide2
naciima kirjoitti:
en ole HEVARI enkä SATANISTI(enkä suomalainen ettäs...) enkä ole ikinä eläissäni kuunnelut hevari musiikkia ..loordin esitys ei ole ainoastaan kiljuntaa ja karjuntaa vaan on LOISTAVAA LAVA SHOWTA ja osaa otta lavan /yleisön haltuuun...sellasta taitoa ei voi kehittää vaan se tulee ihan luonnostaan!!! LORDILLA ON SE TAITO ETTÄ mummot ja sillanpääfanit POIS TIELTÄ sillä nyt saa nähdä jotain todella uskomatonta SUOMI ON ESILLÄ..JA ENNNENKAIKKEA SUOMEA EDUSTAA LORDI!!!
Digi luu digi lei linja olisi suomelle kaikkein
parasta. Onhan se jo todistettu, jollei suomi ole
jäänyt tyystin pisteittä, niin ainakin toisinaan
olemme saaneet yhden pisteen. - naciima
wellaflex kirjoitti:
Oot harvinaisen tyhmä!
kaipaan wellaflex perusteluja sun väitteelle ?
mikä on sinusta tyhmää, se että on jotain mieltä vai?.Annas kun valistan sinua hiukan,sitä kutsutaan mielipiteeksi..ja minä satun olemaan tällänen nainen jolla on omat mielipiteensä asiaan kuin asiaan :P - !!!
JUULI kirjoitti:
OON MÄKIN OLLU LAVALLA MALLINA NÄÄS.NO EIHÄN SULLAKAAN LUE NIMEES TOSSA VAIN TYHMÄ LAITTAA NIMENSÄ NETTIIN HULLU SAA OLLA MUTTA EI TYHMÄ.ETTÄKÖ TE KESTÄ ARVOSTELUA TUO JÄTKÄHÄN ON NIIN RUMA ETTÄ HYI.MUTTA JUMALA SUOKOON HÄLLENKIN VIISAUTTA YMMÄRTÄÄ ITSEÄÄN JA NÄHDÄ MITÄ ESIKUVAA HÄN ANTAA NUORISOLLE TUO EI SOVI KENENKÄÄN IDOLIKSI.SORI NYT VAIN JOS ETTÄ KESTÄ MUN ARVOSTELUJA MUTTA NÄIN ON
Lässyn lässyn.
- devilived
JUULI kirjoitti:
Toivottavasti tämäkin on provo xD
Arvostelu ja puskan takaa huutelu ovat eri asia. Lordi on kymmenen kertaa parempi esikuva kelle tahansa kuin sinun kaltaisesi tyhjänjauhajat.
Ai, anteeksi etten laita Suomi24:seen koko nimeäni xD Rekisteröi sinäkin nimimerkkisi niin että jokainen kirjoittamasi viesti voidaan tunnistaa niin et enää provoile ja vie tilaa oikealta keskustelulta (joka on täällä kyllä tosi harvinaista) - äitisi
esittämä musiikki kuulostaaa lähinnä pallinsa menettäneiden ruunikkojen kimitykseltä, ei varmaan ole näiden, ehkä omasta mielestään "vakavasti otettavien" muusikkojen syytä. Onhan tunnettu tosiasia se, että peiliin on vaikea katsoa, meidän itsekunkin. Erityisen vaikeaa se tuntuu olevan ns. hevidiggareille, joiden mielestä on ihan ok-juttu, jos joku ns. "täysikäinen" poju vetää 15 kiloa jotain maskia lättyyn ja alkaa rääkymään kuin olemattomia palleja leikattais...kuten tämä laardi esim.Huomaa ensin malka omassa silmässäsi! Älä kirjoita yhteen pötköön! - sinulla on varmaan sellainen näppäin, jonka avulla tekstin saa jaettua kappaleisiin ja siten helppolukuisemmaksi!
- juuli
vaan niin kirjoitti:
annatko
- Drow^^
JUULI kirjoitti:
Hevi 4 ever. ja taidat oll niin n00b että et osa ottaa capsia päältä. Hevi jhakkaa kaiken basso jymppeen ja muun paskan,. Se on valistunutta ja hyvää musaa.
- lordivoittaa
Drow^^ kirjoitti:
Hevi 4 ever. ja taidat oll niin n00b että et osa ottaa capsia päältä. Hevi jhakkaa kaiken basso jymppeen ja muun paskan,. Se on valistunutta ja hyvää musaa.
että juuli ei oikein pidä lordista no haluaisin kysellä henkilökohtaisesti:
1.Miksi lordi on huono esikuva?
2.Millä todisteilla lordi on saatananpalvoja?
3.Uskotko että meidät huomataan kun meillä onn hyvä edustaja?
4.Pelkäävätkö KAIKKI lapset oikeasti lordia?
Ja sitten voin sanoa että kaksi-vuotias pikkusiskoni tansii iloisesti lordin voitolle suomen finaalissa (eikä pelännyt ollenkaan). Vaikka, hän katsoo lähinnä teletappeja ja himpuloita. :) - Anna-Banana
JUULI kirjoitti:
häh?
miten sä kehtaat sanoa noin maailman parhaimmasta bändistä...älä kirjoittele tänne jos et pidä lordista..he ovat viisaita ja oman jutun valinnut aivan sama asia kun sanoisin suo maailan RUMIMMAKSI malliksi koko maan päällä:)
ruma olet varmaan itsekin...älä hauku niitä jotka ovat itse uransa päättänyt..:(
luuletko olevasi itse niin täydellinen.???:) - JUULI
Anna-Banana kirjoitti:
häh?
miten sä kehtaat sanoa noin maailman parhaimmasta bändistä...älä kirjoittele tänne jos et pidä lordista..he ovat viisaita ja oman jutun valinnut aivan sama asia kun sanoisin suo maailan RUMIMMAKSI malliksi koko maan päällä:)
ruma olet varmaan itsekin...älä hauku niitä jotka ovat itse uransa päättänyt..:(
luuletko olevasi itse niin täydellinen.???:)KUKAAN MEISTÄ EI OLE TÄYDELLINEN.MUTTA JUMALA LOI IHMISEN OMAKSI KUVAKSEEN.NIIN MIKSI PITÄÄ PILATA OMA NÄTTI NAAMA JOLLAKIN 20C MEIKKI KERROKSELLA JA KÄYTTÄÄ INNOSTUKSEN LÄHTEENÄ KUIN ILMESTYKSEN KIRJAN PETO
- oukay
JUULI kirjoitti:
KUKAAN MEISTÄ EI OLE TÄYDELLINEN.MUTTA JUMALA LOI IHMISEN OMAKSI KUVAKSEEN.NIIN MIKSI PITÄÄ PILATA OMA NÄTTI NAAMA JOLLAKIN 20C MEIKKI KERROKSELLA JA KÄYTTÄÄ INNOSTUKSEN LÄHTEENÄ KUIN ILMESTYKSEN KIRJAN PETO
älä vedä jumalaa mukaan koko sotkuun se vaan pahentaa tilannetta puolin ja toisin
- pytty
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
voittaa koko p***an!!!!!!!!!!!!!!
- hmmmmmmh
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
jopa mun porukat tukee loordia vaikkei oon hevareita... mee muualle arvostelemasta kusipää!!
- hmmmmmmm
esittämä musiikki kuulostaaa lähinnä pallinsa menettäneiden ruunikkojen kimitykseltä, ei varmaan ole näiden, ehkä omasta mielestään "vakavasti otettavien" muusikkojen syytä. Onhan tunnettu tosiasia se, että peiliin on vaikea katsoa, meidän itsekunkin. Erityisen vaikeaa se tuntuu olevan ns. hevidiggareille, joiden mielestä on ihan ok-juttu, jos joku ns. "täysikäinen" poju vetää 15 kiloa jotain maskia lättyyn ja alkaa rääkymään kuin olemattomia palleja leikattais...kuten tämä laardi esim....kuka on vakavasti otettava muusikko?
onko se jari sillanpää kenties vai onko se kenties norjalainen white hemmo joka alko itkemää ku hävis euroviisuissa???? asdf:g - juuli
hmmmmmmh kirjoitti:
jopa mun porukat tukee loordia vaikkei oon hevareita... mee muualle arvostelemasta kusipää!!
ekkö osaa puhua (kusipäää) hienosti sanottu
ootte niin hulluja että teitä on pakko kiusata
lopussa kerron sit kuka oon sitten kun en jaksa enään valittaa - jarzki_
JUULI kirjoitti:
mielestäni viisut ei ole mallikilpailu ja ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä vaan itse musiikilla!! ja loordilaiset eivät ole saatanapalvojia!! miksi pitää tulla tänne valittamaan jos et tykkää kyseisestä bändistä eivät kaikki voi tykätä samasta musiikista!! henkilökohtaisesti minä kuuntelen monenlaista musiikkia, mutta en voi sietää reijjo taipaletta yms.. eikä mun silti tartte tulla tänne valittaan, mutta oli pakko vastata jotain koska tämä asia näyttää olevan sinulle niin tärkeä.
- SannaX
oukay kirjoitti:
älä vedä jumalaa mukaan koko sotkuun se vaan pahentaa tilannetta puolin ja toisin
on..sulla...otsaa...maailman...paras..Bändi...ja...sä...haukut...sitä!!!!ootko...hullu!?...mikäs...sua...mättää...Lordi...voittaa...kaiken...niinku...nykäsen...Matti...aikoinaan....
- ei prkl
naciima kirjoitti:
MITÄ VITTUA TE VALITATTA SAATANAN PURKKAPOPPARIT??! LORDI ON PÄÄTETTY ETTÄ MENEE EUROVIISUIHIN JA SILLÄ SELVÄ!!!!
- ei prkl
ei prkl kirjoitti:
MITÄ VITTUA TE VALITATTA SAATANAN PURKKAPOPPARIT??! LORDI ON PÄÄTETTY ETTÄ MENEE EUROVIISUIHIN JA SILLÄ SELVÄ!!!!
tuli väärälle viesti =D tarkotin niille, jotka valittaa lordista.. :D
- Isot ja pienet kirjaimet
hmmmmmmm kirjoitti:
...kuka on vakavasti otettava muusikko?
onko se jari sillanpää kenties vai onko se kenties norjalainen white hemmo joka alko itkemää ku hävis euroviisuissa???? asdf:gVastasit jo tavallaan itse omaan kysymykseesi..:)
Jos itse hankit elantosi musiikista, ymmärrän huolesi "musiikin vakavuudesta". Me muut vaan kuuntelemme ja nautimme siitä mikä sattuu korvaa ja silmää miellyttämään. Se taas, että nämä syrjäkylienkin hupparihintit ja saatanisti-hihhuililijat hautakivenpotkijat saavat lisäytyä näistä munattomista hevi/läskiperse-yhtyeistä, jotka vetävät kymppikilon maskia lärviin,ei hirveästi innosta. - Keskieurooppalainen
ruskeepää kirjoitti:
puhu omasta puolestas kukkahattutäti
..joo, voisin mielelläni tuohon sijoittaa enemmänkin, jotta se "lort" ei häpäiseisi yleisesti katajaista kansaamme, pysyisi siellä kivikauden mantereella...
(hyvää kevään jatkoa Suomeen..) - hmmmmmmm
Vastasit jo tavallaan itse omaan kysymykseesi..:)
Jos itse hankit elantosi musiikista, ymmärrän huolesi "musiikin vakavuudesta". Me muut vaan kuuntelemme ja nautimme siitä mikä sattuu korvaa ja silmää miellyttämään. Se taas, että nämä syrjäkylienkin hupparihintit ja saatanisti-hihhuililijat hautakivenpotkijat saavat lisäytyä näistä munattomista hevi/läskiperse-yhtyeistä, jotka vetävät kymppikilon maskia lärviin,ei hirveästi innosta....eihän tämä ole saatanaa palvova yhtye?
onhan lordilla kappalekkin jonka nimi on "devil is a loser", tuskimpa saatanan pavojat sen nimistä kappaletta tekis... vai tekiskö? - joni
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
moi lordi ja ox awa ja kita ja ammen teidän musiiki video on aivav mielettömän hino
okko tei..ä paljon keikkoja? - juuli
jarzki_ kirjoitti:
mielestäni viisut ei ole mallikilpailu ja ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä vaan itse musiikilla!! ja loordilaiset eivät ole saatanapalvojia!! miksi pitää tulla tänne valittamaan jos et tykkää kyseisestä bändistä eivät kaikki voi tykätä samasta musiikista!! henkilökohtaisesti minä kuuntelen monenlaista musiikkia, mutta en voi sietää reijjo taipaletta yms.. eikä mun silti tartte tulla tänne valittaan, mutta oli pakko vastata jotain koska tämä asia näyttää olevan sinulle niin tärkeä.
pakko kiusata teitä suomalaisia ko ootten niin ulluja mä oon mustalainen
- Akago
JUULI kirjoitti:
Lordi edustaa Suomee euroviisuissa ja sillä selvä. Kerranki euroviisuihi lähetetää joku joka osaa hommansa. On alkanu jo kyllästyttään se ku aina euroviisuihin lähtee joku pilipali renkuttaja jonka musiikki saa ihmiset hyppäämään kaivoon. Ja muute Lordiha heivataan euroviisuihin vaikka mikä olisi. Go for it, Lordi!
- Hakudoushi
JUULI kirjoitti:
Onks sillä ny paskankaa väliä miltä Lordi näyttää?(Lordi muute näyttää hyvältä.) Ja se on vaan plussaa jos uskaltaa olla uniikki. Ja hei jumaliste Lordi osaa laulaa! Sanat osuu suoraan sydämeen. Lordi viisuihin ja that´s it.
- \,,/
juuli kirjoitti:
pakko kiusata teitä suomalaisia ko ootten niin ulluja mä oon mustalainen
ole mikä olet ei varmaan liikuta
monia... - öööh....
JUULI kirjoitti:
mallina olo nyt ei vaadi yhtään mitään... mallit on muutenki pääasiassa rumimpia ihmisiä julkisuudessa. Eikä siinä mitään tarvita jos lavalle nousee pyörii ja pitää turpansa kiinni. Ja lisäks tunnuit missaavan koko pointin viestistä jota kritisoit.
PS. uskominen vaatii aivotoiminnan hidastumista, ei sen nopeutumista. - pahka...
Vastasit jo tavallaan itse omaan kysymykseesi..:)
Jos itse hankit elantosi musiikista, ymmärrän huolesi "musiikin vakavuudesta". Me muut vaan kuuntelemme ja nautimme siitä mikä sattuu korvaa ja silmää miellyttämään. Se taas, että nämä syrjäkylienkin hupparihintit ja saatanisti-hihhuililijat hautakivenpotkijat saavat lisäytyä näistä munattomista hevi/läskiperse-yhtyeistä, jotka vetävät kymppikilon maskia lärviin,ei hirveästi innosta.Kyllä ne on ne syrjäkylät jotka niitä wannabe-saatananpalvojia puskee. Synkkää seutua ilman tekemistä saa sellasta aikaan. Ite moshannu jo 3 vuotiaasta lähtien Peer Güntia ja kaikkea muutakii heviä/metallia. Kauluspaita ja suorathousut on töissä ja ei ole puhettakaan mistään naamaraudoista eikä hautakivien kaatelusta.
- w64sfgj
paskaa musiikkia kirjoitti:
Täysin paskaa musiikkia.
edes naamaa näyttää.??
Taitaa pelätä ihmisiä.VELLIHOUSU.Jos et ole huomannut, niin suomalainen hevi on ainoana musiikkilajina menestynyt muuallakin kuin Suomessa. :P
- rambe
JUULI kirjoitti:
kuitenkin ensin opetella kirjoittamaan niin ettet huutaisi?Vai olet sinäkin ollut lavalla ja vieläpä mallina?No se taitaakin selittää tuon mielipiteesi sisällön paremmin kuin tuhat sanaa. Siitä huolimatta oletkohan nyt sotkenut Lordin esiintymishahmon ulkonäön ja hänen todellisen hahmon keskenään kun tuollaisia väität?Ja samalla kuitenkin vetoat jumalaasi että hän armahtaisi ja soisi viisautta Lordille.Olisiko sinun anottava viisautta myös itsellesi mikäli moiseen satuhahmoon uskot? Koita ymmärtää että kyseinen Lordi on ihan samanlainen ihmisen mielikuvituksen tuote kuin jumalasikin on,ainoa poikkeus on siinä että Lordi sentään näkyy ja kuuluu, jumalasi ei sitä tee,ei nyt eikä koskaan.
- tietäis vaan minne
Kaikki ei asu elsingissä You know... Äkkiä tv:hen joku keräystalkoo ohjelma ja sponsorointi numero esille :)
Pistäkäähän joku promoottori se keräysnumero tiskiin niin pistetään rahaa tulemaan 500 €uroa.
Ei tässä perkele niin köyhiä olla, pikkurahalla saatanan hyvää viihdettä luvassa.- hard rock
tuossa on asennetta... =)
- lordi fani
tukea tulee myös täältä..ei muutako keräys pystyyn..:) ei se nyt saa euroista olla kiinni..et homma kaatuis..
- ................
Perkele!!! mitä touhua!!
- .....
touhuapa hyvinki..kukas tiukkis siel marisee..vaihda sivua..
- Jukka
Olikin odotettavissa, että milloin joku lökähousuinen hoppari tulee mussuttamaan tästäkin asiasta. Tämä lienee ainut asia, missä kukkahattutädit ja lökärit ovat samaa mieltä: Ei kansanmusiikkia (eli heviä) Suomen ulkopuolelle, kaikkihan pian luulevat, että koko maa palvoo Saatanaa. Homot, ei Lordi ole satanisti.
- .......
Jukka kirjoitti:
Olikin odotettavissa, että milloin joku lökähousuinen hoppari tulee mussuttamaan tästäkin asiasta. Tämä lienee ainut asia, missä kukkahattutädit ja lökärit ovat samaa mieltä: Ei kansanmusiikkia (eli heviä) Suomen ulkopuolelle, kaikkihan pian luulevat, että koko maa palvoo Saatanaa. Homot, ei Lordi ole satanisti.
jep tollasten ei tarvis sekaantua tälläsille sivuille..sillanpäällä on varmaan omat nettisivut? :)
- juuli
....... kirjoitti:
jep tollasten ei tarvis sekaantua tälläsille sivuille..sillanpäällä on varmaan omat nettisivut? :)
hyi mihin keräätte rahaa tuohan on suoraan ko joku piru ja taatusti on joku pahanpalvoja miten paljon tuommonen musiikki yllyyttää ihmisiä pahoihin tekoihin tuossa miehessä on demoni hyi olokoo eikö suomi osaa laulaa lavastuksillako pitää säväytttää ei suomi pärjää kyllä tuomosella esiintyjälä koska muualla maailmasa tuo on ko joku törkypelle
- Tepsukka
juuli kirjoitti:
hyi mihin keräätte rahaa tuohan on suoraan ko joku piru ja taatusti on joku pahanpalvoja miten paljon tuommonen musiikki yllyyttää ihmisiä pahoihin tekoihin tuossa miehessä on demoni hyi olokoo eikö suomi osaa laulaa lavastuksillako pitää säväytttää ei suomi pärjää kyllä tuomosella esiintyjälä koska muualla maailmasa tuo on ko joku törkypelle
ensin kirjoittamaan. Pisteitä ja pilkkuja saa käyttää!!! Ja kaiken lisäksi: Todella surkea PROVO!!!
- äippe
juuli kirjoitti:
kuuleppas juuuuulia....mitä sit vaik vähä demoneja?? pelottaako?..hah..hah..sun vistillä ei ollu mitään uutisarvoa,jätän sut tiukan pipos kans omaan arvoon........
- kaksinkerroin
juuli kirjoitti:
Buahhhahhahhahahhahahhahaha.. pahanpalvoja.. buahhahahahahah.... kuset tulee housuun.. buahahahahhah...törkypelle...buahhahahahah..
- mkinuvfg
juuli kirjoitti:
haista ny! etkö sä halua et suomelt lähtis jokin erikoinen bändi joskus, ettei aina jotain oopperalaulajia, joilla ei ole mitään mahdollisuutta pärjätä ateenassa!
- oot noob
juuli kirjoitti:
lord esinntyy nyt suomelle ja se on parempi ku joku tango kunigas erik viides ja siin esiinnytään kunnolla ja siin on muutaki ku laulamista ja sä oot vissii joku 70 v mummo joka kannataa jtn rumii tango runkkuja ja jari homopäätä joten pie sää se pääs kii ku lordi voittaa koko kisan ja sun pitäs kannataa ku se on valittu nii se on valittu! säkki
- juuli
oot noob kirjoitti:
lord esinntyy nyt suomelle ja se on parempi ku joku tango kunigas erik viides ja siin esiinnytään kunnolla ja siin on muutaki ku laulamista ja sä oot vissii joku 70 v mummo joka kannataa jtn rumii tango runkkuja ja jari homopäätä joten pie sää se pääs kii ku lordi voittaa koko kisan ja sun pitäs kannataa ku se on valittu nii se on valittu! säkki
te olette täysin sairaita hevi musikin kuuntelioita menkää pelolle miten ulkomailla 12 lapsi tappo perheensä ja sai inspiraatiota hevistä mitä siihen sanotta
- juuh...
juuli kirjoitti:
te olette täysin sairaita hevi musikin kuuntelioita menkää pelolle miten ulkomailla 12 lapsi tappo perheensä ja sai inspiraatiota hevistä mitä siihen sanotta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Saatananpalvonta siinä on linkki wikipediaan, artikkelina toimii saatananpalvonta!
- (>_<)
juuli kirjoitti:
Anteeks mut kommenttis saa ainakin
minut nauramaan..heh!! KIITOS tästä
vuodatuksesta..ihan kyynel meinas tulla
silmään kun luin tätä.*muah* (hymyä)=D
- samrock
tosi hyvä idea! me nuoret annetaan ilomielin avustusta lordille. kerranki suomi voisi menestyä viisuissa. saatanan eläkeläiset ja muut jotka haluaa jonkun puppelipojan laulavan tangoa, yrittäkää tajuta että vaikka joku sillanpää olisi supersuosittu suomessa, niin ei semmonen kolahda muun maailman väkeen, kaikkein vähiten nuorisoon! lordi euroviisuihin!
- JUULI
EN MÄÄ OO MIKÄÄ MUMMELI VAAN 23V MUTTA MÄ OMAAN HYVÄN MAUN REIJO TAIPALE ON PARAS JA RIJO KALLIO
- Voihan sitä olla
JUULI kirjoitti:
EN MÄÄ OO MIKÄÄ MUMMELI VAAN 23V MUTTA MÄ OMAAN HYVÄN MAUN REIJO TAIPALE ON PARAS JA RIJO KALLIO
henkinen mummokin :D
- Hah hah
JUULI kirjoitti:
sä teet ittestäs naurettavan...
- Hellbent
JUULI kirjoitti:
Jospa antaisit kommenttisi yhdellä nikillä, vai kärsitkö persoona jakautumasta.Montako yhdestä oletkaan nyt??
JUULI/juuli
- Juukkonen
ihan paska, periaate pitää olla että se suurisuinen hirviö saadaan sinne esiintymään hinnalla millä hyvänsä.
- .....
just näin PERIAATTEESTA..ei saa antaa perix vaikkka miten kävis?ihan miellenkiintosthan se olis tsekata miten äijän käy?
- Firewalkwithme
Minäkin annan varmasti jonkin rovon sen puolesta että saadaan viimein mekin viisuihin semmoista musaa jolla on jonkin näkösiä mahiksiakin.Ei enää mitään huppampaata sinne.
- Sirilei
Ylen meiltä saaman äänestysrahat, kun sitä euroviisuedustajaa valittiin????
Ei operaattorikaan ole niitä kaikkia voinut kääriä liiveihinsä. Kiinnostaisi tietääkin, että paljonko Yle siitä nettosi, äänestäjiä oli kuitenkin hirveä määrä.
Vaikka olenkin lähempänä kukkahattutäti-ikää, niin talkoisiin osallistun, jos se on ainoa vaihtoehto saada Lordi esiintymään.
- tulimies
laittavat tuplalatauksen Lordin esiintyessä
- Minnae
Nykyään pelätään erilaisuutta, ja sitä jos jollain on todellakin menevä ja näyttävä show.
Vuodesta toiseen siellä hyppivät typerännäköiset akat pitsihameissaan ja miehet trikoissaan, miksei nyt jotain toisenlaista?
Lordi ihastuttaa ja vihastuttaa, mutta jo mielenkiinnosta siihen, mitä maailmalla lordista sanotaan, pitäisi herran päästä Euroviisuihin esiintymään.
;P
- rahamies
Satasen laitan välittömästi!
- Tilinumero esiin!!
Täältä tulee avustusta vaikken ole Lordin musan ystävä,mutta hyvän asian tukija kumminkin, Suomi maailman kartalle!!.Rahaa vasta ennekuin tilinumero tiedossa!.Ihan vaikka 500€,nou hätä!.Rrrrock!.
- lekuri
joka sanoo Lordia saatananpalvojaksi... mitä sitten jos se on?? onko siitä haittaa??? ja Lordi kielsi olemasta saatananpalvoja niin miksi vitussa sitä syyttämistä pitää vielä jatkaa??
Taitaa jätkät/muijat pelätä Lordia kun noin paljon haluaa sen poies kisoista... Menkeepä itse laulamaan sinne... sitä paitsi Suomi uskaltaa kokeilla eri juttuja. Tässä muutama esmerkki
1: viime vuonna oli norskipoika laulamassa ja se ei auttanut.
2: sitä edellisenä vuonna oli homolaulaja eikä sekään auttanut
3: homolaulajaa ennen oli nainen joka liikkui paljon, että esityksestä tuli sekava. Ei sekään auttanut
4: Nyt on Lordi viemässä heviä euroviisuihin ja ei sitä tiedä mitä tulee tapahtumaan... aika näyttää- lekuri
Ensi vuonna toivotaan että ELäkeläiset osallistuisivat euroviisukarsintoihin ja voittaisi ne sillä seuraavaksi olisi eurooppalaisten hyvä kuulla humppaa
- JUULI
OTA POIKA RAAMATTU KÄTEEN JA MIETI SITTEN MITÄ HAITTAA SAATANANPALVONNASTA ON
- aiijjaa
JUULI kirjoitti:
OTA POIKA RAAMATTU KÄTEEN JA MIETI SITTEN MITÄ HAITTAA SAATANANPALVONNASTA ON
Ei ihminen välttämättä ole saatanan palvoja, jos hän soittaa heviä ja pukeutuu hirviöpukuihin.
- JTM
Kyllä levy-yhtiö, Yle ja kaikki tahot saa omansa pois Lordin euroviisuappaleen myynnillä. Ja vielä hirvittävien korkojen kanssa mikäli Lordi pärjää euroviisuissa. Jos rahojaan haluaa laittaa kansalais- tai muihin keräyksiin, niin oikeitakin tarvitsijoita on. JA PALJON.
- Esa
457443-263424
Sinne saa laittaa rahaa, ihan vaikka muuten vaan. - mauri5
Esa kirjoitti:
457443-263424
Sinne saa laittaa rahaa, ihan vaikka muuten vaan.Laitoin kympin, näin tuin omalta osaltani Suomea.
- hjdfg45
Esa kirjoitti:
457443-263424
Sinne saa laittaa rahaa, ihan vaikka muuten vaan.pienillä summilla se hoituu
- mä laitoin paremmaks :D
Esa kirjoitti:
457443-263424
Sinne saa laittaa rahaa, ihan vaikka muuten vaan.ja laitoin 1000 eskoa menemään!! Sit saatte nähdä osin mun sponssaaman shown :D
- ^heidih
Lordin on pakko päästä ateenaan!!
- mielelläni
osallistun talkoisiin, jotta Lordi saadaan areenalle esiintymään. Siellähän on pyoritetty sen seitsemän sortin artisteja, niin eiköhän ole aika kokeilla nyt tätä jo omaa elämäänsä elelevää legendaa. Vaihtelu virkistää! Ja kun tarpeeksi kovaa ammutaan, niin kansa herää sohvallaan.
Ps. Näillä sivuilla on toivotettu hornan kuuseen kaikenmaailman kukkahattutädit, eläkeläiset, humppajengit ja mitä hienoja taantumuksellisia homekorvia vielä onkaan listassa jäljellä... Älkää nyt hirveästi hermostuko, Lordin diggarit, sillä valitettavasi näissäkin piireissä Lordin kannattajia on ihan tarpeeksi. Koska Lordi on demokraattisesti äänestetty Suomen edustajaksi, niin sinne he fiksuina miehinä menevät. Ja toivottavasti menestyvät! - Laura1
Ehdottomasti Lordi viisuilemaan. Olisi kerrankin jotain katsottavaa. Eihän noita veisuja ole jaksanut enää vuosiin edes katsoa, nyt voisi:)
- kyllästynyt
ei lordia mihinkään euroviisuhin semmosta roskaa kuka sitä viittii tukea.
- anteeks
kyllästynyt kirjoitti:
uskomme vihdoin, että jokin bändi todellakin saa pisteitä euroviisuissa!!!!
- \,,/
kyllästynyt kirjoitti:
He.. aikas naurettavaa että
tästä jaksetaan aukoa ja aukoa
päätä. Jätä viisut väliin, jos ei
kiinnosta.. tuskin tuo ohjelma on
jollekkin KUOLEMA!! jos siellä ei
tänä vuonna satu hyppimään joku
sillanpää. \,,/
Mikä tässä hommassa nyt mättää?
Kyllä suomesta lähetetään Sillanpäätä ja muita joilla ei ole laulu taitoa, mutta sellanen mikä saattaisi pärjätä, niin ollaan heittämässä sivuun.
Minun mielestäni Lordi on hyvä esimerkki siitä, että suomessa tehdään musaa. Ruottalaiset pärjää vaikka esiinnyttään naisia ja lauletaan pelkää soopaa.- -KalPa-
Mä ainakin lahjotan rahaa jos vaan keräys alkaa!
Kyllähän tämmönen bändi pitää saaa esiintymään hinnalla millä hyvänsä! Lordi on hyvää vaihtelua... kun ei jaksa joka vuosi nähä niitä hinttejä hyppimässä siellä!
Katoin viime vuonna euroviisuja virossa jonkun porukan kanssa ja ne kyllä repesi aika pahasti kun jari sillanpää tuli ruutuun antamaan suomen pisteet!! Sillon hävetti olla suomalainen!!! - On se kauniimpi
Kuin Tarja Halonen...
- unelias
En ole valmis rahoittamaan ketään bändiä euroviisuihin vaikka ois kuinka hyvä. Sen kuitenkin haluan sanoa, että mun mielestä on turha jatkaa tuota ärsyttävää Lordin kritisoimista.. kyllä aikaisemmillekin lanteen keinuttajille on annettu kaikki tuki, miksei siis tänäkin vuonna!? Kuunnelkaa ihmiset itseänne, kuinka lapsellisia olette.. vetää herne nenään näin pienestä asiasta..
- living_death_doll_79
Kyllä hemmetissä pittää järjestää Pommeja Lordille-keräys >:D>..nyt vaan keräys käyntiin ja almuja antamaan..
- Ihminen
Kerrassaan loistava asia se keräys...
Sellainen pikku asia kuin raha ei saa estää Lordin osallistumista.
Jos kohdalle osuu keräys niin kyllä muutaman €uron sinne heitän :)
Auttakaamme kaikki lordi Euroviisuihin!!!!!!!! - ale
taas tulee kaikilta vitun teknopaskoilta juttua tänki jutun tiimoilta.
- ...paitsi valitus
Mahtava idea!!! Kun ne "alastomat" eli vähäpukeiset ja kauniit naisetkin kiusaa jonkun silmää niin tottahan nyt hirviötkin häiritsee, minun silmilleni kelpaa molemmat (vaikka nainen olenkin) ja korvilleni kelpaa hyvä musiikki kuten myös Lordi. On aika lopettaa se paska jota suomalaisedustajat vuodesta toiseen (vuosina joina huolitaan mukaan) laulavat että tekisi mieli itkeä... Edes ruotsilta ei ole herunut niitä "säälitäysiä" pisteitä joita naapuri/ kaverimailla on usein tapana jakaa...
Mulle keräyslipas!!! Lordi Maailmankartalle!!!
Ja toi saksalaisfirma pitäisi pistää pois päiviltä kun kerran hinnoittelee mitä sattuu!- paukku
saksalaisten pistää kaksinkertainen latinki, kun Lordi esiintyy
- Pöllö
Mitenkäs tuon saksalaisfirman hinnankorotus nyt sitten oikein menikään? Nekö vetivät yhtäkkiä, ilman mitään näkyvää syytä hinnat pilviin? Minkäslaiset hinnat sitten muille artisteille ovat? Olisiko mahdollista, että tässä masinoidaan jonkinlaista salaliittoa, jotta suomen tämänkertainen edustaja, Lordi, ei pääsisi esiintymään Viisuihin?
- 11v,pennut!
Lordi on kerran euroviisuihin valittu,niin se sinne lähetetäänki! Vaikka ollaanki vain 11-12 vanhoja kakaroita niin kyllä me sinne keräykseen(siis jos sellanen tulee) niin parisen ekua sinne pistetään.Ei mummojen enään valittaa että lordi muualle ja joku Jari Sillanpää kehiin.Lordi on sinne valittu ja sinne se myös menee! Sori kirjotus virheet sitten^^
- ja paljon
11v,pennut! kirjoitti:
Lordi on kerran euroviisuihin valittu,niin se sinne lähetetäänki! Vaikka ollaanki vain 11-12 vanhoja kakaroita niin kyllä me sinne keräykseen(siis jos sellanen tulee) niin parisen ekua sinne pistetään.Ei mummojen enään valittaa että lordi muualle ja joku Jari Sillanpää kehiin.Lordi on sinne valittu ja sinne se myös menee! Sori kirjotus virheet sitten^^
paaaljon on nelikymppisiä hevareita tässä maassa jotka innostui kun pääsi lordi sinne. itsekin tunnen yhden sellasen. varmasti on pappaikäistenkin mieleen kunhan jotain kumman hihhuliuskovaisia tai euroviisumafian (nehän on jostain rannikkohomokylistä ennen olleet ne säveltäjät jotka on ennätykselliset 8x saaneet nolla pistettä mikä on euroopan ennätys, vaikka tuskin muualtakaan sitä surkeampia säveltäjiä löytyy)
- ja paljon
ja paljon kirjoitti:
paaaljon on nelikymppisiä hevareita tässä maassa jotka innostui kun pääsi lordi sinne. itsekin tunnen yhden sellasen. varmasti on pappaikäistenkin mieleen kunhan jotain kumman hihhuliuskovaisia tai euroviisumafian (nehän on jostain rannikkohomokylistä ennen olleet ne säveltäjät jotka on ennätykselliset 8x saaneet nolla pistettä mikä on euroopan ennätys, vaikka tuskin muualtakaan sitä surkeampia säveltäjiä löytyy)
..jäseniä ne vastustajat, samaa porukkaa joiden mielestä ei hymyillä saa eikä yrittää menestyä jne.
- .......
ja paljon kirjoitti:
täs yx 44v..tyttönen...ja dikkaan lordia...kuten heviä yleensäkkin..et semmosta...HYVÄ..HEVI..HYVÄ..LORDI...ps.tiukkapipot laittakaa telkku päälle,näette kohta HURJAN ESITYKSEN...kukas se onkaan???no LORDIIIII...
- Rampaskale
11v,pennut! kirjoitti:
Herätkää kansalaiset haluatteko lordin viisuihin!!? jo s haluatte niin älkää vain keskustelko tehkää asialle jotain!!
- lordi perseestä
100 euroa Lordille, jos poltaa ne haisevat paskahaalarinsa julkisesti nuotiolla ja lopettaa pelleilynsä!!!
- RockenRoll
Ehdottomasti, moista ei olla nähty sitten KISSIN. Kunnioitan Lordia myös ihan heidän ulkomuodonsa vuoksi.
- RockenRoll
Ihmisillä on joku kumma hinku vastustaa kaikkea uutta, Lordinkin kaltaista. Mutta semmoista taidetaan yleensä pelätä mitä ei tunneta. Itse en ainakaan halua kuulla jokavuotista tipitiitä Euroviisuissa.
- Tommi
RockenRoll kirjoitti:
Ihmisillä on joku kumma hinku vastustaa kaikkea uutta, Lordinkin kaltaista. Mutta semmoista taidetaan yleensä pelätä mitä ei tunneta. Itse en ainakaan halua kuulla jokavuotista tipitiitä Euroviisuissa.
Yes, saadaan suomeen ensimmäinen euroviisuvoitto, HYVÄ LORDI, oikee asenne ja pommit kehiin!!
- RockenRoll
RockenRoll kirjoitti:
Tekstitv:llä vasta luki jotain että pyrotekniikka olisi muka liian kallista Lordin esiintymisessä, tuollakin haluavat vaan estää koko Lordin esiintymisen. Kaikkea ne keksii. Hemmetin nössöt. Tottakai se maksaa, mutta ei siellä nyt alastikaan voi esiintyä, ainakaan tämä yhtye.
- oikein sille!!!!
Ylhäältä annettu näky oli sittenkin totta.Suomen viisutie tänä vuonna saattaa katketa.Kiitos ylös,etteivät saatananpalvojat pilaa mainettamme.
- Tractor
kellarissa. Siellä on tähteinä muutama patjallinen papatteja ja pitkiä tähtisädetikkuja ja lisäksi kun hankkii pari säkkiä mätiä kananmunia. Yhdistämälläne saa ihan hyvät säväykset ja tulee halvaksi. Hard to smell halleluja - Hard is on halleluja - Hard testicals halleluja. Laardi tekee temput ja kukaan ei jää kylmäksi. Jääkiekon MM jää varjoon. Tätä voittoa ei dopingit vie vaan pyroteknologia sen tuo. HYVÄÄ VAPPUA!
- Lordi fani
Siis kerrankin kun Suomella on mahikset pärjätä ni aletaa valittaa jostakin pikku jutusta!! Toivottavasti Lordille saadaan rahat... Vaikka sillä kuuluisalla Suomaleisella sisulla.
- Lordi ja Suomi VOITTOON!
Kun kerrankin Suomella olisi kunnon kilpailija viisuissa, niin sitten yritetään estää sen osallistuminen!
Ne saatanan saksalaiset vois mennä vittuun niine pyrotekniikka hintoineen. Siis oishan ne velkaa sen, että antaisivat Lordille pyrotekniikka jutut halvemmalla. Niitten ei tarvinnut edes maksaa sotakorvauksia Suomelle Lapinsodasta! Voisivat vastapalvelukseksi antaa alennusta!
On se kyllä saatana, kun jotkut mummot täälläkin inisee. Vittu, eihän suomi niillä humppa-homoillakaan voittanut, ANTAKAA NYT LORDILLE JA SUOMELLEKKIN MAHDOLLISUUS! PERKELE! - näytetään niille!!
näytetään koko maailmalle, että täällä osataan vetää yhtäköyttä ja pitää omien puolta! Kaikenmaailman julkkis papit voi suksia suolle, kun SUOMENKANSA seisoo Lordin takana!! Oisin antanut vaikka vaatteet päältä jos edellisten vuosien edustajat oisivat jääneet kotia sieltä suomea nolaamasta, mutta nyt voisin antaa ne vaatteet jotta saataisiin Lordi viisuihin!!!!
- jamaica =)
Mahtavaa, Lordi on paras!Kaikki tuki Lordille vaan!Lordia pitäisi kannustaa enemmän eikä vain haukkua.. Onhan Lordi sentään parempi kuin joku Antti Tuisku! Tämä oli sitten vaan mun mielipide, että...
- lordi21509143
lordi on paras hard rock HALLELUJAH oujee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- star rocket
tämähän alkaa näyttää siltä, että ollaankin menossa ilotulituksen EM-kisoihin. Siinä tapauksessa minulta liikenee muutama tähtisadetikku ja puntti tulitikkuja keräykseen.
- Maajussi.
Kaikkea kanssa, paskaa saa pyytämättä. Ei tule latiakaan moiseen sontaan.
- bkb
Eipä ne saksalaiset silloinkaan paljoa lupaa ja hintaa kyselleet kun Lapin polttivat. S-tan Hitlerin jälkeläiset, rahaliikenne saisi olla vähän toiseen suuntaan jos ne ylipäätään huolitaan suomalaisia avustamaan.
- poju
2.5 vuotias poikamme on hurahtanut lordeihin ,kuulee heti jos jossain maintaan lordi.tunnistaa laulun radiosta ,itsekseen.
- ______
oikeasti kuunnellut Lordia? Jollei oltaisi läträtty lateksia naamaan niin kukaan ei tietäisikään kyseisestä kellaribändistä mitään, vaikka hienoja tekeleitähän poikien puvut ovat mutta saman vaivan olisi voinut pistää soittamisen opetteluun. Sitäpaitsi euroviisut on laulukilpailu jonka äänestäjistä varmastikin suurinosa kuuntelee kappaleita. Joten ihan sama mitä kiinalaisia siellä paukutellaan, eivätkä ne kissanpierut televisiossa näytä muutenkaan miltään.
- paskapuhetta
Ei siellä musiikilla jyrätä, oli ulkomusiikilliset avut sitten kissanpieruja tai silikonitissejä.
- tosimies näyttää naamansa
Siis tollasta maanhäwäistystä kun LORDI ei sais ees aatella laittaa maailmalle häpäisemään jo suomen muutenki alhaista (rywettynyttä)euroviisu suosioo,on sitä möyritty suossa mutta nyt mennään niin sywälle ettei paluuta enää pinnalle oo!!
Kas kun suo ottaa omansa ja paluuta pinnalle ei oo..........- hehheheh
eikös se ole parempi ettei naamaa näy!
- Otto K.
Rahoille voisi keksiä parempaa käyttöä, kuten Roctumin lavashown tukemiseen!
- "Valvoja"
Minä voisin avittaa kahdella kilolla Dynamiittia.
- edes
ollaan päästy kilpaikalle, niin suomi on jo hävinnyt euroviisut.Mitä tästä opimme? Koko euroviisut voidaan peruttaa lopuiäksi suomen osalta, lähtee sinne ketä tahansa, niin suomi ei koskaan voita euroviisuja.Pikku maat ovat tehneet sopimuksen jo että ketä voittaa.
- Militia
Miksi ihmeessä ihmiset puhuu hevareista ja heviuskovaisuudesta ja Lordista..?! Ei Lordi ole heviä vaan poppirokkia. Ei euroviisuun otettaisi edes suoranaista "metallia" ..
Ainoa syy miksi te Lordin nyt "heviksi" lokeroitte, on kyseisen bändin lavashow ja look.
Yrittäkää välillä olla edes pikkasen vähemmän pinnallisia.
Kiitos. - viLLe
PERFEKT!
- djuuh
Ihan naurettavia pellejä!
- ihmettelevä
Miksi te kaikki ootte niin kovin erimielisii Lordista. LORDIN ON VALITTU SUOMEN EDUSTAJAKSI ja sillle ei enää voi mitää. Mummmot menköö sit itteensä ja miettiköö miksen sitä jane äänestäny!!!
Lordista tulee legenda, josta tullaan puhumaan pitkään. Jos saamme Lordin viisuihin edes puolivaloisilla pommeilla, voimme näyttää lapsillemme, mitä olemme yhdessä saavuttaneet. Me olimme ensimmäisiä, jotka rikkoivat kaavoihin kangistuneen viisuformaatin, me olimme ensimmäiset, jotka uskalsivat soittaa omaa musiikkia.
Nyt on siis aika tajuta tilanne, ja tukea Lordia kaikin keinoin.- Eeva
Tuska Open Airin tilinumero?
Pistän neljäsosan siitä, mitä muihin keräyksiin, katastrofeihin jne. Lordi on vähintään yhtä hyvä kuin "Pylly vasten pyllyä pum pum" - mitä kyllä häpesin aikanaan enemmän. Kyllä tähän maailmaan mahtuu musiikkia kuulkaa joka lähtöön. Pidän itse oopperasta, klassisesta, erityisesti Bachista, mutta Lordikin ihan hyvä. Älkää jaksako jauhaa tuota juupas eipäs -juttua. Meitä on moneksi ja tärkeämpääkin tekemistä on kuin jauhaa. Valittu, mikä valittu. Veikkaan, että homma saa enemmän ääniä, kuin Riki Sorsa aikanaan ;-) vaikka olikin "ihan kiva biisi". Siis tilinumero johonkin esiin, niin pistetään rahaa esityksen hoitamiseksi. Ylen hommahan se tietysti olisi, mutta varaton yhtiö kun on....
- laulukilpailussa
pitäisi olla kaikille samat lähtökohdat eli ei mitään pelleilyitä.
- gothmog6
Ovelta ovelle keräys pystyyn ! Kyllä täältä pesee n. 1000 € ainakin , bling bling.
- piruillessaankin
jos sadaltatuhannelta kysellään ja jokainen antaa euron (tai kait levy-yhtiöillä varaa on) niin eikös tuosta nyt ainaskin sadantonnin edestä voisi paukuttaa että näyttäisivät etteipä onnistunut
mites muut bändit, kyllähän niiltäkin varmaan hiukka solidaarisuuttaa löytyisi - sitä nyt itketään.
eiköhän tämä lordi menesty paremmin joku joku jari sillanpää. hyi vittu. katottaan vaan nii pesee kaikki suomen geir rönninigit vai mikä vittu olikaa semmoset pojat vois mennä sinne takapajulaasa puhaltaamaan siihen vitun pilliin. voi teitä jotka ette taua että lordi on simply the best.
- ..........
on vittu aivan paras vittu eikä kukaan oo yhtä vittu hyvä kun lorti vittu
- rahaaa
ett, plordi paska pääsee viisuihin.
- viisuisti,,,,
Mikseivät M.A nummista laittanu sinne? Se on kyllä Suomen surkein muusikko. Ei edes Lordi oo niin huono.
- TÄHÄN ON TULTU
KUN EI MUUTEN PÄRJÄTÄ. ANNETAAN HAUSEVA VASTALAUSE- ELI LORDI
JUOKAA SHIMAA. ÅELLET.- Pöllö
Mikä ihmeen vastalause? Tuskin sinne nyt aina kannattaa lähettää samasta muotista valettua musiikkia kun on nähty, että sillä ei pärjää. Sillä (mikäsenytoli) maalla jolla on se "We are the winners" -kappale, se on vastalause.
Tällaiseen keräykseen minäkin voisin osallistua.\,,/
- Lordi_Ansaitsee_Voittaaa
Oha se niin vaan että, Lordille kaikki suomen tuki!! Mitä sitä siittä kitisemään että suomi saa huomiota.. Kerrankin niin. Jos miettii Lauraa ja Sillanpäätä, esitykset olivat toki hyviä musiikin osalta, mutta vaisuksi ne jäi.. Oltaisiin vain tyytyväisiä tästä. Eikä valiteta. Ei sitä tiedetä mihin se Lordi pystyy ja kykenee, näihin muihin ehdokkaisiin verraten. Pitäisi ainakin erota. Eikä ruveta arvostelemaan ulkonäköä. Katson ennemmin täysipukeisia miehiä naamareissaan, kuin puolialastomia naikkosia ketkuttamassa itseään ympäri lavaa.
- Sauna Open Airiin
Liput ostettu TS:n takia mutta tämä oli loistava yllätys Hard,Rock............!
- maski
Oletteko muuten lordin vastustajat miettineet miksi lordilla on maski!?
Ehkä samasta syystä kuin supersankareilla! syynä että jos he tietäisivät kuka lordi oikeasti on he kävisivät hänen ja hänen läheistensä kimppuun (esim. ahdistelun ja uhkailun merkeissä) ja silloin teistä "kunniallisista" kansalaisista tulisi itse hirviöitä!!!
- 42 v mies
Lordi on laittanut itsensä 100% likoon omassa jutussaan, ja toteuttaa omaan unelmaansa. Miehellä kesti 10 vuotta saada muut uskomaan että juttu voisi toimia. Miettikää mikä sitkeys ja työ. Tästä syystä fanitan miestä suuresti. Tämä Euroviisuhomma on jo nyt suuri voitto hänelle, sillä monet ovat tutustuneet yhtyeen musiikkin sen myötä. Sitäpaitsi Lordi tekee ihan hyvää hevimusaa, kyllä kelpaa kuunnella!
- Timjami
On tässä tullut lueskeltua vaikka minkälaista kommenttia ko. yhtyeestä. Itse en pidä itseäni fanina, mutta en myöskään voi sanoa, että inhoaisin Lordia. Silti olen tyytyväinen siitä, että Lordi saatiin Suomea edustamaan viisuihin. Aikaisempina vuosina, kuten kaikki varmasti hyvin tietää, on ollut ties minkälaisia humppahömppöliirumlaarum esiintyjiä Suomea edustamassa, ja onhan se nyt monta kertaa jo tullut huomattua, että YRITTÄMÄLLÄ seurata toisten maiden jalanjälkiä ei pisteitä ole herunut. Miksi siis yrittää samaa reittiä aina uudelleen, vaikka on jo hyvin yleisesti tiedetty tosiasia, ettei Suomi koskaan tule menestymään viisuissa kyseisillä humppahömppöliirumlaarum esiintyjillä. Eikö siis kannattaisi mielummin yrittää etsiä joku aivan uusi, erilainen, ainutlaatuinen tapa tai keino lähestyä kyseisiä viisuja? Ja kyllä, Lordi on yksi tälläinen uusi tapa.
Sitä on turha lähteä spekuloimaan etukäteen miten ko. kisassa käy, sen varmasti tiedämme jokainen paremmin sitten kun kisat ovat ohi. Lordi jakaa mielipiteitä, toiset tykkää, toiset vihaa, mutta eikö silti olisi reilua tukea ja kannustaa myös tätäkin esiintyjää, kuin muitakin aikaisempia esiintyjiä? Ei Lordi ole sen kummempi esiintyjä kuin muutkaan aikaisemmat.
Ja sitten tämä "naamaripelleily". Ne asusteet vain yksinkertaisesti kuuluvat yhtyeen imagoon, tarvitseeko asiasta tehdä sitä isompi numero? Jokaisella yhtyeellä on oma imagonsa, Indica- yhtyeen jäsenet pukeutuvat eritavalla kuin esimerkiksi Lovex:in pojat. Eikö ole rikkautta, että on olemassa erilaisia ihmisiä, erilaista musiikkia ja erilaisia yhtyeitä? Olisitteko sitten onnellisempia, jos jokaikinen ihminen, musiikkikappale ja yhtye olisi samaa tusinatavaraa kuin kaikki muutkin? Mielestäni on hienoa, että osaa ja uskaltaa olla erilainen. Ja nimenomaan sitä pitäisi tukea, eikä kannustaa ihmisiä olemaan samaa massaa kuin kaikki muutkin. Yksilöllisyyttä kehiin ihmiset!!
Tässä jokin aika sitten Ylex- kanavalla oli eräs Lordin haastattelu jossa yhtyeen laulaja kertoi, että he ovat saaneet muutaman kerran palautetta, jossa palautteen antaja on kiitellyt yhtyettä siitä, että he ovat olemassa. Siksi, että yhtye toi palautteenantajan mielestä mieleen "vanhat hyvät ajat". Omasta puolestani olen myös onnellinen siitä, että Lordi on olemassa, (kuten myös monet muut Suomalaiset yhtyeet) vaikka en näitä "vanhoja hyviä aikoja" ole koskaan kokenutkaan. Kuinkahan moni tästä porukasta edes tietää sitä, kuinka suosittu Lordi itseasiassa onkaan monissa keski-Euroopan maissa ja myös muualla Euroopassa? Kuinka moni tästä porukasta edes tietää jotain oikeasti Lordista? Muuta kuin tämän Hard Rock Halleluja -piisin ja sen, miltä ko. yhtyeen jäsenet näyttävät?
Niimpäniin, ja silti ollaan yhtyeen jäseniä hanakasti polttamassa roviolla ja heittelemässä valkosipulilla. Kuulostaa samalta meiningiltä kuin entisaikaan kun punatukkaisia naisia poltettiin roviolla noitina..
Olemmeko todella näin typeriä? Emmekö ole oppineet yhtään mitään noiden aikojen jälkeen?
Nuorin pikkuveljeni, jolla on ikää 10 vuotta, on yhtyeen ahkera fani. Harva se päivä kuulee hänen soittelevan koneella Lordin piisejä, repeatilla tottakai. Ja mielestäni pikkuveljeni on aivan tavallinen, normaalikehityksinen poikalapsi, vilkas ja mielikuvituksekas tottakai. Ei hän mikään saatananpalvoja ole. Vanhempani ovat uskovaisia ihmisiä, mutta heillä sentään löytyy sen verran järkeä päässä, etteivät lähde herjaamaan pändin jäseniä saatananpalvojiksi ym. Hiukan heidän kulmakarvansa kohosivat kun ensimmäisen kerran Hard Rock Hallelujah- piisin musiikkivideon näkivät. Mutta siinä se.
Eivätkä he ole kieltäneet pikkuveljeäni kuuntelemasta heidän musiikkiaan. Miksi ihmeessä edes pitäisikään, tarttuvaa mättöähän se on.
Itse asiassa, Lordihan ei edes kovin "raskasta" musiikkia ole. Itse kuuntelen hyvin paljon raskasta musiikkia, muunmuassa Children Of Bodomia, joka on suomalaista Death Metallia. Mitähän tästäkin täällä sanotaan?
Luultavasti minutkin leimataan välittömästi saatananpalvojaksi ja ties miksi pakanaksi, who cares?
Kuitenkin olen aivan tavallinen tervemielinen kunnollinen nuori, joka on saanut kasvatuksen, uskovaiseksi en silti itseäni nimittäisi. En juo, en polta, en käytä huumeita, en liiku epämääräisissä porukoissa. Tekeekö siis pelkkä musiikkimieltymykseni minusta saatananpalvojan?
Eivätkö ne, jotka juovat ja käyttävät muita huumaavia aineita ole kuitenkin paljon saatanallisempia henkilöitä,järki käteen raamattu kädessa taapertavat tädit!!!
Laittaisin tähän erään tekstin eräältä sivulta (http://www.esctoday.com/) Jonka sattumalta löysin, mutta selaimeni teki lakon, eikä suostu avaamaan ko. sivustoa. Tällä sivustolla oli kuitenkin euroviisuaiheinen äänestys, jossa sivuston kävijät saivat käsittääkseni äänestää jollakin tavalla, monenneksikö minkäkin maan ehdokkaan laittaisivat.
Ja Suomen Lordi rankattiin kymmenenneksi.
Ei aivan huono suoritus Lordilta, sanon minä.
Eihän tuo tietenkään povaa todellista euroviisumenestystä, mutta antaa toivottavasti miettimistä näille ihmisille, jotka ovat jo polttamassa Lordia roviolla . . .
Toki tällä sivustolla kritisoitiin hyvinkin ankarasti Lordia, kuten myös tässä keskustelussa, mutta paljon oli myös ihmisiä, jotka todella odottivat innolla Lordin esitystä. Eipä siis hätiköidä tämän Lordin suhteen, ennenkuin kisat ovat oikeasti edes alkaneet!
Suurin osa tässä keskustelussa olevista ihmisistä on todennäköisesti vanhempia kuin minä itse, silti itselleni ainakin syntyi sellainen vaikutelma, kuin olisi lukenut 12 vuotiaiden murrosikäisten teinien riitelyä demi.fi:ssä...
Mielipiteensä voi esittää monella eri tapaa, sen voi esittää selkeästi ja järkevästi "te muut olette ehkä tuota mieltä, mutta minä olen tätä mieltä" tai melkoisen lapsellisesti "Vittu helvetti saatana SE ON NÄIN!!!!!!!!!!!!!!!!!111Olkaa vittuhiljaa vittuku ette TIIÄMIS TäÄN MITÄÄN!!!!!!!". Jokainen voi sitten hiljaa itsekseen miettiä kumpi kenkilö antaakaan itsestään paremman kuvan ja kumman tekstiä onkaan miellyttävämpi lukea.. Tällä hetkellä tämän keskustelun henkilöistä minulla ei kovinkaan hyvää kuvaa ole. Toki mukaan mahtuu ihastuttavia poikkeuksia joille todella nostan hattua.
Jos kerran olette aikuisia(?), miksi ette käyttäydy sillä tavoin? Annatte melkoisen huonoa esimerkkiä nuoremmille ihmisille. Ja sitten kehdataan vielä päivitellä päiväkahvilla, miksi nykyajan nuoriso onkaan niin kauheaa.. MENKÄÄ ITSEENNE IHMISET ennen kuin rupeatte toisten asioista möykkäämään! Hemmetti saatte minunlaisen teräshermoisen nuorukaisenkin raivon partaalle.
Anteeksi, taisin kirjoitella koko ajan varsinaisen asian vierestä.. Joten korjaampa tämän asian: Mikäli kohdalleni sattuisi osumaan tälläinen Pommeja Lordille-keräyslipas (mikä olisi täällä korvessa erittäin epätodennäköistä)tottakai sinne voisin muutaman rovon vilauttaa, onhan niitä ropoja lähtenyt sotainvalideille ja afrikkalaisille ja ties mille...
Lordi lähtee euroviisuihin, sehän äänestettiin jo aiemmin sinne täysin demokraattisin äänestyksin. Joten en ymmärrä miksi nimeltä mainitsemattomat henkilöt jaksavat vielä mäkättää tästä asiasta. Jos kerran todella olisivat halunneet Tomi Metsäkedon sinne lurittelemaan, olisivat sitten äänestäneet häntä niin paljon, että hän olisi sinne päässyt. Myös häviäminen on taitolaji ja monikaan ei taida sitä täällä osata...
Asiasta on turha enää rähistä, ei se siitä muutu, vaikka rähisisitte maailman tappiin saakka
Kiitos ja näkemiin - Olenkeijohaluanpimpsaa
mä olen keijo keijo runkkasi eilen parvekkeella ja keijo näytti persettä ja keskisormea keijo sanoo hyvää vappua ja muistakaa runkata keijo haluaa vaimon=)
- juuli
ookko helenan keijo entinen
- uskova1957
Kaikki Suomen uskovat polvirukoukseen että Lordin ja hänen saatananpalvijiensa matka katkeaisi semifinaaliin.Jos oikein rukoilemme niin onnistumme.Ei saatananpalvonnalle.
- jarzki_
loordilaiset eivät ole saatananpalvojia!! miksi pitää valittaa jos ei tykkää kyseisen bändin musiikista?? miksi??
- juuli
totisesti jeesuksen ksristuksen veren kautta kukistu loordi
- juuli
meidän jumalamme kuulee kaiken. hän on messias hän on valtias hän kunningas kaikki valtias.siunausta sinulle uskova1957.tämmäsiä tulee koska me elämme niin lähellä loppua ja kohta herra tulee pilvissä ja tempaa omat poissa.
- Kristitty Hevariksi
Voi piip sun kanssas! Jos pukeutuu persoonallisesti bändis tai vastaavaa, ei se tarkota heti, ett on saatananpalvoja! Ite ehk oon, mut Lordi ei oo heti s-palvoja, jos se laulaa jotain rock hallelujaata! Haista paska ja painu sinne vitun kirkkoos rukoileen sun "herralta" mitä lystää!
- Timppa
Minä seurakunna työntekijä kävin perjantaina Hämeenlinnassa katsomassa Lordia ja voin sanoa sinulle että muuta ihmeessä kantaasi.Syyllistyt todella vakavaan pilkantekoon kannanotollasi.
Ja ota selvää ennen kuin tuomitset !
Minusta se oli todella mahtava tilaisuus ja siinä näkyi vahvasti Herran kunnioitus.
Edes seurakuntien tilaisuuksissa hallelujaa tuoda esille niin hienosti kuin siellä.
KIITOS LORDI ! Kiitos ja ylistys Herralle ! - *_*
juuli kirjoitti:
meidän jumalamme kuulee kaiken. hän on messias hän on valtias hän kunningas kaikki valtias.siunausta sinulle uskova1957.tämmäsiä tulee koska me elämme niin lähellä loppua ja kohta herra tulee pilvissä ja tempaa omat poissa.
wicked\,,/ niiku oikeesti???
pittääpä pakata laukut äkkiä ja mennä
piiloooon.. Shhhhh.. *elä kerro kellekkää*
*hi*;D
- RockenRoll
Jotenkin tuntui TV 2:lta eilen katsottaessa sitä vetailuohjelmaa että ainoa Lordin varteenotettava vastus saattaisi olla tuo Ruotsin emäntä, siinä oli jonkin verran yritystä. Mutta ei tuolla ylipirteydellä mitä nämä tavanomaiset euroviisut edustaa pitkälle pötkitä. Pitää nyt vaan toivoa että se tuomaristo osaa valita oikein.
- ihmeellistä
touhua tän lordin euroviisuihin menon kanssa!
siinä ei oo enää mitään ihmeellistä sepittämistä, kun kerta on äänestyksen voittanut.
miksi kukaan ei äläköinyt ennen kisoja, vai oliko se nyt olevinaan joku yllätys, että lordi voitti?
kaikkihan sen tiesi mikä bändi on kyseessä, joten olisi kannattanut miettiä kantaa jo ennen viisuja.
minusta se oli ihan itsestään selvyys, että lordi voitti.
ihan tarpeeks on niitä iskelmä-uikutuksia kuunneltu viisuissa , joten olikin jo aika saada jotain tosi erilaista kehiin.- RockenRoll
No eihän sitä vielä olla voitettu...
- ...se
RockenRoll kirjoitti:
No eihän sitä vielä olla voitettu...
on voittanut nää suomen karsinnat. eiks vaa? kait niitä nyt voi jonkin sorttisina viisuina pitää.
- kaikille!
Ite oon sitä mieltä, että Lordi on kunnon musaa siinä missä muukin! Hyvä vaan että kerranki lähettivät euroviisuihin jotain muuta ku Jari Sillanpäätä, tai muuta tällasta iskelmäpaskaa! Suomi on joka kerta saanu euroviisuissa hävetä. Jos käy niin tänäkin vuonna, niin sitten on vittu vika jossain muussa ku musiikissa! Lordi on hyvä siinä missä muuki, ja sillä hyvä! Ite annan kaiken mahdollisen tuen Lordille!
- jytg
Lordihan se eniten apua tässä maassa/maailmassa tarvitsee. Järjestäkää mieluummin kansanliike syöpälasten auttamiseen. Olis kyllä uskomatonta nähdä samanlainen into ja yritys pistettävän johonkin muuhun kun show-bisnekseen. Ei tuu tapahtumaan....
- vanhus
..toisaalta tuo putaansuunkin poika tarvitsee apua. Ei kai kukaan aikuinen terve,miehen ikään ehtinyt pikkupoikakaan yleensä käyttäydy siten, että kehtaa hillua meikit naamalla ja rääkyä kuin munista hirtettäis? Toki on normaalia, että hautakivenpotkijat eivät paljon syöpälapsista piittaa, mutta sellaiseksi tämä nykymaailma on mennyt. Jostain pitäisi löytää ne entisajan oikeat MIEHET jotka parikertaa kuljettais raviojan kautta nämä vitun putaansuupellet ja hupparihintit. Kun noista ääliöistä karisteltaisiin pari kiloa rautaromua turvasta ja korvista, revittäisiin ne kaavut vittuun ja pestäisiin mäntysuovalla ne akkamaiset meikit lärvistä ja ko. pellet pistettäisiin oikeisiin töihin vaikka ojankaivuun puoleksivuotta, niin aikapaljon alettaisiin olla oikeilla jäljillä ns. kasvatuksen alkeissa..
- sanataiteilua
vanhus kirjoitti:
..toisaalta tuo putaansuunkin poika tarvitsee apua. Ei kai kukaan aikuinen terve,miehen ikään ehtinyt pikkupoikakaan yleensä käyttäydy siten, että kehtaa hillua meikit naamalla ja rääkyä kuin munista hirtettäis? Toki on normaalia, että hautakivenpotkijat eivät paljon syöpälapsista piittaa, mutta sellaiseksi tämä nykymaailma on mennyt. Jostain pitäisi löytää ne entisajan oikeat MIEHET jotka parikertaa kuljettais raviojan kautta nämä vitun putaansuupellet ja hupparihintit. Kun noista ääliöistä karisteltaisiin pari kiloa rautaromua turvasta ja korvista, revittäisiin ne kaavut vittuun ja pestäisiin mäntysuovalla ne akkamaiset meikit lärvistä ja ko. pellet pistettäisiin oikeisiin töihin vaikka ojankaivuun puoleksivuotta, niin aikapaljon alettaisiin olla oikeilla jäljillä ns. kasvatuksen alkeissa..
"vanhus", hauskaa kerrontaa sinulta! heh.. :)
- holkku
lordi ON PARAS BÄNDI IKINÄ! MÄ lomouduin rock the4 balls (mikä olikaa koska oon humalassa) ni se intro oli LOISTAVA!! LORDI ykkösöks niin kauan kiu mä oon hengissä!!!
- ajatteleva yksilö
otsikko kertoo kaiken
- Arska
Ei perkele kaikkihan meille nauraa jos nyt rahat loppuu kesken.
- olenkeijohaluanpimpsaa
Olen keijo keijo saa olla netissä keijo saa syödä kinkku sitten keijo saa runkkaa keijo saa nussia keijo tykkää blondeista haluaako kukaa tutustu keijoon jolla on paperipussi päässä ja 3cm pitkä kulli joka laukee kahdessa sekunnissa kirjoittakaa keijolle keijo osaa puhua keijo sanoo että te kaikki uskovaiset olette aika outoja keijo laulaa teletappia
- .......
SÄ OOT KEIJO SAIRAS........
- Hullut suomalaiset antavat ...
Ei mitään järkeä maksaa älyttömästä ylihinnottelusta! Yle on järkevä kieltäytyessään! Nyt pitäisi neuvotella sen älyhinnottelufirman kanssa, eikä kerätä ja syöstä heille rahaa! Kuka nyt ei rahaa vastaanottiasi!
- Mielipiteni on
Suomen pitäisi lähettää Euroviisuihin esiintyjä, joka esittäisi kauniin laulun, esimerkiksi Jari Sillanpää olisi sopiva esiintyjä.
- jorge luis borges
mitas taa nyt taas tarkottaa???
jos lordi on sinne kerran valittu niin antakaa niiden menna! niinku joku kirjotti aiemmin jossain viestissa, nightwishin olis sinne pitany menna jo aikoja sitten..
so fucking what mita ne muut meista ajattelee, mita te sit ajattelette muista esiintyjista???
muista maista siella on vaan sita perus kansaa, mita siella on joka vuosi, mut tana vuonna me ainakin saadaan huomiota ja siita kannattaa olla ylpeita!!
siis olkaa nyt ylpeita siita et meilla on pokkaa lahettaa sinne erilainen esiintyja ku muilla!!
ja oikeesti unohtakaa se mita muut ajattelee ja ajatelkaa se homma toiste pain eli suomi uskaltaa iskee sinne jotain erilaista ku muut eika vitut valita muista!
ja suomalaisten itsetunto nyt ylemmas for sure!!
ja on niita vitun urpoja joka maassa ja viela enemman ku suomessa!!uskokaa tai alkaa!!
rock on lordi!! - takarivin hinttipuppeli...
on näyttäny mihin pystyy...eikä paljoon pystynyt :D
Se että suomihumppamummot rakastaa Jaria ei todellakaan tarkota että sellasta pullaposkipuppelia digattais ulkomailla :D
Toivotaan että se oli ensimmäinen ja viiminen kerta ku sitä pelleä päästetään euroviisuihin nolaamaan suomea...
- Jumalan pasuuna
NÄETKÖ HÄNESSÄ ITSESI. MITÄ JOS LAPSESI NÄYTTÄISI
SAMALTA. MILTÄ TUNTUISI JOS AAMULLA HERÄISIT JA KATSOISIT PEILIIN JA NÄKISIT ITSESI SEN KUVANKALTAISENA.- soihdun kantaja
Onneksi suomen valvovat kristityt rukoilee.
Rukoilemme "lordille" ,hänen ryhmälleen ja hänen kaikille kannattajille Jumalan kohtaamista Jeesuksessa Kristuksessa. Oi Herra Jeesus Kristus anna Pyhän henkesi puhutella. Jeesus sanoo: Kun Hän tulee (Pyhähenki)niin ilmoittaa Hän synnin, vanhurskauden ja tuomion. (Huom! järjestys) uusi testamentti johanneksen evankeliumi luku 16 jae 8.
Jeesus On verensä vuodattanut edestäsi ja annettu vikauhrina että saisit syntisi anteeksi ja saisit iankaikkisen elämän. JEESUS RAKASTAA SINUA! - ihqqq
soihdun kantaja kirjoitti:
Onneksi suomen valvovat kristityt rukoilee.
Rukoilemme "lordille" ,hänen ryhmälleen ja hänen kaikille kannattajille Jumalan kohtaamista Jeesuksessa Kristuksessa. Oi Herra Jeesus Kristus anna Pyhän henkesi puhutella. Jeesus sanoo: Kun Hän tulee (Pyhähenki)niin ilmoittaa Hän synnin, vanhurskauden ja tuomion. (Huom! järjestys) uusi testamentti johanneksen evankeliumi luku 16 jae 8.
Jeesus On verensä vuodattanut edestäsi ja annettu vikauhrina että saisit syntisi anteeksi ja saisit iankaikkisen elämän. JEESUS RAKASTAA SINUA!voi juma...
- teidän kanssa
Lordi edustaa suomea ja sillä hyvä. En itse ole mikään Lordi fani, mutta on se hyvä että saadaan vähän erilaisuutta.. Mikä lordissa muka on niin kamalaa?
Ihmisiä hekin vain ovat!!
Ajatelkaa nyt jos kukaan ei olisi erillainen. Euroviisuistahan tulisi ihan tylsät jos siellä kaikilla olisi samankaltaiset esitykset!!
Lordilla olisi sentään jotain tavallisesta poikkeavaa. Ei ole mikään aihe esim suuttua jos joku tykkää Lordista. En tajua miksi ihmiset jotka eivät piittaa Lordista pätkän vertaa tulevat tänne aukomaan päätään. Jos ei pidä lordista eikä ideasta niin voi puida sitä asiaa ihan omassa mielessään eikä kaataa näinkin hyviä keskusteluja kiroilulla ja tappelulla siitä onko lordi hyvä vai ei!! Järki käteen hyvät ihmiset!- Kaamos
Jos ette ole huomanneet niin ei suomi ole ennenkään niitä euro viisuja voittanut.
Mitä hävittävää meillä muka on?
Ja jos vastaatte kansalais ylpeys, niin se meni jo siinä toisessa maailman sodassa. Jossa suomi taisteli venäjää vastaan, sillä koko loppu eurooppa pitää meitä saksan puolulaisina ja hitlerin kavereina siittä hyvästä.
Ja ne jotka ovat sitä mieltä ettei Lordilla ole mitään asiaa euro viisuihin niin olisi teidän pitänyt se siinä karsinnassa ilmoittaa ja jotakuta muuta äänestää.
Nyt siittä on myöhäistä vinkua ja vollata.
Älkää olko huonoja häviäjiä, nyt on vain tuettava Lordia ja pidettävä peukut pystyssä. - Kaamos
Kaamos kirjoitti:
Jos ette ole huomanneet niin ei suomi ole ennenkään niitä euro viisuja voittanut.
Ja jos vastaatte kansalais ylpeys, niin se meni jo siinä toisessa maailman sodassa. Jossa suomi taisteli venäjää vastaan, sillä koko loppu eurooppa pitää meitä saksan puolulaisina ja hitlerin kavereina siittä hyvästä.
Ja ne jotka ovat sitä mieltä ettei Lordilla ole mitään asiaa euro viisuihin niin olisi teidän pitänyt se siinä karsinnassa ilmoittaa ja jotakuta muuta äänestää.
Nyt siittä on myöhäistä vinkua ja vollata.
Älkää olko huonoja häviäjiä, nyt on vain tuettava Lordia ja pidettävä peukut pystyssä.näkevätpähän kerrankin minkälaisia morököllejä me suomalaiset oikeasti olemme.
Enkä sitten fanita ketään (No ehkä Inuyashaa) Joten turha kumota mun puheita sillä perusteella.
- mä en diggaa
ehkä sil on ongelma tai sit se salaa ja piilotttelee jotain,kun ei voi omana itsenään mennä euroviisukisoihin...hih hih
- sarska
lordi on paras. olen ykkös fani. loordi rules. hard rog hallelujaa!!
- zaiga
Olen samaa mieltä tässä meillä ei ole mitään hävittävää.
Itse en ole hevimusiikin ystävä ja kun kuulin että Lordi lähtee euroviisuihin niin tuumasin että voi v...U!
Mutta saadessani enemmän selvyyttää bändistä ja taustoista ja kuullessani Lordin musiikkia niin huomasin että Lordi on hyvä.
Lordi vie suomen maailman kartalle ja kerrankin meidät huomataan!
niille jotka eivät halunneet Lordia euroviisuihin: tyhjä enää valittaa, äänestys meni jo! - loooortiiii :DD
laittakaahan Vesa Keskiselle viestii :D et saarahan loorti euroviisuihin rallattelleen :) Ei pitäis äijän talous mennä noin pikkusummasta nurin :)
- kaa_mos
Tulin katselleeksi ihan mielenkiinnosta mitä sinne euroviisuihin on tullut aikojen saatossa lähetettyä.
En erehdy tekemään sitä virhettä toistamiseen.
Menneet ovat menneitä mitä niitä kaivelemaan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722