Lorti pessee euroopan pellet

Päivät Savossa:

Kyllä miekii enskuuntelula kattelin maar jotta mikäs helevatan monsterryhmä se sielä lavala nyt joikaa.

Mieku oisin niin halunna että metsäpeton tomppa taikka joku niistä silikoonii täytee pumpatuista pikkuhoroloista oisi voittana ni oisha myö saatunna tuas kunnola pisteittä ainakkii 5

Nytteku mie oonkii kuunnellu tätä monsterbäntin kipaletta ni sehä alakaakin kuulostaa ihan mahottoma hyväle. Mie jyssäytin miun 60-luvula hankitut stereot täysile ni yläkerran nuapur tul miule jäkättää jotta laitakko ne masiinat pienemmäle ukko vai soitanko siule polliisit senkii helevetin lähettiläs.

Mie sanoin akale että piehä kuule vuatelumppur turpas kii nyt kuunnelaa rokkia. Mummu otti pultit nennääsä ja nakkas minnuu kohti kukkaruukula ni mie kostoks laitoin sterevot huuttammaa vielä kovemmale.

Nyt on Lorti kaikanu kolome päivää putkee ja kaikuu muuten niin euroviisuhi asti. Jokohan sua yläkerran akka hepulin ja joutuu lattaamoon. Miule se sopis kunnola ni piäsee siitäkkin akanruahkasta erroon muutamaks viikoks. Muutenkii ku se on ruma ku ois seipään nielly kottaraine.

Ruokaaki ku laittaa ni aina haisoo palaneen käry. Se tumpello ämmähä polttaa veenkin pohjaan, ei helevata mikä mätisäkki.

4

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjh

oot ihana hihihi

• Perjantai

Kiitos lupsakkaasta kirjoituksestasi.
      Tämmösiä ois kiva lukea enemmänkin! :)

• Sergio_Leone

lisää tollasia alustuksia,ja lordille vielä voitto niin luppaan syyä miäkin kalakukkoa=D

• liänistä?

Kovin tuo nuotti karskahtaa korvaan. Ettet vuan ois enemmän Joensuun puolelta? Tae sitten oot lähtösi niitä karjalan siirtolaesia? Vuan kyllä tämä Loorti hyvin kelepaa meillekin. Isännänkiin kanssa kuunneltii viime sunnuntaina kirkon mänöjen jäläkeen ratiosta tätä hallelujjaa ja kovin mielytti. Ostettimpa herran levy kirkolla käyvessä tytön poejallekin lahjaksi. Ollaan kaekki peukut pystyssä, että tämä koko kansan loorti pärjee viisuissa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      711
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe