Kotihälytykset ovat lisääntyneet. Onko niin, että avioliittosi, parisuteesi kolmas pyörä on tosiaan poliisi? Miksi ihmiset eivät osaa sopia? Miten ihminen valitsee niin väärin parinsa? Avioliiton perustamisen syyt? Menenkö naimisiin kun kaveritkin menvät? Haenko turvaa sokeana johonkin elämäntilanteeseen? Vieläkö nainen luulee olevan kunniallinen vasta sitten kun on naimisissa? Vai mistä on kysymys?
Joka tapauksessa turhaa virkavallan hyväksikäyttöä. Koti pitäisi olla se ainoa turvakoti jokaiselle.
Poliisi avioliiton kolmas pyörä.
2
1151
Vastaukset
- Nimetön
että koti on niinkin turvaton paikka monelle,että kun sieltä pääsee omaan elämään,tarrautuu johonkin ihmiseen vain turvaa hakeakseen??
Ollaan mieleltään hyvin tietämättömiä mitä on onnellinen parisuhde.
Eletään vain turvallisuuden tunteen vuoksi? sitten kun tulee aika maistaa maailmaa,turvaa haetaankin taas sitten muualta,toisista suhteista,viinasta yms.. en tiedä.??
mutta tälläisia ajatuksia Itse olen 38v ja aviossa 16 vuotta yhdessä 17 vuotta. Olen myös miehen kaverin rakastajatar. Olemme naineet kimpassaj 16 vuotta. Olemme onnellisesti aviossa ja mielissään kolmannesta pyörästä. (toisesta miehestä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa585180Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543572Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2833456Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot382952Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2982666Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun601965Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3011927En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431829Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm321442- 1201185