Gynekologilla käynti

Kekkuli

Mitä miehet ajattelevat naisten gynekologilla käymisestä? Inhottaako, kummastuttaako..?

Jos tyttöystäväsi/vaimosi käy miesgynekologilla, tunnetko edes pientä mustasukkaisuuden ailahdusta mielessäsi?

Tiedätkö, mitä gynekologin luona tapahtuu ja millainen kokemus se on naiselle?

Oletko koskaan keskustellut yhdenkään naisen kanssa gynekologiasioista?

46

11431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäri...

      Gynekologi on lääkäri siinä missä muutkin. Enhän keskustele siitäkään, jos naisystäväni käy hammaslääkärissä. Mitä ihmeellistä gynekologissa sitten olisi? Tuskinpa kenellekään lääkärikäynti mikään eroottinen kokemus koskaan on. Ja lääkärille potilas on potilas.

      • rööri ...

        onhan noita nähty ..


    • pitkään aikaan

      No vastaanpa vaikka nainen olenkin,... olen minä kyllä miehen kanssa jutellut siitä miten epämukavaa se on kun pimpsa levitetään sillä levittimellä ja sitten jollain puikolla tökitään kohdunsuuta kun otetaan Papa-koe. Se nipistää ja tuntuu ikävältä. Lopuksi jää ihan limainen olo jalkoväliin siitä liukasteesta. Valot on kirkkaat ja tuntuu hölmöltä hiippailla ilman housuja vieraassa paikassa. Ei siitä kyllä mitään eroottista saa aikaiseksi, ei vaikka kuinka yrittäisi :D

    • Doapp

      voi näitä kysymyksiä. oikeesti mulla on sellainen hellyttävän säälivä olo. Gynekologi on lääkäri joka tekee työtään. tutkii naiset röörit ja ja sen semmoset. tuskinpa miehiä kiinnostaa mitä metallihärveleitä se sinne tunkee.

      • fact of life

        Kyllä ihmisen, joka haluaa ammatikseen tutkia ihmisten sukuelimia täytyy olls jotenkin kieroutunut. Mihksi ihmeessä kukaan haluaisi tehdä sellaista? Itseäni ällöttäisi joka päivä levitellä ihmisten sukuelimiä auki ja tunkea tikkuja sisään. Jotenkin mielipuolisen kieroutunut täytyy olla jos se niin paljon kiinnostaa että sellaiseen ammattiin oikein opiskelee.


      • kyssäriii
        fact of life kirjoitti:

        Kyllä ihmisen, joka haluaa ammatikseen tutkia ihmisten sukuelimia täytyy olls jotenkin kieroutunut. Mihksi ihmeessä kukaan haluaisi tehdä sellaista? Itseäni ällöttäisi joka päivä levitellä ihmisten sukuelimiä auki ja tunkea tikkuja sisään. Jotenkin mielipuolisen kieroutunut täytyy olla jos se niin paljon kiinnostaa että sellaiseen ammattiin oikein opiskelee.

        Mikäs se on se sellainen lääkäri, joka on nimenomaan erikoistunut persereikiin? sellainenkin kai on, mikä ajaa ihmisen erikoistumaan persereikiin, tekemään sen valinnan että minusta tulee peräsuolen asiantuntija?


      • kaikki sama
        kyssäriii kirjoitti:

        Mikäs se on se sellainen lääkäri, joka on nimenomaan erikoistunut persereikiin? sellainenkin kai on, mikä ajaa ihmisen erikoistumaan persereikiin, tekemään sen valinnan että minusta tulee peräsuolen asiantuntija?

        Teillä taitaa olla ongelmia oman ruumiinne kanssa, jos noin eri kehonosat ällöttää. Itse en näe mitään ällöttävyys-eroa suun, korva, pimpsan tai kikkelin välillä. Kaikki kuuluu ihmiseen, jokaisella osalla on tarkoitus eikä mikään niistä inhota.


      • .......
        kaikki sama kirjoitti:

        Teillä taitaa olla ongelmia oman ruumiinne kanssa, jos noin eri kehonosat ällöttää. Itse en näe mitään ällöttävyys-eroa suun, korva, pimpsan tai kikkelin välillä. Kaikki kuuluu ihmiseen, jokaisella osalla on tarkoitus eikä mikään niistä inhota.

        Kaikki haiseva on epämiellyttävää lääkäristäkin, ellei ole hajuaisti mennyt.

        Oma ruumis on ihan eri asia kuin toisten ihmisten epämielyttävät haisevat ruumiinosat.

        Peräsuolen kaiveluun erikoistunutta lääkäriä ei muuten olekaan, vaikka aikaisempi kirjoittaja niin luulikin. Gynekologi, yleislääkäri, urologi tai sisätauteihin erikoistunut lääkäri voi tutkia myös peräsuolta.


      • gynex
        fact of life kirjoitti:

        Kyllä ihmisen, joka haluaa ammatikseen tutkia ihmisten sukuelimia täytyy olls jotenkin kieroutunut. Mihksi ihmeessä kukaan haluaisi tehdä sellaista? Itseäni ällöttäisi joka päivä levitellä ihmisten sukuelimiä auki ja tunkea tikkuja sisään. Jotenkin mielipuolisen kieroutunut täytyy olla jos se niin paljon kiinnostaa että sellaiseen ammattiin oikein opiskelee.

        Samaa olen miettinyt nimmari " fact of life! :D

        Mitä sen persoona päässä liikkui ennen kuin se päätti JO NUORENA mennä opiskelemaan ja tulla 'pillun-tutkijaksi"??????????

        on toi aika kummallista ja enemmistö gyneistä on MIES.
        HARVA on NAINEN,ei niitä vastaan tule tusinakaupalla.

        oikeesti kummallista jos joku haluaa ja päättää jo nuorena että haluaa ammatiksi 'pillun-tutkijaksi'koska sitähän se vaan on?


      • ammatti
        gynex kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt nimmari " fact of life! :D

        Mitä sen persoona päässä liikkui ennen kuin se päätti JO NUORENA mennä opiskelemaan ja tulla 'pillun-tutkijaksi"??????????

        on toi aika kummallista ja enemmistö gyneistä on MIES.
        HARVA on NAINEN,ei niitä vastaan tule tusinakaupalla.

        oikeesti kummallista jos joku haluaa ja päättää jo nuorena että haluaa ammatiksi 'pillun-tutkijaksi'koska sitähän se vaan on?

        Lääkärin ammatti on ammatti siinä missä muutkin
        ja siinä ansaitsee hyvin.

        Jos gynekologia on "pillun tutkimista" niin miksi naiset rupee siihen?

        Monet naiset ei halua mies-gynea siksi, että se on liian nolostuttavaa.


      • YMMÄRRETTÄVÄÄ MINUST
        gynex kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt nimmari " fact of life! :D

        Mitä sen persoona päässä liikkui ennen kuin se päätti JO NUORENA mennä opiskelemaan ja tulla 'pillun-tutkijaksi"??????????

        on toi aika kummallista ja enemmistö gyneistä on MIES.
        HARVA on NAINEN,ei niitä vastaan tule tusinakaupalla.

        oikeesti kummallista jos joku haluaa ja päättää jo nuorena että haluaa ammatiksi 'pillun-tutkijaksi'koska sitähän se vaan on?

        Ei se ole vain sitä :) Gynekologin reviiriin kuuluu mm. hedelmällisyysasioita, raskauden seuranta ja synnytykset, mikä voi monista olla lääketieteen antoisin ja valoisin homma - lääkäriin voi joskus tulla iloisellakin asialla!


      • Anonyymi

        RÖÖRIT pitää käyttää huollossa?????
        ha-hr-ahr-ahr-har-ha-rha-hr-arh-arh-arha-rh-arh-ahr-ahzsd-s's's'söösösä


      • Anonyymi
        gynex kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt nimmari " fact of life! :D

        Mitä sen persoona päässä liikkui ennen kuin se päätti JO NUORENA mennä opiskelemaan ja tulla 'pillun-tutkijaksi"??????????

        on toi aika kummallista ja enemmistö gyneistä on MIES.
        HARVA on NAINEN,ei niitä vastaan tule tusinakaupalla.

        oikeesti kummallista jos joku haluaa ja päättää jo nuorena että haluaa ammatiksi 'pillun-tutkijaksi'koska sitähän se vaan on?

        Tästä nyt on mennyt jo vuosia, mutta tökätään vastaus tähän.
        Gynen ammatti on kutsumusammatti, ei siihen noin vain opiskella. Vuosien työtä se vaatii ja paljon tietoa, lisäksi on vaativaa asiakaspalvelutyötä.
        Naiset harvoin alalla ja siihen on syynsä.
        Jaa, että mitkä ne ovat? Voit miettiä sitä ihan itse.

        Jokainen työ tarvitsee tekijänsä, ei siinä ole mitään häpeämistä. Lääkärit tekee töitä, ei arvostele asiakasta henkilökohtaisesti siis yleensä.
        Olen kyllä tavannut niin tekeviä, että terveisiä vain Poriin.


    • MiracleMike

      Tämä nyt on huumoria mutta ajatelkaas, jätkät, jos teille maksettaisiin rumasti rahaa siitä että kaupunkinne söpöinkin tipu levittää vehkeensä eteen nähtäväksi ja tutkittavaksi. Saattaisi pää tutista ja tuskan hiki valua lippiksen alta :)

      • Anonyymi

        Ei ne miehet käy gynellä, ne käy urologilla......


    • kauhistu

      Olen nähnyt elokuvia.

    • käski

      menemättä miesgynelle, ei halua että joku vieras mies kaivelee mun jalkoväliä :D No en kyl itekään kehtais mennä, aina naisgynella oon käynyt.

    • asdf

      Ennen ja varsinkin jälkeen. Ennen:"pelottaa", jälkeen"sattuu" ja "sitten se niin ja sitten se näin ja sitten se käski ja sitten otettiin se ja siinä näkyi tämä, mutta ei se ollut sitä ja nyt sattuu täältä ja tuosta".

    • Miiuli

      Mulle se ainakin on upea seksuaalinen kokemus ja on ihanaa kun mieslääkäri koskettelee mua.

    • eräs n.

      En kelpuuta mieheksi muuta kuin gynekologin...olen seurustellut yhden kanssa...jäänyt koukkuun...hmmm....herrasmiehiä alusta loppuun. Kaikki miehet, hankkiutukaa gynekologeiksi jos päätä riittää, saatte kunnon massit ja työ on pelkkää iloa useimmiten :)) No ei vaiskaan.

    • olet toope

      Kyllä teillä menee huonosti, jos olet mustasukkainen gynekologille.

      Olen yrittänyt keskustella asiasta, mutta tyttöystävä ei ole halunnut kertoa.
      Ehkä se on niin epämukava aihe, että...

      Jotkut tuttavat ovat kertoneet millaista on ollut gynellä ja ihan hyvin olisin pärjännyt ilman sitä tietoa.

      Jos joku nainen kertoisi sinulle yksityiskohtaisesti kaiken, niin et varmaan kysyis toista kertaa.

      • lahja naisille!!!

        Nautin joka käynnistäni gynelläni ja harmikseni käyn vain kerran vuodessa rutiinitarkastuksessa, jossa otetaan papa-näyte joka toinen vuosi, mutta ohessa ajatuksiani gynestäni ja käynneistäni hänen vastaanotollaan! Miehet - eikö siis ole pelkoa, aihetta mustasukkaisuuteen? Ja naiset, onko teidän mielestäne täysin normaalia ja yleistä, että nousette tutkittaviksi gynepedille täysin alasti?

        (En ole kertonut yksityiskohtaisesti kumppanilleni - mies - gynekäyntieni sisällöstä, eikä hän ole niistä juurikaan kysellyt.)


        Hän, siis gyneni, on mies. Ekaa kertaa menin hänen vastaanotolleen 3-4 vuotta sitten.

        Hän on aina todella kohtelias (ei imelä), huomioiva ym.

        Ensin vaihdetaan muutama sana, miten on vuoden
        aikana mennyt, kierron pituus jne. Sitten hän kehottaa minua riisuutumaan.

        Ensimmäisellä kerralla, kun näin tapahtui - pienen särmin taakse ei mahtunut kokonaan, vaan näimme toisemme koko ajan, keskustelimme - olin riisuutumassa ja mietin itsekseni, kuinka paljon riisun, ja ikään kuin hän olisi osannut lukea ajatukseni, hän sanoi, että riisu yläosa ja rintaliivitkin pois!!!

        Pari sekuntia meni, kun kelasin, että sehän tarkoittaa, että menen tutkimuspedille ihan alasti!

        Nousin gynen tutkimuspedille, laitoin jalat metallisiin telineisiin ja levitin jalkani.

        Hän haluaa aina ensin tutkia rintani (jotka ovat isot). Hänellä on isot kädet.

        Ette ehkä halua kuulla, mutta jo ensimmäisestä kerrasta lähtien, olen kiihottunut käynneistäni hänen vastaanotollaan!

        Ensinnäkin olen aina alasti hänen edessään! Toiseksi nautin hänen kosketuksestaan! Pidän yleensä silmiäni kiinni, kun hän tunnustelee rintojani ja otan kaiken ilon irti! Kiihotun ja kostun siitä!

        Olen posliini, mutta edessä on 'kiitorata', ja huolehdin aina hygieniastani, joten hänen on mukava tehdä tutkimuksiaan.

        Minusta on ihana levittää kaunis, muhkea tavarani hänen eteensä! Toivon hänen ajattelevan minua ja sitä, kuinka ihanalta hänestä tuntuisi työntyä sisääni!!! Fantasioin siitä, kuinka hän tunkeutuu hitaasti sisääni ja nauttien työntelee kuumaa elintään, kunnes laukeaa ja kuuma sperma lentää sisälleni...

        Nautin siitä yli kaiken, kun hän työntää sormensa sisääni. Tiedän, että olen kiihottunut ja kostea - voiko hänkään olla huomaamatta sitä!!! Haluan hänen haluavan minua!

        Toivon aina, että 10 min vastaanottoaika ei loppuisi vielä!

        Minusta on ihana pukeutua, kun keskustelemme samalla ja katselemme toisiamme. Hänen katseensä käy vartalollani, rinnoillani, kauniilla alusvaatteillani.

        Rakastan kauniita alusvaatteita, ja hänkin on varmasti huomannut sen! Hän mielestäni nauttii katselemisestani, kun pukeudun.


      • jepje
        lahja naisille!!! kirjoitti:

        Nautin joka käynnistäni gynelläni ja harmikseni käyn vain kerran vuodessa rutiinitarkastuksessa, jossa otetaan papa-näyte joka toinen vuosi, mutta ohessa ajatuksiani gynestäni ja käynneistäni hänen vastaanotollaan! Miehet - eikö siis ole pelkoa, aihetta mustasukkaisuuteen? Ja naiset, onko teidän mielestäne täysin normaalia ja yleistä, että nousette tutkittaviksi gynepedille täysin alasti?

        (En ole kertonut yksityiskohtaisesti kumppanilleni - mies - gynekäyntieni sisällöstä, eikä hän ole niistä juurikaan kysellyt.)


        Hän, siis gyneni, on mies. Ekaa kertaa menin hänen vastaanotolleen 3-4 vuotta sitten.

        Hän on aina todella kohtelias (ei imelä), huomioiva ym.

        Ensin vaihdetaan muutama sana, miten on vuoden
        aikana mennyt, kierron pituus jne. Sitten hän kehottaa minua riisuutumaan.

        Ensimmäisellä kerralla, kun näin tapahtui - pienen särmin taakse ei mahtunut kokonaan, vaan näimme toisemme koko ajan, keskustelimme - olin riisuutumassa ja mietin itsekseni, kuinka paljon riisun, ja ikään kuin hän olisi osannut lukea ajatukseni, hän sanoi, että riisu yläosa ja rintaliivitkin pois!!!

        Pari sekuntia meni, kun kelasin, että sehän tarkoittaa, että menen tutkimuspedille ihan alasti!

        Nousin gynen tutkimuspedille, laitoin jalat metallisiin telineisiin ja levitin jalkani.

        Hän haluaa aina ensin tutkia rintani (jotka ovat isot). Hänellä on isot kädet.

        Ette ehkä halua kuulla, mutta jo ensimmäisestä kerrasta lähtien, olen kiihottunut käynneistäni hänen vastaanotollaan!

        Ensinnäkin olen aina alasti hänen edessään! Toiseksi nautin hänen kosketuksestaan! Pidän yleensä silmiäni kiinni, kun hän tunnustelee rintojani ja otan kaiken ilon irti! Kiihotun ja kostun siitä!

        Olen posliini, mutta edessä on 'kiitorata', ja huolehdin aina hygieniastani, joten hänen on mukava tehdä tutkimuksiaan.

        Minusta on ihana levittää kaunis, muhkea tavarani hänen eteensä! Toivon hänen ajattelevan minua ja sitä, kuinka ihanalta hänestä tuntuisi työntyä sisääni!!! Fantasioin siitä, kuinka hän tunkeutuu hitaasti sisääni ja nauttien työntelee kuumaa elintään, kunnes laukeaa ja kuuma sperma lentää sisälleni...

        Nautin siitä yli kaiken, kun hän työntää sormensa sisääni. Tiedän, että olen kiihottunut ja kostea - voiko hänkään olla huomaamatta sitä!!! Haluan hänen haluavan minua!

        Toivon aina, että 10 min vastaanottoaika ei loppuisi vielä!

        Minusta on ihana pukeutua, kun keskustelemme samalla ja katselemme toisiamme. Hänen katseensä käy vartalollani, rinnoillani, kauniilla alusvaatteillani.

        Rakastan kauniita alusvaatteita, ja hänkin on varmasti huomannut sen! Hän mielestäni nauttii katselemisestani, kun pukeudun.

        *repesin*


    • zyz

      Jos tyttöystäväni käy gynekologilla se inhottaa, ja todellakin tunnen mustasukkaisuutta, jos hän on mies!

      • Anonyymi

        On mielestäni tosi kiihoittavaa kun nuori ihana vaimoni on menossa gynen tutkimustuoliin ja levittää nätin hetki sitten nussitun ja sheivatun pillunsa tohtori - sedän nähtäville ja tutkittavaksi. Toivon aina että hän tutkii myös rinnat ja hänen peräaukkonsa. Kyrpäni on todella innoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mielestäni tosi kiihoittavaa kun nuori ihana vaimoni on menossa gynen tutkimustuoliin ja levittää nätin hetki sitten nussitun ja sheivatun pillunsa tohtori - sedän nähtäville ja tutkittavaksi. Toivon aina että hän tutkii myös rinnat ja hänen peräaukkonsa. Kyrpäni on todella innoissaan.

        No niin, on näköjään joku toinenkin mies joka kiihoittuu ajatuksesta kun vaimo on gynekologin edessä haarat levällään kaikki reiät nähtävillä. Alle nelikymppinen vaimoni on estotonta laatua ja on aina käynyt ilokseni mieslääkärillä näyttämässä pilluaan. Menneenä syksynä oli vaihdattamassa kierukkansa, olin mukana odotustilassa kun hänet pyysi sisään noin 6 kymppinen tohtori, ehdin nähdä gynotuolin mallia jossa sääret nostetaan ylös telineille. Puolen tunnin ajan hekumoin ajatuksella miten hän on siinä gynon edessä joka saa tutkia huoliteltua levällään olevaa vittua. Kävin runkkaamassa odotustilan wc ssä. Autossa kysyin olitko alastomana, en ihan mutta melkein, tutkittiko rinnat, kyllä, entä tutkiko hän pyllynreiän, ei mutta toivoin sitä kyllä. A ja M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mielestäni tosi kiihoittavaa kun nuori ihana vaimoni on menossa gynen tutkimustuoliin ja levittää nätin hetki sitten nussitun ja sheivatun pillunsa tohtori - sedän nähtäville ja tutkittavaksi. Toivon aina että hän tutkii myös rinnat ja hänen peräaukkonsa. Kyrpäni on todella innoissaan.

        Satuin lukemaan palstan pari kiinnostavaa kirjoitusta miehistä jotka kiihoittuvat miesgynen naisiinsa tekemistä tutkimuksista. Ymmärrän miehiä hyvin, sillä asetelma on perverssin ja riettaan oloinen jossa nainen levittää pillunsa vieraalle miehelle. Olen 35 v hyvikin hoidettu vaaleahko virkanainen, olin muutaman vuoden saksassa "työkomennuksella" stuttgartissa ja kävin paikallisen miesgynekologin yksityisvastaan - otolla kolme kertaa, tohtorisetä oli noin kuusissakymmenissä. Helsingissä oli pari gynekokemusta kierukanlaitosta ja yleistarkastuksesta joissa tohtorin tutkimukset olivat sanoisiko aika varovaisia. Tämä stutgartin gynekologi oli ihan toista maata, ensiksikin hän halusi minun alastomana gynotuoliinsa jossa sääret nostettiin ylös, tutkimus alkoi perusteellisella rintojen tarkastuksella ja jatkui huolelliseen pillun tutkintaan ensin ulkoisesti sormin häpypoimujen levityksellä ja speculatutkimuksella, jossa vittuni oli äärimmilleen avattuna tohtorin tutkittavana. Anaaliani ei oltu aikaisemmin tunnusteltu mutta senkin sain kokea, gyne työnsi voidellun sormensa persereikääni ja tunnusteli mielestäni ehkä liiankin hyvin. Vastaanottotapahtumat tuntuivat mielestäni hyvinkin riettaalta kuin olisin ollut jonkin lääkärileikin kohteena, toinen ja kolmaskerta oli sitten vähän kesympiä. Miestäni on aina kiehtonut ja kiihoittanut käyntini miesgynekologilla jossa vaimo levittää pillunsa lääkärin nähtäville, eikä ole mustasukkainen päinvastoin , vaan juttu on hänelle hyvä kyrvänkiihoke. KARITA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mielestäni tosi kiihoittavaa kun nuori ihana vaimoni on menossa gynen tutkimustuoliin ja levittää nätin hetki sitten nussitun ja sheivatun pillunsa tohtori - sedän nähtäville ja tutkittavaksi. Toivon aina että hän tutkii myös rinnat ja hänen peräaukkonsa. Kyrpäni on todella innoissaan.

        Kun pääsisi näkemään tohtorisedän tutkimuksen, asetelma on mielestäni kiihoittavin jos gynekologi on jo iällä ja saa tutkia nuorta vähänkäytettyä pillua. Parasta olisi jos tutkittava olisi alasti ja pieni pyllynreikä tuntisi tohtorin voidellun sormen työntyvän hitaasti hyvin syvälle anaaliin. R E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mielestäni tosi kiihoittavaa kun nuori ihana vaimoni on menossa gynen tutkimustuoliin ja levittää nätin hetki sitten nussitun ja sheivatun pillunsa tohtori - sedän nähtäville ja tutkittavaksi. Toivon aina että hän tutkii myös rinnat ja hänen peräaukkonsa. Kyrpäni on todella innoissaan.

        Eilinen ilta oli kiihoittavan rietas sillä ihanapilluinen vaimoni oli iltapäivällä tohtorisetänsä gynotuolissa haarat levällään vittu avattuna kierukan tarkastuksessa. Hekumoin koko päivän ajatellessani miten " setä " saa katsella ja tutkia luvalla nuorta herkkupillua ja työntää tutkimuskäsineisen sormensa voideltuun vaginaan. Illalla en meinannut saada nussimisesta tarpeekseni sillä ajatus vastaanoton tapahtumista kiehtoi kyrpäni äärimmilleen naida lääkärin liukkailla. Vaimoani kiehtoo kiihoittumiseni jutusta ja hän kertoo aina miten tohtorisetä levittää pillunreikää sormillaan ja tutkii sen ulkoisesti. Ei vieläkään toteutunut toivomaani hänen peräaukkonsa tutkimusta mutta puhuimme että ensi kerralla otaa asian esille ja mainitsee jostain kirvelystä , ehkä sitten. PETRI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mielestäni tosi kiihoittavaa kun nuori ihana vaimoni on menossa gynen tutkimustuoliin ja levittää nätin hetki sitten nussitun ja sheivatun pillunsa tohtori - sedän nähtäville ja tutkittavaksi. Toivon aina että hän tutkii myös rinnat ja hänen peräaukkonsa. Kyrpäni on todella innoissaan.

        Heippa ! ihmiset saavat sexykiksejä monenlaisista asioista avomiestäni kiihoittaa nätit varpaani punaiseksi lakattuine kynsineen. Yhdessä katsellaan monenmoista nettipornoa muunmuassa gynopornoa joka meitä molempia kiehtoo. Olen käynyt käynyt muutaman kerran gynekologilla ja aina yksityisellä vastaanotolla, ja aina miehellä muunmuassa hakemassa pillerireseptiä, reseptin antaja oli fiksu harmaaohimoinen ja ikäeroa oli varmaan päälle neljänkymmenen. Tuntui aika perverssiltä levittää nuori pilluni lääkärin katseltavaksi ja tutkittavaksi minua kiehtoi miten hän sai katsella pyllynreikääni myös. Ollaan leikitty kotigynoleikkejä sp eculoilla molempiin reikiin, aina gynekologilta tullessani on heti nussittu kymmenen minuutin kuluttua siitä kun olen vastaanotolta tullut lääkärin liukasteet pillussa. Anne.


        l


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa ! ihmiset saavat sexykiksejä monenlaisista asioista avomiestäni kiihoittaa nätit varpaani punaiseksi lakattuine kynsineen. Yhdessä katsellaan monenmoista nettipornoa muunmuassa gynopornoa joka meitä molempia kiehtoo. Olen käynyt käynyt muutaman kerran gynekologilla ja aina yksityisellä vastaanotolla, ja aina miehellä muunmuassa hakemassa pillerireseptiä, reseptin antaja oli fiksu harmaaohimoinen ja ikäeroa oli varmaan päälle neljänkymmenen. Tuntui aika perverssiltä levittää nuori pilluni lääkärin katseltavaksi ja tutkittavaksi minua kiehtoi miten hän sai katsella pyllynreikääni myös. Ollaan leikitty kotigynoleikkejä sp eculoilla molempiin reikiin, aina gynekologilta tullessani on heti nussittu kymmenen minuutin kuluttua siitä kun olen vastaanotolta tullut lääkärin liukasteet pillussa. Anne.


        l

        Hei Anne, juuri nyt minua kiihoittaa ajatus gynekologini tutkimuspöydästä ja hänen "työkaluistaan" joilla hän avaa pilluni auki ja tutkii sitä hyvässä valossa onko kaikki kunnossa. Olen ensiviikolla menossa luottogynelleni levittämään haarani hänen katseltavakseen, vastaanotto miljöö kiihoittaa minua ja on hekumoivaa ajatella miten vieraan miehen sormet tutkii pilluani. Gynelläni on tapana tunnustella myös peräaukkoni josta saan erityiset fipat. Marjo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pääsisi näkemään tohtorisedän tutkimuksen, asetelma on mielestäni kiihoittavin jos gynekologi on jo iällä ja saa tutkia nuorta vähänkäytettyä pillua. Parasta olisi jos tutkittava olisi alasti ja pieni pyllynreikä tuntisi tohtorin voidellun sormen työntyvän hitaasti hyvin syvälle anaaliin. R E

        Sama täällä, maksaisin en nyt mitä vaan mutta melkein kun saisin seurata 38 v. alastonta pantavannäköistä vaimoani gynotuolissa haarat levällään mieslääkärin perusteellisessa tutkimuksessa.


    • Gyneveijari

      Miesgynet on kovia panomiehiä. En tiedä mistä moinen maine. Mutta kyllähän tässä usein käy flaksi. Eikä ne kaikki ole sinkkuja.

    • Aika monen naisen kanssa olen aiheesta läppää viskonut. Kaikki ihmiset tykkäävät jakaa lääkärissä käyntinsä maailman kanssa.

      Esmes. dösät ja ratikat, terveystalojen odotushuoneet ovat päivällä täynnä toinen toistaan jännittävimpiä tarinoita.

    • zz

      Minut pakotettiin ulkomailla katsomaan abortin tekoa jakkaralla istuen niin läheltä
      että puoskari just mahtui kaapimaan vauvan palasia ulos.
      Vertakin tuli ihan ruiskumalla ja kloroformi nousi päähän, lämpöäkin oli liki 40C
      se nainen oli vielä talutettava kotiin täysin tokkurassa---kiljui vain :"Soy un perra-soy un perra--------olen koira ...sama, kuin Suomeksi :Olen sika

      Ei se gynekologin homma enää oikein kiinnosta

    • ihan miten vaan

      enmpä tiedä itse en ainakaan voisi hyväksyä vaimoni riisuvan jonkun vieraan miehen edessä/ vieraan miehen kopeloimassa vaimoni jalkoväliä... oli sitten lääkäri tai ei... en tiedä muista mutta jos vaimoni menisi riisumaan tai sallimaan mies lääkärin ronkkimaan jalkoväliään voisinko koskaan sitä edes täysin sulattaa...
      tuntuu vaan pahalta ajatella vaimo alasti levittelemässä jalkojaan vieraalle...
      tiedä häntä oleko nyt sitten tämän takia jollain tavalla epänormaali tai outo.., toivottavasti en...

    • kukkanen::

      vittu te ootte sairaita...

    • I love it!! ;)

      Mitä te huolitte?!?!:D se on just parasta käydä gynekologilla!! se vetää ne sormet nii nopeesti sinne ja tänne et tuntu iha siltä ihan ku se sormittais mua vaikka ei toki vaan se kuulu töihin mut silti niin ihanaa et haluun sinne takasin ja kiihotun joka kerta ku se tunkee ne sorme vaginaan ja puristaa rinnoista! :) ja ei mun poikaystävä mitään sano ku me joskus seksin aikana leikitään et se on gynekologi ja mä se potilas ja se on jopa kivepaa ja hauskempaa!!! :D kokeilkaa vaan;)

    • Anonyymi

      kyselevätkö naiset sitte miehiltään tai poikaystäviltään heidän lääkärissä käynneistään tai mihin tutkimuksiin miehet ovat joutuneet?

    • Anonyymi

      tullessani intistä ensimmäisille lomille silloinen tyttöystäväni kysyi onko totta että sielä lääkärintarkastuksessa jouduitte jonottaan alasti ja että lääkäri tutki peniksen kivekset ja peräaukon tälläistä hän oli kuullut en tiiä sitte mitä muija sillä tiedolla teki

    • Anonyymi

      Miettiikö joku oikeasti moisia? Tuskin tulisin edes miehelle edes sen kummemmin sanoneeksi rutiinilääkärikäynnistä. Eri juttu sitten jos jotain vaivaa pitäisi mennä tutkituttamaan. Sellaisesta tulisi sanottua.

      Ja sama toisinkin päin. En mä odottais kuulevani sen suurempi rutiinilääkärireissusta. En tosin tiedä käyvätkö miehet ikinä urologilla ilman vaivaa ja syytä. Käydäänkö siellä ikinä rutiinitarkastuksessa. Jos jotain vaivaa olisi niin sen tietysti haluaisi tietää.

    • Anonyymi

      Kävin urologilla 20 vuotta sitten , jonkun vempeleen työnsi virtsaputesta sisään että pystyi rakkoa tutkimaan , kipeetä teki vaikka oli sköterska puuduttanut.- Viikko jälkeenpäin vielä verta kusessa :´-( Saavat kyllä nukuttaa jos kerta viel sellainen tutkiminen :(

      Gubbe 72

    • Anonyymi

      Voi käynnistä mielellään kuulla, että kaikki kunnossa.

    • Anonyymi

      kyllä ainakin minun avovaimo kyselee kaiken jos lääkärissä käyn

    • Anonyymi

      No eiköhän se ole naisille itselleen paljon inhottavampi kokemus. Ellei sitten mies ole niin myötätuntoinen, että kärsii asiasta yhdessä naisen kanssa.

      • Anonyymi

        itse miehenä voisin jopa olla siellä vaimoni kanssa,selviäisi sitten minullekkin mikä vikana on jamitä sille voisi tehdä ja voiko yhdyntää jatkaa.
        Näin sepitäisi käydä jos vaimo niin tahtoo,en tiedä voiko noin tehdä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe