Miltä tuntuu olla huono nainen?

? ? ?

Miten te naiset, jotka olette ahkerasti jakaneet, suhtaudutte tilanteeseen, jossa suhde alkaisi etenemään vakavempaan päin? Myönnättekö itsellenne että, pahat tottumuksenne tekevät teistä epäluotettavamman puolison ja huonomman äidin lapsille? Entä jos asiasta keskustellaan, pystyttekö pokkana väittämään (=valehtelemaan), että asia ei ole ikinä noussut esiin aiemmissa suhteissanne?

Ja loppuun vielä yksilöity kysymys:
Oletko ikinä miettinyt, miksi jaat persettä?
Onko syynä?:

A) nymfomania
B) huono itsetunto
C) huono isäsuhde
D) vallanhimo/ itsekkyys / narsismi
E) kyvyttömyys rakastaa ketään (ts. parisuhteissa ainoastaan seksi tavoitteena)

30

2203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen

      nainen ole hyvä, joka antaa sullekin?

      • mksndkfn

        Ja jalat ristissäkö naisen pitäisi istua sinkkuna ollessaan? Mies kyllä saa hyppiä sängystä sänkyyn niin paljon kuin sielu sietää, mutta annas olla jos nainen tekee saman....Hohhoijjaa....


      • Martina
        mksndkfn kirjoitti:

        Ja jalat ristissäkö naisen pitäisi istua sinkkuna ollessaan? Mies kyllä saa hyppiä sängystä sänkyyn niin paljon kuin sielu sietää, mutta annas olla jos nainen tekee saman....Hohhoijjaa....

        Minähän en tuntemattomien enkä puolituttujen kanssa nai enkä ymmärrä ihmisiä, miehiä ja naisia, jotka sellaista tekevät. Roikkuvat baarissa ja raahaavat sieltä jonkun hoidon kotiin. Yäk.


    • hah...

      Hanki itsellesi elämä, runkkari! Lähde vaikka baariin juopottelemaan, vai oletko saanut porttikiellon paikalliseen?

      Ps. Huonoja naisia ei olekaan!

    • sukupuoliyhteydessä

      yhden ainoan miehen kanssa, ex-aviomieheni. Koska pelkään miehiä.

    • mimmi36

      ...huonoon kysymykseen huonoja vastauksia?

    • kerro mulle

      Yksilöity kysymys sulle: mistä naisvihasi kumpuaa?

      Oliko äitisi julma?
      Pettikö eka tyttöystävä?
      Jättikö vaimo?


      vai mitä?

      ja mikä on raja kumppaneissa jotta lasketaan huonoksi naiseksi?

    • N 26

      Jos puhutaan miesjutuista, niin esitän aina, että kaikki on vain leikkiä minulle. Ikinä en ystävilleni myöntäisi, mutta... Minun kohdaltani vastaus on B. Olen tätä joutunut miettimään, kun pilasin mahdollisuuteni erääseen mieheen sekoiluillani. Ainoaan mieheen pitkään aikaan, josta olen välittänyt. Minun kohdallani se on huono itsetunto. Se auttaa hetken, kun on joku mies vieressä. Myöhemmin muistan, etten haluaisi olla sellainen. En ole sellainen oikeasti.

    • on naisillakin

      vai etkö sitä tiennyt? Missä madonna-huora -maaimassa sä oikein elät?

    • niiiii

      En jaa. Ulkopuoliselle voi tulla sellainen kuva, vaikka on pelkkää treffiseuraa keskustelun merkeissä. Olen kiltistä päästä, en hypi sänkyihin. Toisin miehet jokaikinen ovat heti valmiita sänkyyn. Johtaako tämä pukkikeskusteluun?

    • Onnellinen ja täydellisesti...

      Jakaa itsensä rakastamansa ihmisen kanssa.. :)
      Sekö tekee minusta huonon naisen?.
      Paha tottumusko? jos, sexii on abaut 2-4
      kertaa vuodessa? Ja, vain rakkaudesta.. :)
      Syykö? Rakkaus ja läheisyydenkaipuu,
      ihmiseen josta välittää, enemmän kuin itsestään :)

      Aamulehdeksi, aika harvoin tapahtuva nautinto :(

      Oletko sinä miettinyt, miksi kyselet tällaisia?.
      Katkerako??????.

    • hone-y

      kerrot, että miten seksuaalinen aktiivisuus vaikuttaa vanhemmuuteen... =D

      • voin kertoa

        Kuka haluaa vastuuttoman äidin lapselleen?


      • JudgeLii
        voin kertoa kirjoitti:

        Kuka haluaa vastuuttoman äidin lapselleen?

        Miksi naisen on vastuutonta harrastaa irtosuhteita ja miehen ei? Kuka haluaa vastuuttoman isän lapselleen?


      • seksuaalisuus
        voin kertoa kirjoitti:

        Kuka haluaa vastuuttoman äidin lapselleen?

        ja sen hyväksyminen naisesta vastuuttoman? Heh, sinä olet tyhmä!


      • Heppu_345
        JudgeLii kirjoitti:

        Miksi naisen on vastuutonta harrastaa irtosuhteita ja miehen ei? Kuka haluaa vastuuttoman isän lapselleen?

        "Miksi naisen on vastuutonta harrastaa irtosuhteita ja miehen ei? "

        Missä mainittiin että irtosuhteita harrastava mies ei olisi vastuuton?

        Tilanne taitaa olla se, että mediaaninaisella on enemmän panokumppaneita kuin mediaanimiehellä. Miehillä taas se terävin kärki käy naimassa puolet kaikista naisista. Kummallisesti oletusmies kuuluu aina tähän panomiesten luokkaan.


      • JudgeLii
        Heppu_345 kirjoitti:

        "Miksi naisen on vastuutonta harrastaa irtosuhteita ja miehen ei? "

        Missä mainittiin että irtosuhteita harrastava mies ei olisi vastuuton?

        Tilanne taitaa olla se, että mediaaninaisella on enemmän panokumppaneita kuin mediaanimiehellä. Miehillä taas se terävin kärki käy naimassa puolet kaikista naisista. Kummallisesti oletusmies kuuluu aina tähän panomiesten luokkaan.

        En tiedä, missä umpiossa olet elänyt, mutta kyllä yleinen asenne on edelleen suopeampi miesten kuin naisten irtosuhteita kohtaan. Mies toteuttaa vain luonnollista viettiään, nainen sen sijaan harrastaa seksiä ihan mistä tahansa muusta syystä kuin luonnollisten tarpeidensa tyydyttämiseksi. Kuinka usein muka kuulee puhuttavan, että irtosuhteita harrastava mies olisi huora tai perseenjakaja?

        Jos ajatellaan baareja, niin yleisesti voisi olettaa, että lähes jokainen baarissa oleva mies olisi valmis viettämään seuraavan yön vieraan naisen kanssa seksin merkeissä, eikä monikaan ajattele, että tässä on mitää pahaa. Sehän on vain luonnollista. Vastuu sysäytyy automaattisesti naiselle, joka päättää, että tuleeko yhteistä yötä. Nainen on tässä omien halujensa ja yleisen asenteen välissä. Jos hän päättää toteuttaa omia halujaan miesten tapaan, täytyy hänessä olla jotain vikaa (lue lista aloitusviestistä). Nainen on siis vastuuton ja viallinen. "Viaton" mies sen sijaan saa mahdollisuuden tarpeidensa tyydyttämiseen, eikä kukaan paheksu miehen valintaa tarttua tilaisuuteen.

        En tiedä virallisia lukuja "mediaaninaisten ja -miesten" seksikumppanien määrästä, mutta mitä sitten, jos naisella onkin ollut esim. kaksi kumppania enemmän? Ottamalla asian esiin toteutit itsekin sitä asennetta, jonka mukaan miehellä kuuluu olla enemmän seksikumppaneja kuin naisella ja nainen on huono, jos asia ei ole näin.

        Halusin ensimmäisessä viestissäni vain ottaa esille, että samanlainen kysely "Miltä tuntuu olla huono mies?" voitaisiin osoittaa miehille. Tai tarkemmin ajateltuna voitaisiinko? Kuka muka leimaa miesten irtosuhteet "nymfomanian, huonon itsetunnon, huonon äitisuhteen, vallanhimon/ itsekkyyden / narsismin tai kyvyttömyyden rakastaa ketään" piikkiin? Miehethän vain pitävät hauskaa :)


      • Hessu-
        JudgeLii kirjoitti:

        En tiedä, missä umpiossa olet elänyt, mutta kyllä yleinen asenne on edelleen suopeampi miesten kuin naisten irtosuhteita kohtaan. Mies toteuttaa vain luonnollista viettiään, nainen sen sijaan harrastaa seksiä ihan mistä tahansa muusta syystä kuin luonnollisten tarpeidensa tyydyttämiseksi. Kuinka usein muka kuulee puhuttavan, että irtosuhteita harrastava mies olisi huora tai perseenjakaja?

        Jos ajatellaan baareja, niin yleisesti voisi olettaa, että lähes jokainen baarissa oleva mies olisi valmis viettämään seuraavan yön vieraan naisen kanssa seksin merkeissä, eikä monikaan ajattele, että tässä on mitää pahaa. Sehän on vain luonnollista. Vastuu sysäytyy automaattisesti naiselle, joka päättää, että tuleeko yhteistä yötä. Nainen on tässä omien halujensa ja yleisen asenteen välissä. Jos hän päättää toteuttaa omia halujaan miesten tapaan, täytyy hänessä olla jotain vikaa (lue lista aloitusviestistä). Nainen on siis vastuuton ja viallinen. "Viaton" mies sen sijaan saa mahdollisuuden tarpeidensa tyydyttämiseen, eikä kukaan paheksu miehen valintaa tarttua tilaisuuteen.

        En tiedä virallisia lukuja "mediaaninaisten ja -miesten" seksikumppanien määrästä, mutta mitä sitten, jos naisella onkin ollut esim. kaksi kumppania enemmän? Ottamalla asian esiin toteutit itsekin sitä asennetta, jonka mukaan miehellä kuuluu olla enemmän seksikumppaneja kuin naisella ja nainen on huono, jos asia ei ole näin.

        Halusin ensimmäisessä viestissäni vain ottaa esille, että samanlainen kysely "Miltä tuntuu olla huono mies?" voitaisiin osoittaa miehille. Tai tarkemmin ajateltuna voitaisiinko? Kuka muka leimaa miesten irtosuhteet "nymfomanian, huonon itsetunnon, huonon äitisuhteen, vallanhimon/ itsekkyyden / narsismin tai kyvyttömyyden rakastaa ketään" piikkiin? Miehethän vain pitävät hauskaa :)

        Kyllä homopiireissä varmaan puhutaan perseenjakajistakin...

        Eikä muuten ole pelkkä tsoukki. Heteromiehet harvemmin puhuvat seksiasioistaan keskenään niin paljon kuin naiset luulevat; joku mies saattaa siis toisen miehen mielestä ollakin vähän liian "helppo", mutta ei siitä puhuta miesten kesken.


      • :-O
        Heppu_345 kirjoitti:

        "Miksi naisen on vastuutonta harrastaa irtosuhteita ja miehen ei? "

        Missä mainittiin että irtosuhteita harrastava mies ei olisi vastuuton?

        Tilanne taitaa olla se, että mediaaninaisella on enemmän panokumppaneita kuin mediaanimiehellä. Miehillä taas se terävin kärki käy naimassa puolet kaikista naisista. Kummallisesti oletusmies kuuluu aina tähän panomiesten luokkaan.

        niin: "mediaaninaisella on enemmän panokumppaneita kuin mediaanimiehellä"?
        Jos kysymyksessä on heteropano, eikö tapahdu näin: yksi pano = yksi nainen yksi mies?
        Ja jos näin on sitten naisilla ja miehillä on samanverran panokumppaneita.
        Eihän ufot tuu suominaista paneen.

        Ei kukaan voi mitään sille ettei kaikki perseet sinulle jaeta; toiset saa enemmän, toiset vähemmän, toiset taas ei yhtään. Elämä on...


      • Hessu-
        :-O kirjoitti:

        niin: "mediaaninaisella on enemmän panokumppaneita kuin mediaanimiehellä"?
        Jos kysymyksessä on heteropano, eikö tapahdu näin: yksi pano = yksi nainen yksi mies?
        Ja jos näin on sitten naisilla ja miehillä on samanverran panokumppaneita.
        Eihän ufot tuu suominaista paneen.

        Ei kukaan voi mitään sille ettei kaikki perseet sinulle jaeta; toiset saa enemmän, toiset vähemmän, toiset taas ei yhtään. Elämä on...

        Käypäs tyttö hakemassa vaikka netistä tietoa mitä tarkoittaa mediaani. Sellasta se on, on tainnut koulunkäynti jäädä vähemmälle, kun oot testannut uusia sänkyjä...


      • :))))
        Hessu- kirjoitti:

        Käypäs tyttö hakemassa vaikka netistä tietoa mitä tarkoittaa mediaani. Sellasta se on, on tainnut koulunkäynti jäädä vähemmälle, kun oot testannut uusia sänkyjä...

        jäänyt, mutta on opiskeltu eri kielellä kuin suomi:D.
        Ja tyttö tietää kyllä mikä on "mediaani" koska sen äidinkieli kuuluu latinankieleihin ( ja se sana on latinankielinen neologismi suomessa; tiedethän, sillä on myös suomalainen vaihtoehto jonka käyttö on suosittu suomalaisille.
        Meilläpäin toki sanotaan "medium".

        Noista sängyistä, hmmm, ei hirveästi ole testattu; ainakin ufo- ja ryhmäseksi jäi testaamatta. Olen vielä siinä testivaiheessa, jossa "vain" 1 mies ja 1 nainen ;).


      • Hessu-
        :)))) kirjoitti:

        jäänyt, mutta on opiskeltu eri kielellä kuin suomi:D.
        Ja tyttö tietää kyllä mikä on "mediaani" koska sen äidinkieli kuuluu latinankieleihin ( ja se sana on latinankielinen neologismi suomessa; tiedethän, sillä on myös suomalainen vaihtoehto jonka käyttö on suosittu suomalaisille.
        Meilläpäin toki sanotaan "medium".

        Noista sängyistä, hmmm, ei hirveästi ole testattu; ainakin ufo- ja ryhmäseksi jäi testaamatta. Olen vielä siinä testivaiheessa, jossa "vain" 1 mies ja 1 nainen ;).

        En kirjoittanut sitä pätkää mediaaninaisista ja miehistä, mutta ymmärsin kyllä mitä siinä tarkoitetaan.

        Sehän kuului näin:
        "mediaaninaisella on enemmän panokumppaneita kuin mediaanimiehellä. Miehillä taas se terävin kärki käy naimassa puolet kaikista naisista."

        Tarkennetaan muuttamalla lause seuraavasti: moodinaisella on huomattavasti enemmän panokumppaneita kuin moodimiehellä.


      • :)))))
        Hessu- kirjoitti:

        En kirjoittanut sitä pätkää mediaaninaisista ja miehistä, mutta ymmärsin kyllä mitä siinä tarkoitetaan.

        Sehän kuului näin:
        "mediaaninaisella on enemmän panokumppaneita kuin mediaanimiehellä. Miehillä taas se terävin kärki käy naimassa puolet kaikista naisista."

        Tarkennetaan muuttamalla lause seuraavasti: moodinaisella on huomattavasti enemmän panokumppaneita kuin moodimiehellä.

        nyt ymmärrä tyhmäkin muukalainen mitä tarkoitit :D.
        Ai sellaista menoa suomessa?
        Samaa meilläpäin, kuten kirjoitin.
        Koko maailma on pieni kylä. Jotkut paneskelevat ympäriinsä :)), toiset homehtuvat yksinään; oma valinta jokaisen.


    • katarzyna

      Terve vaan,

      minä olen varmaan sellainen "huono nainen" jota kirjoituksellasi tarkoitat. Tykkään seksistä (kamalaa!!!), olen harrastanut yhdenillan juttuja (paha, paha, paha nainen!!) ja aion tehdä niin vastakin, kun tapaan miehen jonka kanssa kemiat ja halut kohtaavat (ei minkäänlaista moraalia, häpeäisi!!!!) Vastataan siis:

      Jos mies on ihastunut minuun ja minä häneen, suhtaudun vallan positiivisesti tilanteeseen jossa suhde on etenemässä seurusteluksi. Myönnän, että pahat tottumkseni voisivat tehdä minusta jollain tapaa huonomman äidin, ellen niitä karsisi ennen lapsen hankkimista. Pahoihin tottumuksin lasken mm. tupakoinnin ja epäsäännölliset ruokailuajat.

      Jos aikoisin hankkia lapsen, lopettaisin tupakoinin ennen raskautta. Ruokailuaikoihin saan säännöllisyyttä tarpeen vaatiessa. Siihen en usko, että nämä tottumukset tekisivät minusta jotenkin huonomman puolison. Kovin tiukkapipoisen miehen tai naisen kanssa en seurustelisi muutenkaan ja hyväksyn joitakin paheita myös rakkaalleni! :)

      Kyllä, olen seurusteluaikoina puhunut siitä, että lapsiperheessä tulisi olla säännölliset ruokailuajat ja tupakointi olisi hyvä lopettaa ennen mahdollista perheenlisäystä. Huonoista tavoista on siis keskusteltu.

      Se, että minulla on ollut useita seksikumppaneita, ei tee minusta huonoa puolisoa tai äitiä. Kun seurustelen, olen uskollinen, eikä äidin seksuaaliset kokemukset kuulu lapsille millään tavalla. En oleta puolisoni olevan neitsyt, joten seurustelukumppani ei voi vaatia sellaista myöskään minulta.

      Viimeistä kysymystäsi korjaan sen verran, että minä en "jaa persettä" vaan rakastelen, nussin, nain, panen tai harrastan seksiä.

      Mutta asiaan: en ole nymfomaani, vaikka seksi onkin mielettömän tärkeä osa elämääni. Voin olla ilman seksiä pitkiä aikoja. Itsetunto on o.k. Isäsuhteeni on oikein hyvä. Sängyssä olen toisinaan vallanhimoinen; tykkään "viedä". Osaan rakastaa; parisuhteesee en ryhdy ilman rakkautta! Jos haluan vain seksisuhteen, hankin sellaisen. Silloin myös toinen osapuoli tietää mistä on kysymys eikä odota suhteelta muuta kuin seksiä.

    • - Piiamariia -

      ..kuinkahan pohjalla mä elämässäni oikeesti oon, kun vastaan tähän, mutta menkööt nyt. Te virtuaalimiehet ootte sittes ihania.;D

      Mä vastaan sulle nyt täysin rehellisesti, joten toivon, että arvostat sitä. Välttis ei jaksais kuunnella aina mitään niin yleistä & sosiaalisesti kyvytöntä, kuin että "olet tyhmä", "olet huora" tai että olet "täydellisen tietämätön tosiasioista". Jos ko. adjektiivit ovat ainoita mihin pystyt ap., niin siinä tapauksessa vois melkein jättää sanomatta.

      Ensinnäkin: mä en "jaa" persettä, eli siinä tapauksessa kyselysi ei varmaan edes oikeastaan koske mua.:) Mun elämässäni on kuitenkin ollut myös vaiheita, jolloin.. hmm. elämästä on ns. otettu "ilo irti", täysillä. Nimenomaan tästä syystä johtuen mä koskaan edes vois kuvitella alkavani mihinkään läheisempään kontaktiin ihmisen kanssa, jolla on ton tyyppisiä asenteita, kuin sulla ap.:) Arvaas miks... No siksi, että parhaat rakastajat eivät koskaan ole kaltaisiasi miehiä. He voivat olla sitä toki jollekin samalla tavalla itsesi kanssa ajatteleville naisille (missähän nekin sitten ovat..), mutta..hmm..ei kyllä koskaan mulle.

      Hyvin tuntemani miehet yleisesti ottaen ajattelevat, että mä en suinkaan ole moraaliltani sellainen (kuvaamasi kaltainen..v*ttu mikä termi!) "huono nainen". Mä ajattelen niin, että AIKUISILLA ihmisillä on seksiasioissa oikeus tehdä niin, kuin heistä itsestään (!) hyvältä tuntuu siihen rajaan asti, kun ei loukata käyttäytymisellä sivullisia.

      Tää ei ole mikään sukupuolisidonnainen juttu. Samat oikeudet ovat mun mielestäni seksiin sekä naisilla, että miehillä. Kenen tahansa kanssa en kyllä "alkais" ( mikä varmaan on sun johtopäätökses, of course..).

      Suhteessa ollessani harrastan seksiä vain kumppanini kanssa. Sinkkuna kyllä useamman,pus & kräm. Mikään kuvaamistasi syistä ei ole syynä päätökseeni antaa & saada ( huomioi erityisesti jälkimmäinen). Tekis mieli kysyäkin sulta vain, että ihan oikeasti: minkälainen ihminen sä arjessa oikein olet? Valitettavasti tulis ensimmäisenä mieleen sellanen perusjäykkis, jolta ei paljon vitsiä irtoa ( paitsi ehdottomasti sellaisissa tilanteissa, joissa se on "sallittua", ts. kukaan ei vaan..iiks..ajattele susta mitään "erityistä":)). Toiseksi tulis mieleen tyyppi, jolla ei ole ollut psykologisesti riittävää kykyä käsitellä pettymyksiään päästäkseen niistä yli.

      Välttämättä et ole kummmankaan kaltainen kuvaamistani esimerkeistä. Mul on hei kuitenkin arviointikykyä, ainakin joskus.;D Ongelma sulla kuitenkin on, kun kyselet tollasia. Ihme vihamielisyyksiä suollat.:(

      • mä vaan!

        .. kokeilla (hyökkäys on paras puolustus) taktiikkaa.

        Sanoit ettei tuntemasi miehet arvostele moraaliasi, mutta todennäköisesti nämä ajattelevatkin juuri samalla tavalla kuin sinä ja ovatkin vain tyytyväisiä siitä, että tämä tyyli on taas muodissa nykyään.

        Ja vihjailit myös että parhaat rakastajat eivät välitä toisten seksikäyttäytymisestä. Oletpa kyllä itse aika kapeakatseinen.


    • Millainen on huono nainen?

    • rehellinen_nainen_

      "Miten te naiset, jotka olette ahkerasti jakaneet, suhtaudutte tilanteeseen, jossa suhde alkaisi etenemään vakavempaan päin?"
      - Otan synninpäästön, paastoan, vietän vuoden luostarissa. Varmuuden vuoksi rukoilen Allahiakin. Pukeudun koko vartalon peittäviin mammavaatteisiin. En enää meikkaa tai kiroile. En käy enää töissä. Vannon uskollisuutta miehelle, en enää ikinä edes katso muihin miehiin päin, koko elämäni on hänen käsissään. Lupaan antaa miehelle vaikka keskellä yötä flenssukuumeessa, jos hän sitä haluaa.

      "Myönnättekö itsellenne että, pahat tottumuksenne tekevät teistä epäluotettavamman puolison ja huonomman äidin lapsille?"
      - Totta kai. Jotta tuleva mieheni osaa varoa ja tarpeen tullen ostaa vaikka kaulapannan, jolla sitoo minut keittiöön.

      "Entä jos asiasta keskustellaan, pystyttekö pokkana väittämään (=valehtelemaan), että asia ei ole ikinä noussut esiin aiemmissa suhteissanne?"
      - En. Olen huono valehtelija.

      Ja loppuun vielä yksilöity kysymys:
      Oletko ikinä miettinyt, miksi jaat persettä?
      Onko syynä?:

      A) nymfomania - joo
      B) huono itsetunto - kyllä
      C) huono isäsuhde - ihan totta
      D) vallanhimo/ itsekkyys / narsismi - nuo kaikki, olen kävelevä ihmisperse
      E) kyvyttömyys rakastaa ketään (ts. parisuhteissa ainoastaan seksi tavoitteena) - kyllä, tunnekylmä paskiainen olen, läpimätä moraaliton sydäntenmurskaaja

    • jaksuhalejatäältä

      Pahoittelut, että olet joutunut elämään naurunalaisena ja hyljeksittynä. Valitettavasti vanhempiaan ei voi valita. Voisit kysyä mielenterveystoimistosta pääsisitkö terapiaan, voisit purkaa lapsuudentraumojasi ja aloittaa elämäsi puhtaalta pöydältä. Tsemppiä sinulle ja voimia, muistathan, että äitisi elämäntyyli ei ole sinun syytäsi, eikä sinun tarvitse elää samalla lailla kuin hän.

    • Grantsykkä

      Toi on kyllä aika mielenkiintoinen - ja yleinen - otaksuma että jos naisella (taikka miehellä) on vapaana ollessaan ollut lukuisia seksikumppaneita, hän on sitten automatisk uskoton parisuhteessaan. Hmmm...mulla sekä nykyisellä aviomiehelläni on kummallakin ollut about 30-40 kumppania aiemmassa elämässämme - toki siihen mahtuu jo muutama avioliittokin, vanhuksia kun jo ollaan - mutta ei tossa kyllä mitään vaikeutta oo sen asian kanssa ollut, kumpikaan ei pidä toista "huonona" eikä oo ollu tarvetta hakea seksiä avioliiton ulkopuolelta.
      Taitaa se "huonous" sulla olla siellä oman pääkopan sisällä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe