jops joku tietää miten lastenlaulun "pallo se pomppii pomp pomp pomp" sanat menevät... niin oisko mahdollista kertoa miten ne menevät, sillä en ole löytänyt niitä mistään... olen se laulun kuullut lasten aamussa, ja se oli hauska... kiitos
Vastaukset 5
- penni
mikko perkoilan levyllä ötökänelämää (tai jotain sinne päin..)sanoja en tähän hätään muista:)
- ilo meillä irti onononon
siinäpä kaikki
- nipe007
Ilo meillä irti on on on. Pallo kun pomppii pom pom pom. Yli koko permannon . Hei!
- siihen tapaan
Tä?
No muskarissahan on näitä:
Ilo meillä irti on, on, on,
pallo kun pomppii pom, pom, pom.
Ilo meillä irti on, on, on,
pallo kun pomppii pom, pom, pom,
yli koko permannon, hei!
Tämän suursinfonian taustoista ja tiedoista en tiedä mitään.
- Anonyymi
PALLO SE POMPPII POMPOMPOM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405