Harvat kulmat

argh

Minulla on vaaleat, harvat kulmakarvat. Ne näyttää tökeröltä. Yritän värjätä niitä kulmakynällä, tuloksena suttuisen oloinen ja muutenkin oudonnäköinen lopputulos. Kaiken lisäksi kulmani ovat tyhmän muotoisen, liian etäällä toisistaan.
Jos jollakulla on kultaisia neuvoja, miten saisin kauniit kulmakarvat, tuhannesti kiitos jos kertoisit minullekin!

12

2273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelly.F

      No ehkä kannattaisi kokonaan leikata/nyppiä kylmakarvat pois ja piirtää tilalle kulmakynällä
      kulmakarvat.Tai sitten mennä suoraan kosmetologille
      .....

      • voi helv**

        no älä nyt herran jestas vaan nypi niitä vähäisiäkin pois. sehän vasta hirveeltä näyttäiskin! mene ammattilaiselle. siellä värjätään sun kulmat, jolloin kynällä ei tarvitse kuin vähän täydentää puuttuvia kohtia ja muutenkin ammattikosmetologi tms. se on se joka osaa antaa neuvoja ja auttaa! luuletko, että kellään on täydellisiä kulmia omasta takaa? kyllä se taitaa niin mennä että yks sun toinen piirtelee tai värjää karvojaan.


      • se taitaa
        voi helv** kirjoitti:

        no älä nyt herran jestas vaan nypi niitä vähäisiäkin pois. sehän vasta hirveeltä näyttäiskin! mene ammattilaiselle. siellä värjätään sun kulmat, jolloin kynällä ei tarvitse kuin vähän täydentää puuttuvia kohtia ja muutenkin ammattikosmetologi tms. se on se joka osaa antaa neuvoja ja auttaa! luuletko, että kellään on täydellisiä kulmia omasta takaa? kyllä se taitaa niin mennä että yks sun toinen piirtelee tai värjää karvojaan.

        olla, että ani harva on tyytyväinen kulmiinsa. Ei olisi tullut mieleenkään nyppiä viimesiään pois, ihan karseennäköisiä sellaiset piirretyt.. Taidan harkita tuota kulmien värjäystä kosmetologilla, hän voisi antaa vinkkejä niiden muotoiluun, värjätä vaikka malliksi.

        Sitten yksi kysymys, pitääkö kulmakynän olla kova? Siis onko kulmakynät kovempia kuin kajaalit? Oon tähän asti värjännyt kulmia kajaaleilla, kun nuo kulmakynät on niin kalliita. Nyt rupesin miettimään, että voisikohan siinä olla osasyy, miksi näyttää niin hassulta kun värjään.


      • käyttänyt
        se taitaa kirjoitti:

        olla, että ani harva on tyytyväinen kulmiinsa. Ei olisi tullut mieleenkään nyppiä viimesiään pois, ihan karseennäköisiä sellaiset piirretyt.. Taidan harkita tuota kulmien värjäystä kosmetologilla, hän voisi antaa vinkkejä niiden muotoiluun, värjätä vaikka malliksi.

        Sitten yksi kysymys, pitääkö kulmakynän olla kova? Siis onko kulmakynät kovempia kuin kajaalit? Oon tähän asti värjännyt kulmia kajaaleilla, kun nuo kulmakynät on niin kalliita. Nyt rupesin miettimään, että voisikohan siinä olla osasyy, miksi näyttää niin hassulta kun värjään.

        Siinähän se: investoi nyt kunnon kulmakynään, vaikka kirpaisisi se hinta. Se kovuushan siinä nimenomaan on niksinä; meikkikynällä ja etenkin kajalilla saat sirkuspelleilmeen joka ikinen kerta.

        Se kulmakynä muuten ei kulu kovin nopeasti. Kuinka usein olet kuluttanut tavallisen lyijykynän ihan loppuun?


      • argh
        käyttänyt kirjoitti:

        Siinähän se: investoi nyt kunnon kulmakynään, vaikka kirpaisisi se hinta. Se kovuushan siinä nimenomaan on niksinä; meikkikynällä ja etenkin kajalilla saat sirkuspelleilmeen joka ikinen kerta.

        Se kulmakynä muuten ei kulu kovin nopeasti. Kuinka usein olet kuluttanut tavallisen lyijykynän ihan loppuun?

        Kiitos, lähdenkin jo tänään ostamaan oikean kulmakynän! Näköjään ei ihan kaikessa kannata säästää!
        Tuli taas jotain uutta opittua :)


      • vaan...
        argh kirjoitti:

        Kiitos, lähdenkin jo tänään ostamaan oikean kulmakynän! Näköjään ei ihan kaikessa kannata säästää!
        Tuli taas jotain uutta opittua :)

        ruskeahkolla luomivärillä ja viistolla kapealla siveltimellä saa kaikkein kauneimmat kulmat. Mulla on ihan sama ongelma mut kaikki pitää mun kulmia upeina, vaikka saunapuhtaana näytän Saimi Nousiaiselta.


      • Olivia
        vaan... kirjoitti:

        ruskeahkolla luomivärillä ja viistolla kapealla siveltimellä saa kaikkein kauneimmat kulmat. Mulla on ihan sama ongelma mut kaikki pitää mun kulmia upeina, vaikka saunapuhtaana näytän Saimi Nousiaiselta.

        Minullakin on suht harvat kulmat lunnostaan, tosin ne ovat tummat, mutta melko huomaamattomat ja epäsymmetriset, joten lähes aina meikkaan ne kulmakynällä tai siveltimellä kulmaväriä käyttäen. Ongelma on nimenomaan, että tulos ei ole luonnollisen näköinen, ja tuntuu, että kulmat ovat niin vahvat meikattuna, että ne hallitsevat kasvojani...En vain osaa meikata niitä muulla tavoin. Osaisikohan joku kosmetologi/meikkaaja antaa vinkkejä...?


      • Olivia
        vaan... kirjoitti:

        ruskeahkolla luomivärillä ja viistolla kapealla siveltimellä saa kaikkein kauneimmat kulmat. Mulla on ihan sama ongelma mut kaikki pitää mun kulmia upeina, vaikka saunapuhtaana näytän Saimi Nousiaiselta.

        Niin, ja minulle on todella ongelmallista näyttäytyä sit saunanpuhtaana ja ilman meikkiä, kun yleensä meikkaan aina kulmat, niin sit meikittömänä olen niin eri näköinen...Toi Saimi Nousiainen-vertaus oli kyl hyvä, heh:)


    • käyttäisit

      Kulmakarvavahaa. ne on halpoja, antaa vähän väriä kulmiin ja pitää ne ojossa. Se korostaa pienimmätkin karvat ja on 100 kertaa halvempi kuin että mennä värjäyttämään ne, värihän ei kauan kestä. Kannatan tämän tuotteen ostamista, itselläkin on käytösä sellainen ja todella hyvä on! :)

      • kuullutkaan

        kulmakarvavahasta. Vai onko se sama asia kuin kulmakarvageeli? Siis sellainen mikä esim. lumenellakin on, vähän ripsivärin tapaisessa purkissa?


      • ....
        kuullutkaan kirjoitti:

        kulmakarvavahasta. Vai onko se sama asia kuin kulmakarvageeli? Siis sellainen mikä esim. lumenellakin on, vähän ripsivärin tapaisessa purkissa?

        ei enää ole vaan se on nykyään vahaa.sama purkki mut nimi ja sisältö muuttunu.Se lumenen siis.

        ite käytin ennen sitä kulmakarvageeliä läpinäkyvää ja ruskeaa mut ihan vähän aika sitte se muuttu kulmakarvavahaks ja sitä ei oo ku ruskeeta.


    • Eikosmetologille

      Käy ostamassa kulmakarvaväriä jostain perus cittarista tai sokokselta. Maksaa kuitenkin vaan sen n. 12 €, väriä riittää yli kymmeneen kertaan ja se on paljon halvempaa kuin kosmetologilla käyminen. Värjääminen ei ole edes vaikeaa vaikka moni niin luulee, värjäys ajan kanssa kannattaa vaan olla tarkkana :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe